Συνήθως βλέπεις την εικόνα. Στην Αγία Άννα, με μαλεβιζιώτικο κρασί, τσίκνα να ανεβαίνει στους θεούς, με θέα το Βόρειο Αιγαίο, ξαπλωμένος στα Απριλιάτικα λουλούδια, τριγυρισμένος από αρχαία, δεν έχεις καμιά αμφιβολία: είσαι μέρος της εικόνας.
Όταν τέλειωσε, και είχε μείνει μόνο ο φίλος μου από την Κρήτη, του ομολόγησα ότι για πρώτη φορά στην Τήνο άκουγα λύρες. Σταμάτησε το μάζεμα και μου είπε «κι εγώ».
γυναίκα μη θαρρεύεσαι
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι λιγος είναι ο νους της
σαν τονε δει τον όμορφο
ξελησμονά του αντρού της
ο Κρητικός στην ξενητιά
ΑπάντησηΔιαγραφήόντε σκεφτεί την Κρήτη
ωσάν τα χιόνια στα βουνά
τονε σκεπάζει η λύπη
kala pou ta mazepses ta kopelia? nomiza oti eiste tiniakoi ekia tha...
ΑπάντησηΔιαγραφήkai ti vlepw? sexistiko sholio! panw-panw. Diagrafi twra!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ για τις μαντινάδες αν και τα ευχαριστήρια είναι νομίζω για τον Ανδρέα που οργάνωσε την εκδήλωση στην Αγία Αννα. Οι Πρόεδροι των Συλλόγων, στα 4 χωριά που βλέπω εγώ από πιό κοντά, είναι ενωτικοί και προσπαθούν να συμφιλιώσουν παρά να διχάσουν. Παράδειγμα για όλους εμάς τους άλλους...
ΑπάντησηΔιαγραφήVenth., αν δεν κάνω λάθος εσύ ξεκίνησες με τον Ερωτόκριτο πριν από μερικές μέρες στην ανάρτηση με τα «ξωμπλάκια». Μην διαμαρτύρεσαι για περιεχόμενο, όλες οι μαντινάδες εδώ ήταν τουλάχιστον κόσμιες.
Η Τήνος έχει αρκετους Κρητικούς και σίγουρα περισσότερους Κρητικής καταγωγής όπως φαίνεται και από επώνυμα.
πριν χρόνια, η γιορτή ήταν στον Αγιο Φύλακτο. Πραγματική αμοιξιάτικη γιορτή, με κόσμο σε όλα τα καμπιά κάτω από την εκκλησία. Λίγο η άσφαλτος, λίγο τα οργανωμένα ξενοδοχεία, άλλαξαν το ύφος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης μεγάλη αυθόρμητη γιορτή ήταν η Αγία Υπακοή, μια μέρα μετά το Πάσχα. Το εκκλησάκι αυτό που μάλλον κρύβει μυστικά της ιστορίας των Κατω Μερών και της σχέσης τους με της Κόρης τον Πύργο. Να το ψάξεις