Παρασκευή 2 Μαΐου 2008

Λιμάνι (2)

Ήρθε το πλοίο, έφυγε, κανένα πρόβλημα. Περιμένοντας, έμαθα λίγα για το λιμάνι και σας τα γράφω... Τίποτα από αρμόδιο, άρα μην δώσετε μεγάλη βάση.

Στο σκίτσο, ΠΛ είναι το παλιό λιμάνι, αυτό που έβγαινα μικρός με βάρκα, με έπαιρνε ο Σαμούχος με άλλους 10 και μας πήγαινε στα χωριά.

Μ1 είναι α παλιός μόλος. Με πολύ νοτιά, τα κύματα περνάν από πάνω και κάνουν ζημιά στις βάρκες και στα μαγαζιά. Με πολύ βοριά, πέφτει καμιά φορά το πλοίο πάνω στο μόλο, αλλά έχει μαζέψει άμμο από κάτω, και βρίσκει άμμο χωρίς ζημιά.

Μ2 είναι ο ωραίος καινούργιος μόλος, που θα επεκταθεί με τον Μ3, ώστε το ΝΛ να είναι το νέο λιμάνι. Όταν φυσάει βοριάς και ξεσύρει το καράβι, δεν θα βρίσκει την μαλακή άμμο αλλά τα σκληρά βράχια και μπλόκια. Μάλλον για αυτό γκρινιάζουν οι καπεταναίοι..

Η ΓΖ είναι γκρίζα ζώνη. Κανείς δεν λέει καθαρά. Άλλος λέει μαρίνα για κότερα, άλλος πάρκινγκ, κάποιος είπε λούνα παρκ. Σε αυτά φοβάμαι θα τσακωθούν με την περιοχή ΔΞ (που Δεν Ξέρω αν θα την μπαζώσουν ή θα την αφήσουν για να ψαρεύουν τα παιδιά κεφάλους και καλογρίτσες, ή θα κάνουν μια καφετέρια για το μνημείο του Ναύτη).

Όταν ήμουν στο αντιτορπιλικό μου έκαναν πλύση εγκεφάλου ότι ο καπετάνιος είναι αφεντικό, δεν πα να λέει ότι θέλει ο ναύαρχος. Μη στενοχωριέστε παιδιά, σε λίγα χρόνια, θα σωριάσει το αντιμάμαλο άμμο και στους Μ2 και Μ3, και θα είναι μαλακά (αν και, λόγω βάθους, ή θα αργήσει ή θα κλείσει το λιμάνι…

Εγώ δηλώνω άσχετος. Η μύτη μου λέει ότι ο Μ3 παίζεται...

10 σχόλια:

  1. φίλε δε ξερω ποιος στα λέει αλλα δεν σου πε ότι το ανοιγμα ανάμεσα στον παλιο και το νεο μολο ήταν να είναι 20 μέτρα και είναι 4. Οι βάρκες θα μπαινοβγαίνουν παρέα με τα καράβια, από άνοιγμα στενότερο απο το τωρινό. Ο ωραίος σου μολος είναι σα γκρεμος για καράβι. Στο εξω λιμάνι ο βοριάς είναι 1 μποφορ πάνω από το μέσα. Τα ξέρουν και σφυριζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. άκουσα ότι έχουν απλ΄ρωτους χωματουργούς που φέρναν πέτρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οχι ακριβώς! Γιναν συσκέψεις με όλους τους καπετάνιους, όλοι ρωτήθηκαν και είπαν οτι είχαν να πουν. Αν ανακάλυψαν μετά προβλήματα ή παιζονται άλλα δεν ξέρω. Προβλημα με τα μετρητά πρέπει να υπάρχουν αλά παντα ετσι δεν πάει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μερικοι χωματουργοί κονομάνε ΠΟΛΥ καλά, όχι όλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο μωλος θα παει ως τη σημαδουρα, φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εκει που εχεις ΔΞ είναι να μπαζθεί και να γίνει παρκιγκ. Δες το tinosnews

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δες και το press.gr (και στο tinosnews και tinospress)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ, τα είδα. Αντιαισθητικό το εργοτάξιο, αλλά εργοτάξιο είναι.

    Όσο για το υπόστεγο αναμονής επιβατών είναι πράγματι ντροπή. Κανένας Τηνιακός, και κανένας μόνιμος δεν περιμένει εκεί. Μυρίζει πιπί και όχι μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εκαναν κατάσχεση στα μηχανήματα ενός που κουβαλούσε πέτρα και μπάζα από πέρυσι. Λένε τον άφησαν απλήρωτο ο Θόλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτός που του κάνανε κατάσχεση δουλευε παράνομα νταμάρια στην Κώμη και την Αετοφωλιά. Τσάμπα δουέλυε τόσα χρόνια ή πληρώθηκε μαύρα, δεν πλήρωσε, και δήθεν έκλεισε; Ολο φοροδιαφυγή και οικονομία αλλά κανουν και κάνεις ότι δεν βλέπεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή