Κινητήρια δύναμη, Δήμαρχε, δεν είναι το χρήμα, είναι ο έρωτας. Όλοι οι ερωτευμένοι πάνε στο Παρίσι, την Βενετία και την Μπόρα Μπόρα. Θα φτιάξεις έναν χώρο στο λιμάνι που θα έρχονται όλοι οι πιτσιρικάδες, θα βλέπουν το ηλιοβασίλεμα, θα γεύονται το μελτέμι, θα παραμυθιάζονται με την εικόνα της μεσαιωνικής Τήνου, θα ερωτεύονται, θα παντρεύονται, θα χτυπάνε χαρμόσυνα οι καμπάνες κάθε απόγευμα του καλοκαιριού, που ξέρεις μπορεί να λυθεί και το δημογραφικό.
Μπορεί να νομίζεις Δήμαρχε ότι κάνω πλάκα. Ίσως υπερβάλω, αλλά για ρώτα ένα μεγάλο αρχιτεκτονικό γραφείο στην Αθήνα και, ας πούμε, την θυγατρική ανάπτυξης ακινήτων μιας Τράπεζας, εάν δεν υπάρχει πολλή αλήθεια στο παραμύθι μου; Μπορεί να εκπλαγείς.
Το κτίριο στην εικόνα θα μπορούσε να είναι ο αναστηλωμένος Ζυγός. Το πάρκινγκ θα το κάνεις σε πιο φτηνή έκταση, και αν θες βάζεις ένα μικρό πουλμανάκι για μας τους γέρους. Μην βιαστείς να μπαζώσεις, έχει τόσες άλλες εναλλακτικές ιδέες…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην αρχή νόμιζα και εγώ ότι κοροϊδεύεις, αυτό είναι μια χαρά ιδέα αλλά λίγο προχωρημένη δεν νομίζεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήβρε φίδι που ήσουν κρυμμένο τόοοσο καιρό? τα σχέδια του λιμανιού (τότε είχε κολλήσει για τους λόγους που φωνάζουν οι καπετάνιοι τώρα) και των παρελκόμενων (κτίρια παραδοσιακά διαφόρων χρήσεων στο πρώτο πλάνο του επισκέπτη)ήταν έτοιμα σχεδιασμένο από τα τέλή του 80' επί εποχής του αήμνηστου Κορνάρου, δεν ξέρω τι απέγιναν... εσύ όμως φοβάμαι άργησες, εύχομαι για το αντίθετο...
ΑπάντησηΔιαγραφήχόχλακα, ήμουν κρυμμένος σε αυτοχρηματοδοτούμενα έργα και άλλα ευράπελα. Επίσης στα Κάτω Μέρη και σε μάταιη αναζήτηση της δεκαετίας του '60.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνακάλυψα το blogging όταν πήδηξε (από το παράθυρο) ο Γενικός του ΥπΠο) (αυτά εάν εν ρωτάς σαρκαστικά...)
Εάν ο Δήμος Τήνου θέλει, ένα κομμάτι του λιμανιού μπορεί να γίνει έργο τέχνης, χωρίς να θίξει προσκυνητές ή την Μεγάλη Θεά. Θα θιγούν μαγαζάτορες, αλλά προσωρινά.
Φαντάσου η Χώρα «Χώρα» αντί μικρή πόλη φτωχής βαλκανικής χώρας.
Εμπίτπει στην κατηγορια «Επιλογές»
μακάρι... και αξίζει πραγματικά και ένα κομμάτι του να γίνει μαρίνα (έχεις γράψει γι αυτό, - με ρεύμα-νερό-adsl κλπ)
ΑπάντησηΔιαγραφήAmmodyth na se rwthsw kati? Den mou exeis dwsei thn entypwsh polu romantikou anthrwpou, para tis nostalgikes fotos, ta hliovasilemata klp. exeis ena texnokratiko sundromo pou se katatrexei. Exw katalavei swsta?
ΑπάντησηΔιαγραφήAn den apatomai ola auta mporoun na ginoun kai xwris mpazwmata, perivallontikes epiptwseis, katastrofes, klp. Giati na mhn souloupwsoume auta pou exoume? Nomizw pws to apotelesma den tha htan asxhmo. Mporei an mhn einai Venice alla tha einai Tinos.
χμμ δύο ερωτήσεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα αρχίσω από την δύσκολη:
Εγώ ονειρεύομαι, κάνω υπολογισμούς, δύσκολες ερωτήσεις, και, αν στέκει, βοηθάω στην χρηματοδότηση. Την επιχειρηματική απόφαση την παίρνει αποκλειστικά ο κύριος του έργου. Κάποια εκδοχή των τριών αναρτήσεων είναι χρηματοδοτησίμη (δηλαδή πιστέυω γίνεται) αλλά και η εκδοχή που προτείνεις. Αν ο άνθρωπος θέλει μεγαλεπήβολο έργο, μπορεί να το κάνει. Αν θέλει πιο σεμνό επίσης. Είναι σαν τα σπίτια. Η γιαγια μου έλεγε «σπίτι όσο χωρείς, χωράφι όσο μπορείς»...Μάλλον ισχύουν άλλα τωρα.
Στο εύκολο:
«Τα παιδικά μου χρόνια είναι γεμάτα καλαμιές. Ξόδεψα πολύν άνεμο για να μεγαλώσω. Μόνον έτσι όμως έμαθα να ξεχωρίζω τους πιο ανεπαίσθητους συριγμούς, ν' ακριβοόγώ μες στα μυστήρια.
Μια γλώσσα όπως η ελληνική όπου άλλο πράγμα η αγάπη και άλλο ο έρωτας. Αλλο η επιθυμία και άλλο η λαχτάρα. Άλλο η πίκρα και άλλο το μαράζι. Άλλο τα σπλα΄χνα και άλλο τα σωθικά.
...
Θέλουμε-δε θέλουμε, αποτελούμε το υλικό μαζί με το όργανο μιας αέναης ανταλλαγής ανάμεσα σ' αυτό που μας συντηρεί και σ' αυτό που του δίνουμε για να μας συντηρεί: το μαύρο, που δίνουμε, για να μας αποδωθεί λευκό, το θνησιμαίο, αείζωο.
Και χρωστάμε στη διάρκεια μιας λάμψης την πιθανή ευτυχία μας.»
Δεν είναι δικό μου το κείμενο, είναι από το βιβλίο που πρότεινα στην φίλη του Γιάννη Β., που φεύγει να πάει σχολείο στην Pennsylvania, να πάρει μαζί της σαν εφόδιο για τις δύσκολες ώρες. Αν δεν βαριέσαι, η ανάρτηση ήταν τον Απρίλη.
Τι είχες πει για άβυσσο;
alla logia n'agapiomaste
ΑπάντησηΔιαγραφήWebmaster δεν ξέρω αν το έχεις ακούσει πουθενά αλλά η θάλασσα δεν είναι χωράφι κανενός. Δεν έχει 'κύριο' για να υπάρξει και 'κύριος έργου'. Μόνο σε βασιλευόμενα καθεστώτα νομίζω η θάλλασα, και ότι αυτή περιέχει, ανήκει στον εκάστοτε βασιλέα/ισσα. Στα δημοκρατικά αποτελεί δημόσιο αγαθό και προστατεύεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήε τι περιμένεις από ένα φίδι, τέτοια ώρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήUnderwater mas exeis mperdepsei... telika symfwneis i den symfwneis me to fidi? ...kati gia "thalassa ths Varkizas" mou moiazei..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ με το κομμάτι: 'Με εμπνευσμένη διαρρύθμιση, ωραία μαγαζιά, εμπορική κίνηση, τουρισμό, τέχνη',
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ: να γίνει αρχιτεκτονικός διαγωνισμός για την ανάδειξη (ή τη δημιουργία) του χαρακτήρα της παραλικαής ζώνης.
Δεν συμφωνώ: με μπαζώματα και επεμβάσεις μεγάλου μεγέθους.
Δεν είμαι δικηγόρος, αλλά υπάρχει ειδικό καθεστώς που διέπει την παραλία πχ τον μόλο ή το μπάζωμα ενός λιμανιού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι φορείς που εμπλέκονται είναι το λιμενικό ταμείο, το ΥΕΝ, το ΥπΕθΑ και πάνω από 10 άλλους. Είναι τρομερά δύσκολο να πειράξεις, νόμιμα αιγιαλό. Εξ ού και πολύ δύσκολο να κάνεις νόμιμα μαρίνα. Θυμάμαι σε μια μαρίνα που είχα ανακατευθεί, η περιβαλλοντολογική μελετη αναφερόταν και στα διάκενα για να κυκλοφορούν τα ψάρια...
Οποιοσδήποτε δικηγόρος θα σας πει λεπτομέρειες ή θα σας παραπέμψει αρμοδίως. Δεν νομίζω ότι ο Δήμαρχος ή το Δημοτικό Συμβούλιο έχει οποιαδήποτε πρόθεση να παρανομήσει και ξέρω έχουν εξαιρετικούς νομικους συμβούλους.
Διαβάστε και κανένα άρθρο του Μιχαήλ Δεκλερή. Ολόκληρη αφιέρωση του κάνατε στο blog...
ΑπάντησηΔιαγραφή12:43 plaka me kaneis mpre
ΑπάντησηΔιαγραφήoxi mono zavoi, alla kai ypothalasioi
ΑπάντησηΔιαγραφήστον ελεύθερο χρόνο μου θα διαβάσω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι δεν κανω πλάκα, είναι πολύ δύσκολο να πειράξεις νόμιμα αιγιαλό. Η μαγική λέξη είναι νόμιμα.
Τα μπαζώματα μπάζουν από παντού. Καληνύχτα, πάω για βουτιές!
ΑπάντησηΔιαγραφήTa diavazw fidi, ta diavazw, piga volta kai allou.. tha grpsw egw ti gínetai, allá óhi twra, avrio...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνώρισες βλέπω τους οικολόγους μας. Ή είσαι «μαζί τους», ή «δεν είσαι». Μην περιμένεις διαλεκτικές οδούς και τέτοια, είναι καλοπροαίρετοι, δεν έχουν ιδιοτέλεια αλλά λίγο δογματικοί ή συναισθηματικοί στις απόψεις τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιό εύκολα πείθεις τον ...Δήμαρχο.
Τρίχες καθένας την δουλίτσα του. Εσύ να αποχαρακτηρίσεις τα χωράφια σου, ο τύπος που δεν θέλει να το κάνεις για να στέλνει γκρουπ με άπλυτους για τουρισμό, τούτοι δω γιατί αφού πήραν τα σπιτάκια τους, δεν θέλουν γείτονες, αυτος που δεν θέλει να μπαζώσουν ή να μην μπαζώσουν για να μην του χαλάσουν ην θέα. Ο Δήμαρχος έιτε για κονόμα είτε για ψηφουλάκια
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι για το τομαράκι τους με διάφορους μανδύες ΟΥΣΤ
Χα..!! Κάτι είπες τώρα. Αγγιξες ευαίσθητες χορδές. Ναί βρε προύχοντες. Ανοίξτε τα μάτια σας. Κάλα τα λέει ο φίδης. Αν δεν μπορείτε να έχετε γούστο τουλάχιστον αντιγράψτε. Πάτε μια βόλτα σε άλλες πόλεις να δείτε να θαγμάσετε να 'νοίξεν τα μάτια σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε φίδη. Μπές στην αίθουσα του Δ.Σ. του Δ.Τήνου. Υπάρχει μια μακέτα που έφτιαξε η ομάδα του Μάνθου του Καστορίνη του Πολυτεχνείου του Μπάρι . Μια μελέτη για τα λιμάνια της μεσογείου . Η ομάδα αυτή ασχολήθηκε με το δικό μας. Τους την πρόσφερε δωρεάν ο άνθρωπος . Θα πάθεις πλάκα πως οραματίστηκε το έξω λιμάνι η ομάδα αυτή.
Η απάντηση? "Δεν είν η Τήνος έτοιμ' για τέτοια πράματα"
zavodiniakia έχεις δίκιο.Πολύ προχωρημένη ιδέα.
Καλημέρα pathfinder.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εξέλιξη και το ανοιχτό μυαλό δεν επιβάλονται. Θεωρώ την πολυφωνία θετική. Εχουμε μπει σε πολιτικό θέμα εξ άλλου, όχι αισθητικό.
Ο καθένας έχει την δική του επιλογή έκφρασης και πειθούς. Και εγώ αμφιβάλω ότι τρεις παραμυθοαναρτήσεςι θα πείσουν κανέναν.
Σημείωσε μόνο ότι από τις 6 το απόγευμα μέχρι τις 1:30 την νύχτα, χτες, είχα 147 επισκέψεις από 92 άτομα που διάβασαν 450 αναρτήσεις. Πες-πες κάτι μένει. Οπως είπα και σε άλλον που το παρατήρησε, βλέπω στατιστικές, δεν βλέπω προσωπα ή ταυτότητες
Συμφωνώ ότι «πες πες κάτι μένει»
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν κάνεις ομελέτα αν δεν σπάσεις τα αυγά. Τώρα αν θέλεις απλά να μετράς γνώμες , δικό σου είναι το blogg και δικαίωμά σου να το βλέπεις έτσι.
ΑπάντησηΔιαγραφήAnwnyme 12:46 kai 12:47, sas tin afierwnw, me agapi. Nomiza tha eiha ton nisiarhi, allá ehete proteraiótita
ΑπάντησηΔιαγραφήSto diko mou, edw malwnoun
Filákia
Τι αυγά να σπάσω, αν τον βρίσω τον όποιο φωστήρα (εύκολο είναι) θα είμαι κακός. αν κλαίω, γραφικός. Το έχω ξαναπεί pathfinder, δεν έχω εγώ την σωστή λύση. Απλά ελπίζω ότι μέσα από «συλλογικότητα» ή «συμμετοχή» να υπάρχξει κάποια αλλαγή πορείας. Είμαι της «εξέλιξης» και νομίζω ότι με τα σημερινά δεδομένα η «επανάσταση», ειδικά στην Τήνο δεν παίζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλά δεν ευελπιστώ ότι ο κάθε Δήμαρχος, ειδικά εάν είναι και άλλης σχολής θα κάτσει με τις ώρες να προβληματίζεται για θεωρίες.
Σε τελευταία ανάλυση θέλει να ξαναεκλεγεί. Μπορούμε να τον πείσουμε ότι έχει μεγαλύτερες πιθανότητες αν πάει προς κάποια ποιο «φωτισμένη» (κατά την δική μας, σας, τους) άποψη. Μόνο αυτό φιλοδοξεί αυτό το blog (στις τελευταίες αναρτήσεις για το λιμάνι). Αν πιστεύεις ότι γράφοντας κάτω άλλο μπορώ/μπορείς να πετύχουμε κάτι καλύτερο, πες μου και να μπορώ θα το κάνω.
Ρε παιδιά, μάλλον κάνετε λάθος! Ποιός σας είπε ότι κατασκευάζεται λιμάνι σε εκείνη την τοποθεσία; Ειδικοί επιστήμονες έκαναν μετρήσεις στην περιοχή και διαπίστωσαν πως είναι κατάλληλη για να κατασκευαστεί παραδοσιακό αλώνι... Και μιας και το κάνουν είπαν να φτιάξουν και το πατητήρι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕεεε, να μην έχει και θέσεις parking για 500 αυτοκίνητα από δίπλα...
Webmaster θα ήθελα να σε παρακαλέσω να κάνεις κι ένα αφιέρωμα στους 'οικολόγους' κάποια στιγμή. Εγώ θα ήθελα πολύ να ήμουν στη ζωή μου οικολόγος. Αλλά δυστυχώς δεν είμαι τόσο καλός άνθρωπος. Άλλοι πάλι το θεωρούν σαν βρισιά όταν δουν κάποιον και διεκδικεί τα αυτονόητα: ποιότητα ζωής, ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, ορθολογιστική χρήση των φυσικών πόρων, οικονομία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσένα φίδι οι οικολόγοι σε πέταξαν από ελικόπτερο και προσγειώθηκες στην Τήνο?
Ελπίζω στο αφι΄ρωμα να βοηθήσει και ο 'μελετηρός'. Φαίνετε να τους ξέρει καλά αυτούς τους οικολόγους.
Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει ο μελετηρός, γιατι δεν τον ξέρω. Εναν άλλον που ξέρω, μόλις του μιλούσα, είναι πολύ απογοητευμένος, δεν θα γράψει αλλά μου είπε πολλά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικά και θα γράψω για τους οικολόγους, αν και εγώ δεν βάζω ταμπέλες (και δεν μου αρέσουν).
Όχι τωρα γιατί πνίγομαι, να δω πότε γιατί και τις ώρες που συνήθως «γράφω» έχω δουλειά.
«Χρόνος», το πιο πόλύτιμο αγαθό και στην τεχνοκρατικη, και την ποιητική, και την «ρομαντική», και την παλαβή υπόσταση...
Τα λέμε
Αυτο είναι αλήθεια. Το εχω παρατηρήσει και εγώ. Έχει επικρατήσει η λέξη οικολόγος να έχει αρνητική έννοια. Και αυτό έχει περάσει και στο κοινό κόσμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί άραγε; Ίσως επειδή η λογική τους είναι διαφορετική από κάποιους άλλους. Ίσως επειδή σκέφτονται και πράττουν για το κοινό καλό και όχι για το ατομικό τους συμφέρον. Ασχολούνται με το μεγάλο "σπίτι" μας που είναι η γη-περιβαλλον και όχι το με το ατομικό τους σπίτι-κατοικία που σκέφτονται οι πιο πολλοί οι οποίοι δεν κοιτάνε τίποτα παραπέρα έστω και αν όλα γύρω καταστρέφονται. Λες και κάποια στιγμή θέλουν δεν θέλουν τα οικολογικά προβλήματα δεν θα τους χτυπήσουν την πόρτα.
Δεν ξέρω τι είναι αυτο που τους χαρακτηρίζει? Η δήλεια, η αδιαφορία, το προσωπικό συμφέρον..
γεια σου αρχέγονε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρέπει οι ψυχραιμότεροι να προσπαθούν να καταλαβαίνουν τους άλλους. Πολυ εύκολα μπορώ, κυνικά, να βρώ κίνητρα, προσωπικά, οικονομικά ή συναισθηματικά σε ο,τιδήποτε.
Αν καταλάβεις την θέση του άλλου έχεις κάνει το 1/4 του δρόμου. Είναι πιο εύκολο να τον συναντήσεις στα μισά.
Δεν ξέρω το στερεότυπου του «οικολόγου». Αλλά θα προσπαθήσω να τον καταλάβω, και να του πω ότι η προστασία του τοπίου πρέπει να είναι συμβατή με τις ανάγκες των ανθρώπων. Όχι των λίγων ή των πονηρών, αλλά όσο το δυνατόν περισσότερων.
Το ωραίο τοπίο της χειροποίητης Τήνου που όλοι (και εγώ) κλαίγονται, είναι αποτέλεσμα αιώνων πείνας, φτώχειας και κόπου. Όποιος έχει κάνει «κύλημα» με τα χέρια, άντε και έναν κασμά ξέρει. Και πριν το 1950 δεν είχαν κασμά, είχαν χέρια, νυχια, αντε κανένα λοστό.
Οι φωνές πρέπει να ακούγονται. Τώρα σχόλια όπως το «άντε μπρέ» αν καταλαβάινεις εσύ τι λέι ή τι πρεσβεύει, πες μου και εμένα που δεν καταλαβάινω αρα τι να ασπαστώ;
Υβριστικά σχόλια περί «ζαβών» επίσης. Μου αρέσει ο γραπτός λόγος γιατι τα γραπτά μένουν και εάν ο άλλος σε διαβάζει έχει πιθανότητα να πεισθεί.
Έτσι «ανώνυμοι» σας βλέπω, αλλά τι να σας απαντήσω; ούτε συγνώμη για λάθος που έκανα δεν μπορώ να ζητήσω, εξ ου και σας είπα που ήταν ο Δίας όταν φύγατε... Τουλάχιστον σας είπα που ήταν ο Δίας.
Υπάρχουν blogs που βρίζουν αλλά με μικρές εμβέλειες...έχει πλάκα την πρώτη, την δεύερη φορά μετα γίνεται μπανάλ. Καλύτερα τσόντες!
Κινητήρια δύναμη, Δήμαρχε, δεν είναι το χρήμα, είναι ο έρωτας.Το χρήμα είναι το μέσο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίδι πιστεύεις αλήθεια πως οι πρόγονοί μας, παρ'όλη τη φτώχεια τους, ήταν λιγότερο ευτυχισμένοι απο εμάς?
ΑπάντησηΔιαγραφήυπάρχουν μέρες underwater, που είσαι ευτυχισμένος χωρίς να ξερεις γιατί, και μέρες που είσαι δυστυχής πάλι χωρίς λόγο και αιτία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ απάντηση είναι όχι δεν πιστέυω ότι ο παπούς μου ήταν λιγοτερο «ευτυχισμένος». Ξέρω ότι ζορίστηκε, ήταν ευχάριστος και πλακατζής (λένε οι παλιοί) και πέθανε φτωχός και όχι χορτάτος. Όταν τα καταφέρω, θα τον αναρτήσω.
Η τεχνοκρατική μου απάντηση είναι ότι η ευτυχία είναι καθαρά ορμονικό θέμα (γραψε hormones happiness) στο google να δεις τι θα κατεβάσει!
Τι προτιμάς εσύ, το τεχνοκρατικό ή το άλλο;
Νομίζω πως ξέρεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως δεν έχω δει κανένα εργολάβο να είναι μέσα στην τρελή χαρά. Όλοι άγχος, δουλειά, δουλειά, άγχος, πίεση. Στο τέλος τους πιάνει κι ένας καρκίνος και πάνε πριν την ώρα τους. Κι όλα αυτά για την απληστία τους. Αξίζει?
από τις ληξιαρχικές πράξεις γεννήσεων και θανάτων της εκκλησίας: περίοδος 1820-1940
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα ζευγάρια παντρευονταν όπως και τώρα (σωστό το περί κινητηριας δύναμης)
Πριν παντευτούν συχνά ένας ή και οι δύο δουλέυαν σε Σμύρνη και Πόλη (ε μην φαντάζεστε στελέχη επιχειρήσεων) για να βγαλουν κανένα γρόσι...
Κάναν 4, 8, 10 παιδιά. 20% και, παιδική θνησιμότητα, συχνά και η μανα στην γέννα.
Πέθαιναν σε μεγάλες ηλικίες αλλα και πολύ νέοι από ακαταλαβίστικες αρρώστιες
Πολλοί πέθαιναν ή απλά χάνονταν στην ξενητιά...
Τι λέτε παιδάκια, είστε περισσότερο ή λιγοτερο ευτυχισμένοι; Αυτό το «παιδική θνησιμότητα» μπορείτε να το διανοηθείτε;
τα παιδάκια τους ξεκίνησαν να ταϊζουν και αυτοί, μερικοί καβάλησαν καλάμι, αλλοι ανακάλυψαν την εκμετάλλευση του γείτονα. Αυτο το τελευταίο είναι ο εχθρός, όχι τα άλλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήτωρα να μερικοί ανακάλυψαν ουκρανές και βίτσια, τι να κάνουμε (θα μπορούσαν να είχαν ανακαλύψει ουκρανους!!!)
Ανώνυμε τότε οι άνθρωποι ήταν πιο εξοικιωμένοι με τον θάνατο και το θεωρούσαν κάτι φυσικό. Και αυτό γιατί είχαν επαφή με τη γη. Δεν ήταν ξυπασμένοι όμως εμείς σήμερα που νομίζουμε πως θα ζήσουμε για πάντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ αδερφός της γιαγιάς μου όταν του λέμε: "θείε πρέπει να φας (ή κάτι άλλο)". Μας απαντάει: "το μόνο που 'πρέπει' να κάνω, είναι να πεθάνω. Όλα τ'άλλα είναι συζητήσιμα".
όλα τα δέχομαι, όλα. δεν μπορεί να υπάρξει καμμία εξοικιωση, ποτε από κανένα, ουτε από γατα, με παιδική θνησιμότητα...
ΑπάντησηΔιαγραφήελεύθερα και ανοιχτά τα θέματα αλλά από αυτοχρηματοδοτούμενα έργα real estate έχουμε πάει βαθειά
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί να έχεις δίκιο, δεν έχω προσωπική εμπειρία οπότε σέβομαι αυτό που λες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον είναι ο μελαγχολικός καιρός φίδι.
ΑπάντησηΔιαγραφήμ'αρέσει, από έρωτες, σε μεταφυσικές ανησυχίες. λέτε να τσιμπήσουν οι Αρχοντες και να ψάχνονται;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακολουθώ αρκετό καιρό τα λεγόμενα στο μπλοκ αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω γράψει κάτι για τα καυτά θέματα που ανεβάζεις και αυτό γιατί ούτε καλός γνώστης είμαι σ αυτά αλλά και οι ποικίλες απόψεις που ακούγονται νομίζω καλύπτουν σχεδόν όλους όσους τα παρακολουθούν
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου κάνει εντύπωση πάντως φίδι ότι, ότι όσον αφορά το περιβάλλον και την προστασία του τόπου μας από το κιτς και τη κακογουστιά, οι εκφράσεις σου είναι όμοιες με των κυβερνώντων το τόπο αυτό. γράφεις :
(Δεν ξέρω το στερεότυπου του «οικολόγου». Αλλά θα προσπαθήσω να τον καταλάβω, και να του πω ότι η προστασία του τοπίου πρέπει να είναι συμβατή με τις ανάγκες των ανθρώπων. Όχι των λίγων ή των πονηρών, αλλά όσο το δυνατόν περισσότερων.)
Με αυτό τον τρόπο όπως και παλαιότερα αφήνεις να υπονοείτε ότι κάποιοι «οικολόγοι» είναι τα λαμόγια που έχουν συμφέρον και δεν θέλουν την ανάπτυξη και την πρόοδο, ότι αυτοί είναι το τροχοπέδη στην ανάπτυξη και η αιτία για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μόνιμοι κάτοικοι…..
Ό,τι δηλαδή πρεσβεύουν και οι διοικούντες το νησί. Ειλικρινά λυπάμαι που έχεις τέτοιες απόψεις. θα επανέλθω…….
Εγώ βλέπω πάντως το ακριβώς αντίθετο απ αυτή την άποψη που προοθείς…..
Μην βιάζεσαι τυθή, περίμενε να δεις χ$$$$μο που έφαγα από φίλο μου (πιο έξυπνο από μένα) στην επόμενη ανάρτηση
ΑπάντησηΔιαγραφή