Τρίτη 15 Ιουλίου 2008

Άγιος Αρτέμιος

Ο Άγιος Αρτέμιος ήταν Δούκας και Αυγουστιάλιος επί Μ. Κωνσταντίνου. Τον καθάρισε ο Ιουλιανός ο Παραβάτης επειδή έκανε αντιπολίτευση, και έτσι «άγιασε».

16 αιώνες αργότερα, ο Άγιος έχει κάνει τον κόσμο άνω κάτω στον Φαλατάδο. Ο λόγος είναι ότι το ομώνυμο εκκλησάκι με το μπετουδάκι, τα πλακάκια και τα αλουμίνια, είναι Βυζαντινό μνημείο. Είμαι υπέρ της απόλυτης προστασίας των Βυζαντινών και Βενετσιάνικων μνημείων, αλλά είμαι και οπαδός του Ιουλιανού, άρα συγνώμη αν τα μπερδέψω λίγο.

Έχει γίνει χαμός με τον βιολογικό καθαρισμό του Φαλατάδου, γιατί (κακώς) δεν είχε προβλέψει η μελέτη ή, η προμελέτη, σε χρόνους προϊστορικούς, την διάθεση των αποβλήτων του βιολογικού. (Κακώς) μετατοπίστηκε το έργο για να αποφύγει την υδροληψία από την (κακώς) τρύπια λιμνοδεξαμενή Λειβάδας, και (καλώς) ενοχλούνται αυτοί που ενοχλούνται, και (κακώς) δεν είχε πάρει άδεια ο κύριος του έργου πριν αρχίσουν τα έργα (οι έκτακτες ανάγκες δεν δικαιολογούν παρανομίες)…

Κακώς, όταν σκάφτηκαν χαντάκια μήκους δεν ξέρω πόσων χιλιομέτρων, για σωλήνες ύδρευσης, δεν τοποθετήθηκαν και σωλήνες αποχέτευσης. Κακώς δεν σχεδιάζουμε και δεν μελετάμε και δεν προβλέπουμε, αλλά έτσι είμαστε οι Έλληνες.

Καλοί μου άνθρωποι, όλοι έχετε δίκιο και όλοι λίγο άδικο. Τι θα τα κάνουμε βρε παιδιά τα απόβλητα; Να τα αφήσουμε να ταξιδεύουν προς τα κάτω; Να ανοίξουμε δρόμο στο λαγκάδι να πάμε πιο πέρα; Να γεμίσουμε την Τήνο βιολογικούς; Έχουμε έναν νόμιμο βιολογικό, για 22.000 άτομα στην Τήνο. Χωράει και τους Κτικαδιανούς, και τους Πανωμερίτες και τον …Πάνορμο.

Δεν είπα για τους Κατωμερίτες, αυτοί θα λύσουν αλλιώς το πρόβλημά τους: Δεν θα τρώνε, τώρα με την ύφεση, και δεν θα πηγαίνουν στην τουαλέτα.

14 σχόλια:

  1. Δεν θα τρώνε, τώρα με την ύφεση, και δεν θα πηγαίνουν στην τουαλέτα

    με άλλα λόγια θα κάνουν το σκ.τό τους παξιμάδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τελικά κανείς δεν θέλει τα κακά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όπως επισημαίνεις, οι Έλληνες δεν φημίζονται όυτε για την επιμέλεια στον σχεδιασμό, ούτε στην ποιότητα εκτέλεσης σχεδίων.

    αυτό συνδυάζεται και με την λανθασμένη και λίγο αλαζονική άποψη της τοπικής αυτοδιοίκησης ότι οι αποφάσεις τους είναι «νόμος». Δεν είναι, «συλλογικός τσαμπουκάς» είναι.

    συνδυάζεται ακόμα με ενστικτώδη αντίδραση και δυσπιστία εκ μέρους των πολιτών είτε είναι φτωχοί αγρότες, είτε σοφιστικέ δικηγόροι. Αν πει ο Αρχοντας άσπρο, θα πούνε αυτόματα Μαύρο. Μερικοί από θεμιτό συμφέρον, μερικοί από ...«αντιπολίτευση».

    το μυστικό είναι διάλογος. ειλικρίνεια. όχι τσαμπουκάς. Η πρωτοβουλία και η ευθύνη είναι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Αν δεν μπορούν να τα πετύχουν αυτά, δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Αλλά μπορούν, δεν είναι τόσο δύσκολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έτσι δεν την πάτησαν και στο λιμάνι; κούνησαν τον μόλο και νόμιζαν ότι επειδή το αποφάσισαν μεταξύ τους ότι τους παίρνει κανεις σοβαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το κακό είναι οτι οι δήμαρχοί μας έχουν αποκτήσει πλέον τόσο κακή φήμη που πέρνουν στο λαιμό τους ολόκληρο το νησί και σημαντικά έργα που θα μπορούσαν να γίνουν μελλοντικά.
    Και αντί να κατηγορήσουν το κακό τους το κεφάλι για τις μαλα*ίες που κάνουν, αρχίζουν και κατηγορούν τους αρχαιολόγους και κάθε κακομοίρη που προσπαθεί να κάνει τη δουλεία του... Τρομεροί διπλωμάτες!
    Κύριοι του Δήμου. Είσαστε ή δεν είσατε ο κύριος του έργου?
    Είσαστε ή δεν είσαστε αυτοί που επιλέξατε μελετητή?
    Είσαστε ή δεν είσαστε εσείς αυτοί που παραλάβατε τη μελέτη?

    Αντί να ξεφτιλίζετε τους εαυτούς σας και ολόκληρο το νησί στο ΥΠ.ΠΟ. αναλάβετε τις ευθύνες σας και προσπαθήστε να κλείσετε τη ζημιά όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα. Θα είναι καλύτερα για όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και μετά θέλετε να σας εμπιστευτούν οι Κωμιτιανοί?
    Χά! γελάσαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. underwater,
    ακόμα και αν έχεις δίκιο επι της ουσίας, βρίζοντας κάποιον συμβαίνουν δύο τινά. Εάν μεν είναι του ιδίου επιπέδου με σένα θα σε βρίσει πίσω, εάν είναι χαμηλότερου, θα κάνει χειρότερα, και μόνο εάν είναι καλύτερος θα σε αντιμετωπίσει ευγενικά.

    Ό,τι έγινε, έγινε. Λάθη. Άγνοια. Το πρόβλημα υπάρχει, να δούμε τώρα πως λύνεται. Πιο απλό δεν έιναι έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ο ίδιος «τσαμπουκάς» που στοιχίζει τα χάλια του λιμανιού είναι ο «τσαμπουκάς» που στοιχίζει την κακη σχέση με το ΥΠΠΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αμμοδύτη μακάρι να είχαν τα κότσια να βγουν και να με βρίσουν. Θα βγαίναν πολλές αλήθειες στη φόρα. Αυτό που με τρελένει είναι η υποκρισία των 'αναπτυξιακών' συνεδρίων. Υπήρχε θέμα για τους βιολογικούς ή δεν υπήρχε?

    Γιατί ο κος Κροντηράς δεν βγήκε να μας ενημερώσει για την αλήθεια των πραγμάτων? Τί σκατά συμπεράσματα θα βγουν από αυτό το κωλοσυνέδριο?
    Οτι όλα βαίνουν καλώς?
    Ε, λοιπόν, όλα ΔΕΝ βαίνουν καλώς. Κι αν δεν βγούμε εμείς οι ψηφοφόροι να τους κράξουμε τα λάθη θα γίνονται ξανά και ξανά. Γιατί δεν έχει κόστος.
    Τα έξοδα της μελέτης τα πληρώσαμε εμείς. Τα ελλειπή έργα τα πληρώσαμε εμείς. Δεν νομίζεις οτι κάτι πρέπει να πληρώσουν και οι υπεύθυνοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. underwater

    βγάζεις έκφραση που δεν είναι εποικοδομητική και σου λέω εδώ ότι δεν με εκφράζει, ούτε πιστέυω ότι θα λύσεις κανένα πρόβλημα έτσι.

    Λάθη γίνονται. Έχεις κάποια εποικοδομητική πρόταση; (πλην ύβρεων)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να σοβαρευτούμε και να αφήσουμε τα γλυψήματα. Πιο εποικοδομητική λύση δεν υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. underwater κανεις διάλογο που τώρα προσβάλει εμένα. Αν νομίζεις ότι ανεβαίνουν οι μετοχές σου, ή η πειθώ σου προσβάλοντας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αμμοδύτη δεν πάω για πολιτικός για να με νοιάζει η δημόσια εικόνα μου. Ούτε προσπαθώ να πείσω κανέναν, ούτε κάνω "αντιπολίτευση".
    Απλώς αν κάποιος απ΄το Δήμο διαβάζει αυτό το blog θα ήθελα να ξέρουν τι γνώμη έχει ένας απλός πολίτης για τους χειρισμούς τους.
    Στη τελική είναι πολύ καλύτερα να τσαλακώνεις την δημόσια εικόνα σου λέγοντας αλήθειες παρά κάνοντας μαλα*ίες.

    Αν σε πρόσβαλα σου ζητώ συγνώμη αλλά η μετριοπάθεια που δείχνεις ώρες ώρες είναι εξοργιστική.

    Το βουλώνω και πάω για βουτιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. o biologikos PREPEI na ginei pasi tysia!! den paei allo ayth h katastash

    ΑπάντησηΔιαγραφή