Η ιδέα ότι ο "πολιτιστικός σύλλογος" ενός χωριού, σε συνεργασία με την "τοπική αυτοδιοίκηση", μαντρώνουν μία, κατά τα άλλα δημόσια, παραλία και πουλάνε αλκοολικά ποτά όλη νύχτα σε νεολαία, γενικώς και αορίστως, μου θυμίζει λίγο τους Ολυμπιακούς Αγώνες, όπου μια παρέα Ισπανών νέμεται διαφήμιση, τηλεοπτικά δικαιώματα και δεν ξέρω τι άλλο. Κανείς δεν διαμαρτύρεται για τους "Ισπανούς" των Ολυμπιακών, γιατί να διαμαρτυρηθεί για το Μπήτς Πάρτυ;
Λίγο με ενοχλεί αυτό που θεωρώ (παράνομο;) αποκλεισμό της παραλίας. Αν τα παιδάκια μου ήθελαν να πάνε, δεν θα τα άφηνα, γιατί θεωρώ τα οινοπνευματώδη και τα καπνίσματα λίγο ανεξέλεγκτα. Δεν μου αρέσει αυτό που θεωρώ θόρυβο και μεταμεσονύχτια διατάραξη κοινής ησυχίας. Από που κι ως που πολιτιστικός σύλλογος, εμπορεύεται αλκοόλ; (με ή χωρίς την τοπική αυτοδιοίκηση)... ή κόβει εισιτήρια για παραλίες; σίγουρα ψιλά γράμματα. Καμιά λοταρία; κανένα καζίνο ίσως;
Λίγο με ενοχλεί αυτό που θεωρώ (παράνομο;) αποκλεισμό της παραλίας. Αν τα παιδάκια μου ήθελαν να πάνε, δεν θα τα άφηνα, γιατί θεωρώ τα οινοπνευματώδη και τα καπνίσματα λίγο ανεξέλεγκτα. Δεν μου αρέσει αυτό που θεωρώ θόρυβο και μεταμεσονύχτια διατάραξη κοινής ησυχίας. Από που κι ως που πολιτιστικός σύλλογος, εμπορεύεται αλκοόλ; (με ή χωρίς την τοπική αυτοδιοίκηση)... ή κόβει εισιτήρια για παραλίες; σίγουρα ψιλά γράμματα. Καμιά λοταρία; κανένα καζίνο ίσως;
Από μακρυά όλα ωστόσο φαίνονται όμορφα... και για να μην αφήσω λάθος εντυπώσεις, οι άνθρωποι του συλλόγου είναι μια χαρά παιδιά.
Προσθέτω, στις 10:50, ότι δεν ακούγεται το σύνηθες ντούμπου-ντούμπου, αλλά βλέπω και μπλε φώτα να αναβοσβήνουν σαν από περιπολικό... Αλήθεια παιδιά, αν κάτι συμβεί, ποιος έχει την ευθύνη; ο «πολιτιστικός σύλλογος»; ο Δήμος; η Αστυνομία; το Λιμενικό; «κανένας»; Υπάρχουν «έξοδοι ασφαλείας»; πρώτες βοήθειες»;
Προσθέτω επίσης, ότι εδώ, δεν είναι τι αρέσει ή δεν αρέσει σε μένα, (εγώ ούτως ή άλλως αποφεύγω την κατοικημένη Τήνο αυτές τις μέρες), αλλά μήπως χρειάζεται λίγη σκέψη και περισυλλογή, για να μην μας βλεπουμε σε κανένα CNN... Πολύ θέλει;
Ξέρει μήπως κανείς τί κάνει ο Σύλλογος τα λεφτά που βγάζει απ'το μπιτς πάρτυ? Γιατί απ'ότι καταλαβαίνω πρεπει να βγάζει αρκετά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή τα αλκοολούχα όταν τα κερνάμε είναι καλά και όταν τα πουλάμε είναι κακά?
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα πάρτυ είναι χαλαρώστε...
Και στο αναψυκτήριο της Ιεράς Καρδίας πουλάνε μπύρες. Τις διαφημίζουν και ως τις πιο φτηνές του νησιού.
http://www.tinos.biz/coffee_shop/coffee_shop.html
Μάλλον το ΤΑΠ (Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων) δεν τους έχει πάρει είδηση αυτούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήTa lefta pane gia kalo skopo p.x. proskinima sti Lourdi i kati analogo.
ΑπάντησηΔιαγραφήOpote xesalwste elefthera kai me tis eulogies tou Papa. O skopos agiazei ta mesa den lene?
Ανώνυμε 16 Αύγουστος 2008 5:19 μμ Δηλαδή για να καταλάβω στο μπιτσ πάρτυ θα έχει ΜΟΝΟ μπύρες ή μήπως στην Ιερά Καρδια υπάρχουν πότα που βρίσκεις στο μπάρ? Δεν το νομίζω. Και δεν είναι οι μπύρες οι πιο φτηνές της Τήνου αλλά ο καφές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 16 Αύγουστος 2008 6:21 μμ για σένα έχει σημασία αν είναι ουίσκι ή ρακή ή μπύρα? Για μένα καμμία. Και μπορεί η μπύρα στην Ιερά Καρδία να μην είναι η πιο φτηνή όπως μας διευκρινίζεις (λες κι έχει σημασία). Όμως σου φαίνεται εσένα σωστό να πουλάνε μπύρες σε ιερό χώρο? Και μάλιστα χωρίς άδεια αναψυκτηρίου?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 6:43 μμ συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Στο Πεντόστρατο λειτουργούν 3 μαγαζιά που πληρώνουν ενοίκια, φόρους κλπ. Γιατί να τους κλέβουν πελάτες οι παπάδες? Αυτό ονομάζεται αθέμητος ανταγωνισμός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤουλάχιστον στην Κολυμπήθρα η κατάληψη της αμμουδιάς είναι για μια βραδυά μόνο. Δεν βλέπετε τί γίνεται σε άλλες περιοχές?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην παραλία του Αγίου Σώστη ιδιοκτήτης αναψυκτηρίου ισοπέδωσε αμμόλοφους και έφραξε τμήμα της παραλίας με περιμετρικούς φράκτες από μπαμπού με το έτσι θέλω.
6:43 αν δεν είναι σωστό γιατί είναι λάθος? Δεν νομίζω οτι προσβαλλεται η ιερότητα του χώρου όταν κάποιος ξεδιψάει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑθεε ποιος από τους τρεις καταστηματαρχες του πεντοστρατου πληρωνει νοικια?
Ανώνυμε 8:07 αν δε βλέπεις τη σύγκρουση συμφερόντων δεν πειράζει. Νομίζω τα επιχειρήματα έγιναν κατανοητά απ'την υπόλοιπη παρέα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγνώμη τώρα πάω στο μπιτς πάρτυ να πιω μια μπύρα να ξεδιψάσω χα χα χα! (πολύ καλό αστείο αυτό μπράβο)
ΑπάντησηΔιαγραφήOk αθεε. Όλοι ξέρουν όλοι λένε! Ά-θεος και... α-λλού
ΑπάντησηΔιαγραφήEίναι λάθος γιατί:
ΑπάντησηΔιαγραφή1) δεν έχει άδεια απ'το Δήμo
2) δεν έχει άδεια απ'το ΥΠ.ΠΟ.
3) δεν πληρώνει φόρους
4) δεν υπόκειται σε υγειονομικό έλεγχο
5) στα προσκυνήματα προσφέρεται ενίοτε καφές, ακόμα και φαγητό στους ταξιδιώτες. Συνήθως όμως τα προσφέρουν οι κληρικοί δωρεάν και ποτέ μα ποτέ δεν προσφέρουν αλκοολούχα.
Κατά τα άλλα δεν το βρίσκω κακή ιδέα. Αρκεί να παίξετε με τους κανόνες τις αγοράς. Τα ράσα δεν σας βάζουν υπεράνω των υπολοίπων πολιτών.
Αφου δεν εχει αδεια όπως λές γιατί δεν το κλείνει ο δήμος? Το Υ.Π τί δουλειά έχει ρε φίλε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν πληρώνει φόρους. Γιατί, είναι κερδοσκοπική εταιρεία και βγάζει εκατομμυρια για να πληρωσει φόρους?
Δεν υπόκειται σε υγειονομικό έλεγχο. Τι είναι ταβερνα ή νοσοκομείο? Ότι προσφέρει είναι συσκευασμένο, εκτός του καφέ. Όπως και να χουν τα πραγματα η επιτροπή ελέγχου θα πρεπει να παρουσιαστει στο Εξωμβουργο και όχι το "βουνό" στον έλεγχο. ΔΕν ευθύνεται το προσκυνημα στην ελλάδα δεν δουλευουν σωστα τα πράγματα.
Τελος, υπάρχει κάποιος κανόνας που να λεει τι θα προσφέρεται στους ταξιδιώτες?
"...να παίξετε..." ποιοί? όσος λόγος πέφτει σ' εσενα για το εξωμβουργο άλλος τόσος πέφτει και σε μένα φιλε μου. Απλά λέω αυτά που είδα και ξερω...
Εγώ λεω να στήσετε και μια ψησταριά να ανεβαίνουμε για κοψίδια... σαν δεν ντρέπεστε λίγο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν θες κάνω μεθαύριο καταγγελία στην Β'ΕΒΑ να δούμε αν θέλει ή δεν θέλει άδεια σε ζώνη Α' Αρχαιολογικού χώρου.
Εδώ δεν θέλει άδεια για τις κεραίες, θα θέλει άδεια για το αναψυκτήριο? Έχουμε το μοναδικό κάστρο στην Ελλάδα που λειτουργεί ως βιομηχανικό πάρκο αντί για αρχαιολογικός χώρος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ λέω να ιδρύσω ένα πολιτιστικό σύλλογο και να ανοίξω αντίστοιχη μπίζνα στον Αγιο Ρωμανό κάθε 17 Αυγούστου, και στην Ακτή Γιαννάκη κάθε 18. Ή είναι ο Δήμος ρυθμιστική αρχή και αποφασίζει σε ποιά παραλία κάνουμε πάρτυ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά μην αφήσει ο Φυντανιδης ή ο Ρυμελιώτης να γινει πάρτι κάτω από το σπίτι τους. Τα πάρτι πάνε εκεί που έχει παράνομα, αυθαίρετα, και παράγκες. Να δείξεις την πραγματική, όχι την φανταστική Κολυμπήθρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘυμίζω πως απόψε έχει πανσέληνο. Δεν ξέρω αν το αναψυκτήριο των Ισησουιτών είναι ανοιχτό αλλά πάντως αξίζει μια βόλτα στο Κάστρο ή στα Κιόνια που είναι και ανοιχτά μέχρι τη 1.00
ΑπάντησηΔιαγραφήτώρα να με συγχωρείτε, ο καθένας έχει την άποψη του, αλλά "άθεε" και underwater, επιδεικνύετε κάποια εμπάθεια σχετικά με "εκκλησιαστικά".
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω τι κάνουν οι ανα τον κόσμο εκκλησίες, ούτε ξέρω, πρωτο χέρι, τι έκανε η εκκλησία το 1500 μΧ.
Αυτό που ξέρω με βεβαιότητα, είναι αυτό που βλέπω σήμερα. Τι δηλαδή κάνει η Εκκλησία στην Χώρα(συγνώμη, σκοταδισμό και παρελάσεις με ναύτες βλέπω) και αυτό που κάνει η καθολική εκκλησία στην Τήνο.
Ό,τι ιστορία, πολιτιστικό στοιχείο, πληροφορίες από αρχεία, πρωτογενές υλικό υπάρχει, έχει προέρθει από ανθρώπους που έχουν σχεση την σημερινη καθολική εκκλησία.
Μα και για αυτό το Ξώμπουργο, που κατά καιρούς μας ενδιαφέρει να αναδείξουμε, ποιός ενδιαφέρεται νομίζεις; οι Χωραϊτες ή το πολιτιστικό ίδρυμα της παναγίας της Χώρας; Καμιά 10αριά κατωμερίτες, άντε και ένα δύο άλλοι.
Δες ποιοι θέλουν τι, και άσε τα σαρκαστικά σχόλια. Που τους βλέπεις τους Ιησουϊτες; Στον ύπνο σου;
Δεν με ενδιαφέρει να ξεσκαλίζω υπάρχουσες διακρίσεις αλλά μην τρελλαθούμε κιόλας στο ποιός κάνει τι σε ποιόν σήμερα.
Φίλε αμμοδύτη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν αμφισβητώ ότι τα περισσότερα αρχεία για το νησί προέρχονται από καθολικούς. Αυτοί επηρεασμένοι από την κουλτούρα της δυτικής Ευρώπης ήταν μαθημένοι στις καταγραφές.
Επίσης, δεν αμφισβητώ ότι υπάρχουν σήμερα 1-2 σημαντικοί ερευνητές της Τήνου που προέρχονται από τον εκκλησιαστικό χώρο.
Όμως μέχρι εκεί.
Αν βλέπω κάτι που δεν μου αρέσει το λεω (και δεν μου αρέσουν πολλά πράγματα και στα 2 δόγματα βλ. σχόλια στην ανάρτησή σου της 15 Αυγούστου).
Αν δεν θέλεις να το λέω εδώ για να μην σε στεναχωρώ κανένα πρόβλημα. Δικό σου είναι το blog, εσύ κάνεις παιχνίδι.
Σημ.:Αν δεν κάνω λάθος την Ιερά Καρδία Ιησουίτες δεν την διαχειρίζονται?
αθεε είσαι λίγο κολλημένος. Κάποτε υπήρχαν Ιησουϊτες, τώρα ζήτημα αν έχει μείνει ένας. Αν σε ενδιαφέρει ξέρουν καταπληκιτκή τριγωνομετρία.
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν βλέπω το θρησκευτικό βλέπω την πραγματικότητα, εδώ της Τήνου, τα τελευταία 50 χρόνια. Οι μεν έχουν σχολεία, αρχεία, ενδιαφέρον για μονοπάτια και πρωτοβυζαντινές εκκλησίες και οψιδιανούς, οι δε, πες μου εσύ. Εγώ μπορεί να είμαι μεν ή δε ή ειδωλολάτρης του σκοτωμού. Αισθητικά και λογικά προτιμώ τους μεν.
Είσαι κολλημένος με την δική σοτυ εκδοχή, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι οι καθολικοί παπάδες ζούν από τις ενορίες τους, ενώ οι ορθόδοξοι πληρώνονται από σενα και από μένα μέσω της ΔΟΥ αφού είναι Δημόσιοι Υπάλληλοι. Καταλαβαίνεις την λεπτη διαφορά;
Αμμοδύτη με απογοητεύεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήμεγάλωσα έχοντας σαν αξία να παρατηρώ τα πράγματα γύρω μου με κριτικό βλέμμα. Και εσύ τώρα μας ρίχνεις κίτρινη κάρτα ακριβώς γιατί δεν ακολουθούμε σαν τα ζώα το πλήθος?
Προσωπικά αδυνατώ να δω τους καθολικούς με λύπηση ως μειονότητα. Νομίζω δεν τους τιμά άλλωστε. Για την ακρίβεια τους θεωρώ πιο προνομιούχους γιατί έχουν ακόμα επαφή με τη γη και θεωρώ οτι οι "άλλοι", οι ορθόδοξοι, είναι κατεστραμμένοι από χέρι. Αλλά αυτή είναι η δική μου άποψη.
Ναι το αναψυκτήριο στο Κάστρο ενόχλησε κάποιους αναγνώστες σου και είπαν και γιατί. Πιστεύω πως το ίδιο θα έκαναν και αν το αναψυκτήριο ήταν του άλλου δόγματος. Εάν εσύ δεν συμφωνείς βγες με επιχειρήματα και πες γιατί πρέπει να λειτουργεί. Άσε τις μειονότητες απ'έξω. Εδώ δεν παίζουμε πολιτικοθρησκευτικά παιχνίδια. Διάλογο κάνουμε.
Αυτή είναι η διαφορά μας αμμοδύτη. Οτι εγώ δεν προτιμώ ούτε τους μεν ούτε τους δε (ρασοφόρους εννοώ). Ενώ εσύ έχεις διαλέξει 'στρατόπεδο'. Ποιός είναι κολλημένος λοιπόν?
ΑπάντησηΔιαγραφήποιός είπε τίποτα για μειονότητα; για δημόσιους υπαλλήλους είπα...
ΑπάντησηΔιαγραφήp.s. (και το κλείνω εδώ)
ΑπάντησηΔιαγραφήτα εργασιακά δικαιώματα των παπάδων δεν με αφορούν. Ας ασχολθεί το συνδικαλιστικό τους όργανο. Αν δεν διεκδικήσεις δεν θα πάρεις. Είναι απλό.
Αλλοι το θεωρουν κακό, άλλοι καλό κι εγω μεσα σ'αυτούς, το οτι υπάρχουν δυο χριστιανικά δόγματα στον τοπο αυτό. Μας αρεσει ή όχι πρεπει να δεχτούμε και το άλλο. Οτι δηλαδή η καθολική κοινότητα κατα το παρελθόν, πρόσφερε πολλά στην Τήνο, χωρίς να θέλω αποκλείσω την ορθόδοξο. Να θυμισω τα σχολεία των Ουρσουλινών και Ιησουιτων, το πλούσιο αρχείο που υπάρχει για την Τηνο στην καθολική αρχιεπισκοπή, την ίδια την βενετοκρατία που αν δεν κρατουσε για τοσα χρόνια η Τηνος θα ήταν ενα "σημαδακι" της Τουρκιας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑθεε, όσο αθεος και να θες να λέγεσαι, ειναι εμφανες απο τις απόψεις σου οτι παραμένεις πιστος ορθόδοξος. Αλλα κι αν δεν δεχεσαι αυτή μου την γνωμη δεν μπορείς να μην παραδεχτεις οτι ζεις σε ενα περιβαλλον χριστιανικο που αν δεν υπήρχε, η Τηνος δεν θα ήταν παρα ένα φτωχο νησί των Κυκλάδων
Ενδιαφέρον. Ανώνυμε 16 Αυγ 5:19, έχεις άδικο. Όταν κερνάς αλκοολικά ποτά, π.χ. σε ένα πανηγύρpι, δεν υπάρχει ούτε πιθανή φοροδιαφυγή, ούτε έχεις επιχείρηση. Όταν πουλάς ποτά στην παραλία, είναι συγκαλυμμένη επιχείρηση. Υπαίθριο μπαρ. Έχει ταμειακή μηχανή; Έχει άδεια λειτουργίας; Λειτουργεί με ανοχή ίσως, αλλά όχι νόμιμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνα τηλέφωνο επί τούτου στην αστυνομία από έναν κακόπιστο (και δεν είμαι εγώ κακόπιστος) και είναι αυτόφορο.
Όσοι είστε με την ψευδαίσθηση ότι οι αποφάσεις των Δημοτικών Συμβουλίων "νομιμοποιούν" έχετε λάθος. Τα Δημοτικά Συμβούλια δεν νομοθετούν.
Αν παράνομα πωλούνται αλκοόλ ή εισητήρια με την έγκριση του Δήμου, ο Δήμος είναι συνεργός σε αδίκημα.
Τέλος το θέμα "ασφάλεια" δεν είναι απλό. Πράγματι σε ατύχημα, θα έχουν ευθύνη οι διοργανωτές, και τότε το "χαλαρώστε" δεν θα πιάνει σε δικαστήριο.
asta re ta paidia na bgaloun kanena evroulaki, heimwnas erhetai!
ΑπάντησηΔιαγραφή