Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2008

Επερώτηση για το Λιμάνι της Τήνου;


Την φωτογραφία αυτή, του αγαπημένου σας λιμανιού την βρήκα στο internet, σε μία διαφημιστική ιστοσελίδα της Μηχανικής ή του Θόλου.

Εδώ και μήνες έχω καταλάβει ότι έχει κολλήσει το έργο, και από μισόλογα στην Χώρα, καθαρές κουβέντες στο καράβι, και κουτσομπολιά σε τράπεζες που ασχολούνται με συγχρηματοδοτούμενα έργα, έχω συμπεράνει ότι έγινε μονομερής αλλαγή στα σχέδια που ίσως μπλόκαραν την χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Μία από τις αλλαγές, ήταν ότι ο νέος μόλος που φτιάχνεται με μπλόκια είναι κατά 16 μέτρα πιο κοντά στον παλιό μόλο. Ψιλά γράμματα; Το έργο ωστόσο είναι σταματημένο…

Θυμάστε τις πομπώδεις επιστολές προς την Blue Star από τους δικούς μας; Πήραν απάντηση πρόσφατα: Το λιμάνι της Τήνου ήταν κατάλληλο, αλλά με τα έργα έχει γίνει ακατάλληλο και χαιρετίσματα. Και ποιος θα πληρώσει τον λογαριασμό;

Ποιος ενέκρινε το αρχικό σχέδιο με μόλο στα 30+ μέτρα βάθος; Ποιος ενέκρινε την μετακίνησή του κατά 16 μέτρα; Τι γίνεται με την χρηματοδότηση;

Δεν θα πάρω απάντηση από τους εμπλεκόμενους εδώ, αλλά κύριοι Βουλευτές της Βουλής των Ελλήνων είτε είστε της ΝΔ είτε του ΠαΣοΚ είτε του Συνασπισμού είτε του ΚΚΕ είτε του ΛΑΟΣ, να μια καλή επερώτηση να εντυπωσιάσετε τους ψηφοφόρους σας.

18 σχόλια:

  1. Οι βουλευτές νοιάζονται για τις φοροαπαλλαγές τους, τις Μερσεντές και τα λούσα. Δεν νοιάζονται να ανοίξουν τους βόθρους της ανικανότητας και της ρεμούλας. Νομίζεις ότι δεν έιναι διακομματική η εμπλοκή και στο λιμάνι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό που αποδεικνύει η υπόθεση του λιμανιού είναι οτι κουμάντο στο νησί κάνουν οι μεγαλο-κατασκευαστικές της Αθήνας. Το είδαμε στο λιμάνι, το είδαμε στο Φαλατάδο με το βιολογικό, το είδαμε και στο νέο σφαγείο. Αλλαγές στα σχέδια με το έτσι θέλω και δε βαριέσαι ποιος θα το πάρει είδηση... αλήθεια αν έρθει ένας εισαγγελέας (λέμε ΑΝ) και ανοίξει 3-4 φακέλους, ποιος νομίζετε θα την πληρώσει? Η κατασκευαστική?

    Ελπίζω το πάθημα να έχει γίνει μάθημα για τους ΟΤΑ. Η εικόνα που βγάζουμε προς τα έξω κάθε άλλο παρά σοβαρή είναι. Και θέλουμε και διαχείριση μεγάλων έργων? Ας μάθουμε πρώτα να κάνουμε σωστά μια απλή ασφαλτώστρωση και μετά βλέπουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι δικοί μας μπορεί να είναι άπειροι ή ερασιτέχνες ή άντε να σου πώ πονηροί. αλλά η μύτη μου μου συμφωνεί μαζί σου underwater.

    Το ερώτημα ποιος ενέκρινε τον πρωτο μόλο και ποιος την μετατόπιση είναι το σωστό ερώτημα.

    Δεν είμαι ειδικός, αλλά η μετατόπιση συνέφερε τον κατασκευαστή, και όχι την Νομαρχία ή τον Δήμο ή όποιον είναι κύριος του έργου. Γιατί υπέγραψε τώρα και συναίνεσε είναι άλλο θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι γίνεται με τα σφαγεία? άκουσα ότι τα εκλεισαν για υγιονομικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eκτός από λάδι και γάλα τώρα θα εισάγουμε και σφάγια από Μύκονο.

    Μα καλά αυτοί εκεί πως τα καταφέρνουν κι έχουν απ'όλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πως τα κατάφεραν οι Τηνιακοί; Nα εισάγουν γάλα και τώρα κρέας από την ...Μύκονο.

    Η αλαζονεία αυτών που παριστάνουν ότι "ξέρουν", και η "Παναγία".

    Γιατί πιστεύεις ότι αν πάει υγειονομικό στο τυροκομείο, δεν θα έχουμε ειδήσεις;

    Σε πέντε "παραδοσιακές ταβέρνες" πήγα τον Αύγουστο, 4 φορές με γαστρεντερικά προβλήματα, εγώ και οι φιλοξενούμενοί μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. To ΠΑΣΟΚ δεν θα μπορεί αφού η Νομαρχία είναι μάλλον Πασόκοι, και σιγά μην στενοχωρήσει η ΝΔ την Μηχανική.

    Σεμνά, ταπεινά και διακοματικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και να προσθέσω για τον underwater ότι σε όλη την Ελλάδα κάνουν κουμάντο οι κατασκευαστικές, και με την ΝουΔούλα στην εξουσία τακτοποιήθηκε επιτέλους και η Μηχανική που την αδικούσε το Πασοκ. Εγω πιστέυω ότι και τα των πλοιάρχων είναι κόλπο για να παρατηθει το λιμάνι και να λένε οι άρχοντες μας "φταίνε οι εφοπλιστές"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ασχετο
    φίλε αμδύτη δεν σου συμπαραστέκεται κανένας στον αγώνα για τα μονοπάτια.
    Δες το τέταρτο θέμα του Δημοτικού Συμβουλίου αύριο 5/9/2008 και ώρα 20,00 και θα καταλάβεις.(μήπως θα πρέπει να είμαστε παρόντες να μάθουμε πόσο κοστίζει η αποτύπωση. Κατι παρόμοιο με αυτό που κάνεις και εσύ θα είναι.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. παράξενε, δεν κάνω "αγώνα" για τα μονοπάτια, το κάνω γιατί με ευχαριστεί, και μου συμπληρώνει ενα κομμάτι της ιστορίας της Τήνου.

    Όταν πω σε κάτι φίλους στην Καρδιανή, κάποια Κυριακή πρωί ότι βγήκα από τα Μπαγκαλάκια ή τ' Φακίνα τις σγκούρες στην Πάνω Στράτα, μερικοί θα συγκινηθούν...

    Χαίρομαι που ο Δήμος πήρε ζεστά το θέμα, τους έχω χαρίσει το πρωτότυπο αρχείο μου και μ'όλις τελειώσει και η αποτύπωση σε Autocad και ArcGIS, επίσης θα τους την χαρίσω (τώρα αν ο Δήμος το πουλήσει στην Νομαρχία, αυτό είναι μεταξύ σας (αστειέυομαι)

    Τα μονοπάτια είναι η κληρονομιά ΜΑΣ και η ιστορία ΜΑΣ, δεν έιναι δικά μου, (ούτε ψάχνω για μελέτες ή επιδοτήσεις)

    Συμπαράσταση θέλω για γτην παλαβή και άδικη "βιομηχανική ζώνη". Μπορείς να βοηθησεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για την ώρα ψάχνω την απόφαση του ευρωπαικού δικαστηρίου που δικαιώνει αντίστοιχες περιπτώσεις (βέβαια δεν ξέρω κατα πόσο γίνονται αποδεκτές απο την Ελληνική διοίκηση κατι για αποζημειώσεις κλπ ψάχνουμε).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το '' αγώνας '' πήγαινε στην προσπάθεια που χρειάζεται κανείς για να τα διαβεί.
    Αληθεύει οτι μιά απο τις διαδρομές αυτές την επέλλεξε επώνυμη παρέα τον Αύγουστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μπα, καμμία προσπάθεια...το πιο δύσκολο είναι η αυτοματοποίηση της εισαγωγής των στοιχείων σε ψηφιακό χάρτη...για να συμπληρώσουμε τα κομμάτια που δεν φαίνονται... κοντεύουμε. Θα βγεί πάνω από 1200 χιλιόμετρα.

    Σκέψου πόσοι Τηνιακοί χάλασαν πόσα νύχια για να χτίσουν τόσο διπλό ντουβάρι...

    Επώνυμη παρέα δεν είδα και δεν ξέρω. Δύο ξέρω που κάνανε αυτέ τις βόλτες μαζί μου ο ένας λέγετα Λωράν, και ο άλλος Γιώργης. Σε διαβεβαιώ πιο επώνυμοι από οποιονδήποτε κυριλάτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ανώνυμε 8:19,

    Η βιομηχανική ζώνη στην Τήνο είναι σκάνδαλο. Κατάργησέ την και θα την ξεχάσω. Ειδεμή βρες τον παπού μου και εξήγησέ του, γιατί, το αμπέλι του, εκεί που κρυολόγησε και πέθανε, χαρακτηρίστηκε από μια παρέα πονηρών "βιομηχανική ζώνη"?

    Σιγά μην το ξεχάσω.

    Αλήθεια πληρώνει ο Δήμος ασφαλτόστρωση προς β' εύρεση με δικά μου λεφτά για να πάει κάποιος τα φωτοβολταϊκά του (επίσης επιδοτόυμενα με δικά μου -- και δικά σου λεφτά?

    Το θεμα αυτό δεν ειναι από αυτά που ξεχνιούνται και αυτοί που το μεθόδευσαν καλά κάνουν και έχουν σκυμμένο το κεφάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Διαπλάτηνση 10 μέτρων και ασφαλτόστρωση.Η διάνοιξη πέρα απο την εκκλησία ,που μπαζώνει που και που τον παλιό δρόμο που τερματίζει και απο ποιόν έγινε η διάνοιξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. έ όλο και κάποιος θα έχει κανένα χωραφάκι.

    τελικά φίδι ρωτάς προβοκατόρικα ή ρωτάς για να μάθεις περι λιμανιού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν ξέρω την απάντηση στα ερωτήματα που, ωστόσο, θέτω ρητορικά. Η μελέτη, μου είπαν ήταν "παλιά", ό,τι αυτό σημαίνει. Ξέρω από άλλες δουλειές, ότι μόλος σε βάθος πάνω από 12-15 μ είναι ασύμφορος και δύσκολος. Άρα όποιος τον σχεδίασε, σε βάθος 30 ή 35 μέτρων, ήταν "αιθεροβάμων", ή αισιόδοξος ή πλούσιος.

    Όπως αποφάσισε να τον μετακινήσει σε πιο ρηχά νερά, χωρίς ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ να διαπραγματευτεί έγκριση από τον συγχηματοδοτούντα φορέα (την ΕΕ) ήταν επιπόλαιος -- αν έτσι έχει γίνει.

    Λυπάμαι που δεν βγαίνει κανείς "αρμόδιος" να πει τι γίνεται. Μεταξύ μας, τι δουλειά έχει ένας άσχετος blogger να ψάχνει τέτοια πράγματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή