Ορίστε… πολλούς μήνες πριν τις δημοτικές εκλογές, ο Ανώνυμος ανησυχεί ότι προωθώ αιρετικό Δήμαρχο. Αχ, ανώνυμε… Ανησυχείς ότι ο διαχωρισμός Πασόκων και Δεξιών θα υποκατασταθεί στο Ιερό Νησί από νέο χάσμα Ορθοδόξων και Αιρετικών;
Προφανώς ρωτάς αν ενδιαφέρονται οι Καθολικοί να βγάλουν Καθολικό Δήμαρχο. Δεν ξέρω γιατί, προσωπικά, δεν είμαι Καθολικός. Βέβαια, δεν είπες Καθολικό, «αιρετικό» είπες, αλλά νομίζω αυτό εννοούσες.
Το αν κάποιος είναι αιρετικός, είναι σχετικό. Η έννοια της αίρεσης αφορά θεοκρατικά κράτη όπως το …Ιράν. Στην Ελλάδα, οι ταυτότητες δεν λένε τι θρησκεία είσαι, αλλά μπορεί, στην Ιερή Τήνο, ο μη ορθόδοξος να είναι αιρετικός; Δεν θα το διαφήμιζα ωστόσο, πρώτον γιατί θα μας κράξουν οι περισσότεροι τουρίστες και δεύτερον γιατί αφορμή ψάχνουν οι κακοί αμερικάνοι να μας βρουν καταπιεσμένες μειονότητες στην επόμενη έκθεση του Στέητ Ντιπάρτμεντ για το θέμα.
Οι σημερινοί σκοταδιστές, όταν μιλάνε για αιρέσεις, αναφέρονται σε Μασόνους, Ιεχωβάδες, Χιλιαστές και δεν ξέρω τι άλλο. Εσύ προφανώς βάζεις και τους καθολικούς (ή εννοούσες τους Αγαπιανούς;) Παλαιότερα, ο εχθρός περιελάμβανε τους Αρειανούς, τους Μονοφυσίτες, τους Μανιχαϊστές, τους Παυλικιανούς, τους Γνωστικιστές, τους Βογομίλους, τους Καθαρούς και τρέχα γύρευε.
Φαντάζεσαι προεκλογική καμπάνια με Ορθόδοξους και Αιρετικούς υποψηφίους; Μέχρι και σε αυτονόμηση των αιρετικών μπορεί να οδηγήσει. Άρα, μην τους βάζεις ιδέες, μπορεί να προσχωρήσουν σε κράτος της ΕΕ με χαμηλότερο φορολογικό συντελεστή, και λιγότερη διαπλοκή. Κρίμα που η Βενετία δεν είναι ανεξάρτητο κράτος, θα γούσταρα να πηγαίνω διακοπές στην …Βενετία τα καλοκαίρια.
Μεταξύ μας, τέτοιο χάσμα δεν υπάρχει, και το λογοπαίγνιο μεταξύ αιρετού και αιρετικού είναι πολύ καλό. Αν, ανώνυμε, θεωρείς ότι θα είμαι πιο αντικειμενικός, βάζοντας φωτογραφίες από άλλες εκδηλώσεις, με άλλα πρόσωπα, ευχαρίστως, αλλά θα πρέπει να μου δώσεις το υλικό...
Προφανώς ρωτάς αν ενδιαφέρονται οι Καθολικοί να βγάλουν Καθολικό Δήμαρχο. Δεν ξέρω γιατί, προσωπικά, δεν είμαι Καθολικός. Βέβαια, δεν είπες Καθολικό, «αιρετικό» είπες, αλλά νομίζω αυτό εννοούσες.
Το αν κάποιος είναι αιρετικός, είναι σχετικό. Η έννοια της αίρεσης αφορά θεοκρατικά κράτη όπως το …Ιράν. Στην Ελλάδα, οι ταυτότητες δεν λένε τι θρησκεία είσαι, αλλά μπορεί, στην Ιερή Τήνο, ο μη ορθόδοξος να είναι αιρετικός; Δεν θα το διαφήμιζα ωστόσο, πρώτον γιατί θα μας κράξουν οι περισσότεροι τουρίστες και δεύτερον γιατί αφορμή ψάχνουν οι κακοί αμερικάνοι να μας βρουν καταπιεσμένες μειονότητες στην επόμενη έκθεση του Στέητ Ντιπάρτμεντ για το θέμα.
Οι σημερινοί σκοταδιστές, όταν μιλάνε για αιρέσεις, αναφέρονται σε Μασόνους, Ιεχωβάδες, Χιλιαστές και δεν ξέρω τι άλλο. Εσύ προφανώς βάζεις και τους καθολικούς (ή εννοούσες τους Αγαπιανούς;) Παλαιότερα, ο εχθρός περιελάμβανε τους Αρειανούς, τους Μονοφυσίτες, τους Μανιχαϊστές, τους Παυλικιανούς, τους Γνωστικιστές, τους Βογομίλους, τους Καθαρούς και τρέχα γύρευε.
Φαντάζεσαι προεκλογική καμπάνια με Ορθόδοξους και Αιρετικούς υποψηφίους; Μέχρι και σε αυτονόμηση των αιρετικών μπορεί να οδηγήσει. Άρα, μην τους βάζεις ιδέες, μπορεί να προσχωρήσουν σε κράτος της ΕΕ με χαμηλότερο φορολογικό συντελεστή, και λιγότερη διαπλοκή. Κρίμα που η Βενετία δεν είναι ανεξάρτητο κράτος, θα γούσταρα να πηγαίνω διακοπές στην …Βενετία τα καλοκαίρια.
Μεταξύ μας, τέτοιο χάσμα δεν υπάρχει, και το λογοπαίγνιο μεταξύ αιρετού και αιρετικού είναι πολύ καλό. Αν, ανώνυμε, θεωρείς ότι θα είμαι πιο αντικειμενικός, βάζοντας φωτογραφίες από άλλες εκδηλώσεις, με άλλα πρόσωπα, ευχαρίστως, αλλά θα πρέπει να μου δώσεις το υλικό...
Μα δεν λύθηκαν αυτά στην Πρώτη Οικουμενική Σύνοδο ή κάνω λάθος. Ίσως πρέπει να συγκαλέσετε μια ακόμη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ.: Μας έχεις τρελλάνει με αυτή την αμμουδιά. Λέγε γρήγορα που βρίσκεται.
Kolymbithra
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά κι αμα βγεί φράγκους δήμαρχους τι θα γένει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πάν μπροστά τα χωριά μας ;
Τόσα χρόνια εν είχαμε φρααάγκοι προεεεέδρ στς κοινότητες ;
Ήντα κάααμαν ; Ητρωγώνταν μεταξύ τς;
Όσο για σε, δε με νοιάααζ πούσαι ρωμηός, με φτάαανει κι μ αρέεσ που σκέφτεσαι φράααγκ κα.
Στην επιφάνεια δεν υπάρχουν τέτοια θέματα. Κάτω απο τη κουρελού σέρνεται
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν έτει 2009, καλά κρατεί η κόντρα...Ούτε Ιρλανδία να ήσασταν...
ΑπάντησηΔιαγραφήούουου τωρα με τις δημοτικές Μπέλφαστ αλλά θα υσηχάσει πάλι
ΑπάντησηΔιαγραφήanonyme 9.48 ase tin ntopiolalia kathos den ta polykataferneis.
ΑπάντησηΔιαγραφήAmmodyti sto ho ksanapei paizeis me ti fotia
εγώ παίζω; Ή ο προχθεσινός ανώνυμος σχολιαστής; Ένα πανηγύρι σε ένα χωριό έδειξα, και νά την η φωτιά... Τι γίνεται; Υπάρχει θέμα; Αν υπάρχει, το κουκουλώνεις, το αερίζεις, κοιτάς αλλού, το κοιτάς στα μάτια... τι κάνεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα μου πεις, μπορεί να ήταν "προβοκάτωρ". Αλλά...
Γιατί τώρα δεν θα το δούν το σχόλιο σου οι Αμερικάνοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντε ξαγκύστρωνε τώρα.
Μα ο οξωαποδώ σε βάζει.
Βαλτός είσαι ; προβοκάτορας ; χωροφύλακας ; τι ;
Αχ θα το ευχαριστηθώ, να το δούν οι Αμερικάνοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως θα το μάθουμε αν το είδαν;
Αλλά θέλω να το μάθουν επίσης κι ο Αλέκος κι ο Αλέξης.
Καλή η πλάκα αλλά έχουν αρχίσει να γίνονται βαρετές οι μπηχτές. Εγώ συμπαθώ το blog και δεν μου αρέσει να βλέπω κακεντρεχή σχόλια για κανέναν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμμοδύτη, ο Θουκυδίδης έγραψε : «Η ανθρώπινη φύση μισεί καθετί που υπερέχει».
Κυρίες, κύριοι και αγαπημένα μου παιδιά, μερικά θέματα είναι δυσάρεστα. Ας πούμε ο εμφύλιος πόλεμος. Δυσάρεστος. Κάθε λαός έχει δυσάρεστα θέματα. Κάθε ένας μας έχει δυσάρεστα θέματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜερικοί από εμάς, για μερικά πράγματα ντρεπόμαστε και σκυβουμε το κεφάλι, άλλα μας πληγώνουν και δεν το λέμε, άλλα φοβόμαστε και τα ξορκίζουμε. Ή, στον φόβο μας, γινόμαστε επιθετικοί και απειλούμε.
Είμαι της σχολής ότι το φως και η άλήθεια είναι η θεραπεία τέτοιων προβλημάτων. Και θα σας τα έλεγα αυτά σε νέα ανάρτηση, με φωτογραφίες από την ...Ηγουμενίτσα, αλλά δεν έχει νόημα. (Αν και έχω μάθει να λέω αυτό που σκέπτομαι, χωρίς υπεκφυγές ή υπολογισμούς)
Κάθε ένας που έχει αρνητικά συναισθήματα από αυτό το θέμα, να κοιτάξει μέσα του, και να αναρωτηθεί γιατί.
Ειρήνη υμίν
Εννοείται ότι δεν τίθεται θέμα για θρησκευτικούς εμφυλίους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρ' ότι είμαι φράγκος θα σας καλέσω να θυμηθείτε τι έγινε στο εκκλησίασμα στα φραγκοχώρια την Κυριακή προ των περασμένων νομαρχιακών και δημοτικών εκλογών. Δεν άκουσα κανένα να καταδικάζει την μεθόδευση από τους δικούς μας τους παπάδες. Γι' αυτό είπα για αιρετικούς δημάρχους εννοώντας την "άλλη" πλευρά. Αλλά μάλλον έχετε τη μύγα..