Παρασκευή 28 Αυγούστου 2009

Αιρετ(ικ)ός Δήμαρχος


Ορίστε… πολλούς μήνες πριν τις δημοτικές εκλογές, ο Ανώνυμος ανησυχεί ότι προωθώ αιρετικό Δήμαρχο. Αχ, ανώνυμε… Ανησυχείς ότι ο διαχωρισμός Πασόκων και Δεξιών θα υποκατασταθεί στο Ιερό Νησί από νέο χάσμα Ορθοδόξων και Αιρετικών;


Προφανώς ρωτάς αν ενδιαφέρονται οι Καθολικοί να βγάλουν Καθολικό Δήμαρχο. Δεν ξέρω γιατί, προσωπικά, δεν είμαι Καθολικός. Βέβαια, δεν είπες Καθολικό, «αιρετικό» είπες, αλλά νομίζω αυτό εννοούσες.


Το αν κάποιος είναι αιρετικός, είναι σχετικό. Η έννοια της αίρεσης αφορά θεοκρατικά κράτη όπως το …Ιράν. Στην Ελλάδα, οι ταυτότητες δεν λένε τι θρησκεία είσαι, αλλά μπορεί, στην Ιερή Τήνο, ο μη ορθόδοξος να είναι αιρετικός; Δεν θα το διαφήμιζα ωστόσο, πρώτον γιατί θα μας κράξουν οι περισσότεροι τουρίστες και δεύτερον γιατί αφορμή ψάχνουν οι κακοί αμερικάνοι να μας βρουν καταπιεσμένες μειονότητες στην επόμενη έκθεση του Στέητ Ντιπάρτμεντ για το θέμα.


Οι σημερινοί σκοταδιστές, όταν μιλάνε για αιρέσεις, αναφέρονται σε Μασόνους, Ιεχωβάδες, Χιλιαστές και δεν ξέρω τι άλλο. Εσύ προφανώς βάζεις και τους καθολικούς (ή εννοούσες τους Αγαπιανούς;) Παλαιότερα, ο εχθρός περιελάμβανε τους Αρειανούς, τους Μονοφυσίτες, τους Μανιχαϊστές, τους Παυλικιανούς, τους Γνωστικιστές, τους Βογομίλους, τους Καθαρούς και τρέχα γύρευε.


Φαντάζεσαι προεκλογική καμπάνια με Ορθόδοξους και Αιρετικούς υποψηφίους; Μέχρι και σε αυτονόμηση των αιρετικών μπορεί να οδηγήσει. Άρα, μην τους βάζεις ιδέες, μπορεί να προσχωρήσουν σε κράτος της ΕΕ με χαμηλότερο φορολογικό συντελεστή, και λιγότερη διαπλοκή. Κρίμα που η Βενετία δεν είναι ανεξάρτητο κράτος, θα γούσταρα να πηγαίνω διακοπές στην …Βενετία τα καλοκαίρια.

Μεταξύ μας, τέτοιο χάσμα δεν υπάρχει, και το λογοπαίγνιο μεταξύ αιρετού και αιρετικού είναι πολύ καλό. Αν, ανώνυμε, θεωρείς ότι θα είμαι πιο αντικειμενικός, βάζοντας φωτογραφίες από άλλες εκδηλώσεις, με άλλα πρόσωπα, ευχαρίστως, αλλά θα πρέπει να μου δώσεις το υλικό...

13 σχόλια:

  1. Μα δεν λύθηκαν αυτά στην Πρώτη Οικουμενική Σύνοδο ή κάνω λάθος. Ίσως πρέπει να συγκαλέσετε μια ακόμη.

    Υ.Γ.: Μας έχεις τρελλάνει με αυτή την αμμουδιά. Λέγε γρήγορα που βρίσκεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά κι αμα βγεί φράγκους δήμαρχους τι θα γένει;
    Θα πάν μπροστά τα χωριά μας ;
    Τόσα χρόνια εν είχαμε φρααάγκοι προεεεέδρ στς κοινότητες ;
    Ήντα κάααμαν ; Ητρωγώνταν μεταξύ τς;

    Όσο για σε, δε με νοιάααζ πούσαι ρωμηός, με φτάαανει κι μ αρέεσ που σκέφτεσαι φράααγκ κα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στην επιφάνεια δεν υπάρχουν τέτοια θέματα. Κάτω απο τη κουρελού σέρνεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εν έτει 2009, καλά κρατεί η κόντρα...Ούτε Ιρλανδία να ήσασταν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ούουου τωρα με τις δημοτικές Μπέλφαστ αλλά θα υσηχάσει πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. anonyme 9.48 ase tin ntopiolalia kathos den ta polykataferneis.

    Ammodyti sto ho ksanapei paizeis me ti fotia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εγώ παίζω; Ή ο προχθεσινός ανώνυμος σχολιαστής; Ένα πανηγύρι σε ένα χωριό έδειξα, και νά την η φωτιά... Τι γίνεται; Υπάρχει θέμα; Αν υπάρχει, το κουκουλώνεις, το αερίζεις, κοιτάς αλλού, το κοιτάς στα μάτια... τι κάνεις;

    Θα μου πεις, μπορεί να ήταν "προβοκάτωρ". Αλλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιατί τώρα δεν θα το δούν το σχόλιο σου οι Αμερικάνοι.

    Αντε ξαγκύστρωνε τώρα.

    Μα ο οξωαποδώ σε βάζει.

    Βαλτός είσαι ; προβοκάτορας ; χωροφύλακας ; τι ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ θα το ευχαριστηθώ, να το δούν οι Αμερικάνοι.
    Πως θα το μάθουμε αν το είδαν;

    Αλλά θέλω να το μάθουν επίσης κι ο Αλέκος κι ο Αλέξης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή η πλάκα αλλά έχουν αρχίσει να γίνονται βαρετές οι μπηχτές. Εγώ συμπαθώ το blog και δεν μου αρέσει να βλέπω κακεντρεχή σχόλια για κανέναν.

    Αμμοδύτη, ο Θουκυδίδης έγραψε : «Η ανθρώπινη φύση μισεί καθετί που υπερέχει».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κυρίες, κύριοι και αγαπημένα μου παιδιά, μερικά θέματα είναι δυσάρεστα. Ας πούμε ο εμφύλιος πόλεμος. Δυσάρεστος. Κάθε λαός έχει δυσάρεστα θέματα. Κάθε ένας μας έχει δυσάρεστα θέματα.

    Μερικοί από εμάς, για μερικά πράγματα ντρεπόμαστε και σκυβουμε το κεφάλι, άλλα μας πληγώνουν και δεν το λέμε, άλλα φοβόμαστε και τα ξορκίζουμε. Ή, στον φόβο μας, γινόμαστε επιθετικοί και απειλούμε.

    Είμαι της σχολής ότι το φως και η άλήθεια είναι η θεραπεία τέτοιων προβλημάτων. Και θα σας τα έλεγα αυτά σε νέα ανάρτηση, με φωτογραφίες από την ...Ηγουμενίτσα, αλλά δεν έχει νόημα. (Αν και έχω μάθει να λέω αυτό που σκέπτομαι, χωρίς υπεκφυγές ή υπολογισμούς)

    Κάθε ένας που έχει αρνητικά συναισθήματα από αυτό το θέμα, να κοιτάξει μέσα του, και να αναρωτηθεί γιατί.

    Ειρήνη υμίν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εννοείται ότι δεν τίθεται θέμα για θρησκευτικούς εμφυλίους.
    Παρ' ότι είμαι φράγκος θα σας καλέσω να θυμηθείτε τι έγινε στο εκκλησίασμα στα φραγκοχώρια την Κυριακή προ των περασμένων νομαρχιακών και δημοτικών εκλογών. Δεν άκουσα κανένα να καταδικάζει την μεθόδευση από τους δικούς μας τους παπάδες. Γι' αυτό είπα για αιρετικούς δημάρχους εννοώντας την "άλλη" πλευρά. Αλλά μάλλον έχετε τη μύγα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή