Απάντησε ο μακρινός e-φίλος ότι η παρακμή δεν είναι μόνο ή οικονομική, αλλά κοινωνική και πολιτισμική. Και ηθική θα προσέθετα. Και αντί να μεταφέρω εδώ παράπλευρες κουβέντες, το αλλενάκι το έγραψε (http://allenaki.wordpress.com/2009/10/24/decay/ ) και εγώ, αναρωτιέμαι σαν τον άλλον ανώνυμο, «που κρύφτηκαν οι ποιητές»;
Παίξτε το ηχητικό του Ελύτη σε φίλους και γνωστούς, χωρίς να τους πείτε τι είναι… πόσοι το και τον αναγνωρίζουν;
Παίξτε το ηχητικό του Ελύτη σε φίλους και γνωστούς, χωρίς να τους πείτε τι είναι… πόσοι το και τον αναγνωρίζουν;
O νοών νοείτω σου λέει που είναι οι ποιητές. Τι γίνεται εδώ τριμερές μπλοκ;
ΑπάντησηΔιαγραφή@ανώνυμος,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤριμερές;
Άσχημη παρομοίωση, μου θυμίζει λέσχες.
Συνοδοιπόροι ίσως;
Πολυμερές καλύτερα.
Αμμοδύτη, κάτι για σωματίδια διάβασα κάπου.
Επωφελήσου.
Κοινωνική και πολιτισμική παρακμή δεν υπάρχει χωρίς ατομική και ηθική παρακμή. Η κοινωνία δεν είναι κάτι το αφηρημένο. Αποτελείται από μονάδες δηλ. εμάς δηλ. όλους μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κακό της υπόθεσης είναι ότι η τάση είναι μη αναστρέψιμη.
@Εξάκτινε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ τάση καθορίζεται από τα φορτία.
Θα με φοβίσει εάν δεν σε ξανασυναντήσω εδώ ή αλλού.
Προς το παρόν με ανησυχεί.
Σίγουρα η κοινωνία δεν είναι κατι αφηρημένο και σίγουρα το άτομο και τα άτομα, μεμονωμένα και συλλογικά είναι το πρόβλημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπομένως: δεν κλέβω, δεν βάζω μέσο για να δει το γιατρό ο δικός μου, δεν λαδώνω για την άδεια, δεν λαδώνω για να μου ξοφλήσουν το τιμολόγιο, δεν λαδώνω για να μου καθαρίσουν τον καυστήρα, δεν λαδώνω για να περάσω ΚΤΕΟ, δεν βάζω μέσο για να περάσω τάξη ή να διοριστώ.
Είναι μη ανατρέψιμο, με την έννοια ότι εάν δεν δεν δεν δεν, δεν θα ξημερώσει μέρα για μένα αύριο.
Επομένως καλά λένε μερικοί ότι το μαγαζί έχει κλείσει αλλά δεν το έχουμε καταλάβει.
Ωστόσο χρειάζεται αντίσταση. Αναγνώριση του προβλήματος. Φωνή, διαμαρτυρία. Αυτό νομίζω λέει ο νοών...νοείτω.
Δεν είναι μόνο η διαφθορά. Είναι η παιδεία, είναι οι αξίες. Τα γούστα. Μόνο μετά από καταστροφή ανατρέπτεται
ΑπάντησηΔιαγραφή