Πήγα και είδα την έκθεση του Τσόκλη στα Μοναστήρια, πριν 2 χρόνια περίπου. Τα Μοναστήρια τα ήξερα σαν εγκαταλειμμένο χωριό. Ποτέ δεν ρώτησα γιατί έφυγαν οι κάτοικοι και θα ρωτήσω μία από τις δύο εγκυκλοπαίδειες του νησιού. Συνήθως ο κόσμος φεύγει από ένα χωριό, σαν τα Μοναστήρια, όταν το νερό γίνει δύσκολο, αλλά δεν ξέρω αν αυτή ήταν η περίπτωση με τα Μοναστήρια.
Ξαναπήγα πέρυσι και είδα την ερήμωση της ερήμωσης. Και ομολογώ ότι η συγκίνηση της αρχικής επίσκεψης μετατράπηκε σε ενόχληση με τους «καλλιτέχνες». Παλιότερα που είχα πάει, είχα προλάβει έναν χωριανό, που πρέπει να είχε φύγει πρόσφατα, αφού πήγαινε ακόμα εκεί για μικροδουλειές ή τα μελίσσια του. Αργότερα έμαθα ότι διάφοροι περαστικοί είχαν «σηκώσει» ο,τιδήποτε μπορούσε να μεταφερθεί. Το έχω δει αυτό το «φαινόμενο» και στα Κάτω Μέρη, όπου δεν έχει μείνει πήλινο ή άλλο αντικείμενο στα κατ’κιά, ανάμεσα Αετοφωλιά και Πλατειά. Όχι, όχι, δεν είναι κλοπή, «σήκωμα» είναι.
Δεν ξέρω πόσοι από εσάς ασχολήθηκαν με τις εκλογές της Κυριακής. Εντυπωσιάστηκα με τα κανάλια, καθόλου γκεμπελική η «ενημέρωσή» τους αλλά συμβαίνει αυτό… Διαπλοκή το λένε στην Αθήνα. Ωστόσο η συμμετοχή ήταν μεγάλη, λένε, και ερμηνεύεται σαν νίκη του διαδικτύου και των blogs. Η πληροφόρηση δεν είναι πια μονοπώλιο λίγων, αμφίβολου ύφους, να μην πω ήθους, «επώνυμων» δημοσιογράφων και τηλεπαρουσιαστών.
Ξαναπήγα πέρυσι και είδα την ερήμωση της ερήμωσης. Και ομολογώ ότι η συγκίνηση της αρχικής επίσκεψης μετατράπηκε σε ενόχληση με τους «καλλιτέχνες». Παλιότερα που είχα πάει, είχα προλάβει έναν χωριανό, που πρέπει να είχε φύγει πρόσφατα, αφού πήγαινε ακόμα εκεί για μικροδουλειές ή τα μελίσσια του. Αργότερα έμαθα ότι διάφοροι περαστικοί είχαν «σηκώσει» ο,τιδήποτε μπορούσε να μεταφερθεί. Το έχω δει αυτό το «φαινόμενο» και στα Κάτω Μέρη, όπου δεν έχει μείνει πήλινο ή άλλο αντικείμενο στα κατ’κιά, ανάμεσα Αετοφωλιά και Πλατειά. Όχι, όχι, δεν είναι κλοπή, «σήκωμα» είναι.
Δεν ξέρω πόσοι από εσάς ασχολήθηκαν με τις εκλογές της Κυριακής. Εντυπωσιάστηκα με τα κανάλια, καθόλου γκεμπελική η «ενημέρωσή» τους αλλά συμβαίνει αυτό… Διαπλοκή το λένε στην Αθήνα. Ωστόσο η συμμετοχή ήταν μεγάλη, λένε, και ερμηνεύεται σαν νίκη του διαδικτύου και των blogs. Η πληροφόρηση δεν είναι πια μονοπώλιο λίγων, αμφίβολου ύφους, να μην πω ήθους, «επώνυμων» δημοσιογράφων και τηλεπαρουσιαστών.
Τώρα, κατά πόσον θα ξαναζήσουν τα χωριά... Δεν νομίζω ότι θα ξαναγυρίσουμε πίσω στο 1815 ή στο 1615 (αν και με την οικονομία στα χάλια που είναι ποτέ δεν ξέρεις). Το συγκριτικό πλεονέκτημα και η βαριά βιομηχανία των Κυκλάδων είναι ο τουρισμός. Η Τήνος προσφέρεται για τουρισμό (μόνο δύο ώρες με ταχύπλοο από την Αθήνα) και για αγροτική δραστηριότητα. Ο συνδυασμός, παραδόξως αναβαθμίζει τον ίδιο τον τουρισμό. Που προτιμούν να πηγαίνουν επίσκεψη οι τουρίστες; Στον Τριαντάρο ή στον Φαλατάδο; Στην Χώρα ή στην Βωλάξ; Στην Αγία Βαρβάρα ή στο Αγάπι; Σίγουρα δεν γουστάρουν την ...Αγία Μαρίνα ή τα νταμάρια. Διαλέγετε και παίρνετε.
Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι κτίσμα είναι αυτό;
Το τελευταίο με το βαρύ αέτωμα επάνω σε ένα λεπτό τοιχάκι;
@αλλενάκι
Το ΑΝΑΚΤΟΡΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον Πρετεντέρη τον μάθαμε, η Τρέμη φαίνεται από μακριά (αυτή δεν είναι που δεν ήξερε τίποτα για το DVD?) Τώρα και ο σοβαροφανής Τσίμας φαίνεται κωλοτούμπας. Το Mega έχει ξεφτιλιστεί εντελώς. Μόνο για σαπουνόπερες.
ΑπάντησηΔιαγραφήχα χα χα !
ΑπάντησηΔιαγραφήθα πέσω κάτω από το γέλιο...
@αλλενάκι
Δεν έχω πάει στα Μοναστήρια, αλλά αν ο χώρος είναι γεμάτος με θραύσματα καθρέφτη, όπως δείχνει η φωτογραφία, το θεωρώ απαράδεκτο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι καλιτέχνες δεν νοιάστηκαν να μαζέψουν τα έργα τους. Για μπίζνα ήρθαν μόνο.
ΑπάντησηΔιαγραφή