Το θέμα είναι απλό, και δεν το είχα καταλάβει. 1-2 Αθηναίοι επιχειρηματίες, 3-4 Τηνιακοί, 5-6 παρατρεχάμενοι, και 1-2 σοφοί, ο καθένας με το κίνητρό του, έφτιαξαν ένα Προεδρικό Διάταγμα που δημοσιεύτηκε το 2003. Κανείς κοινός θνητός δεν ήξερε τίποτα, και οι λίγοι παρατρεχάμενοι φυσικά δεν μιλούσαν.
Το Προεδρικό Διάταγμα, πολύ πολύπλοκα, και με λαθάκια, λέει ότι η περιοχή περίπου από Αετοφωλιά μέχρι Ζωδεμένη ή και πιο πέρα, και από την θάλασσα μέχρι τέρμα το βουνό, από την πλευρά της Καρδιανής είναι για τις ανεπιθύμητες δραστηριότητες της Τήνου, αυτές που ενοχλούν, τα μπάζα, τα σκουπίδια, βιοτεχνίες, βιομηχανίες, και φυσικά αγροτικά. Τα Προεδρικό Διάταγμα καρφώνει έναν Πρόεδρο Κοινότητας και έναν Δήμαρχο. Ποιοί ήταν από πίσω θα φανούν σύντομα. Ποιοί «παρέτρεξαν» για να βοηθήσουν επίσης θα φανεί, στην μικρή Ελλάδα που όοοολοι μιλάνε.
Το Προεδρικό Διάταγμα, πολύ πολύπλοκα, και με λαθάκια, λέει ότι η περιοχή περίπου από Αετοφωλιά μέχρι Ζωδεμένη ή και πιο πέρα, και από την θάλασσα μέχρι τέρμα το βουνό, από την πλευρά της Καρδιανής είναι για τις ανεπιθύμητες δραστηριότητες της Τήνου, αυτές που ενοχλούν, τα μπάζα, τα σκουπίδια, βιοτεχνίες, βιομηχανίες, και φυσικά αγροτικά. Τα Προεδρικό Διάταγμα καρφώνει έναν Πρόεδρο Κοινότητας και έναν Δήμαρχο. Ποιοί ήταν από πίσω θα φανούν σύντομα. Ποιοί «παρέτρεξαν» για να βοηθήσουν επίσης θα φανεί, στην μικρή Ελλάδα που όοοολοι μιλάνε.
Το Π.Δ., στην ουσία μηδένισε την αξία των ιδιοκτησιών των χωριών Καλλονή, Καρκάδος, Αετοφωλιά και Κάτω Κλείσμα. Μην το ψάχνετε, για δοκιμάστε να πουλήσετε ή να χτίσετε και θα δείτε, φίλοι συγχωριανοί. Φυσικά ένα νταμάρι για πέτρες στην Χαλακιά αξίζει περισσότερο από τα €60.000 το στρέμμα που αγοράζεται αντίστοιχη έκταση στην Βόρεια Μύκονο. Όσο για μια χωματερή, έχει ανεκτίμητη αξία, σίγουρα προτιμότερη από αμπέλια ή βοσκοτόπια. Ο αέρας είναι φυσικός πόρος, αρα παλικάρι μου καλά έκανες και ήθελες ...ανεμογεννήτριες για το μεροκάματο.
Παραδόξως, όλη η υπόλοιπη Τήνος, και μερικά ανθρωπάκια μέσα από την Κοινότητα είναι ευτυχείς με αυτό το θέμα. Αφού Βυζαντινά, μεσαιωνικά, αρχαία, νερά, αγροικίες και οικισμοί είναι σαφώς άχρηστα. Στο Μαλί ωστόσο, ο νομοθέτης προέβλεψε ...καφενεία. Τυχερό Μαλλί, θα αναπτυχθείς!
Η Ελλάδα έχει μέλλον, και σε αυτό το μέλλον, η Τήνος θα λάμπει, τώρα το βλέπω ξεκάθαρα. Με μια Χώρα από τις πιό όμορφες πόλεις στο Αιγαίο, πεφωτισμένη ανάπτυξη στα Νότια Παράλια και πρόβλημα ...πάρκινγκ στον Τριαντάρο, όλα θα πάνε καλά.
Παραδόξως, όλη η υπόλοιπη Τήνος, και μερικά ανθρωπάκια μέσα από την Κοινότητα είναι ευτυχείς με αυτό το θέμα. Αφού Βυζαντινά, μεσαιωνικά, αρχαία, νερά, αγροικίες και οικισμοί είναι σαφώς άχρηστα. Στο Μαλί ωστόσο, ο νομοθέτης προέβλεψε ...καφενεία. Τυχερό Μαλλί, θα αναπτυχθείς!
Η Ελλάδα έχει μέλλον, και σε αυτό το μέλλον, η Τήνος θα λάμπει, τώρα το βλέπω ξεκάθαρα. Με μια Χώρα από τις πιό όμορφες πόλεις στο Αιγαίο, πεφωτισμένη ανάπτυξη στα Νότια Παράλια και πρόβλημα ...πάρκινγκ στον Τριαντάρο, όλα θα πάνε καλά.
Πω,πω, χάλια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί τόσος φθόνος βρε παιδί μου;;;
Το πράγμα είναι σαφές: μία ζώνη στα νότια, τουριστικής ανάπτυξης στα Μυκόνεια πρότυπα (ισοπεδωτική και εξομοιωτική δόμηση, δρόμοι προς κάθε κατεύθυνση, ενοικίαση παραλιών κ.λπ.)και μία ζώνη στα βόρεια (εκεί που πιάνει αέρας και δύσκολα αξιοποιείται επιχειρηματικά)εξυπηρέτησης και υποστήριξης της αναπτυσσόμενης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΡΕΜΠΙΠΤΟΝΤΩΣ, έχει δει κανείς σε ντοκυμαντέρ για την Τήνο ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ στην βορεινή πλευρά του νησιού ;;;;;;;
Ούτε στην εκπομπή της Κας Τσόκλη, ούτε σε καμμιάς άλλης την εκπομπή....
Όπως δεν έχει γίνει ποτέ και καμμία αναφορά, κατά τον εορτασμό του δεκαπενταύγουστου, στο Βρυσί και την εκεί καθολική εκκλησία.
Και ΠΑΡΕΜΠΙΠΤΟΝΤΩΣ όλα τα χωριά που πλήττονται είναι καθολικά...
Οφιε δεν κρύβεται ότι το καθολικό έχει ρόλο να κάνει όπως και ότι οι ιδιοκτήτες της περιοχής αυτής κάποτε ήταν δυνατοί γιατί σε καιρούς πείνας είχαν να φάνε αλλά στην σημερινή κατάσταση είναι φτωχοί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχετικά με τον καιρό τον αέρα και την βιωσιμότητα. Αφού είσαι Οφιος θα ξέρεις ότι όταν έχει δυνατό βοριά σε παίρνει λιγότερο ο αέρας στην Βόρια Τήνο από ότι στην Νότια. Τα χωριά είναι στη Βόρια Τήνο και για αυτό το σκοπό. Ακόμα η Βόρια Τηνος έχει τα νερά το έχει εξηγήσει και ο καθηγητής Στουρνάρας.
Αλλά η Βόρια Τήνος ανήκει σε καθολικούς και η Νότια σε Ορθόδοξους. Δες ποιοί έχουν Μερσεντές σήμερα. Όσοι μέχρι χτές είχαν φτωχά άγονα ξερά χωράφια στην Νότια που τώρα έχουν την πυκνή τουριστική δόμηση. Τα λεφτά σήμερα είναι στον τουρισμό και στην Τήνο καλώς ή κακώς ο τουρισμός είναι το προσκύνιμα και τα σπίτια.
Οχι μόνο δεν γίνονται αναφορές στη Βόρια Τήνο αλλά και σε χάρτες είναι σαν να μην υπάρχει. Κενό τίποτα.
Νομίζω ότι επιτρέπεται να χτίσει σε 4 στρέμματα. Αυτός που ε΄χει υπογραψει την απόφαση της Κοινότητας το 95, δεν έχει δύο σπίτια πάνω από το δρόμο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι γκρινιάζεις ρε φίδι. Ο αέρας είναι πόρος. Θα έχουν σκουπίδια στον Καρελάδο και ο μυριστερός αέρας θα γυρνά ανεμογενήτριες. Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμπέρασμα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή η Νότια Τήνος είναι ηλεκτροβόρα λόγω τουριστικής ανάπτυξης, η Βόρεια Τήνος με τους αέρηδες και τις επικείμενες (λόγω πράσινης ανάπτυξης)ανεμογεννήτριες, θα καλύπτει τις ανάγκες σε ηλεκτροπαραγωγή.
Σοφά σκεφτήκανε οι άνθρωποι.
Τι πρόβλημα έχετε?
Τα λεφτά στη Χώρα, τα σκατά στους χωριάτες.(ακτά προτίμηση φράγκους, αυτοί δεν μιλάνε)
ΑπάντησηΔιαγραφήAφού έχετε τα λατομεία στο βορρά τί τη θέλαν τη βιομηχανική ζώνη;
ΑπάντησηΔιαγραφήDamco και Διεθνής Κατασκευαστική:
ΑπάντησηΔιαγραφήΓ1392 Κοράκου Φωλιά Πατέλες 26MW από 23-2-06
Γ1394 Γκάγκαρη Ανώγεια 24MW από 23-2-06
Τα καλά παιδιά έχουν και στην Δρυμαλία Νάξου, στη Πάρο και στην Ανδρο. Αγαπάνε τις Κυκλάδες
24 ή 26 MW είναι από 20 περίπου μεγάλες.
Αν σου λένε στον Δήμο ότι δεν ξέρουν τίποτα, σου λένε παραμύθια. Πρέπει να ενημερώσει και τον Δήμο και την Νομαρχία. Ζήτα γραπτώς, είναι υποχρωμένοι να σου πούνε.
Το αρχείο της ΡΑΕ είναι στο
http://www.rae.gr/lic/applications.pdf
Ποιές είναι οι Πατέλες; Έχει και προς τα Ιστέρνια και πάνω από την Καλλονή.
2.11 στα λατομεία επιτρέπουν εστιατόρια και κυλικεία. Στους καθολικούς μόνο κακά πράγματα να μάθουν να μην το ξανακάνουν
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοράκου φωλιά Πατέλες μην είναι της Κορασίδας η Σπηλιά του παπα Αντώνη? Εκεί έχουν σκάψει για μπάζα για το λιμάνι αλλά νόμιμα άλλα παράνομα και έχει δρόμο που αρχικά ηταν η χάραξη της ΔΕΗ για τους πυλώνες και τώρα για τα φορτηγά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓκάγκαρη ξέρω, στις κεραίες, Γκάγκαρη Ανώγεια δεν έχω ακούσει.
Εγώ προτείνω όλα τα ενοικιαζόμενα στην Νότια Τήνο να βάλουν τα αποχωρητήρια στην Βόρεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜη λες τέτοια 2'53 με δυο αντλίες στα έφεραν
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τελικά θα πάει το νησί στο διάολο και θα μοιάζει με μια οποιαδήποτε μύκονο και δεν θάχουμε μπορέσει να κάνουμε τίποτα, στην σημερινή κοινωνία του κοινοβουλευτισμού και των εκπροσώπων...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί, μπερδέψαμε το δικαίωμα της ψήφου, που είναι δημοκρατία, με το δικαίωμα του να εκλέγεις εκπροσώπους, που είναι παραφθορά της δημοκρατίας για να εξυπηρετήσει σκοπούς κεντρικής εξουσίας.
Και γιατί στην συνέχεια όταν αφέθηκε να περάσει μέρος της διοίκησης στους κατά τόπους αρχονταραίους, αυτοί, το καταχράστηκαν με επιτυχία και έφεραν την μοναδική ελπίδα, που είναι η τοπική αυτοδιοίκηση, πρώτη στους καταλόγους της διαφθοράς...
ΑΡΧΟΝΤΑΡΑΙΟΙ_ΑΡΟΥΡΑΙΟΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τα νταμάρια κάνεις οικονομία και στο ΦΠΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως φίλε να παραδεχτείς τους πασόκους. Οι πασόκοι σας έκαναν βιομήχανους (Ροδούλα, Ευάγγελος) με πασόκους θα έρθουν οι βιομηχανίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλο αυτό το κόλπο με τους καθολικούς τις τελευταίες μέρες, έχει να κάνει με τον Καποδίστρια 2;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως το κατάλαβες ανώνυμε 5:30;
ΑπάντησηΔιαγραφήΙστορική Κοινότητα Εξωμβούργου. Αν ο Πύργος και ο Πάνορμος είναι Ιστοική Κοινότητα με ρίζες στο 1821 και το 1922, η Ιστορική Κοινότητα Εξωμβούργου έχει ρίζες στο 800, το 1500 και το 1600. Θα καλούμε και τον κ. Παπούλια σε εκδηλώσεις.
Ναι θα είμαστε καθολικοί αλλά δεν θα το λέμε για να μη προκαλούμε. Δεν θα αρέσει στην επίσημη καθολική εκκλησία, σίγουρα δεν θα αρέσει στον Δήμο, ή στον Δήμο Τήνου, αλλά δεν θα ζητήσουμε ούτε ένα ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό, και δεν θα μας χαλάσουν το χατήρι για να μην αποκτήσει άλλη διάσταση.
Πως σου φαίνεται;
Χωρίς κρατικά και κοινοτικά λεφτά δεν θα βγαίνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανείς δεν θα διαφωνήσει ότι τα καθολικά χωριά είναι "δεύτερης κατηγορίας" αλλά σε αυτό φταίνε αποκλειστικά οι καθολικοί αφεντάδες... Αυτοί που με τον Καποδίστρια 2 απέδειξαν πόσο ακίκανοι είναι να κρατήσουν ένα μειονοτικό δήμο... Ας μην τα ρίχνουμε σε σχέδιο εξόντωσης... μιλάμε καθαρά για αδιάφορους και αδαείς κοτσαμπάσιδες... ή μήπως να πω δόγηδες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπεναντίας ανώνυμε 8:32.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ επιβίωσή μας μέχρι το 1989 ήταν με δικά μας μέσα και δικιά μας δουλειά. Το νερό της Ζωδεμένης το φέραμε με δικούς μας σωλήνες και δικά μας χέρια. Μερικοί από μας τραυματίστηκαν με αναπηρία στην εθελοντική εργασία. Τα έργα που έγιναν με λεφτά του Δήμου ή του Κράτους είναι και λίγο έργα για τους μικρούς ή μεγάλους εργολάβους, μην παμε σε λεπτομέρειες και στενοχωρούμε τις Αρχές.
Ο τουρισμός θα έρθει όταν αναδειχτούν οι γεωργικές μας δραστηριότητες και τα παλιά μας μέρη. Λεφτά έχουν εθελοντές και διεθνείς οργανισμοί. Αν βρούμε λεφτά καλώς αν δεν βρούμε, πολλά χρόνια δεν είχαμε και έχουμε μάθει.
Συγνώμη, στο 8:48 κατωμερίτης
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι δόγηδες ήταν ιδιαίτερα σοβαρά άτομα νομίζω.
Καθολικοί αφεντάδες 8.46; έχεις 50% δίκο. Το χρήμα διαφθείρει. Ζαβά παιδιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήo papamanwlhs tha ta allaxei ola twra!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε Αμμοδύτη λίγο πολύπλοκο αυτό το ΠΔ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι χωρίς χάρτη της προκοπής δεν βγάζω άκρη.
2.2β2 είναι το λιβάδι
επιτρέπεται¨
κατοικία
γεωκτηνοτροφικά κτήρια
γεωργικές αποθήκες
δεξαμενές
θερμοκήπια
αντλητικές εγκαταστέσεις
υδατοδεξαμενές-φρέατα
αν καταλαβα καλά το επίμαχο μέρος είναι το 2.2στ 1,2 και3
εκεί απαγορεύει τα τουριστικά καταλύματα!!
και λέει οτι βιομηχανικές-βιοτεχνικέςεγκαταστάσεις, αποθήκες και γενικά οχλούσες δραστηριότητες επιτρέπονται μόνο εφόσον συνδέονται με τοπικές δραστηριότητες ,και τοπικές ανάγκες.
Επίσης παραπέμπει σε άλλα προεδρικά διατάγματα .
Μέσα στην περιοχή υπάρχουν και αρχαιολογικοί χώροι προσδιορισμένοι και προστατευόμενοι. πχ Κόρης Πυργος
Απαγόρευση κατοικίας δεν βλέπω και σε άλλα σημεια του διατάγματος επιτρέπει κατα παρέκληση αναστήλωση άρα καλά νέα.
Μου φαίνεται λίγο διάτρητο
Το έδωσα στον δικηγόρο μου για ανάλυση
Σαν Κατωμερίτης και Καθολικός που ζω μακριά και δεν ξέρω και πολλά πραγματα για τα τοπικά συστήματα εξουσίας αλλά αγαπώ τον τοπο μου, πιστεύω ότι
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν χρειάζεται να μας φέρουν τα σκατά άλλων, το έχουμε πνίξει το λιβάδι μόνοι μας. Επειδη κατα καιρούς πάω με τα πόδια Κελλιά- Κολυμπήθρα έχω μυρίσει τόνους καθολικών σκατών. Ο Αμμοδύτης κατι πήγε να ξεκινήσει αλλά κάπου χάθηκε το θέμα.
Ζαβά ή +++++;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 8:57 πιστεύεις ότι ο ******** έκανε ποτέ "κουμάντο" σ'αυτό το δήμο;;; Δεν είναι περίεργο πως η διαπλοκή σε όλες της βαθμίδες αυτής της χώρας περιελαμβάνει ανθρώπους από τις "κατασκευαστικές";;; Σε ανάλογη κλίμακα πάντα;;; Δεν μιλάμε για μπόμπολες.. τουλάχιστον μέχρι να έρθουν οι ανεμογεννήτριες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας και τις πληροφορίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω άνθρωπο να έχει δει το ΠΔ και να μην το πει άδικο αυθαίρετο υπερβολικό και άδικο. Και, Ναύτη, είναι επίτηδες πιστέυω κακογραμμένο για να επιδέχεται ερμηνεία την νύχτα που περπατούν τα τρωκτικά
Μερικά τρωκτικά έχουν πολύ κακό δάγκωμα, αλλά και οι οχιές να δείτε.
Μην κρυβόμαστε. Διακρίσεις μικρές ή μεγάλες υπάρχουν αλλά αυτές είναι στο υπόβαθρο του ΠΔ, δεν νομίζω ότι το ΠΔ έγινε για να εξοντώσει καθολικούς (άσχετο αν συμπτωμάτικά το κάνει... ε;)
Μου αρέσει πολύ η ιδέα της Ιστορικής Κοινότητας Εξωμβούργου. Μίλησα το βράδυ με δύο άτομα που γέλασαν πολύ (δεν τους είπα ότι θα ήταν θαύμα σαν Προεδρος και Αντιπρόεδρος).
Να οργανώσω ένα Δημοψήφισμα; Κάτι μου λέει ότι θα έχει απήχηση.
Α... Ναύτη και κάιτ κουνιέται με τον βιολογικό αλλά δεν έχω πρόσφατα νέα. Το παιδεύουν πάντως.
Και έσβησα κατι ονόματα... ας μην το κάνουμε προσωπικό. Όλοι ξέρουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΙΛΕ ΑΜΟΔΥΤΗ ΞΕΧΑΣΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΟΥΤΕ ΡΩΤΗΣΑΝ ΟΥΤΕ ΕΙΠΑΝ ΤΙΠΟΤΕ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ Η ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΤΟΤΕ ΕΠΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε αμμοδύτη σε καταλαβαίνω απόλυτα,και έχεις απόλυτο δίκιο για τις τεράστειες αδικίες που δημιουργεί το συγκεκριμένο Π.Δ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΒέβαια λίγο αργά το αντιλήφθηκες και νομικά δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα,περισότερο χρείαζετε πολιτική βούληση,αλλά και απο αυτήν δεν βλέπω να υπάρχει μόνο για τις ανεμογενήτριες και τα φωτοβολταικά έχουν.
Βέβαια και όσοι αντιλήφθηκαν νωρίς τις αδικίες και προσέφυγαν στο ΣΤΕ δεν κέρδισαν και τίποτα.Κοντά σε αυτούς που προσέφυγαν ήταν και ο Δήμος Εξωμβούργου,τώρα πως γίνετε να γνωμοδοτείς θετικά και με διάφορες παρατηρήσεις για το συγκεκριμένο ΠΔ και μετά να προσφεύγεις κατά αυτού, θέλει ερμηνεία.
Αξιο σχολιασμού είναι και η ταχύτητα με την οποία κατέβηκαν τα μαύρα πανό που είχαν σηκώσει στο λιμάνι.
Τώρα σε ότι αφορά τον Κοινοτάρχη που αναφέρεις θα ήθελα να σου πώ οτι οι τότε Κοινότητες γνωμοδότησαν για την τρίτη φάση σχεδιασμού του ΠΔ και δεν αναφέρονται αυτά που τόσο πολύ σας αδικούν.Ενώ στην τέταρτη φάση που γνωμοδοτεί, ο Δήμος Εξωμβούργου με την 130 απόφαση του αυτά αναφέρονται.
Τώρα αν θές την αποψή μου νομίζω οτι το βάζεις σε λάθος βάση,δηλαδή οτι η βόρεια Τήνος αδικείται ενώ η νότια ευνοήθηκε,και δεν πρέπει να βάζουμε και στην κουβέντα για το που έχουν ιδιοκτησίες οι Καθολικοί και οι Ορθόδοξοι.
Για το πόσο αδικείται η Νότια Τήνος απο το ΠΔ θα μπορούσα να γράφω ατελείωτες σελίδες,εκείνο που θα έπρεπε να συζητάμε σήμερα είναι ο τρόπος που θα μπορέσουν να διορθωθούν οι περισότερες αδικίες,και τελικά αν αυτή η διαδικασία με τις τόσο χρονοβόρες μελέτες(ΖΟΕ) που πλήρώθηκαν με Ευρωπαικά Προγράματα και έγιναν νόμος του κράτους πέτυχε τον σκοπό του που φυσικά ΗΤΑΝ η διαφύλαξη του πολιτιστικού και ανθροπογενούς περιβάλοντος των νήσων Ανδρου Τήνου και Μυκόνου.
Τελικά, προσωπική μου άποψη βέβαια,δεν πέτυχε τον σκοπό του και αντιθέτως δημιούργησε πολλά άλλα προβλήματα.
Παράξενε καλησπέρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά λάθος έμαθα εγώ για το ΠΔ, σε μια αγορά χωραφιού για ...αμπέλια. Μου λέει ο τοπογράφος «ξέρεις, δεν χτίζεις, είναι βιομηχανική ζώνη» του λέω «μα δεν έχω σκοπό να χτίσω, τι είπες ότι είναι;» . Έτσι το έμαθα.
Μετά όσο έψαχνα και μου τα μασούσαν την μυρίστηκα την δουλειά, και ένας κολλητός μου αδερφικός φίλος ξαφνικά μου έκοψε την καλημέρα (λες να έχει ποσοστά;;;)
Ξέρω ότι και στην Καρδιανή φωνάζουν για το ΠΔ για αντίστοιχες παλαβομάρες του ΠΔ, έχω μιλήσει με φίλο για αυτό. Το θέμα είναι ότι κατι τόσο κατάφορα παράλογο, πως δεν έχει παρθεί μαι απόφαση να πεταχτεί σα σκουπίδια. ΠΔ ή μη ΠΔ. Πολιτικό είναι, που σημαίνει κάνει κουμάντο άλλος με σιωπηλους συμμάχους στην Τήνο. Καλά αυτός θα κάνει πες την δουλειά του. Οι Τηνιακοί δεν θα ντρέπονται να περπατάνε στο δρόμο;
Ρωτάς εμένα, ρωτώ εσένα... Τι κάνουμε;
ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ ΒΓΑΛΤΟ ΣΕ ΑΘΗΝΑΪΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ. ΜΕ 2 3 ΟΝΟΜΑΤΑ. ΝΑ ΔΕΙΣ ΛΑΓΟΥΣ ΝΑ Κ'ΝΟΥΝ ΤΑ' ΦΤΙΑ ΤΩΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαφύλαξη πολιτιστικού και ανθωπογενούς περιβάλλοντος;;; Από το ΠΔ αυτό. Μα πόσο μαλάκες μας περνάνε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπορω να καταλάβω πως μια μικρη κοινωνια που η καθολικη εκκλησια υπάρχει εδω και 800 χρονια δεν μπορει να "ηρεμησει" με την ιδεα της υπαρξης της.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτους τουριστικους οδηγους λιγα λεγονται για τους καθολικους, στους χαρτες χωρια καθολικα με μικρα μικρα γραμματα γραμμενα, σε τηλεοπτικες προβολες λιγα εως τιποτα λεγεται για την καθολικη εκκλησια.
Και τωρα αυτο το Π.Δ ερχεται να αποτελειωσει τα καθολικα χωρια. Και καποιοι ευσεβεις ορθοδοξοι τηνιακοι στραβοι απο τη φανατιλα σαν τυφλοποντικες χαιρουν γι αυτο. Σ'αυτους λεω ευγε!!!
Ειναι ντροπη στον ιδιο του τον τοπο ενας πολιτης να αισθανεται μειονεκτηκα για τα πιστευω του και να αντιμετωπιζεται σαν πολιτης δευτερης κατηγοριας.
Αν η Τηνος ειναι αυτο που ειναι σημερα, ειναι γιατι καθολικοι του παρελθοντος την λαμπριναν με το εργο τους.
Πρωτα απ ολα η Παναγια της Χωρας το ξερετε οτι ειναι copy paste της Παναγιας της Βρυσιωτισσας?
H μηπως η καθολικη σχολη των ουρσουλινων δεν συνεβαλε στην προοδο του τοπου?
Μην ξεχνατε το παρελθον για να μην χαθειτε στο μελλον
Παράξενε, έχεις δίκιο για τις αδικίες και αυτά που λέει για Νότια Τήνο. Μάλλον «Χώρα» εννούμε όλοι. Για τους Χωραϊτες είναι η εύνοια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΞΩΜΒΟΥΡΓΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΠΩΣ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΔΗΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΥΣΤΕΡΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΤΙΚΑΔΟ-ΧΑΤΖΗΡΑΔΟ ΧΩΡΙΣ ΦΑΛΑΤΑΔΟ-ΣΤΕΝΗ (ΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ) ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑΝΗ. ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΗ ΚΛΑΜΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΕΤΣΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ δεν βλέπω κλάμα. Βλέπω ένα πονηρό αλαλούμ, σκοπιμότητες κουτοπονηριές και ψίθυρους. Και μην παίζουμε με λογοπάιγνια, μερικοί άνθρωποι είναι ριγμένοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιακρίσεις υπάρχουν, μπορεί να μην είναι παντού οι ίδιες και τα θύματα δεν είναι πάντα τα ίδια. Μου αρέσει η ιδέα Δήμου ή Κοινότητας που να είναι όπως τον θέλουν οι άνθρωποι. Η συμμετοχή της βάσης είναι της μόδας.