Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Πάτρα



http://patrablog.blogspot.com/2010/12/blog-post_17.html

"Μια μέρα μετά τις χθεσινές συμπλοκές μεταναστών στην παραλιακή ζώνη της Πάτρας και η κατάσταση αυτή την ώρα στην περιοχή του Αγίου Ανδρέα είναι έκρυθμη. Όλοι οι άνδρες της αστυνομίας Πατρών έχουν σπεύσει στο σημείο προσπαθώντας να απωθήσουν τους μετανάστες, οι οποίοι οπλισμένοι με πέτρες, μαχαίρια, σιδηρολοστούς, μολότοφ και γκλομπς έχουν εμφανώς άγριες διαθέσεις. Η ατμόσφαιρα στο κέντρο της Πάτρας και κυρίως στην περιοχή μεταξύ Γούναρη, τριών Ναυάρχων και Βέσο Μάρε είναι αποπνικτική από τα δακρυγόνα που έχουν πέσει".

Από το olympia.gr


Πολύ φοβάμαι, ότι κάποιο τυχαίο και ανεξέλεγκτο βίαιο γεγονός, μάλλον με αλλοδαπούς, διόλου απίθανα με προβοκάτσια βασισμένη σε πραγματικά προβλήματα θα φέρει την χώρα μας σε νέα φάση. Έχω γίνει καχύποπτος, αλλά η κατάσταση μυρίζει να φεύγει από τα παραδοσιακά που ξέραμε... Λίγο αυτή η δημόσια προσευχή των μουσουλμάνων, λίγο τα δημοσιονομικά αδιέξοδα, λίγο ο αριθμός των μεταναστών στην Ελλάδα... Αν οι Έλληνες αρχίζουν να ζορίζονται οικονομικά, οι μετανάστες τι θα κάνουν; Θα προσεύχονται; Τα νησιά είναι τυχερά γιατί έχουν νερό γύρω γύρω...

7 σχόλια:

  1. Έτσι είναι, με τη στέρηση έρχεται και η εγκληματικότητα. Έχουμε να δούμε πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...Το γεγονός αυτό αλλά και η θρασύτητα με την οποία δρουν οι μετανάστες όλες τις ώρες της ημέρας, είτε συμπλεκόμενοι μεταξύ τους, είτε προκαλώντας προβλήματα επιτιθέμενοι σε πολίτες, σε συνδυασμό με το ότι ο αριθμός τους έχει αυξηθεί καθώς ξεπερνούν κατά πολύ τους 1.000 και έχουν χωρίσει την πόλη σε στρατόπεδα που αντιμάχονται, χτυπούν το καμπανάκι του κινδύνου και θέτουν την κυβέρνηση προ των ευθυνών της.
    [...]
    [...]Η κυβέρνηση η οποία σφυρίζει αδιάφορα απέναντι στο πρόβλημα και ελπίζει σε μια…εν είδη θαύματος, αυτορρύθμισή του η οποία βεβαίως και δεν μπορεί να υπάρξει, φέρει βαρύτατη ευθύνη για την κατάσταση στην οποία άφησε την πόλη να επιστρέψει, μετά την κατεδάφιση του πρόχειρου καταυλισμού και τις τότε -προεκλογικής εκμετάλλευσης- απομακρύνσεις μεταναστών από την Πάτρα προς την Αθήνα και τα Κέντρα Υποδοχής, για τα μάτια των…ψηφοφόρων.
    [...]
    Το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε μέχρι σήμερα, οι μετανάστες όχι απλώς επανήλθαν, αλλά επανήλθαν δημιουργώντας πολλά μικρά γκέτο σε διάφορα σημεία της Πάτρας, με επιθέσεις μεταξύ τους, με συμπλοκές όλες τις ώρες της ημέρας αλλά και μεγάλη δραστηριότητα σε ό,τι αφορά την διακίνηση ουσιών, την πορνεία και άλλες συναφείς δραστηριότητες.

    Η παραλιακή ζώνη της Πάτρας “βράζει” και πριν πεταχτεί το καπάκι απο τη χύτρα με δύναμη, πρέπει να ληφθούν εδώ και τώρα μέτρα απο την κυβέρνηση καθώς όλα δείχνουν ότι αν συνεχιστεί η κατάσταση ως έχει, θα θρηνήσουμε θύματα και θα ζήσουμε σκηνές εκτός ελέγχου.

    http://allenaki.wordpress.com/2010/12/18/patras-illegal-immigrants-2/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ.- ΕΜΕΙΣ ΦΕΡΑΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ,ΕΜΕΙΣ "ΤΟΥΣ ΑΓΚΑΛΙΑΣΑΜΕ"ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΝΟΜΗΣΟΥΜΕ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ.ΝΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΤΑΙΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ.ΑΣ ΚΟΙΤΑΧΤΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΤΕΛΙΚΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπαίνοντας εις αυτό το έργον και ακολουθώντας να γράφω δυστυχήματα αναντίον της πατρίδος και θρησκείας, οπού της προξενήθηκαν από την ανοησίαν μας και ᾿διοτέλειά μας και από θρησκευτικούς και από πολιτικούς και από ᾿μάς τους στρατιωτικούς, αγαναχτώντας και εγώ απ᾿ ούλα αυτά, ότι ζημιώσαμε την πατρίδα μας πολύ και χάθηκαν και χάνονται τόσοι αθώοι άνθρωποι, σημειώνω τα λάθη ολωνών και φτάνω ως την σήμερον, οπού δεν θυσιάζομε ποτές αρετή και πατριωτισμόν και είμαστε σε τούτην την άθλια κατάστασιν και κιντυνεύομεν να χαθούμεν. Γράφοντας αυτά τα αίτια και τις περίστασες, οπού φέραμεν τον όλεθρον της πατρίδας μας όλοι μας, τότε ως έχοντας και εγώ μερίδιον εις αυτείνη την πατρίδα και κοινωνία, γράφω με πολλή αγανάχτησιν αναντίον των αιτίων όχι να ᾿χω καμμιά ιδιαίτερη κακία αναντίον τους, αλλά ο ζήλος της πατρίδος μου δίνει αυτείνη την αγανάχτησιν και δεν μπόρεσα να γράψω γλυκώτερα. Αυτό το χειρόγραφον, από την περίστασιν οπού μου έγιναν πολλές καταδρομές, το είχα κρυμμένο. Τώρα οπού το έβγαλα, το διάβασα όλο και έγραψα ως τα 1850 Απρίλη μήνα, και διαβάζοντάς το είδα ότι δεν ξηγώμαι γλυκώτερα δια κάθε άτομον. Πρώτο λοιπόν αυτό, και ύστερα σε πολλά μέρη ᾿παναλαβαίνω πίσω τα ίδια (ότι είμαι αγράμματος και δεν θυμώμαι και δεν βαστώ σειρά ταχτική) και τρίτο, εκείνα οπού σημειώνω εις την πρωτοϋπουργίαν του Κωλέτη, οπού έκαμεν τόσα μεγάλα λάθη αναντίον της πατρίδος του και της θρησκείας του και των συναγωνιστών του, όλων των τίμιων ανθρώπων -και να χύση τόσα άδικα αίματα των ομογενών του και να πάθη η δυστυχισμένη του πατρίδα και να παθαίνη και τώρα εις τον πεθαμό του από τους ίδιους τους μαθητάς του και συντρόφους του, οπού μάς κυβερνούν και οι προκομμένες του οι Βουλές και άλλοι τοιούτοι, οπού δεν άφησαν λεπτό εις το ταμείο, και όλο το κράτος τό᾿ ᾿φεραν σε μίαν μεγάλη δυστυχία και ανωμαλία και ένας μεγάλος στόλος των σκύλων μας έχουν μπλόκον, οπού ᾿ναι περίτου από τρεις μήνες, και μας πήραν όλα τα καράβια και μας κατακερμάτισαν όλο το εμπόριον και τζαλαπάτησαν την σημαίαν μας και πεθαίνουν της πείνας οι ανθρώποι των νησιών και εκείνοι οπού ᾿χουν τα καράβια τους γκιζερούν εις τους δρόμους και κλαίνε με μαύρα δάκρυα. Όλα αυτά τα δεινά και άλλα πλήθος είναι έργα του Κωλέτη και της συντροφιάς του, οπού άφησε εντολή να κυβερνιώμαστε με αυτό το σύστημα και με τους τοιούτους συντρόφους του. Και από αυτό παθαίνομεν και τι θα πάθωμεν ακόμα ο Θεός το γνωρίζει. Και αυτά ήταν δια τους ξένους σκοπούς του και τις ᾿διοτέλειές του και για-να κατακερματίσουνε και την Τρίτη-Σεπτεβρίου -οπού διαλαβαίνει περί θρησκείας και άλλης σωτηρίας της πατρίδος αυτό το Σύνταμα -και τό᾿ ᾿χομεν εις το χαρτί και αντίς-να μας ωφελήση μας αφανίζει ολοένα. Όλοι οι άλλοι, οπού γράφω εξ-αρχής, είναι άγιοι ομπρός-᾿σ αυτόν και την συντροφιά του τη σημερνή, μ᾿-όλον-οπού τα λάθη τα πρώτα εγέννησαν και τούτα. Δια όλα αυτά γράφω εδώ. Ως άνθρωπος μπορώ να πεθάνω και ή τα παιδιά μου, ή άλλος τα αντιγράψη, για-να τα βγάλη εις φως, πρώτο τους ανθρώπους, οπού γράφω μ᾿ αγανάχτησιν αναντίον τους, να βάνη τις πράξες του κάθε-ενού και τ᾿ όνομά του με καλόν τρόπον, όχι με βρισές, δια-να χρησιμεύουν αυτά όλα εις τους μεταγενεστέρους και να μάθουν να θυσιάζουν δια την πατρίδα τους και θρησκεία τους περισσότερη αρετή, να ζήσουν ως ανθρώποι ᾿σ αυτήν την πατρίδα και μ᾿ αυτήν την θρησκείαν. Χωρίς αρετή και πόνο εις την πατρίδα και πίστη εις την θρησκεία τους έθνη δεν υπάρχουν. Και προσοχή να μην τους απατάγη η ᾿διοτέλεια. Και αν σκοντάψουν, τότε εις τον κρεμνόν θα πηγαίνουν, καθώς το πάθαμεν εμείς. -Όλο εις τον κρεμνόν κυλάμεν κάθε ᾿μέρα. Όταν λοιπόν βγη αυτό το χειρόγραφον εις φως, διαβάζοντάς το όλο οι τίμιοι αναγνώστες, αρχή και τέλος, τότες έχουν το δικαίωμα να κάμη ο καθείς των την κρίση του είτε υπέρ, είτε κατά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΝΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΕ Ο ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΑ ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΑ.ΩΣ ΛΑΟΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΑΘΑΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΑΣ...ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ζητάμε τα ρέστα από τους μετανάστες. ε ΟΧΙ .Ας κοιτάξουμε λίγο τα στατιστικά. ΚΆΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ - ΤΑ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙ ΑΥΤΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΥΣ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗΣ (που αμφιβάλω βέβαια για την αξιοπιστία τους...)
    Ας δούμε ποσα δισεκατομύρια άνθρωποι πεινάνε στον κόσμο. Ποιος τους εξαθλιώνει καθημερινά? Ο "πολιτισμένος" δυτικός μας κόσμος.
    Ποιος τους εκμεταλλεύεται και τους χρησιμοποιεί για τις δουλειές του για ένα κομάτι ψωμί? Ας μη ψευτοκλεγόμαστε λοιπόν τώρα.
    Βέβαια δεν ευθύνεται ειδικά η Ελλάδα για την εξαθλίωσή τους .Ολοι αυτοί που ευθύνονται δεν μπορούν τωρα να τους κλείνουν τη πόρτα στα μούτρα.
    ΑΣ ΑΦΥΠΝΙΣΤΟΥΜΕ, ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΕΧΘΡΟΣ (ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΞΩ ΜΑΣ) ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΩΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΤΗ ΜΟΙΡΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΛΟΙΔΩΡΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δείξε μας καμιά φωτό από το νησί, καμιά κατκιά, ένα χωράφι, λίγο θάλασσα, χωρίς λόγια δεν πειράζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή