Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Η Κολυμπήθρα είναι Ζώνη (2.3α.6)3 στο Π.Δ. 13/2/2003, ΦΕΚ 27/2/2003: «Απόλυτος Προστασία»


Όχι κύριοι. Δεν με ενοχλεί το σέρφινγκ ή οι σερφάδες. Απεναντίας. Αλλά άλλο σέρφινγκ και άλλο Paradise Beach. Ούτε το Paradise Beach με ενοχλεί (στην ...Μύκονο).

Με το Π.Δ. 13/2/2003 ΦΕΚ 160 27/2/2003, που έκανε τα χωράφια του παππού μου ...βιομηχανική ζώνη, η Κολυμπήθρα έγινε ζώνη Απολύτου Προστασίας, (2.3α.6)3. «Απαγορεύεται κάθε δόμηση ή εγκατάσταση [...] αλλοίωση του φυσικού περιβάλλοντος (εκσκαφές, μπαζώματα εκχερσώσεις – καταστροφής καλαμιώνων και αυτοφυούς βλάστησης, αποστραγγίσεις υδάτων κλπ) [...]επιβάλλονται περιορισμοί στη δραστηριότητα της καλλιέργειας όπως η απαγόρευση αρδεύσεων [...] κλπ» Απαγορεύεται να ποτίζει κανείς ντομάτες. Υπερβολικό? ΑΥΤΟ λέει το Π.Δ. του 2003. ΣΥΝ, είναι Natura 2000.

Νάϊτ Κλάμπ, ψησταριές, ολονύκτια μπητς πάρτυ που ακούγονται μέχρι την Βαθειά Λίμνο, και τραντάζουν τζάμια στην Κομητιανή Άμμο, ΔΕΝ προβλέπονται. Το σέρφινγκ στην παραλία, καθ' εαυτή, δεν απαγορεύεται, δημόσια παραλία είναι.

Και τα μπητς βόλλεϋ πάρτυ; Να γίνω πολύ κακός και να ζητήσω γνωμάτευση από καμιά Νομική Υπηρεσία εάν είναι σύννομα σε σχέση με το Π.Δ.;

76 σχόλια:

  1. Τρέχα γύρευε.
    Μου αρέσει ιδιαίτερα η απαγόρευση ποτίσματος!
    Πάντως επιμένω πως μακροπρόθεσμα θα ευνοηθούμε από αυτό το διάταγμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγώ λέω τι λέει για την περιοχή. Εχει υπογραφή κάθε μέλους της σημερινής Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

    Δεν διαφωνώ ότι έχει θέματα που ευνοούν, μέχρι να δεις όλο την οικονομική δραστηριότητα (καλή-κακή) στην νότια Τήνο και όλα τα σκουπίδια, χωματερές, αιολικά και σκατά στην Βόρεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελικα
    την Αγαπιανή ποιός την πήρε άραγε?
    Αγαπιανός ή Κωμτιανός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ο πολύκαρπος απ τ' αγαπ'?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όχι, να γίνετε λίγο κακός και να απαγορέψετε τα πάρτυ του σέρφερ.
    Δεν καταλαβαίνω ακριβώς τη λογική σας.
    Σε παραλία να μην προβλέπονται beach party μου ακούγεται τουλάχιστον αστείο και μου θυμίζει κάτι ελληνικές ταινίες με τον Τσαγανέα. Τα beach party - αυτά που γίνονται στη μεγάλη άμμο, επειδή έτυχε και πήγα μια φορά, είναι υπέροχα, δεν προσβάλλουν το τοπίο (διότι δεν πήγε κανείς να χτίσει ή να επεκτείνει σπιτάκια μες στην άμμο, κανείς δεν ψήνει σουβλάκια και η παραλία μένει πεντακάθαρη) και δίνουν μια όμορφη νότα ζωντάνιας.
    Η μεγάλη άμμος ήταν και είναι ελεύθερη έτσι κι αλλιώς. Γιατί δεν πήγατε να χτυπήσετε τη μικρή ἀμμο, να μείνει κι αυτή ελεύθερη;
    Το ΦΕΚ 160Δ αφορά στη δόμηση και στις χρήσεις γης της περιοχής. Η περιοχή είναι απόλυτης προστασίας λόγω του υδροβιότοπου. Δεν νομίζω ότι δραστηριότητες όπως ένα beach party στη μεγάλη ἀμμο προσβάλλουν τον υδροβιότοπο. Επίσης, ένα ΠΔ σχετικό με τη δόμηση, μπορεί να κάνω και λάθος, μα δεν μου φαίνεται λογικό να χρησιμοποιείται ως επιχείρημα για την απαγόρευση των beach party.
    Το ίδιο ΦΕΚ στις γενικές διατάξεις λέει ότι οι μη επιτρεπόμενες χρήσεις πρέπει εντός πενταετίας, δηλαδή ως το 2008, να απομακρυνθούν. Στην περιοχή επιτρέπονται η επισκευή παραδοσιακών κατασκευών, η γεωργική καλλιέργεια, η βοσκή ζώων και η μελισσοκομία. Δεν επιτρέπεται καμία άλλη χρήση, ούτε καν κατοικία. Είδατε κάτι να απομακρύνεται; Νομιζω ότι αυτό είναι πιο σημαντικό - όχι το αν θα κάνει ο surfer τρία πάρτυ το χρόνο καλώντας νεανικά συγκροτήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμε 9:02! κάποιοι βλέπουν μόνο τις "παρανομίες" των άλλων, φυσικά στις ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ τις δικές τους κάνουν τα στραβά μάτια. Στους κατοίκους των γύρω χωριών πάντως δεν τους άρεσε ότι έγινε, η μεγάλη άμμος δεν ήταν ποτέ τόσο καθαρή, τα παιδιά δε πείραξαν ποτέ κανέναν, και ο καημένος ο γαϊδαράκος; κι αυτός θα πληρώσει την ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ των "ανθρώπων".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι εννοείς ανώνυμε 10.34?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το ταχύπλοο τι μεταφέρει? Σανό για το γαϊδουράκο? Ή πακέτα ναρκωτικά για Μύκονο με ποσοστά για Τήνο? Μαστούρια και έμποροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο κόσμος το έχει βούκινο. Βιτρίνα για διακίνηση είναι.Τσακίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαιρομαι ιδιαιτερα που το 2013 υπαρχουν ανθρωποι που διαθετουν χρηματα για να σταματησουν την προοδο του εναλλακτικου τουρισμου οπως σερφ,μονοπατια κτκπ. Εαν θελουν το νησι για τα απαρχαιωμενα γουστα τους ας μας το που να μην επενδυουμε το μελλον μας εδω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβετε οτι η Τήνος δεν είναι τσιφλίκι σας... Κανένας νέος Τηνιακος δεν θέλει να γίνουμε Μύκονος, και ποτέ οι σερφερ δεν εκαναν την παραλία να μοιάζει της Μυκόνου. Απόδειξη το οτι έφυγαν κ το τοπίο είναι όπως το παρέλαβαν. Η νεολαία της Τήνου αγαπάει το νησί της (ίσως κ περισσότερο από εσάς που τόσο καιρό την θέλατε Αγνωστη) κ θέλει να την κάνει γνωστή κ ενδιαφέρουσα όχι μόνο για την Παναγία. Δώστε χώρο στην νεολαία αλλιώς να μας το πείτε να πάρουμε αεροπλάνο για Γερμανία. ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτή η καχυποψία και η κακία... πάντως κι εγώ συμφωνώ πως οι κάτοικοι της περιοχής δεν είχαν κανένα πρόβλημα με τους σερφερ. και όσο για τα "σανά" και τα ναρκωτικά, υποθέσεις αρρωστων μυαλών, μικρότητα και κακία. Δυστυχώς στην εποχή που ζούμε, οι λεφτάδες θα μας "πατήσουν", κάνουν ότι θέλουν με την εξουσία του πορτοφολιού τους. Κρίμα και ντροπή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ενδιαφερουσες τοποθετήσεις και από τις δύο πλευρές.
    Η αλήθεια φαντάζομαι κάπου στη μέση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. κανονικά, δεν θα έπρεπε να απαντώ αφού έχω κάνει καταγγελία, και ίσως επιληφθεί η δικαιοσύνη.

    Αλλά:

    1)Ακόμα κι αν μάζεψαν ή αν μαψέψουν τα παραπήγματα και τα τσαντίρια, η καταστροφή στην βλαστηση των αμμοθινών θα αργίσει να αποκατασταθεί, με άγνωστες συνέπειες στην παραλία

    2) Αν άνοιγα ένα νάΙτ κλαμπ στο Σούνιο θα κονομόύσα χοντρά. Αλλά δεν επιτρέπεται, και δεν επιτρέπεται για όλους, όχι μόνο για φτωχούς ή πλούσιους. Η Κολυμπήθρα είναι χαρακτηρισμένη από το ΠΔ και από την Νατούρα όπως είναι και ισχύει το ίδιο, είτε είναι πλούσιοι ή φτωχοί. Εάν ένας πλούσιος άνοιγε την ίδια μπίζνα στην παραλία, θα ήταν ακριβώς το ίδιο παράνομος. Ο νόμος είναι ίδιος για όλους

    3) Το πόσα έβγαζε αυτή η παρέα του από την δουλειά τους θα το κρίνει ο ΣΔΟΕ, αν φτάσει ως εκεί. Σίγουρα δεν έβγαζε από μαθήματα σερφ, ή από τα προβλεπόμενα από τις σεχτικές ΚΥΑ για τον χώρο. Μάτια έχω, βλέπω.

    4) Ο φτωχός "κύριος" πούλησε τσαμπουκά σε Κωμητιανό που ενοχλήθηκε επειδή παραβίαζε τα χωράφια του. Του ζήτησε αποδεικτικά στοιχεία ότι ήταν δικό του το χωράφι. Ο τσαμπουκάς καμιά φορά κάνει κακό.

    5) Το 2010 βρήκα την περίφραξη διοκτησίας μου παραβιασμένη, κομμένη με οικοδομικό κόφτη. Το δομικό πλέγμα δεν κόβεταοι με ψαλιδάκια νυχιών και μόνον ένα οικοδόμο είδα στον χώρο.

    6) Το παραμύθι για την μετανάστευση στην Γερμανία με κάνει και δακρύζω. Ο ίδιος ανέφερε "Καλιφόρνια". Θέλει βίζα αν δεν κάνω λάθος... Ελάτε ανοίξτε παράνομα κέντα διασκεδασης σε χώρους Νατούρα και πουλάτε μαύρα ποτά και ψυχαγωγία για να γλυτώσετε ην μετανάστευση.

    Τα παράνομα μπαρ δεν είναι εναλλακτικός τουρισμός, είναι παράνομα μπαρ. Τα παραπόνα για τις επιτρεπόμενες χρήσεις γης, στο Π.Δ. Όπως δεν μπορεί κάποιος νόμιμος ιδιοκτήτης να ανοίξει εκεί τώρα, ξενοδοχείο, έτσι δεν μπορεί καποιος φτωχός να ανοίξει κεντρο διασκέδασης.

    Τα σοσιαληστικά του κώλου είναι του ...κώλου.

    Το adfreestats καταγράφει IP's για μερικούς πιο φιλόδοξους, αν δεν το ξέρετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ καλά όσα λες κ πιθανόν να έχεις δει κάποια πράγματα παραπάνω απο εμάς. . Όμως εχεις θέμα με την πρόοδο του νησιού κ όχι με την αλλοίωση του τοπίου. Η βλάστηση στη περιοχή έχει καταστραφεί εδώ κ χρόνια από τα λύματα των γύρω χωριών κ τους τόνους φυτοφαρμακων. Δεν περίμενε την παράγκα για να καταστραφεί. Αν σε ενοχλούσαν τα ποτά ας έκανες καταγγελία στον φίλο σου ΤΟΝ Σ.Δ.Ο.Ε.. Αν πάλι έγινε παραβίαση ιδιοκτησίας ας έκανες μήνυση σε αυτόν που την εκανε. Ήθελες να τους διώξεις κ πλήρωσες για να φυγουν. Αν ήταν τοσο παράνομοι όσο λες είναι ευθύνη άλλων να τους κλείσουν τις παρανομίες ή να τους συμμορφωσουν. Τέλος κάθε τι καινούργιο απαιτεί μικρές θυσίες. Ακόμα κ η μηχανή που οδηγας μολύνει το περιβάλλον, γιατί δεν πας με γάιδαρο οπως οι παππουδες μας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τα αυτοκινητα και οι μηχανες δεν ρυπαινουν το περιβαλον μονο τα φωτοβολταικα οι ανεμογενιτριες και οι σερφερ .Δυστυχως τα καλα και συμφεροντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μιας που το ανάφερε ο ανώνυμος 4.56.

    Κανένα νέο για τον βιολογικό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 4.56, υπάρχει ένα Π.Δ. που ρητά λέει αυτά που άναφέρει η ανάρτηση. Το ΠΔ τα λέει. Αυτά αντέγραψα. Δεν χρειάζεται να αποδείξω τι λέει ή δεν λέει το ΠΔ.

    Τα περί μόλυνσης και διοικητικών ανεπαρκειών δεν είναι δικαιολογία για περαιτέρω παρανομίες. Μου θυμίζεις κάποιον φαιδρό που έλεγε "μα όλα είναι παράνομα, επομένως δεν πειράζει". Χα. Το Λιβάδι έχει μολυνθεί, ας φυτέψουμε χασισόδεντρα. Σοβαρέψου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Νέα για τον βιολογικό? Άλλο αστείο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. 5.54, λες βλακείες. Τα αυτοκίνητα μετακινούν και ρυπάινουν. Τα φ.β και τα αιολικά δεν ρυπαίνουν, είναι ενεργειακά άχρηστα και δες τον λογαριασμό ρεύματος, να δεις τι σου κάνουν. Μπερδεύεις βούρτσες και _ούτσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κύριοι αφήστε τα λόγια ειναι περιττά,η ουσία ειναι οτι κάποιους για κάποιους αδιευκρίνιστους λόγους δεν αφήνουν το νησί μας να προχωρήσει μπροστά,όπως έλεγε στην ομώνυμη σειρά εμπρός-πίσω!!!μας φταίει ξαφνικά μετά απο 20 χρόνια το beach party και το beach volley στην μικρή,ήμασταν κύριοι ημαρτον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μόνο απο το ύφος των απαντησεων σου Αμμοδυτη καταλαβαινω με τι ανθρωπο εχω να κάνω. . Κάτι είχε πάρει το αυτί μου αλλα τώρα βεβαιωθηκα κ καταλαβαίνω ότι είναι εντελώς ανοφελο να συνεχισω τη συζηση μαζί σου. Όταν ένας άνθρωπος νομίζει ότι η άποψή του είναι η μόνη κ η σωστή, δεν υπάρχει λόγος να προσπαθείς να συζητήσεις μαζί του. Η νεολαία του νησιού θα πάρει αργά ή γρήγορα τα ηνία κμμετά θα δείτε πόσο κακό κάνει ο απολυταρχισμος κ ο εγωισμός σας.. κρίμα για εσάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η νεολαία του νησιού είναι το μέλλον.

    Ο εναλλακτικός/ποιοτικός/αγροτικός τουρισμός είναι επίσης το μέλλον.

    Η Τήνος με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της προσφέρεται για κάτι τέτοιο.

    Θέλει όμως προσοχή, οργάνωμένα βήματα, έλλειψη τσαμπουκά και κυρίως σεβασμό στους νόμους.

    Αυτό το τελευταίο είναι το πιο σημαντικό. (Όσο και αν φαίνεται απίστευτο στους Έλληνες)

    Δεν έχω ιδέα από Natura και ΠΔ κτλ. Αλλά αν απαγορεύει τα μπαρ τότε τέλος. Απαγορεύονται.
    Και στην Γερμανία και στην Καλιφόρνια το ίδιο ισχύει.

    Συμφωνώ όμως με τον ανώνυμο,ότι ο Αμμοδύτης αν και κατα βάση έχει δίκιο δεν χρησιμοποιεί και πολύ διπλωματικους όρους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΣΙΓΑ ΨΕΥΤΟΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΤΗΣ 'ΠΑΡΑΛΙΑΣ'!!! Η ΝΕΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΗΝΙΑ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΜΕ ΣΑΝΙΔΕΣ ΚΑΙ ΜΠΗΤΣ ΜΠΑΡ!!!ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ Η ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ 'ΚΟΡΟΙΔΩΝ' ΓΟΝΙΟΝ ΤΟΥΣ!ΝΑ ΣΤΡΙΒΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΤΣΙΓΑΡΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΡΙΞΕ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ! ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΝΑ ΣΤΡΟΣΕΤΕ ΤΟΝ ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΑΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΑΡΠΑΧΤΕΣ.ΚΑΙ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΞΗΓΕΙΘΟΥΝ ΑΝ ΣΑΣ ΔΟΥΝ ΝΑ ΚΡΑΤΑΤΕ ΤΣΑΠΑ ΑΝΤΙ ΣΑΝΙΔΑ ΣΕΡΦ. ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΟΝΕΙΡΟ ΔΥΣΤΥΧΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΜΑΣ,ΕΔΩ ΚΑΛΟΣ Η' ΚΑΚΟΣ ΖΟΥΜΕ ΤΟ "ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ" ΤΗΣ ΜΕΡΚΕΛ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Π.Δ. 160 Δ / 27-02-2003
    Άρθρο 4 Γενικές Διατάξεις παράγραφος 9
    απαγορεύεται η εγκατάσταση λυόμενων οικίσκων και τροχοβιλών

    Τα τροχόσπιτα για καντίνες στις ενοικιαζόμενες παραλίες επιτρέπονται?
    Και μιας αμμοδύτη ασχολήθηκες και πολύ καλώς κατα την αποψή μου με το θέμα, τι ενοικιάζετε απο τον Δήμο τμήμα ζώνης του αιγιαλού ή της παραλίας αν και εφ' όσον αυτά είναι χαρακτηρησμένα.
    Οι τιμές εκκίνησης των παραλιών προκύπτει απο την επισκεψιμότητα του προηγούμενου καλοκαιριού?
    Ανώνυμε των 06,05 μμ 01.06.2013 θα χαρώ να δώ τον τέως Πάρεδρο Αγαπίου στην παραλία του χωριού του αλλά δεν νομίζω οτι είναι έτσι τα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. αν 100 ή 100.000 σερφάδες θέλουν να κάνουν σερφ ή γιόγκα ή ότι (νομιμο) τραβάει η καρδιά τους κανεις δεν τους εμποδίζει. Αν πεινάνε ή διψάνε έχει εστιατόρια στην μικρή άμμο. Η όρεξη για σερφ είναι δικαιολογια για ΑΛΛΑ. Οι σερφάδες μπορεί να θέλουν σερφ. Ο τύπος που παριστάνει τον δάσκαλο του σερφ και η παρέα του θέλουν μπαρ, ποτά μουσική. Και καταπάτηση ιδωτικών και δημοσίων χώρων στην παραλία για μόνιμο πάρτυ τους, τσαντίρια, δήθεν πρόχειρα αλλά ΜΟΝΙΜΑ παραπήγματα. Οχι για το σερφινγκ αλλα για τους τζίρους άσπρους και μαύρους από ποτά και αν προκύπτει και τίποτα άλλο. Στην άκρη της παραλίας κρύβονται κιολας και εύκολα βλέπουν αστυνομία η λιμενικό αν έρχεται.

    Ο Δήμος νοίκιασε 2 κομματια παραλίας. Γιατί ο "σερφάς" δεν ενδιαφέρθηκε για αυτη κοντα στις σκάλες? Γιατι δεν βγαίνει μεροκάματο ούτε από τα σερφ ούτε από τις ομπρελες που δεν χρεώνει. Από τι βγάζει μεροκάματο? ΑΠΟ ΤΙ ΖΕΙ 4 χρόνια τώρα? Από οικοδομή? Ή από ομπρελες που δεν χρεώνει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 2:52: Να πας στην Γερμανία να δεις πόση ωρα θα προλάβεις μείνεις έξω απο την ψειρού ανα ανοίξεις παράνομο μπαρ ή τεκέ. Καλό ταξίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ο σερφάς και η παρέα του όποια δίκια κι αν είχαν τα έχασαν με την υπεροψία τους. Οι παραλίες δεν είναι τσιφλίκι κανενός. Βέβαια φταίνε και οι αρχές που αφήνουν καταστάσεις να παγιώνονται. Ευτυχώς φέτος οι αναθέσεις είναι μόνο για ένα χρόνο.

    Προσωπικά πιστεύω πολύ στην προοπτική της Τήνου ως προορισμού για εναλλακτικό τουρισμό. Όμως χαλιέμαι πάρα πολύ όταν πάω να κάνω μπάνιο στις Αποθήκες ή στην άλλη άκρη της Κολυμπήθρας και ακούω (αναγκαστικά) την μουσική στη διαπασών.
    Για καθίστε ρε παιδιά... καλά τα πουλάκια του υδροβιοτόπου τα έχετε χεσμένα (και διωγμένα)
    [παρακαλώ μερικούς απ'ους σχολιαστές να αναζητήσουν στην wikipedia τον ορισμό και την περιγραφή ενός υδροβιοτόπου].
    Τους συνανθρώπους σας που βλέπoυν την φύση ως φύση-γαλήνη-ησυχία- ηρεμία κι αυτούς χεσμένους; τι σας φταίμε;

    Θέλετε να κάνετε επιχείριση εναλλακτικού τουρισμού; Κάντε την με τις ευχές μας εντός των πλαισίων που έχει ορίσει αυτό το ρημάδι το κοινωνικό σύνολο.
    Για να συμμαζευτούμε λίγο γιατί ειδικά σε αυτή την περιοχή οι αυθαιρεσίες οργιάζουν υπό την σκέπη της καθιερωμένης και πολύ δημοφιλούς στα Κάτω Μέρη "Ομερτά".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Για ανώνυμο 8.20π.μ. Γιατί στη Γερμανία δεν υπάρχουν παρανομίες;
    Μάθετε να αγαπάτε την Ελλάδα,εκεί που ζήτε και περνάτε καλά, έστω και άν οι γονείς μερικών έχουν πάει εργάτες σε κάποιο ξένο κράτος, και η δεύτερη γενιά ερχεται με τα κόμπλεξ της και μας περιγράφει απολύτηστους, παράνομους κλπ, εγώ σαν ελληνίδα και δή Κυκλαδίτισα, δεν το δέχομα. Μπορείτε να φύγετε, μια χαρά να πάτε πίσω στη Γερμανία, ή όπου θέλετε, μόνη μας στην Ελλάδα είμαστε μια χαρά, μην μας βγάζετε τα κόμπλεξ των μεταναστών... τουλάχιστον στις Κυκλάδες δεν περνούν.
    Τώρα ώς προς τον surfer, δεν δικαιολογείται όχι η πράξη του αλλά η πάξη του Δήμου που το ενοικίασε τον χώρο, Πρέπει να δείτε αν είναι παράνομη η ενέργεια του Δήμου, όχι μόνο ως προς τον αιγιαλό και την παραλία; Βρήτε τις οδηγίες tης EE για την Νatura 2000, πρέπει να υπάρχουν και οικότοποι προτεραιότητας και στη θάλασσα με προστατευόμενα είδη.
    Η νομική Υπηρεσία του Δήμου πρέπεινα τα ξέρει και κακώς βάζει πολίτες να τσακώνονται μεταξύ τους, Κάποιος περιβαλλοντικός σύλλογος της Τήνου δεν ζήτησε την ακύρωση της άδειας σε Διοικητικό Δικαστήριο, για την χρήση της παραλίας, του αιγιαλού και της θάλασσα. Εμείς δεν είμαστε νομικοί με γνώση στο διοικητικό δίκαιο. ΄Ετσι θα τελείωνε το θέμα για πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κομπλεξ που λες είναι άσχετο.

      Κατά τα άλλα έχεις απόλυτο δίκιο.

      Διαγραφή
  30. Για ανώνυμο 8.20π.μ.
    Τους τεκέδες και τα καταστήματα με ζωντανό σεξ και ελεύθερη διακίνηση πολλών ουσιών βρίσκονται στη πολιτισμένη βόρεια ευρώπη που είναι τόσο ευνομούμενη και δεν σηκώνει μαχαίρι στο σπαθί της, όπως λέτε.
    Οι μόνες φυλακές που σήκωσαν άσπρη σημαία παλιά ήταν οι φυλακές της Σύρου, ρωτήσετε κάποιον φίλο σας Κυκλαδίτη να σας πει, γιατί φαίνεται ότι δεν είστε από Κυκλάδες. Οι Κυκλάδες το πολύ να είχαν κρατούμενο κανένα κλεφτοκοτά ή κλεφτοκατσικά, ή ο δραγάτης να έπιανε κάποιον να κλέβει κανένα καρπούζι, κολοκύθι κλπ..
    Οπότε μην μιλάτε στις Κυκλάδες και στους κυκλαδίτες για ψειρού, μπορεί εσείς να την ξέρετε την ψειρού.. μπορεί να μην σας τα έχουν πει καλά. Τουλάχιστον εγώ σαν κυκλαδίτισα δεν σας επιτρέπω αυτό το λεξιλόγιο. Ο πολιτισμός μας είναι πολύ πιο μπροστά από μέρη που ήταν υπό την κατοχή των Τούρκων, ούτε μιλάμε τούρκικα, ούτε έχουμε παντρευτεί τούρκους.
    Για αυτό είμαστε υπερήφανοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΄Ελληνα Ναύτη ξέρω τι λέω.
    ΄Ολοι οι εργάτες από την υφήλιο ή τα παιδιά τους, έρχονται στην Ελλάδα,μας κάνουν ότι ξέρουν τα πάντα, ότι κακό υπάρχει μόνο στην Ελλάδα το έχουν δει.
    Αυτό είναι το κόμπλεξ των μεταναστών που έχουν πάει βόρεια Ευρώπη, Αμερική, Αυστραλία.
    Ούτε έξυπνους που τα ξέρουν όλα χρειαζόμαστε στην Ελλάδα ούτε πολύγλωσσους.
    Εμείς από τις κυκλάδες τους κάνουμε το εισητήριο να γυρίσουν πίσω στις ευνομούμενες πολιτείες που έζησαν σαν μετανάστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΄Ελληνα Ναύτη
    Τουρκοκρατία.
    http://www.naxos.gr/index.php?dispatch=pages.view&page_id=7
    ... Ωστόσο Τούρκοι δεν αποίκησαν τη Νάξο και τις άλλες Κυκλάδες. Ελάχιστοι εγκαταστάθηκαν στα νησιά, εξαιτίας του φόβου των πειρατών, κι ελάχιστοι κάτοικοι δέχτηκαν το Ισλάμ. Ο Σουλτάνος Σελήμ ΙΙ (1524-1574) παραχώρησε την παλαιότερη και ωραιότερη απ’ όλες τις Λατινικές πολιτείες της Ανατολής στον ευνοούμενό του Ιωσήφ Νάζη, έναν ιουδαίο τυχοδιώκτη, τραπεζίτη, που καταγόταν από Πορτογάλους Εβραίους, είχε προσχωρήσει στον χριστιανισμό κι είχε πάρει το πορτογαλικό όνομα Joao Miquez. Ο Ιουδαίος Δούκας της Νάξου, δεν επισκέφθηκε ποτέ το δουκάτο του τα δεκατρία χρόνια που του ανήκε. Τοποθέτησε στη θέση του έναν άνθρωπο της εμπιστοσύνης του, τον Φραντζέσκο Κορονέλλο, να εισπράττει τους φόρους από τους οποίους είχε ανάγκη και γενικά να διοικεί τα νησιά που του παραχωρήθηκαν από τον φίλο του Σελήμ ΙΙ. Ο Νάζη διατήρησε τα παλαιά έθιμα και τους νόμους των λατίνων. Με τον νέο Σουλτάνο Μουράτ ΙΙΙ(1574-1595) η δύναμή του εξασθένησε και τελικά πέθανε με λιθοβολισμό το 1579. Στα 1580. μια επιτροπή χριστιανών από τα νησιά, παρουσιάστηκε στην Πύλη και πήρε από τον Μουράτ ΙΙΙ εξαιρετικά ευνοϊκά προνόμια. Ο κεφαλικός τους φόρος θα παρέμενε στην παλαιά του μορφή. Οι εκκλησίες τους θα μένανε ελεύθερες και θα μπορούσαν να χτίζονται όπως ήθελαν. Οι παλαιοί τους νόμοι και τα έθιμα θα διατηρούνταν, θα μπορούσαν να φορούν τα τοπικά τους ρούχα και το μετάξι, το κρασί και τα τρόφιμα θα απαλλάσσονταν από κάθε φόρο στα νησιά τους. Αυτά τα προνόμια επικυρώθηκαν από τον Ιμπραήμ (1640-1648) εξήντα χρόνια αργότερα και σχημάτισαν τον «καταστατικό» χάρτη των Κυκλάδων στα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Άρχιζε η εποχή των διομολογήσεων για την Ανατολή, κάτω από την ηγεμονική επιρροή της Γαλλίας. Ωστόσο στους παλιούς φόρους που συνέχιζαν να ισχύουν προστέθηκαν νέοι επιβαρύνοντας περισσότερο τους κατοίκους του νησιού: το χαράτζι, ο κεφαλικός φόρος, ο τζερεμές, πρόστιμο, ο μουκατάς η πληρωμή σε χρήμα της δεκάτης των καρπών της γης, το γιεμεκλίκι, φόρος στον καπουδάν πασά για τα έξοδα του τουρκικού στόλου κατά την παραμονή του στις Κυκλάδες. Από την Τουρκοκρατία ας σημειώσουμε το διαγουμίζω που σημαίνει αρπάζω, λεηλατώ, κουρσεύω!
    Αυτές είναι οι σχέσεις μας με τους Τούρκους.
    Αυτές ήτν οι σχέσεις των Κυκλάδων με τους Τούρκους... άν εννοείς αυτό τουρκική κατοχή τότε μάλλον δεν είσαι Κυκλαδίτης αλλά εισαγόμενος...



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιας που το ανέφερες ανώνυμε φίλε, μπορείς να μου δώσεις τον ορισμό του τι είναι ο μη εισαγωμενος Κυκλαδιτης;

      Διαγραφή
  33. Μίκης προς Ρεπούση: «Είναι προνόμιο να ζεις στην Ελλάδα»

    Εμείς το αλλάζουμε και το κάνουμε
    Είναι προνόμιο να ζεις στις Κυκλάδες.
    Να φύγουν αυτοί που δεν τους αρέσει και προσπαθούν να την καταστρέψουν.
    Με Α/Γ που ειναι πάρκα βαριάς βιομηχανίας, με άνοιγμα δρόμων χαλώντας τα μονοπάτια, με εμβαδό
    πισίνας το μπετόν για την πάκτωση κάθε Α/Γ, πράγμα που διαταράσει τον υδροφόρο ορίζοντα.
    Να ξέρετε ότι θα βάλουν τις πρώτες
    Α/Γ κι μετά θα τους ανοίξει η όρεξη, και θα βάλουν και άλλες, αυτό, είναι το μόνο σίγουρο, όλοι κινδυνεύετε. Σήμερα το ένα χωριό αύριο το άλλο, κανείς δεν θα σωθεί.
    Δεν θα υπάρχει καμμία θέση εργασίας, γιατί θα έρθουν συνεργεία από Αθήνα και εταιρείες κατασκευής μπετόν. Η Τήνος θα βάλει μόνο τα ωραία της βουνά χωρίς κανένα κέρδος.
    Θα γεμίσει όλόκληρη η Τήνο Α/Γ θα φύγεται οι ντόποι από τα μέρη σας. Οι ξένοι θα κάνουν βίλλες αλλού,σε άλλους τόπους, τι θα παραδόσετε στα παιδιά σας, Οι Α/Γ έχουν 20-25 χρόνια ζωής. Μετά θα σας μείνουν τα κουφάρια, να τα βλέπετε.
    Θα πηγαίνετε να κάνετε τρισάγιο στον τάφο των προγόνων σας και θα κλαίτε βλέποντας τα κουφάρια των Α/Γ στα βουνά και που δεν κάνατε κανέναν αγώνα.
    Ούτε θέσεις εργασίας θα δημιουργηθούν, θα θέλουν 2-3 φύλακες που μπορούν να προσλάβουν και μετανάστες, όχι ντόπιους, για πιό φθηνούς. ΄Ολα θα γίνονται ηλεκτρονικά από Αθήνα, όταν χαλάσει κάποια θα στέλνουν τεχνικό από Αθήνα, αυτές είναι οι θέσεις εργασίας, που θα δημιουργηθούν.
    Βάλτε και τον παράγοντα ατυχήματος, που γίνονται και πολλά τέτοια, να σου έρθει η φτερωτή στο κεφάλι.
    Ο Δήμος, τα χρήματα που θα παίρνει θα εξαρτάται από πόση ενέργεια δείνει το Αιολικό Πάρκο στο σύστημα, συνήθως μιά το λάδι μιά το ξύδι ο Δήμος παίρνει τα ελάχιστα, άλλοι κερδίζουν.
    Μην πιστεύετε ότι σας τάζουν.
    Εσύ surfer με την παρέα σου, συγνώμη που σε αποκαλώ έτσι δεν ξέρω το όνομά σου, σε γνώρισα από αυτή την ανάρτηση, γίνε μιά γροθιά με αυτούς που αγαπάνε την Τήνο, τη θάλασσα της,την άμμο της τα βουνά της τα χωράφια της και πολέμησε γι΄αυτά. Δεν θα βγεις χαμένος ούτε έχεις ανάγκη να μεταναστεύσεις.
    ΄Εχεις την τύχη να ζεις σε παραδισένιο και ευλογιμένο μέρος.

    Πάρτε το παράδειγμα της Σερίφου, το 2006 ήθελαν να βάλουν 87 Α/Γ έγιναν όλοι μιά γροθιά οι κάτοικο, ήταν πρωτοπόροι κατά των Α/Γ, διώξανε την επένδυση.
    Προσπαθήσετε όλοι μαζί να σώσετε την Τήνο και έπειτα όλοι μαζί θα σώσουμε τις Κυκλάδες.
    Οι Κυκλάδες, με την ιδιαιτερότητα του κάθε νησιού, είναι μνημεία ιδιαίτερου φυσικού κάλλους, και πρέπει όλοι να το καταλάβουμε.
    Τίποτε δεν κατακτιέται ούτε διατηρείται χωρίς αγώνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. τελικα δεν καταλαβα ? το Π.Δ. ισχυει μονο για την κελλιανη παραλια ή και για την κωμιανη ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. 5:17, ο χάρτης έχει και την κωμτιανή σαν "απόλυτη προστασία". Πάει ο χοντρός και την προστατεύει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Έλληνα Ναύτη Ο μη εισαγόμενος Κυκλαδίτης, είναι αυτός που οι πρόγονοι του και οι γονείς του κατάγονται από τις Κυκλάδες.
    Δηλαδή έλκουν το γένος από Κυκλάδες.
    Ξέρουν τα ήθη, τα έθιμα, την ιστορία
    όλων, αυτών των μικρών νησιών.
    Φαντάζομαι ότι σας κάλυψε η απάντησή μου, έχετε κάποια άλλη απορία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ναι έχω.

    Όταν λέτε πρόγονοι, πόσες γενιές αναφέρεστε?

    Γιατί ξέρετε έχω αγχωθεί λίγο αν πληρώ τις προϋποθέσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Έλληνας Ναύτης.
    Μάλλον δεν τις πληρείται απόλυτα τις προϋποθέσεις. Με την ανάρτησή σας
    3 Ιουνίου 2013 - 11:45 π.μ.
    μάλλον θέλετε λίγο διάβασμα για να σας κάνουμε δεκτό στο Club των κυκλαδιτών.
    Βλέπω ότι είστε αρκετά έξυπνος, οπότε πιστεύω ότι θα τα περάσετε τα test των προϋποθέσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΄Ελληνας Ναύτης
    Μας περνάτε για απολύτιστους; βεβαίως και θα σας δεχθούμε, με μόνη προϋπόθεση να έχετε καταγωγή από Κυκλάδες. Αλλιώς με μεγάλη μας λύπη θα σας ζητήσουμε να μας δείξετε έμπρακτα την αγάπη σας για αυτά τα νησιά και θα σας κάνουμε τη χάρη να γίνεται επίτημο μέλος του Club.
    Από ότι όμως ψυχανεμίζουμε μάλλον είστε κυκλαδίτης, μου λέτε σας παρακαλώ αν το βρήκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ναι είμαι Κυκλαδίτης!
    Δυστυχώς όμως ζω χρόνια στο εξωτερικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Έλληνας Ναύτης
    Και εγώ γεννήθηκα και έζησα αρκετά χρόνια στο εξωτερικό τώρα ζω στην Ελλάδα.
    Από ότι είδα σε μια προηγούμενη ανάρτησή σου ενδιαφέρεσαι για τον Βιολογικό. Χθές γύρευα κάτι για Σέριφο και κατά τύχη έπεσα επάνω στη μελέτη που έχει εκπονηθεί για τα στερεά απόβλητα (σκουπίδια) δεν ξέρω αν σε ενδιαφέρει, μπορεί να την έχεις.
    Αν σε ενδιαφέρει μπορώ να σου
    στείλω την διεύθυνση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Οι σερφερ δεν εχουν μαθει μαλλον για καποιες αλλες ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ γι' αυτο δεν εχουν κανει τπτ ακομα. Ενα ολοκληρο χωριο μπλεγμενο . Ενας υπευθυνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος 12.02
    Κατ΄αρχάς οι surfers έπρεπε να ξέρουν τι είναι Natura 2000, ότι υπάρχουν προστατευόμενα είδη, οικότοποι προτεραιότητας, και όπως είπα και πιο πάνω, πρέπει να υπάρχουν και προστατευόμενα είδη στη θάλασσα.
    ΄Αγνοια νόμου δεν επιτρέπεται εφόσον είσαι ΄Ελλην πολίτης, αλλά του δικαιολογώ γιατί μπορεί να μην τους ενημέρωσε κανείς και εκείνη όχι σκόπιμα ν μην το έψαξαν.
    Πιστεύω όμως ότι δεν πρέπει να τσακώνεστε μεταξύ σας, υπάρχουν αρκετά προβλήματα στο τόπο σας, με τα οποία δεν ασχολείσθε, δεν έχετε αυτή την πολυτέλεια, όπως και όλες οι Κυκλάδες.
    Γράφεται ένα χωριό πλεγμένο, ποιό είναι αυτό; ένας υπεύθυνος ποιός είναι; Εγώ μπορώ να σας πω ότι ο μόνος υπεύθυνος είναι ο Δήμος, η Διοίκηση που δεν προστάτευσε τους surfers ο μόνος της στόχος ήταν η ενοικίαση των παραλιών, χωρίς να τους εκθέσει τα προβλήματα που μπορούν να προκύψουν.
    Αν δεν αγαπήσετε και να προσέχετε την Τήνο εσείς οι ντόποιοι και εκείνη θα σταματήσει να σας αγαπά. Μην κυνηγάτε μάγισσες, και στοχοποιεί ο ένας τον άλλο, το ένα χωριό το άλλο, είστε όλοι Τηνιακοί, με αυτή τη συμεριφορά κάνετε πολύ κακό στον τόπο.
    Η Διοίκηση είναι η υπεύθυνη το ξαναλέω, πρέπει να είναι ξεκάθαρη στις ενημερώσεις της, για να μην τσακώνονται οι πολίτες μεταξύ τους.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Η "Διοίκηση" είναι συλλογή από μικρομαφιόζους. 15-20 νοματέοι που κοιτάνε την τσέπη τους Τους βολεύει να παρανομούν οι πάντες για να λένε "όλοι παρανομούν". Μικροί Πάγκαλοι. Το Πασοκ είναι εδώ, ακομα. Μαζί τα τρώμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Δηλαδη ο ανεμμοδαρμενα υψη προστατευη την κελλιανη και ο χοντρος την κωμιανη ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Βεβαίως υπάρχει καθεστώς προστασίας σύμφωνα με το ΦΕΚ που αναφέρατε.
    Επίσης σύμφωνα με το παραπάνω ΦΕΚ απαγορεύεται κάθε είδους δόμηση.Το αυθαίρετο κτίσμα που κρύβεται πίσω από τα αλμυρίκια τι κάνει?με τι καθεστώς έγινε?μήπως ρυθμίστηκε. Αν ρυθμίστηκε πως αφού ο 4014 δεν επιτρέπει ρύθμιση στην ζώνη προστασίας που αναφέρατε. Έτσι για να τα λέμε όλα.Μην φωνάζετε για την ζώνη προστασίας αν δεν την τηρείται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. αμμοδύτη ο σερφάς δεν έχει σκοπό να φύγει και ψήνει τον Δήμο να του αφήσουν να δουλεύει τα σερφ από την παράγκα του

    αύριο έχουν πελειστηριασμό για παραλίες που δεν βγήκαν την άλλη φορά, δες αν θα είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. 12:40 το είχα υποψιαστεί από τον συνεταίρο που το παριστάνει το καλό παιδί ότι κάτι τέτοιο ψήνεται... Θα δούμε. Θα πάω.

    9:16. το 2010 που πέταξα κάτι αντίσκοινα μέσα από την ιδοκτησία μου ένας κιτρινιάρης που μου φάνηκε μαστουρόφατσα (πολύ χλωμός για παραθεριστής στην παραλία, κατακαλόκαιρο) μου είπε ακριβώς αυτό, ότι δηλαδή "δεν μπορώ να μιλήσω γιατί είχα αυθαίρετο". Η εύκολη απάντηση σε σένα (είτε είσαι ο κιτρινιάρης ή κάποιος άλλος κιτρινιάρης) θα ήταν "βάλε ένα δικηγόρο να το ψάξει". Αλλά επειδή σε κόβω και για κακομοίρη, να μην σε βάζω σε έξοδα. Άν διάβαζες το κείμενο της καταγγελίας, θα έβλεπες ότι το κτίριο στην ιδιοκτησία μου φτιάχτηκε με την 387-11/4/85 άδεια και με το ΦΕΚ 538Δ/78 εν ισχύ. Μπορείς βέβαια να αμφισβητήσεις την συνταγματικότητα του 4014/2011, αλλά για αυτό πρέπει να πας σε δικηγόρο, μην σου δίνω παραπλανητικές συμβουλές και σε πάρω στον λαιμό μου, χαχαχαάα!

    Πώς τα πάτε? Σας βγάζουν εγγυητική επιστολή? Τειρεσία περνάτε? Ή επειδή προσφέρετε αναπτυξιακό έργο εξαιρείστε?

    Και επαναλαμβάνω, να μην πει κανείς ότι δεν ήξερε: Το μικρό σηματάκι του adfreestats κάτω κάτω, καταγράφει IP's για όσους αισθάνονται θαρραλέοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Κύριε αμμοδυτη μαζεψτε λίγο τα λόγια σας γιατι υπάρχουν πολλά ψιλά βουνά που τα βλέπει ο ήλιος και όχι μόνο.τα δικά μου,δικά μου,τα δικά σας δικά μου.................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. 5:38

    1) τα ψιλά βουνά, είναι ΨΗΛΑ βουνά. Όπως "υψηλά βουνά", σε αντίθεση με τα "ψιλά γράμματα".

    2) Φτιάξε και εσύ ένα μπλογκ και γράφε, και μάζευε εσύ λόγια.

    3) Πές μου το ονοματάκι σου, να σου πω αν πρέπει να αισθάνεσαι θιγμένος. Ανώνυμος θιγμένος δεν νοείται.

    Ο θιγμένος είμαι εγώ. Εγώ υφίσταμαι την αυθαιρεσία και την γυφτιά. Εγώ βλάπτομαι. Από το 2009. Θα μου πεις γιατί άργησα?... Καλό ερώτημα... Αλλά μου δίνεις ιδέες... Να ζητήσω αποζημίωση... Τι καλή ιδέα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. kyrie thigmene giati aferite sxolia...oti den sas voleyei to diagrafete??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. signomi pou diakopto tin oraia sas sizitisi alla elpizo na min ethikse kanenan to album me tis fotografies tis kolimpithras pou anevasa sto http://kalloni-tinos.blogspot.gr!!!
    kai gia na liso ena thema pou mporo kai to gnorizo apo proto xeri epidi spoudazo ilektrologia kai asxoloume stin sxoli me tis A.P.E. pragmatika to kostos paragogis enos fotovoltaikou panel i mias anemogenitrias einai poli ipsilo se sxesi me tin isxi pou apodidei! den vlaptoyn to perivalon amesa giati ta ilika pou kataskeuazonte einai epikindina alla to kostos paragogis tous einai poli ipsilo gia tin doulia pou kanoun!episeis gia na litourgisoun stis anages ton spition mas theloun ena soro apo panakriva eksartimata(p.x. metatropeas sinexous se enalasomeni tasi)kai o xronos aposvesis einai megalos.
    edo stin Kriti to exoyn metaniosei poli pou asxolithikan me fotovoltaika kai anemogenitries

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ονομάζομαι Δημήτρης Καραϊσκος. Είμαι 40 ετών, καιι επισκέπτοπται την Τήνο από τα 20 μου. Ενώ η καταγωγή μου δεν ειναι απο αυτήν, την έχω αγαπήσει σαν να είναι ο τόπος μου. Γι'αυτό και νοιωθω κι εγω την ευθυνη να του δώσω πίσω ο,τι μπορώ, με τις δικές μου δυνάμεις, επειδη κι αυτό μου έχει δώσει τόσα.

    (Λόγω του περιορισμού που μου θέτει το blogger, θα αναγκαστώ να "σπάσω" το σχόλιο μου σε επιμέρους κομμάτια)

    Το 1998, με ενα σανίδι surf που είχα αγορασει στο Λονδίνο, βρέθηκα στην Μεγάλη Άμμο και προσπάθησα με φίλους να "καβαλήσω" τα κύματα. Τότε είμασταν μια παρέα 4-5 ατόμων. Στο νησί το σέρφινγκ δεν ήταν ακόμα γνωστό.

    Το 2010 γνώρισα στην Τήνο ένα νέο παιδί που "σέρφαρε". Με εντυπωσίασε το πάθος του για το άθλημα και η όρεξη του να δημιουργήσει κάτι καινούριο στο νησί του που θα είχε να κάνει με το σπορ αυτό. Αποφάσισα να τον στηρίξω και να τον βοηθήσω. Λειτούργησα επικουρικά - και οχι σαν "συνεταιρος" όπως κάποιος αναφέρει σε σχόλιο.

    Η βοηθεια μου ηταν κυρίως επικοινωνιακή. Μίλησα για αυτό σε φίλους στην Αθήνα και στο εξωτερικό. Το 2010 να καλέσω τον Lewis Samuels, τον πιο διάσημο δημοσιογράφο του χώρου παγκοσμίως, να φτιάξει ένα άρθρο για το Αμερικάνικο περιοδικό "Surfer" (περιοδικό με περγαμηνές, ιστορία και τιράζ που αγγίζει τα 750.000 κομμάτια ΜΟΝΟ στην Αμερική). Το άρθρο έγινε κι η μικρή κι όμορφη Τήνος, μέσα σε ένα πεντασέλιδο αφιέρωμα, καταχωρήθηκε στον παγκόσμιο χάρτη. (Για του λόγου το αληθές: http://www.goodtimesmag.gr/surf/95/SURFER_magazine_-a_surf_discovery_in_GREECE).

    Σε λίγους μήνες, ένας άλλος διάσημος Αμερικάνος συγγραφέας και δημοσιογράφος μου ζήτησε πληροφορίες. Ο James Nestor, που διατηρεί μόνιμη στήλη στους Times της Νέας Υόρκης, επισκέφτηκε την Τήνο και έγραψε ένα ολοσέλιδο κομμάτι (ναι, στous New York Times), οπου αναφερόταν και η Τήνος με τα πιο όμορφα λόγια. (Για του λόγου το αληθές: http://travel.nytimes.com/2011/12/18/travel/surfing-in-greece-the-waters-fine.html?pagewanted=all&_r=0).

    Αποτέλεσμα αυτών; Πολλοί άνθρωποι απο το εξωτερικό να με ρωτούν "πότε μπορούν να έρθουν στην Τήνο". Και μιλώ για μεγάλο αριθμό ενδιαφερόμενων, που και ήρθαν, και ΘΑ έρθουν στο νησί. Άνθρωποι κυρίως μεγάλοι σε ηλικία, κυρίως οικογένειες που θέλουν να έρθουν για να μείνουν στο νησί για μια βδομάδα η και για ολόκληρο μήνα (άλλωστε έρχονται απο την άλλη ακρη της γης).

    Ως παράδειγμα θα αναφέρω την 8μελή οικογένεια Νορβηγών που ενδιαφέρθηκε, με email της στο Tinos Surf Lessons, να έρθει για ενα ΜΗΝΑ να μεινει στην Τηνο φέτος τον Αυγουστο.

    Γιατί τα λέω αυτά; Επειδή αυτοί οι άνθρωποι βοηθούν την τοπική οικονομία του νησιού σε περίοδο ασφυκτικής κρίσης. Ο Νορβηγός οικογενειάρχης είναι που θα τρώει επι ένα μήνα στη Βικτώρια, στο κουτούκι της Ελένης, στον Ντουάρ. Ο Γιαπωνέζος που θα ερθει με την κοπελα του για δυο βδομαδες ειναι που θα νοικιάσει δωμάτιο, που θα πιει ενα ποτο σε καποιο μπαρ, που θα αφήσει το συνάλλαγμα του στα μαγαζάκια στο δρόμο της Παναγίας. Ακόμα και ο Αθηναίος 20χρονος, που θα έρθει με τους φίλους του για να πιάσει κύματα, ακόμα κι αυτός, θα προσφέρει στην τοπική οικονομία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Χαίρομαι που το νησί που αγάπησα υποστηρίζεται και θρέφτεται και απο αυτούς τους ανθρώπους. Όπως χάρηκα οταν το 2010 διοργάνωσα στο Ιδρυμα Τηνιακου Πολιτισμου τρίημερο διεθνές συνέδριο (1ο Μεσογειακό Εργαστήρι Design) με συμμετοχή μεγάλων ονομάτων του χώρου απο την Αμερική (Luba Lukova απο την Νεα Υορκη, Vladimir Zimakov απο το Λος Αντζελες) αλλά και την Ευρώπη (το διάσημο αρχιτεκτονικό γραφείο "Troika" ήρθε σύσσωμο απο το Λονδινο), και το Τελ Αβίβ (Lahav Halevy). Ο δημοσιογράφος Ηλίας Μαγκλινης ήρθε και κάλυψε το event και η Καθημερινή της Κυριακής αφιέρωσε ολοκληρη σελίδα σε αυτό, και ουσιαστικά, στην Τήνο. Στην όμορφη Τήνο, των καλλιτεχνών και της άγριας όμορφιας. (Για του λόγου το αληθές: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_civ_3_26/09/2010_416027)

    Ξαναγυρνώντας στην κυματοολίσθηση, θα πω πως έχω δει παιδιά που το μόνο που τους ένοιαζε ειναι να ασχολουνται με τον Παναθηναικο και τον Ολυμπιακο, να μαλώνουν στο γήπεδο για μια ομάδα, να πιάνουν μια σανίδα στο χέρι και μέσα σε λίγα χρόνια να έχουν ξεχάσει και το γήπεδο και τα πάντα. Το μόνο που τους ενδιαφέρει ειναι να μπουν στη θάλασσα να πιασουν κύματα.

    Προτρέπω σε όποιον έχει τη διάθεση και το χρόνο, να διαβάσει άρθρο μου που δημοσιεύτηκε πριν λίγους μήνες στο LIFO, σχετικό με αυτό το θέμα. (To άρθρο σημειωτέον "μοιράστηκε" απο περίπου χίλια άτομα στο facebook και, σαν webpage, είχε ρεκόρ από individual hits, με αποτέλεσμα αμέτρητοι άνθρωποι να με ρωτούν "που να μείνουν το καλοκαίρι στην Τήνο γιατι θέλουν να έρθουν να μείνουν σε αυτην ολο τον Αυγουστο").

    http://www.lifo.gr/team/sanides/37199

    Και, εδώ θα πω κάτι για όσους κσπεύδουν να κατηγορήσουν τους surfers, μιλώντας για σενάρια επιστημονικής φαντασίας περι διακίνησης ναρκωτικών. Θα τους ενημερώσω πως το surfing απαιτεί σωματική ευρωστία. Προκειται για ενα σπορ που - εξ' ορισμου, εκ των πραγμάτων και επι της αρχής του - ΔΕΝ μπορεί να ασκηθεί απο κάποιον που δεν είναι σε άψογη, υγιή και ακμαία σωματική και πνευματική κατάσταση. Ίσως οι "ανώνυμοι" σ'αυτο το thread που μιλάνε για "διακίνηση", Νεφελίμ και εξωγήινους δεν γνωρίζουν τι σημαίνει να είσαι μέσα στα δίμετρα κύματα και να προσπαθείς να πας με τα νερά τους, να τσουλήσεις στη ράχη τους. Κάποιος μάλιστα ρωτάει "τι μεταφέρει η βάρκα". Απ'οσο ξέρω, αγαπητέ ανώνυμε με την ζωηρή φαντασία, η βάρκα οχι μόνο επιβάλλεται απο το Λιμενικό ως "σωστική λέμβος", αλλά και μεταφέρει υλικά απαραίτητα για τη σχολή απο την μικρή Κολυμπήθρα στην Μεγάλη. Μάλλον ξεχνάς οτι πρόκεται για μια παραλία τετρακοσίων μέτρων που δεν ευνοεί το κουβάλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Τι θέλω να πω με όλα τα παραπανω; Πως η ανάπτυξη του surfing στο νησί που αγαπάμε ΜΟΝΟ καλό του κάνει. Κι αυτό ειναι μια αντικειμενική πραγματικότητα που μιλάει με γεγονότα και νούμερα, και οχι μια υποκειμενική ή ρομαντική δοξασία, . Μόνο καλό κάνει στα νέα παιδιά που πιανουν σανίδες στα χέρια τους, γιατί η σανίδα είναι που τους οδηγεί σε μια ζωή γεμάτη υγεία, σκοπό, ευγενή άμιλλα. Μονο καλό κάνει στην τοπική οικονομία, σε μια εποχή που ο κόσμος δεν έχει λεφτά να φάει, σε μια εποχή που όλοι οι επιχειρηματίες του νησιού μιλούν για "όλο και μικρότερη και φτωχότερη καλοκαιρινη σεζόν".

    Αν τώρα υπάρχουν μεμονωμένες περιπτώσεις ανεγκέφαλων που καταπατούν ιδιοκτησίες για να βάλουν τη σκηνή τους, αυτό προφανώς είναι κάτι που πρέπει να καταδικάσουμε και να μην επιτρέψουμε να συμβεί, όλοι οσοι ειμαστε στο χώρο του surfing. Αλλά, επίσης προφανώς, δεν φέρει ευθύνη το Tinos Surf Lessons ούτε κανείς για αυτούς, παρα μόνο οι ίδιοι για τον εαυτό τους. Το ιδιο ισχύει και για οποιον πιθανόν έρχεται στην παραλία με ναρκωτικές ουσίες, ο οποιος μπορεί κάλλιστα να παει με αυτες τις ουσίες οχι μονο στην Κολυμπηθρα, αλλά και οπουδηποτε αλλου του καπνίσει στην Τήνο, από οποιοδηποτε σημείο της Χώρας μέχρι την κορυφή του Τσικνιά. Γούστο του και καπέλο του, και ευθύνη δικιά του, και κανενός άλλου. Δεν μπορεί ούτε το Tinos Surf Lessons ούτε κανείς να ξέρει τι κάνει ο κάθενας που επισκέπτεται το χώρο του.

    Γνωρίζω όμως πως το κλίμα στο Tinos Surf Lessons ήταν και είναι αντίθετο σε τέτοιες συμπεριφορές. Πρόκειται για ένα χώρο που εξασκείται ένα σπορ, όπου ένας πατέρας μπορεί να φέρει το παιδί του να κάνει μάθημα. Όλα πρέπει να είναι 100% επαγγελματικά, έννομα και σωστά, οτι κι αν σημαίνει αυτό.

    Και εδώ έρχομαι στη γνωστή καταγγελία που έγινε κατά του "Tinos Surf Lessons". Η ταπεινή μου γνώμη, και ξαναλέω πως η γνώμη αυτή ΔΕΝ εκφράζει παρα ΜΟΝΟ τον εαυτό μου, ως ανθρωπο που παει στην Τήνο 20 χρόνια, surfer και φίλο του "Tinos Surf Lessons", είναι πως η αλήθεια (και το δίκιο, αν θέλετε) βρίσκεται κάπου στην μέση. Κάποια πράγματα στο Tinos Surf Lessons πιστεύω πως πρέπει να γίνουν απο δω και πέρα πιο επαγγελματικά, πιο σωστά, ο,τι κι αν σημαίνει αυτό. Προτείνω στα παιδιά του Tinos Surf Lessons, και όσους είμαστε στο χώρο του surfing, να δούμε όλη αυτήν την "κρίση" σαν ευκαιρία για καλυτέρευση.

    Ταυτόχρονα προτείνω σε όσους καταγγέλουν το Τinos Surf Lessons, είτε επώνυμα, είτε ανώνυμα, να ξανασκεφτούν, μήπως τελικά πολεμούν μια πρωτοβουλία που κάνει καλό στον τόπο. Να αναλογιστούν μήπως τελικά προκειται για μια θαραλλέα κίνηση, εν καιρώ σήψης, πολιτιστικής και οικονομικής, απο ανθρώπους νέους, που τελικά κάνει καλό στο νησί.

    Τέλος, τους καλώ, αν όντως εντοπίσουν κακώς κείμενα (και μιλάω για αλήθειες, οχι αποκυηματα της φαντασίας τους), να σκύψουν να βοηθησουν αυτά τα παιδιά, να τα συμβουλέψουν επικοδομητικά και να συνυπάρξουν με αυτά ειρηνικά. Απ' όσο ξέρω, σε δύσκολους καιρούς, οι συντοπίτες, καλό και χρήσιμο είναι να συνασπίζονται, όχι να πολεμούν ο ένας τον άλλον. Και, κυρίως, να θυμίσω τη γνωστή ρήση που λεει " Με την μεγάλη δύναμη, έρχονται και μεγάλες ευθύνες". Ίσως αυτοί που αυτή τη στιγμή καταγγέλουν το Tinos Surf Lessons, πέρα απο τα δίκια που μπορεί να έχουν, αν όντως έχουν τη δυναμη, ισως ταυτοχρονα έχουν και την ευθυνη να δουν και τα καλώς κείμενα, και να σκύψουν επικουρικά πάνω σε μια προσπάθεια νέων ανθρώπων στο νησί που μόνο καλό κάνει. Να σταθούν δίπλα τους, όχι απεναντί τους. Γιατί όπως έχουν τη δύναμη να τους πολεμήσουν, σίγουρα έχουν και τη δύναμη να τους στηρίξουν. Αν θελετε ακόμα, επειδή ακριβώς έχουν αυτοί τη σοφία, να τους υποδείξουν και όποια ανώριμα λάθη τους. Και πιστέψτε με, αν αυτό γίνει, τα παιδιά αυτά δε θα φανούν αχάριστα.

    Με όλο το σεβασμό,

    Δ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. 1. Υπάρχει ένα ΠΔ του 2003 σε ισχύ (που ενοχλεί πολλούς και έχει ωφελήσει άλλους) που προβλέπει και δεν προβλέπει διάφορα και είναι σαφές τι προβλέπει και τι δεν προβλέπει για την Κολυμπήθρα. Ούτε οι δημοσιογράφοι, ούτε οι δημοτικοί σύμβουλοι ούτε κανείς δεν μπορούν να το ανατρέψουν (νόμιμα) και μόνο το ΥΠΕΚΑ μπορεί να γνωμοδοτήσει σχετικά -- ούτε καν η ΚΕΔ.

    2. Τα περί σερφάδων τα ακούω βερεσέ. Το 2010, αυτή η παρέα (α) παρενόχλησε εργάτες που προσέλαβα να επισκευάσουν παραβίαση σε περίφραξη ιδιοκτησίας μου. (β) Εκοψε την περίφραξη και συνέχισε να παραβιάζει ιδιόκτητο χώρο. ΜΟΝΟ αυτά φτάνουν για αρνητική αντιμετώπιση, ίδιοι άνθρωποι ίδια μυαλά. Κατασκηνωτές και παιδιά με φτιάρια είδα τότε, δεν είδα σερφάδες.

    3 Τους δημοσιογράφους και τα άρθρα επίσης τα ακούω βερεσέ. Πολύ φτηνή άσκηση, σου φτιάχνω όσα άρθρα θες για όποιο θέμα, αύριο. Πες μου που θες να στα δημοσιεύσω. Ξέρω από "δημόσιες σχέσεις" και Τύπο.

    4. Το χόμπυ 20 ή 200 ατόμων είναι σεβαστό φτάνει να μην προσκρούει στα χόμπυ άλλων 200 ή 2.000 ατόμων. Μπορεί σε εσενα να αρέσει το σερφ, σε άλλους αρέσουν άλλα. Ο μόνιμος ή εποχειακός κάτοικος δεν είναι υποχρεωμένος να συμμερίζεται το χόμπυ σου (ούτε εσύ τα δικά του). Μην ενοχλείς, και δεν θα σε ενοχλούν.

    5. Η δραστηριότητα στον χώρο έχει να κάνει με πάρτυ, ποτά, μουσική, ήπια ή δυνατή, μέρα, νύχτα, ΠΟΛΛΟΙ πρόθυμοι μάρτυρες αν θες να το δεις δικαστικά. Τα κοκορέτσια και τα ποτά θέλουν χώρους με άδεια για να σερβίρονται στο κοινό, και ειδική μεταφορά, κλπ κλπ. Οι δεξιώσεις (και αυτές των γάμων) θέλουν και ειδική μεταχείρηση από την ΔΟΥ. Όταν πληρώνω φόρους, δεν γουστάρω να ανέχομαι φοροδιαφυγή που με ενοχλεί ή με θίγει κιόλας. Το σκηνικό αρέσει σε πολλούς σαν υπαίθριο μπαρ και νυκτερινό κέντρο. ΔΕΝ προβλέπεται. Κι αν γινει δρόμος, θα γίνει Λούτσα του 1980. Δεν θα σου αρέσει.

    6. Ναρκωτικά. Μου είχαν αναφέρει χρήση από το 2009. Και ξανα το 2010, 2011, και 2012. Για διακίνηση ακούγεται, αλλά δεν το γνωρίζω εγώ. (και δεν αναφέρεται διακίνηση ή χρήση στην καταγγελία μου). Το μήκος της παραλίας δεν έχει σχέση με την μεταφορά. Υπάρχουν και είχαν ζητηθεί για μίσθωση οχήματα που εύκολα μεταφέρουν παπάδες, μέσα από τα χωράφια (αυτά που διαμαρτυρηθηκαν οι ιδιοκτήτες και τους ζήτησε ο τύπος ...τίτλους ιδιοκτησίας! Το θράσος!!! 'Οταν μεταφέρεις αρνια , κοκορέτσια, ποτά, κλπ, μην ακούω για δυσκολίες μεταφοράς.

    Το σέρφινγκ δεν απαγορεύεται, από όσο ξέρω, ούτε κατήγγειλα το σέρφινγκ. Ένα μήνα τώρα έχει άπνοιες και νοτιάδες. Τα πάρτυ, τα ποτά, και τις καταπατήσεις διέκοψα, όχι το σέρφινγκ. Ο καιρός έχει διακόψει το σέρφινγκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Θα ηθελα να δω στον τυπο και αλλα πραγματα σχετικα με καταπατηση ΔΗΜΟΣΙΑΣ περιουσιας . Επισης φοροδιαφυγη ειναι και οι ανασφαλιστοι πετραδες . Αλλα στο βωμο της κρισης η εκμεταλευση προερχεται απο αυτους που το λεει η τσεπη τους. Ελα να μου χτισεις ντουβαρια !!!! Για ΙΚΑ ουτε λογος. Στο σπιτι του κρεμασμενου δεν μιλανε για σχοινι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. kyrie ammodyth otan yparxei thelhsh kai orexh gia douleia ta empodia xepernounte.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. @ 7 Ιουνίου 7:06
    Όταν γράφεις συνταρακτικές αποκαλύψεις, να βάζεις και το ονοματάκι σου. Τότε, σου υπόσχομαι ότι κάθε αποκάλυψη που αναφέρεις θα δημοσιεύεται αυτούσια. Θάρρος, μην ντρέπεσαι!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Καταπατησηδημοσιαςπεριουσιαςανθρωποιδουλευουνχωρισασφαλεια.Καταπατησηδημοσιαςπεριουσιαςανθρωποιδουλευουνχωρισασφαλεια.Καταπατησηδημοσιαςπεριουσιαςανθρωποιδουλευουνχωρισασφαλεια.Καταπατησηδημοσιαςπεριουσιαςανθρωποιδουλευουνχωρισασφαλεια.Καταπατησηδημοσιαςπεριουσιαςανθρωποιδουλευουνχωρισασφαλεια.Καταπατησηδημοσιαςπεριουσιαςανθρωποιδουλευουνχωρισασφαλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Κύριε Καραίσκο τα λετε πολύ καλά αλλά όπως τα βλέπετε εσείς. Αυτό που κάνατε ήταν διώχνατε κόσμο που έκανε το μπάνιο του, που πήγαινε για την ησυχία ή τα κύματα για να κάνετε μπίζνες, χόμπυ, πάρτυ, "girlssss" και όλα αυτά που διαφημίζατε. Αθηλτισμός? Μάλλον πρωτότυπο νάιτ κλαμπ! Πολλοί από εμάς μεγαλώσαμε κάνοντας μπανιο εκεί που εσείς θέλετε ιδιωτικό χώρο για τα δικά σας κλάμπινγκ και ψυχαγωγία με εισητήριο. Προσβάλατε κόσμο και ενοχλήσατε. Για κάθε τουρίστα που δήθεν φέρνετε διώχνετε 10 Τηνιακούς και 100 άλλους τουρίστες που δεν θέλουν την φασαρία σας. Για τα ναρκωτικά εγώ δεν ξέρω αλλά στα Κάτω Μέρη όλοι ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ή ΥΠΟΨΙΑΖΟΝΤΑΙ ότι δεν είναι αυτό μέρος για τα παιδιά μας με την παρέα σας εκεί. Καλά έκανε ο αμμοδύτης. Του χρωστάμε χάρη όσοι έχουμε παιδιά και ΚΑΝΑΜΕ μπάνια εκεί. Δεν είστε καλή παρέα. Και μακάρι να σας βγάλουν και από το άλλο μέρος της Κελλιανής άμμου. Να πάτε αλλού να πουλάτε παραμύθια λαιφστάιλ και διαφθορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανακοίνωσαν ότι ανάθεσαν τις παραλίες αλλά δεν έχουν υπογράψει. Τι γίνεται? Δεν υπάρχουν λεφτά? Ή έχει βάλει χέρι η ΚΕΔ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Φίλτατε Αμμοδύτη,

    Eχω την εντύπωση πως παρεξήγησες το καλοπροαίρετο, κόσμιο και ευγενικό ύφος μου τόσο στις κατ' ιδίαν συναντήσεις μας όσο και στη δημόσια θέση μου, την οποία συνειδητά επέλεξα να είναι επώνυμη.

    Θα ήθελα να σου θυμίσω πως εδώ δεν πρόκειται για αντιπαράθεση μεταξύ μας με ανταλλαγή ευφυολογημάτων, ούτε γιά κοντραρίσματα δυνατοτήτων χρήσης και εκμετάλλευσης των μέσων μαζικής επικοινωνίας. Επίσης νομίζω αντιλαμβάνεσαι πως δεν είσαι ο μόνος που διαβάζει και σχολιάζει στο blog και είμαι σίγουρος πως υπάρχουν κάποιοι που δεν θα τα διαβάσουν «βερεσέ».

    H «απάντησή» σου στο κείμενο-θέση μου με εξέπληξε γιατί αποκάλυψε πως δεν υπάρχει διάθεση απο μέρους σου καμμία διάθεση επικοινωνίας. Το ύφος σου, δυστυχώς, ακυρώνει οποιαδήποτε απόπειρα διαλόγου. Μήπως θα έπρεπε να αφαιρέσεις τη δυνατότητα σχολιασμού κάτω απο τα ποστ σου; Γιατί αυτό το νόημα έχουν - να γίνει διάλογος πάνω στην ανάρτηση σου.

    Δε θα συνεχίσω λοιπόν με διάλογο, αφού αυτόν τον εχεις ακυρώσει απο την άρχη. Eπειδή όμως κατατέθηκαν συκοφαντικά και υποτιμητικά σχόλια, (φυσικά πάντα «ψευδώνυμα» ή ανώνυμα), οφείλω να διευκρινίσω για τους αναγνώστες του blog αλλά και γι' αυτούς που θα πληροφορηθούν για τις εκατέρωθεν κινήσεις μας κάποια πράγματα.

    Πρώτα απ' όλα να καθορίσουμε τους ρόλους μας, μιας και μιλάμε δημόσια.

    Eσύ, φίλτατε Αμμοδύτη, έχεις μια παράκτια ιδιοκτησία στην Kολυμπήθρα και, απόλυτα ανθρώπινο, σεβαστό και αναμενόμενο είναι να θέλεις ο «παράδεισός» σου να παραμείνει παράδεισός «ΣOY». Aπό αυτό ορμώμενος, με άλλοθι την προστασία της παραλίας έκανες τις καθόλα νόμιμες ενέργειες για να διώξεις τη σχολή που υπήρχε στη Δυτική πλευρα της Μεγάλης Άμμου. Συγχαρητήρια - το πέτυχες. Aπό κει και πέρα όμως το να δυσφημείς μια ολόκληρη κοινωνία ανθρώπων με «ακούγονται» και «λέγονται» ή με ενέργειες άσχετων με τη σχολή «εγκληματικών» στοιχείων, υπάρχει μεγάλη απόσταση.

    Eγώ, φίλτατε Αμμοδύτη, λειτουργώ ως αυτόκλητος «επικοινωνιακός» σύμβουλος της σχολής, ως μόνιμος λάτρης του νησιού, αλλά και ως σέρφερ. Παραθέτω τις απόψεις μου, γνωρίζοντας τις διαθέσεις των ανθρώπων της σχολής, την αγάπη τους για το άθλημα και την «αξιοποίηση» της περιοχής. Με τις δικές μου δυνάμεις, προσπαθώ να ωφεληθεί η αγαπημένη Τήνος από ένα σύνολο κόσμιων ανθρώπων που επιθυμούν το ίδιο με μένα και στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι άτομα που θα σεβαστούν και την παραλία και όλο το νησί.

    H διαπροσωπική μας «σχέση» οφείλεται στο γεγονός ότι δε γουστάρω να έχω έναν «γείτονα» που καιροφυλακτεί να βρει κάποιον που θα πετάξει μια γόπα στην άμμο ή αν η μουσική ανέβει ένα ντεσιμπέλ, ή αν κάποιος κάνει ένα «τσιγάρο» για να βρει πάτημα να διαμαρτυρηθεί γενικεύοντας πως όλοι «αυτοί» φέρονται έτσι. Πλην όμως ακόμα περισσότερο με ενοχλεί το να μπω σε μια διαδικασία του να βρίσκω αν π.χ. ο βόθρος σου είναι νόμιμος, όχι γιατί έχω πρόβλημα με τους παράνομους βόθρους (που έχω), αλλά γιατι πραγματικά βαριέμαι να έχω καβάτζα ένα όπλο αν χρειαστεί να σε «πολεμήσω». Δεν έχω καμία, μα απολύτως καμία διάθεση για πόλεμο. Θέλω είναι έναν γείτονα δίκαιο και φιλικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Eπειδή λοιπόν δεν πρόκειται να επανέλθω, συνοψίζω:

    1. Mε κατηγόρησες για διπροσωπία («κακό παιδί» που το παίζει «καλό»). Aλλά όπως αποδείχτηκε από τα γεγονότα, η κατηγορία ήταν άδικη. H συγνώμη που δικαιούμαι από μέρους σου αντισταθμίζεται με το ότι με αποκάλεσες «παιδί». Αλλά ξέρεις Αμμοδύτη, καλώς ή κακώς, δε μιλάς με "παιδί". Σ'ευχαριστώ, πάντως, γιατί στα 40 μου δεν έχω και πολλές πιθανότητες να το ξανακούσω.

    2. H αναφορά Π.Δ. και ποιός μπορεί και ποιός δεν μπορεί να κάτι τι, δεν ξέρω γιατί αναφέρεται ξανά και ξανά. Κανείς δεν είπε οτι πρέπει να μην σεβόμαστε τους νόμους. Δεν είναι θέμα επιλογής. Θα ακολουθήσουμε όλοι το γράμμα του νόμου, είτε μας αρέσει είτε όχι - ΟΛΟΙ! Tουλάχιστον από την πλευρά του Tinos Surf Lessons αυτό εξυπακούεται.

    3. Tο να μπαίνει η Tήνος ολοσέλιδο στους New York Times όχι για σεξουαλικό έγκλημα αλλά για την ομορφιά της και τις παροχές της σε «εναλλακτικούς» τουρίστες, εμένα, τολμώ να πω, με κάνει περήφανο, όπως άλλωστε και όλους όσοι αγαπούν ανυστερόβουλα και σέβονται το νησί. Εκτός κι αν νομίζεις πως τέτοια έντυπα θα δέχονταν να ξοδέψουν το αστρονομικά ακριβό και διαλεγμένο περιεχόμενο τους σε πράγματα ασήμαντα ή αδιάφορα. Aναρωτιέμαι γιατί ως τώρα δεν έχεις χρησιμοποιήσει τις δικτυώσεις σου στον Tύπο. Για μένα ήταν δύσκολο. Aν για σένα είναι εύκολο, ευπρόσδεκτο, αρκεί να μη φέρει στο νησί «γκλαμουριά» μυκονιάτικου τύπου...

    4.. Στα κοκορέτσια και τους μπακλαβάδες απαξιώ να αναφερθώ. Aναρωτιέμαι μόνο αν υπάρχει γωνιά στην Eλλάδα που ανήμερα Πάσχα δεν τοποθετείται οβελίας. Mήπως θα πρέπει να το ποινικοποιήσουμε και τον οβελία; Oσο για τα παρτυ, είναι ζήτημα αν στα τρία χρόνια που λειτουργεί η σχολή έχουν γίνει 3 ή 4 και αυτά τελειώνουν την ώρα που αρχίζει η ώρα κοινής ησυχίας. Kαι πίστεψε με υπάρχουν και απο την πλευρά μας "μάρτυρες" που μπορούν να το επιβεβαιώσουν. Και είναι πολλοί, και επώνυμοι.

    5. Tο θέμα "ναρκωτικά" που έθιξες είναι πολύ σοβαρό γι' αυτο θα είμαι κάθετος και απόλυτος. Aν εσύ δεν τα θέλεις μια εμείς δεν τα θέλουμε δέκα, γιατί το Tinos Surf Lessons απευθύνεται πρωτίστως σε νέους (και τους γονείς τους). Παρόλα αυτά δεν μπορούμε να βάλουμε «πόρτα» με μπράβους. Aν εντοπιστεί κάτι, θα αντιμετωπιστεί άμεσα και αποτελεσματικά.

    6. Tο σκάφος δεν βρίσκεται εκεί για κάποιο δόλιο και ύποπτο λόγο. Ξαναλέω (γιατί κι αυτό, δυστυχώς, το άκουσες βερεσέ...) έιναι κάτι που επιβάλλει το Λιμενικο Σώμα ως "σωστική λέμβο¨. Κανείς δεν είχε καμμία κάψα να πάρει βάρκα. Ίσα-ίσα έξοδο ήταν. Τώρα, αυτός που έφτιαξε το σενάριο περί κουβαλήματος "ναρκωτικών" με αυτή τη φουκαριάρα τη βάρκα, νομίζω πως έχει μέλλον σαν σεναριογράφος στο Χόλλυγουντ. Εν πάσει περιπτώσει, όμως, θα ενοχοποιήσουμε ΚΑΙ την βάρκα? Σε λίγο θα ενοχοποιήσουμε και το Δρακονήσι! Φαντασία κι όρεξη να 'χουμε...

    7. Oταν λες πως «δεν έχω τίποτα εναντίον του σερφ στο νησί» τι εννοείς; Μα το Tinos Surf Lessons, το οποίο έχεις στοχεύσει EINAI το σερφ στο νησί. Είναι ο τόπος συνάντησης των σέρφερς, είτε αυτοί είναι ντόπιοι, είτε απο την Αθήνα, είτε είναι μια οικογένεια που ήρθε απο το εξωτερικό. Είναι κάτι για το όποιο όλοι οι νέοι της Τήνου - και φυσικά και οι κηδεμόνες τους (και όχι μονο) είναι χαρούμενοι που υπάρχει. Έχεις καθόλου επαφή με όλο αυτό τον κόσμο, Αμμοδύτη - κόσμο που είναι μεγάλος σε αριθμό, κόσμο που έχει όνομα και δε θα διστάσει να το ανακοινώσει - ή μιλάς μόνο με 2-3 "ανώνυμους" που δεν ξέρω τι ψυχιατρικά νοσήματα έχουν και φαντάζονται Νεφελίμ, καρτέλ ναρκωτικών απο την Κολομβία και ηλεκτροφόρα πηγάδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Για να κλείσω:

    Φίλτατε Aμμοδύτη λες πως κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να συμμερίζεται το χόμπυ του άλλου. Συμφωνώ και επαυξάνω. Πιστεύω όμως πως όλοι είμαστε υποχρεωμένοι να σεβόμαστε και το χόμπυ, και την γαλήνη του άλλου. Γι' αυτό πιστεύω πως ο δικός σου «παράδεισος» μπορεί να συνυπάρξει με τον δικό μου. Aρκεί να υπάρχει καλή διάθεση.

    Καλό μας καλοκαίρι.

    Υ.Γ.1

    Δεν θα σχολιάσω επίσης την αντίδρασή σου, Αμμοδύτη, στα ανώνυμα σχόλια. «Kαλά που μου το' πες φίλε» όταν συνάδει με τις απόψεις σου και «Aν μου πεις τ' ονοματάκι σου» όταν δεν σε βολεύει.

    P.S. 2
    Aνώνυμε «φίλε» που σχολίασες την 13η Iουνίου δεν ξέρω τι είδους παραμορφωτικά γυαλιά φοράς και τα βλέπεις έτσι τα πράγματα. Δυστυχώς σε αοριστολογίες, υποθέσεις και υποκειμενικές γενικεύσεις δεν μπορώ να πάρω θέση. Eίμαι ανοικτός και απίστευτα δεκτικός σε οποιεσδήποτε επώνυμες και συγκεκριμένες υποδείξεις. Δεν είμαστε σε «αντίπαλα στρατόπεδα», ούτε καν σε στρατόπεδα. Eίμαστε όλοι στην παραλία που μας αρέσει. Aς την χαρούμε, ο καθένας με τον τρόπο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Θα είμαι λίγο άδικος. Θα απαντήσω σε σχόλια που δεν αφήνω να περάσουν.

    1. Η ανάρτηση αναφέρεται σε ένα Π.Δ. Το έχει κάθε δικηγόρος και μηχανικός της Τήνου. Και είναι σε πολύ απλά Ελληνικά.

    2. Έχει γίνει μία καταγγελία. Δεν κάνει τύποις να αναφερθώ σε αυτήν, αλλά ανεφέρεται σε παραβιάσεις του Π.Δ. (και άλλων διατάξεων). Οι παραβιάσεις είναι αυταπόδεικτες και αυτοδιαφημισμένες.

    3. Εάν γινόταν αγωγή για αποζημίωση θα ανακαλύπταμε όλοι ποια επιχειρήματα μετράνε και ποιά όχι. Για την οικονομία του λόγου.

    4. Για όποιον θέλει να είναι νομοταγής: (α) Δείτε την ΚΥΑ που διέπει την ενοικίαση παραλιών. (β) εγώ δεν την έχω βρει και θα την ζητήσω αρμοδίως (γ) Ρωτήστε (όπως πρέπει εξ άλλου -- η άγνοια δεν είναι ελαφρυντικό), κατά πόσον η ΚΥΑ υπερισχύει του ΠΔ ή το ΠΔ της ΚΥΑ.

    Συγγνώμη που είμαι λίγο άδικος... Το συμψηφίζω με το που δεν ενήργησα αποφασιστικά το 2010. Δεν θα ασχολούμαστε τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Όσες φορές έχω περάσει (χειμώνα-καλοκαίρι) δεν έχω δει κάποιον να σερφάρει. Αντιθέτως συχνά-πυκνά έβλεπα μεταμεσονύκτιες φωτιές στην παραλία με τα μουσικής. Μήπως καίγανε σκουπίδια χορεύοντας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. enw to teleytaio sxolio exei sxesei....kai einai kai psema

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. η δική μου εμπειρία (μικρή γιατί απέφευγα την Κολημπήθρα μετά το 2009) ήταν ακριβώς σαν του 10:01. ΟΛΗ η άνοιξη του 2013 ήταν νοτιάδες (δεν έχει σερφινγκ) και νυχτερινά πάρτυ. Υπαίθριο νάϊτ κλάμπ. Για αυτό και ανακατεύτηκα. Όποτε πέρασα ήταν "κλάμπ". Τον Αύγουστο έχει τύχει να δώ και σέρφερς. Το μόνο σερφ που ήταν συνέχεια εκεί ήταν ο τιμοκατάλογος του (ΠΑΡΆΝΟΜΟΥ) μπαρ. Η μουσική ακουγόταν σχεδόν κάθε βράδυ του καλοκαιριού του 2012 σε απόσταση χιλιομέτρων την νύχτα όποτε είχε άπνοια. Οι φωτό στο φέησμπουκ είχαν και σέρφινγκ, αλλά κλάμπινγκ και "girls" διαφήμιζαν. Το κοκορέτσι πάρτυ δεν είχε αέρα, ή κύμα, φαί και ποτά είχε. Ναι, υπάρχουν μάρτυρες αν χρειαστεί. Ντόπιοι, και κάθε ηλικίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. αφου ήταν καλό το κοκορέτσι, να το ξανακάνετε (αν και τα ποτά θα είναι πιο δύσκολα τώρα -- όπως είπε και ο δάσκαλός σας εκεί που αγόασε το κοκορέτσι: "δεν με βνοιάζουν τα κρέατα, ποτά πουλάω"... Πῶς πήγε ο τζίρος την Κυραική του Πάσχα; Καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. τι έγινε @φλόκος? Νόμιζα ότι χάρηκες που είχε κύμα και σου είχε αρέσει το κοκορέτσι ("λουκούμι" το χαρακτήρισες, έχω αντιγραφο του σχολίου σου). Αχ καημένα παιδιά, είστε αφελείς. Το φαϊ στην καλή ψαροταβέρνα καλό είναι; ΟΛΗ η Τήνος το ξέρει ότι είναι καλό το φαϊ... από τζίρους δεν ξέρω πώς πάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή