Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009

Climategate (1)

Lord Monckton on Climategate at the 2nd International Climate Conference from CFACT EUROPE on Vimeo.

H επιστήμη δεν είναι θρησκευτική πίστη.

Το ότι λέει και ξαναλέει η τηλεόραση ότι αλλάζει το κλίμα, δεν σημαίνει ότι λέει αλήθεια

Μας πουλάνε μπαρούφες για «άλλους» λόγους:

1. Να αυξήσουν φόρους

2. Να αυξήσουν τιμολόγια ρεύματος

3. Να πουλήσουν σαβούρες

4. Να χαρίσουν καθρεφτάκια και χάντρες στους πρόθυμους ιθαγενείς

Μιά πρόσκαιρη απάτη. Να την προλάβουμε πριν μας βάλουν χέρι. Όταν μας βάλουν χέρι, θα φύγουν και θα πάνε να βρούνε άλλα κορόϊδα.

Το ότι σας το λέω εγώ ότι είναι απάτη, δεν είναι απόδειξη ότι εγώ έχω δίκιο. Ενημερωθείτε.

Το βίντεο είναι στα αγγλικά, και αν μπορείτε, αξίζει να το δείτε. Τεκμηριώνει τα ψέματα και το συμπέρασμα: Τα περί θέρμανσης του πλανήτη είναι μαγειρεμένη καταστροφολογία. Το βίντεο είναι μικρό λιθαράκι που αποδεικνύει την συνωμοσία και το ψέμα. Μια παρεούλα απατεώνων και πολλοί πρόθυμοι έμποροι.

'Εγραψε ο Ιθαγενής στο antinews:

"Θα φάει η μύγα πράσινο
και το κουνούπι ΑΠΕ
όλοι μαζί θα τρέχουνε
και θα φωνάζουν ΜΠεεεεε"

42 σχόλια:

  1. Οξύμωρο....

    Να έρθουν κι΄άλλοι τουρίστες, να χτιστούν κι΄άλλα αυθαίρετα, να συνεχιστεί η καταστροφή του νησιού..

    Αμφιβάλλω ειλικρινά, αν αυτός πο υ αγοράζει σπίτι στην Τήνο, ήθελε σπίτι στην Τήνο ή απλώς, σπίτι στις Κυκλάδες και πήρε στην Τήνο που ακόμη είναι πιό φτηνά απ΄ό,τι στην Νάξο, ας πούμε...

    Φοβάμαι όλους όσους έρχονται στο νησί σαν κονκισταδόρες και μας αντιμετωπίζουν σαν αναγκεμένους ιθαγενείς...

    Φοβάμαι τους ιθαγενείς που πρέπει να ξεπουλήσουν τα πάντα για να μην αναγκαστούν να φύγουν απ΄το νησί τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. H Τήνος είναι (ήταν???) ωραίο μέρος, αυθεντικό στην αγροτική του ενδοχώρα και σχεδόν χαριτωμένο με το κουλέρ λοκάλ της Χώρας και των προσκυνητών. Κάπου καταστράφηκε η Χώρα απο την τεχνοτροπία της πολυκατοικίας και το σκηνικό Τιράνων με απόχρωση Μέκκας χωρίς βεδουϊνους. Βελτιώθηκε με τους φοίνικες που δίνουν τροπικό χαρακτήρα και τα μεγάφωνα στην Παναγία για να ακούνε οι πιστοί τον μουεζίνη. Κατάλαβαν οι χωραϊτες το πρόβλημα και έσπειραν σπιτάκια τουρτίτσες παντού τεχνοτροπία αυθεντικού παραδοσικαού και μάζεψαν τις ξανθειές με τα τσιπ και τη φιλιπινέζα. Αυτό βόηθησε το τροπικό λουκ. Τώρα θα φτιάξουν και την ενδοχώρα να είναι ασορτί με την πρωτέυουσα. Μόνη ελπίδα είναι να πέσει ψόφος και πείνα στην Αθήνα να γυρίσουν πίσω οι χωριανοί να πιάσουν τα χωράφια τους. Ειδεμή το νησί θα λέει κλειστόν μέχρι το 2500 μΧ που θα έρθει η δεύτερη συντέλει μετά αποό αυτήν του 2012.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Αυτοί οι αριστεροί που θέλου να καταστρέψουν τις ΗΠΑ και γιαυτό επινόησαν το ζήτημα της Κλιματικής Αλλαγής... δεν ντρέπονται καθόλου τελικά.."

    Υ.Γ. Δεν τα λέω εγώ αυτά αλλά ο "ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ" Christopher Lord Monckton που μας παρουσιάζετε αγαπητε αμμοδύτης. Η βιογραφία του τα λέει όλα : http://en.wikipedia.org/wiki/Christopher_Monckton,_3rd_Viscount_Monckton_of_Brenchley

    Με φιλικούς χαιρετισμούς
    Μ.Ψ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. για το AIDS o ίδιος καλλιτέχνης λέει :

    "there is only one way to stop AIDS. That is to screen the entire population regularly and to quarantine all carriers of the disease for life. Every member of the population should be blood-tested every month ... all those found to be infected with the virus, even if only as carriers, should be isolated compulsorily, immediately, and permanently." This would involve isolating between 1.5 and 3 million people in the United States ("not altogether impossible") and another 30,000 people in the UK ("not insuperably difficult"). Από ένα άρθρο του στο The American Spectator με τίτλο "AIDS: A British View" του 1987.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχει πολύ άδικο για το aids... Η άλλη λύση είναι πριν "το κάνεις" να ρωτάς. Έχεις δει άρρωστο από aids? έχεις ιδέα πόσο πληρώνουν τα ανα τον κόσμο ΕΣΥ για αρρώστους aids?

    Αγαπητε Μ.Ψ., καταλαβαίνω ότι ένας ή ο άλλος βλέπουν κάποια επιχειρηματική ευκαιρία με τις ΑΠΕ, και εγωιστικά, και εγώ προσωπικά κερδίζω από την πράσινη μόδα. Ωστόσο ας το πούμε έτσι: Θέλουμε το μεροκάματο. Τα περί πλανήτη, θαλασσας, διοξειδίου και αρκούδων είναι, με συγχωρείς, θέατρο, και με ευκαιρία τις παγκόσμιες αντιδράσεις στην υποκρισία της Κοπεγχάγης, ευτυχώς το έχει κατάλαβει και ο κόσμος.

    Σήμερα το πρωί το ραδιόφωνο έλεγε για την καταστροφή με τις πολικές αρκούδες που τρώνε τα μικρά τους επειδη στην Ανταρκτική λειώνουν οι πάγοι από την υπερθέρμανση του πλανήτη και δεν έχει φώκιες (!) Καλή η ιστορία και με έπεισε. Μόνο που η Ανταρκτική ΔΕΝ έχει πολικές αρκούδες.

    Αν θες να μειώσεις το CO2 του πλανήτη (που δεν στο συνιστώ γιατί δεν είναι πρόβλημα ή θέμα) ξεκίνα καμπάνια κατά του μασχαριού. Δεν θα σε αγαπήσουν στο νησί.

    Η δουλειά βέβαια είναι να τονίσουμε ότι θα ανέβει η στάθμη της θάλασσας. Μπορεί να πείσουμε τα παραθαλάσσια μαγαζιά και πρακτορεία και καφετεριες να μας πουλήσουν φτηνά. (αν και κάτι μου λέει δεν θα μας πιστέψουν)

    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έρχεται Νόμος του Κράτους και οι αντιδράσεις και οι φωνές θα πάψουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο νόμος που αναφέρεται ο ανωνυμος είναι το Σχέδιο Νόμου «Επιτάχυνση της ανάπτυξης των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής» που έβγαλε εχθές η Μπιρμίλη σε δημόσια διαβούλευση δείτε το στο
    http://www.opengov.gr/minenv/

    Mπορεί ο οποιοσδήποτε να το σχολιάσει (επιτέλους πραγματική ανοιχτή διαβούλευση : ηλεκτρονική διακιβέρνηση υποσχέθηκαν προεκλογικά) και είναι σίγουρα
    τροφή για πολύ σκέψη για το που μπορεί να πάνε τα χρήματα από την Πράσινη Ανάπτυξη και απαντά στα ερωτήματα σου για το μεροκάματο (το οποίο δεν είναι για εμάς άμεσα αλλά έμμεσα όπως είχα πεί παλάιότερα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Διάλογο γία παρμένες αποφάσεις? Και ποιός θα τον κάνει? ο μπαρμπα Φραγκιάς? Η Τοπική Αυτοδίοίκηση που είναι στην άσκηση και επικαλείται άγνοια?. Μην μας δουλεύεις. Νομίζω ότι είναι αργά, η δουλειά έχει προμελέτη, και θα το πληρώσουν τα παιδιά όσων δεν μπορούν να μεταναστεύσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν φαίνονται τα σχόλια στην ανάρτηση. Μπήκα πατοντας μόνο την ανάρτηση. Επίτηδες είναι έτσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στο http://www.opengov.gr/minenv/ μπορεις να κανεις σχολια ανα παραγραφο (οπως ειναι και το λογικο για να μπορεις να διαβαζεις τα σχολια οργανωμενα)... Οσο για το διαλογο για παρμενες αποφασεις εγώ απλά σας λέω αυτά που ξέρω (δεν είμαι κυβερνητικός ούτε έχω σκοπό να υπερασπιστώ την τοπική αυτοδιοίκηση)... επίσης την απόψη μου την εχω πει ότι δηλαδή η καταστροφολογία δεν με πίθει ούτε από την μια ούτε από την άλλη πλευρά. Το γιατί είμαι υπέρ των ΑΠΕ στην Ελλάδα νομιζω το έχω εξηγήσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πασόκοι + κρατικοδίαιτα λαμόγια = πράσινη ανάπτυξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν είναι πασοκικό το πρόβλημα. Διακοματικό και ελληνικό. Όσοι είναι κάτω από 45 ΜΟΝΟ κρατος, επιδοτήσεις αρπαχτες δεν έχουν δει άλλα,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ – ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΠΑΤΗ!
    10.12.09
    ΜΑΡΙΝΟΣ ΘΑΡΡΕΝΑΚΗΣ
    Πολύς ντόρος γίνεται τελευταία σχετικά με τις εκπομπές του CO2 (διοξείδιο του άνθρακα) και τις επιπτώσεις αυτού στην αλλαγή του κλίματος. Τί συμβαίνει όμως πραγματικά, είναι όντως έτσι όπως μας τα παρουσιάζουν? ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ! Είναι ένα παραμύθι την υπόθεση την οποία έχουν αναλάβει επαγγελματίες απατεώνες για να πείσουν τον κόσμο ότι το πρόβλημα της υπερθέρμανσης του πλανήτη είναι υπαρκτό και όποιος δεν το βλέπει είναι ανόητος. Κανείς δεν θέλει να είναι ανόητος, κι έτσι όλοι λένε "ναι, ναι είναι αλήθεια ότι το CO2 είναι υπεύθυνο για την υπερθέρμανση του πλανήτη." Οι απατεώνες κερδίζουν πολλά χρήματα (χρηματιστήριο ρύπων, πράσινο τέλος – βλεπε τέλη κυκλοφορίας 2010! Και πολλά άλλα) αυξάνοντας παραλληλα την ισχύ και τον έλεγχο που ασκούνε στους πληθυσμούς.

    Οι σκεπτικιστές στιγματίζονται ως άτομα με ελάχιστη ή καθόλου ευαισθησία στις ¨οικολογικές ανησυχίες¨ που επιτάσσει ως νέο όπλο στην φαρέτρα της η Νεα Τάξη πραγμάτων. Τα πράγματα όμως αρχίζουν να πέρνουν νέα τροπή και η απάτη αρχίζει να ξεσκεπάζετε με το Climategate, όπου αποδεικνύεται ότι, "Hey, κάποιος παραποιηεί τα δεδομένα, οι επιστήμονες έχουν εφεύρει την υπερθέρμανση του πλανήτη! "

    Ως εκ τούτου, η διάσκεψη της Κοπεγχάγης είναι εξαιρετικά συμβολική, πέρνουν μέρος οι υπέρμαχοι της θεωρίας της υπερθέρμανσης του πλανήτη. Ειναι άραγε τυχαίο ότι στο συγκεκριμένο μέρος ο Χανς Κρίστιαν Άντερσεν έγραψε τα καλύτερα παραμύθια της ιστορίας??......................


    Το κλίμα είναι σταθερό τα τελευταία 10 έτη

    Αν εξετάσουμε τις παγκόσμιες θερμοκρασίες κατά τη διάρκεια των τελευταίων 10 ετών παρατηρεί κανείς ότι δεν έχουν αυξηθεί, αλλά είναι σταθερές ή ακόμη και μειώθηκαν! Για πιό λόγο λοιπόν τόση φασαρία και εκφοβισμός για το θέμα της υπερθέρμανσης του πλανήτη? Τα γεγονότα και οι μελέτες δείχνουν μια διαφορετική εικόνα. Ως εκ τούτου, ο ισχυρισμός ότι το CO2 ζεσταίνει το κλίμα, είναι ψευδής. Διότι αν το ποσοστό του CO2 αυξάνεται στην ατμόσφαιρα ενώ οι θερμοκρασίες παραμένουν οι ίδιες ή ακόμη και μειώνονται τότε όλη η θεωρία καταρρέι ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.

    Εδώ βλέπουμε ένα διάγραμμα που δείχνει τις θερμοκρασίες και το CO2 τα τελευταία 8 χρόνια. Η τάση της θερμοκρασίας (κόκκινη) μειώνεται, ενώ το CO2 αυξάνετε (μπλε).


    http://ventetta.blogspot.com/2009/12/blog-post_3830.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο Αμμοδύτης μας έχει συνηθίσει σε βαθύτερες αναλύσεις από τούτες τις πρόσφατες.

    Το ότι πολλοί εκμεταλλεύονται το θέμα του περιβάλλοντος για τους δικούς τους στόχους, δεν αναιρεί το πρόβλημα. Ούτε το οτι κάποιος στο ραδόφωνο έλεγε για πολικές αρκούδες στην Ανταρκτική και πιγγουίνους στην Αρκτική. Ίσως και όλοι εκείνοι στα μικρά νησιά του Ειρηνικού και του Ατλαντικό που πιστεύουν οτι θα εξαφανιστούν να έχουν και αυτοί κάτι να κερδίσουν ή είναι αφελέστεροι ακόμη και από μας.

    Και ο Lord Monckton στο YouTube δεν νομίζω οτι ειναι ο πειστικότερος και εγκυρότερος επιστήμονας. Μερικές φορές έχουμε σχηματίσει άποψη από πολλά ερεθίσματα και μετά ψάχνουμε για επιχειρήματα. Μου φαίνεται πως οι τελευταίες συζητήσεις κάτι τέτοιο δείχνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όποιος σκέφτεται αντι όπως λες να έχει θρησκευτικές πεποιθήσεις ξέρει ότι έχεις δίκιο φίδι. Όλα τα μπλογκς επίσης. Και εγώ πείθομαι και θεωρώ τα τρία τελευταία σου κομάτια συλεκτικά γιατί πριν περάσουν τρία χρόνια η αλήθεια θα μαθευτεί με τόσο ντόρο που γίνεται. Από την μία οι ανεξάρτητες φωνές και από την άλη κάθε τηλεόραση καθε εφημεριδα και κάθε μικρούλης που ψάχνει για δουλειά να κάνει τον επιστάτη για να μην πω τίποτα άλλο για αυτούς που σιωπηλά περιμένουν χρονια τωρα για το θαύμα. Το έβλεπες στις εφημερίδες. Οι δήμαρχοι και οι νομάρχες είναι όλοι μέσα ότι και να λένε. Σε περιοχές που δεν θέλει ο κόσμος κρύβονται Σε περιοχές που θέλει ο κόσμος κουνάνε σημαιάκια.Είναι φανερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βρε Μα8u ξέρουμε τις επιθυμίες σου και των Στυλοβατών της κοινωνίας μας. Τα παραμύθια σου να τα λες εκεί που σε πειστεύουνε. Τα χωράφια στη Βόρια Τήνο είναι για να σωσουμε τις φάλαινες από τον καρκίνο. Ή για να μην πλημυρήσει η Πτολεμαίδα. Το μάθαμε το ποίημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ma8u αντι να λες κουτοπόνηρα τι είναι ή δεν είναι ο λόρδος τάδε γιατί δεν σχολιάζεις αυτά που λέει. Πες μας που λέει λάθος. Μερικοί φτωχοί από εμάς που το είδαμε, μπορεί να μην μας αρέσουν τα μάτια του αλλά αυτά που λέει είναι πειστικά. Για σωστά λάθος δεν έχω γνώσεις. Αλλα πειστικά. Δεν σολιάζεις τι λέει λες τι λέι για το AIDS. Καταπληκτικό επιχείρημα θα πας μπροστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Aνώνυμε9.16, έτσι συζητάμε στη Τήνο. Λές κάτι που δεν αρέσει στον άλλο και του λες «ποιός είσαι εσύ ρε» ή «εσυ είσαι άσχετος κάτσε κάτω». Μάντεψε και ποιος είναι ο πρύτανης σε αυτή την συμπεριφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το video λέει ξεκάθαρα ότι όλο το επιχείρημα περί αλλαγής κλίματος και υπερθέρμανσης του πλανήτη είναι συνομωσία και ψέμα 8-10 επιστημόνων και του Αλ Γκορ. Ο τύπος που δεν τον ξέρω, το λέει ξεκάθαρα: Μην πιστεύετε εμένα, δείτε τα στοιχεία. Τα στοιχεία που δείχνει λένε ότι η υπερθέρμανση του πλανήτη είναι ένα φτιαχτό πράγμα και αυτοί που το έφτιαξαν προσπάθησαν να αποκρύψουν την απάτη και έγιναν τσακωτοί. Το έχω διαβάσει και σε ξένες εφημερίδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εξαιρετικό το βίντεο,και ο τύπος εξαιρετικός και απολαυστικός. Στοιχεία με χιούμορ. «Κατουρλήδες» όσοι έχουν χάψει την μεγαλήτερη απάτη του αιώνα, την θεωρία για το ζέσταμα του πλανήτη. Δύσκολα τα αγγλικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. http://www.youtube.com/watch?v=stij8sUybx0

    Έχει ολόκληρη την ομιλία. Λέει και για το aids, και το ddt. Ο Monckton είναι καταπληκτικός. Προφανώς συντηρητικός αλλά είναι πειστικός στα επιχειρήματά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μάλλον δεν έχω γίνει κατανοητός αναφορικά με την άποψη μου για τις ΑΠΕ (άλλο κλιματική αλλαγή άλλο ανάγκη για ΑΠΕ)... Αν θέλετε επιστημονικό υπόβαθρο για να καταρίψετε τη θεωρεία των αερίων του θερμοκηπίου (στην οποία βασίζονται και όλα τα υπόλοιπα) δείτε καλύτερα την Θεωρεία των Ηλιακών εκρήξεων http://wrm.aua.gr/STALEXWEB/climate/climate_2.htm
    είναι πιο πιστική από τον Lord... έλεος πια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αν βάλουμε πολλές ΑΠΕ στην Τήνο θα ζαλίζονται τα Τουρκικά F16 και θα πέφτουν στην θάλασα. Για αυτό η κα Μπιρμπίλη επικαλείται ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ. ++++++++++

    στις 11:02, λίγη λογοκρισία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ελπίζω τουλάχιστον Αμμοδύτη να μην συμφωνείς με τις απόψεις του Υποκόμη Μόνκτον για το AIDS.
    Και ευτυχώς που τα διάφορα ΕΣΥ ακόμα πληρώνουν γιατί αλλίμονο σε αυτούς που θα πάθουν AIDS, καρκίνο, διαβήτη, υπέρταση, κατάθλιψη κτλ.
    Πιστεψέ με θα πεθάνουν στο δρόμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Νομίζω ότι ξέρω να ξεχωρίζω επιστήμη από παραμύθια, διακρίνω προπαγάνδα από επιχειρήματα, υπερβολή από στοιχειώδη αλήθεια.

    Τα στοιχεία που έχω δει εγώ συγκλίνουν προς το συμπέρασμα ότι μάλλον δεν είναι ανθρωπογενείς οι κλιματικές αλλαγές γνωστές έως «φαινόμενο του θερμοκηπίου». Ο άνθρωπος έχει επιφέρει αλλαγές σε μικροκλίματα όπως π.χ. το κέντρο της Αθήνας, αλλά αυτά που δείχνουν οι τηλεοράσεις και οι εφημερίδες σαν κλιματική αλλαγή είναι παραπληροφόρηση και λάθος.

    Η παραπληροφόρηση δεν γίνεται για να πουλήσουν φύλα. Υπάρχει οργανωμένη καμπάνια να μας βάλουν 2000; 4000; 10000; ανεμογεννήτριες στην Ελλάδα. Αυτό θέλει ο Γερμανός. Και προσπαθούν να πεισουν τους ιθαγενείς, εμάς. Με ιστορίες τρόμου. Μία από τις ιστορίες τρόμου είναι η υπερθέρμανση του πλανήτη. Τα στοιχεία δεν δείχνουν τέτοιο φαινόμενο.

    ma8u είδα ότι διαχωρίζεις το θέμα της κλιματικής αλλαγής από την ανάγκη για ΑΠΕ. Οι ΑΠΕ είναι βασικά οικονομική απάτη με βάση την καταπάτηση της πατρίδας σου. Δεν λύνει ενεργειακό πρόβλημα, διαταγή είναι. Όλα τα επιχειρήματα υπέρ των ΑΠΕ είναι τεχνολογικά, μηχανολογικά, θεωρητικά, και οικονομικά, σαθρά. Δεν θα έβαζες ουτε μία, αν δεν υπήρχε η επιδότηση. Η επιδότηση σου λύνει την σημερινή βιοποριστική ανάγκη αλλά σε διαστρεβλώνει (και σου καταστρέφει την γη σου, για πάντα).

    Η Εθνική Ασφάλεια ομολογώ ότι δεν ξέρω πως κολλάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Έλληνα Ναύτη, είδα τμήμα από το ολόκληρο βίντεο του Λόρδου, όπου αναφέρθηκε στο AIDS. Έχοντας ζήσει στην χώρα που έγινε η ομιλία, δεν με ξένισε αυτό που είπε, ούτε μεταξύ μας έχω ψάξει τις ομιλίες του. Η επιχειρηματολογία του εναντίον της μπουρδολογίας του Al Gore είναι δηκτική, εμπεριστατομένη και άψογη. Νομίζω ζεις έξω, το θέμα του climategate (που είναι κριτική στον Gore βασικά) είναι πια πασίγνωστο. Μπορεί να έχει συντηρητική χρειά, μπορεί εσύ να μην συμπαθείς την Θάτσερ ή τον Ρήγκαν αλλά οι «επιστήμονες» με την κουτάλα έγιναν τσακωτοί. Δεν έιναι η πρώτη φορά ούτε η τελυταία.

    Στα δικά μας, ο ίδιος απατηλός ζήλος του Gore αφού εξευτελίστικε στις ΗΠΑ και πρόσφατα στην Αγγλία, τώρα ήρθε εδώ. Θα βάλει καμπόσες Α/Γ και μετά θα πάει Τουρκία, Ιρακ κλπ. Μέχρι να πεθάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟ AIDS. ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΧΑΜΟΣ ΓΊΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΡΙΠΗ Η1Ν1 ΚΑΙ Η ΘΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ. ΚΟΥΤΟΥΠΩΝΕΙΣ ΕΝΑΝ ΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΓΕΜΙΖΕΙΣ ΒΟΥΖΟΥΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΕΣΑΙ. ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΡΕ ΦΡΟΥΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εριξα μια ματιά στο youtube. "http://www.youtube.com/watch?v=bKrw6ih8Gto"

    Ενδιαφέρον τύπος, Typical Old Boys network όπως λέμε και στην Γηραιά Αλβιόνα. Απο αυτούς που ακόμα πιστεύουν στην Αυτοκρατορία και στο ότι εσύ και εγώ Αμμοδύτη ειμαστε λίγο Β΄ διαλογής.

    Anyway, για τα κλιματικά δεν ξέρω πολλά και για να πώ την αμαρτία μου σε αρκετα που λέει συμφωνώ.

    Αλλά κάνει και μια συσχέτιση και με την γρίπη των χοίρων και ομολογώ πως μάλλον δεν τα λέει σωστά. Η για να είμαι πιο σαφής χωρίς να λέει κάτι λάθος, δεν μιλάει σωστά. (cherrypicking Αγγλιστί)

    Τι εννοώ΄

    1. Λέει ότι οι εταιρείες έχουν οικονομικό ώφελος με το να εμβολιάζουν τον κόσμο.

    Ναι έχουν αλλά πολύ μικρότερο από τα πιθανά κέρδη από την θεραπεία των αρρωστων.

    2. Λέει ότι οι αλλες γρίπες σκοτώνοθν πιο πολλούς.

    Σωστο, αλλά δεν σκοτώνουν νέους και υγιεις και έχουν τελείως άλλη δημογραφική κατανομή

    3. Λέει ότι οι Λοιμωξιολόγοι τρομοκρατισαν τον κόσμο προς ίδιο ώφελος.

    Λάθος, οι γιατροί θεώρησαν ότι από τη στιγμή που υπάρχει πανδημία απο τον ίδιο ιο που το 1918 σκότωσε 18 εκατομμύρια ανθρώπους ( γύρω στα 50εκατομμύρια με σημερινούς πληθυσμούς) καλό θα ήταν να προστατευθεί ο κόσμος.

    Οπότε με τα λίγα που είδα θα έλεγα ότι δεν είμαι impressed.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Να και μια άλλη άποψη

    http://www.realclimate.org/index.php/archives/2009/05/moncktons-deliberate-manipulation/¨

    Τι να πω, ο καθένας λέει το μακρί του και το κοντό του.

    Συμφωνούμε τουλάχιστον να φυτεύοθμε και κανένα δέντρο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εννοώντας εθνικής (ενεργειακής) ασφάλειας αναφέρομαι στην ενεργειακή στρατηγική της ΕΕ που είναι στραμμένη εδώ και δεκαετίες προς μιας νέας βιομηχανικής επανάστασης, η οποία μεταμορφώνει την ΕΕ σε οικονομία χαμηλής κατανάλωσης ενέργειας με σκοπό να είναι ασφαλέστερη, ανταγωνιστικότερη και περισσότερο "αειφόρος" (απλά εμείς χάσαμε το τρένο : όταν οι άλλες χώρες ανέπτυσσαν τεχνολογία εμείς ξύναμε %$#@$). Η όλη ιδέα βασίζεται στη λογική ότι δεν έχουμε κοιτάσματα ούτε πετρελαίου, ούτε ουρανίου, κλπ. ούτε ως Ευρώπη ούτε ως Ελλάδα ώστε να στηρίξουμε την όποια άλλου είδους ανάπτυξη (= περισσότερη κατανάλωση ενέργειας) παρά με εισαγωγές κάτι που δεν νομίζω ότι το θέλουμε (η στρατηγική αυτή είναι μελετημένη προ δεκαετίας και βρίσκεται http://europa.eu/legislation_summaries/energy/index_el.htm . Όσο για την επιδότηση τα φωτοβολταικά ναι τη χρειάζονται (έστω και στην τιμή) αλλά για τις ανεμογεννήτριες θα σου πω ότι είναι ήδη ανταγωνιστικές και χωρίς... Βέβαια όταν μιλάμε για ΑΠΕ στην Ελλάδα δεν είναι μόνο αυτά, είναι η Γεωθερμία, η Κυματική Ενέργεια, τα Ηλιοθερμικά, τα μικρά υδροηλεκτρικά, η βιομάζα, το βιοαέριο και το δυναμικό όλων αυτών τοπικά και μαζί με τα υπάρχοντα (λιγνίτη και μεγάλα υδροηλεκτρικά) μας κάνουν μια ενεργειακά αυτάρκη χώρα...

    Βέβαια θα μου πείς στην Ελλάδα η μεγάλη μας βιομηχανία είναι ο τουρισμός δεν μας νοιάζει η ενεργειακή επάρκεια, ε αν είναι έτσι τότε να ευχηθούμε να μη γίνει καμιά στραβή με τους γείτονες γιατί την πατήσαμε...

    και ναι να φυτεύουμε κάνα δέντρο που και πού...:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. «Υπάρχει πάντα το επίμονο γεγονός, πως κόντρα στις απαισιόδοξες προβλέψεις των κινδυνολόγων του κλίματος, δεν έχει παρατηρηθεί κάποια μετρήσιμη αύξηση στις παγκόσμιες θερμοκρασίες από το 1998. Και όμως, η ποσότητα του διοξειδίου του άνθρακα που αναδύεται στην ατμόσφαιρα είναι συνεχώς αυξανόμενη. Τα υπολογιστικά μοντέλα που έγιναν διάσημα από τον Al Gore, δεν είχαν προβλέψει αυτή τη παράμετρο. Μάλιστα, είχαν προβλέψει πως οι θερμοκρασίες θα συνέχιζαν να αυξάνονται απότομα, για πάντα. Εκτός και αν όλοι οι άνθρωποι πέθαιναν σε 50 χρόνια με άγνωστες συνέπειες για τον πλανήτη μας, που κατ`αυτούς, θα είχε μετατραπεί σε κάτι σαν την Αφροδίτη».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ma8u,

    νομίζω ότι οι γνώσεις σου περί ενεργειακής επάρκειας είναι επιφανειακές. Όσες πιο πολλές Α/Γ και φ/β τόσο αυξάνεις την αναγκη του δικτύου για συμβατική εγκατεστημένη ισχύ. Η δε οικονομία στο λειτουργικό έξοδο του καυσίμου, όταν φυσάει, χάνεται διπλά και τριπλά, από τα πάγια έξοδα της επιπρόσθετης συμβατικής και από την απώλεια αξίας της γής όπου βάζεις τις ομορφιές σου. Το μοντέλο σου υπάρχει ΜΟΝΟ από τις επιδοτήσεις, και στην Τήνο βοηθειέται αρκετα και από την τσάμπα γή άλλων που στην ουσία ιδιοποιείσαι, και αν δεν το καταλαβαίνεις αυτό το τελευταίο να στο πω με παράδειγμα:

    Στην Αγία Μαρίνα έχει μια Α/Γ σε ιδιόκτητο χωράφι. Ο αγρότης παίρνει κάποιο ενοίκιο. Η Α/Γ στο χωράφι έχει ρίξει την αξία ΚΑΘΕ γειτονικής ιδιοκτησίας. Μια ομάδα τουριστών που περνά από την Αγία Μαρίνα, προσπερνάει ψάχνοντας για άλλα. Ο φωτογράφος που σταματάει, πάει πιο πέρα. Και ο κύριος Χ που σκεφτόντας να φτιάξει την βίλα του από κάτω, πήγε αλλού για να μην την βλέπει και να μην την ακούει. Το πιθανότερο ήρθε σε ιδιοκτησίες φίλων και γνωστών σου. Η Α/Γ στην Αγία Μαρίνα ανεβάζει τις αξίες στη Βουρνή (αν είναι δυνατόν) και ρίχνει τις αξίες στην Αγία Μαρίνα και το Βρυσί. Το έπιασες; Αυτό σας νοιάζει, τίποτε άλλο. Κάθε τόπος έχει το θέατρό του, και το Τηνιακό θέατρο, φαίνεται από το αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. όσο για τα φυτέματα... κάθε Α/Γ θέλει περίπου 4 στρ. χώρο και από αυτά το 1 τουλάχιστον ξυρίζεται. Θα βγάλεις 1 στρέμα φρύγανα για 1 MW όταν φυσάει. Ένα στρέμα φρύγανα είναι περισσότερα φυτά από όσα φαντάζεσαι... αυτό δεν το μετράω στην εξίσωσγ της ζημιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Για τα περι υποδομών και ενεργειακών συστημάτων δες το αφιέρωμα "Oμότιμη παραγωγή και διανομή ενέργειας" http://www.re-public.gr/?p=1859 δες τα σχετικά άρθρα στη δεξιά πλευρά. Εκεί έχουν εφαρμογή οι ΑΠΕ, σε ένα διαφορετικό μοντέλο παραγωγής και διανομής γνωστά ως μικροδίκτυα...

    Οσο για το αναμφισβήτητο γεγονός ότι πέφτουν οι τιμές γύρω από την Α/Γ και οι τοπικοί ήρωες δεν μπορούν να τα πουλήσουν δεν νομίζω ότι υπάρχει σοβαρό αντεπιχείρημα (είναι πλήρως κατανοητό). Το μόνο σχόλιο που μπορώ να κάνω (και δεν ξέρω αν απασχολεί και κανέναν) είναι ότι οι περιοχές στην Αγία Μαρίνα και στο Βρυσί σε μερικά χρόνια θα είναι τα μόνα αυθεντικά σημεία στο νησί ακριβώς για αυτό το λόγο ενώ το υπόλοιπο νησί (με τις σημερινές τάσεις) θα έχει χτιστεί μέχρι τελευταίας ξερολιθιάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Για την ανάλυση του κύκλου ζωής των ΑΠΕ σου προτείνω Το Λογισμικό Ανάλυσης Έργων Καθαρής Ενέργειας RETScreen (δωρεάν λογισμικό), ένα εργαλείο λήψης αποφάσεων που μπορεί να χρησιμοποιηθεί παγκοσμίως για να αποτιμήσει την ενεργειακή παραγωγή και εξοικονόμηση, το κόστος κύκλου ζωής, τη μείωση εκπομπών, τα οικονομικά και την ανασφάλεια των διαφόρων τεχνολογιών ενεργειακής απόδοσης και ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (ΑΠΕ).

    Το λογισμικό περιλαμβάνει επίσης βάσεις δεδομένων με προϊόντα, κόστος και κλιματολογικά δεδομένα - και ένα αναλυτικό εγχειρίδιο χρήστη.

    θα το βρείς http://www.retscreen.net/el/home.php

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Απάτη είναι ma8u, πολλές απάτες συμφέρουν, πολλοί, πάρα πολλοί έχουν βγάλει λεφτά από απάτες. Η πιο απλή απάτη είναι η "πίστη", αλλά δεν κάνει να το λέμε επειδή είναι "θρησκευτική".

    Η επιστήμη δεν είναι πίστη. 1+1=2, και μέρος της απάτης των ΑΠΕ είναι αφανείς προσθαφαιρέσεις και παραδοχές, π.χ. είναι ή δεν είναι κόστος το κόστος κεφαλαίου ή το διαφυγόν κέρδος, και τέτοια.

    Βρες μου ΜΙΑ εγkατεστημένη, ιδιωτική, εμπορική ΑΠΕ (όχι σε φάρο ή σκάφος αναψυχής ή αυθαίρετο, όχι demo εταιρίας ζήμενς κλπ) 10MW, χωρίς επιδότηση, αγοράς, λειτουργίας, γης, φόρου κλπ, και θα σου παραχωρήσω, δωρεάν, 100 ανεμοδαρμένα στρέμματα, με ρείκια, να βγάλεις τα ρείκια, να βάλεις ΑΠΕ. Και σου εγγυόμαι ότι θα βγάλεις λεφτά, με το σημερινό καθεστώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ότι η επιστήμη δεν είναι πίστη θα συμφωνήσω όπως επίσης και για τη θρησκευτική απάτη θα συμφωνήσω αλλά η επιστήμη όπως και να το κάνουμε βασίζεται πρώτα σε παραδοχές, μετά σε μοντέλα, μετά σε μακέτες, μετά σε πειραματικές εφαρμογές, σε μετρημένα πειραματικά δεδομένα και πάλι από την αρχή (αυτή είναι η διαδικασία) αλλιώς δεν υπάρχει επιστήμη υπάρχει ΔΟΓΜΑ. Στις θεωρίες που προαναφερόμαστε το τελευταίο δεν μπορεί να γίνει επακριβώς αλλά βασιζόμαστε σε παρατηρούμενα δεδομένα (δεν μπορούμε να πάρουμε το σύστημα Γη, να της πατήσουμε CO2 και να δούμε αντιδράσεις) άρα παραμένουν θεωρίες (δεν είμαστε σίγουροι ότι ισχύουν ακριβώς). Ευτυχώς που υπάρχει και το διαδίκτυο δηλαδή και σώνεται το θέμα από όλες τις απόψεις...

    Τα συστήματα που αναφέρονται ως μικροδίκτυα έχουν εφαρμογή κυρίως σε περιοχές που δεν υπήρχε δίκτυο πριν (Αφρική και αλλού) αλλά και στην Ελλάδα γίνεται εφαρμογή στην Κύθνο και στην Ικαρία. Στα νησιά της Ευρώπης μπορείς να βρεις παραδείγματα http://www.rerina.net/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αμμοδύτη η τριλογία σου εξαιρετική.

    Με μοναδικό τρόπο εξηγείς απλά και κατανοητά γιατί οι Α/Γ δεν λύνουν το πρόβλημα άπαξ δια παντός, παρά είναι μόνο συμπληρωματική λύση.

    Θα έπρεπε να είχαμε πολλές πεδιάδες έτοιμες για "ρίξιμο" για να παραχωρήσουμε εδάφη για Α/Γ.

    Λες να μας την κάνουν στο θεσσαλικό κάμπο και γι' αυτό αφήνουν την ξηρασία να σέρνεται, αντί να κάνουν αρδευτικά έργα σε όλη την Ελλάδα;
    Χμ, ανησυχητικό.
    @αλλενάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ma8u

    αν πεις στον κύριο που πουλάει λαμπάδες και τάματα στον δόμο της Παναγίας ότι κοροιδεύει τον κόσμο, θα σε πλακώσει στις σφαλιάρες ή θα σε βρίσει, οι καμπάνες θα χυπήσουν πένθιμα, οι παπάδες θα σε αφορίσουν, θα σε πουν κομουνιστή και λοιπά.

    εσύ πουλάς αυτά που πουλάς εσύ και χοντρικά ξέρουμε ότι έχεις τέλος πάντων κάποιο τοσο δα ενδιαφέρον να πούν λίγα ανεμοδούρια και έχεις κάνει και τους υπολογισμούς σου.

    ο αμμοδύτης σου προσφέρει χωράφια. Γιατί δεν του λές που υπάρχει αυτά που λέει χωρίς επιδότηση;

    κι αν γίνετε συνεταιράκια και κονομάτε, πόσα θα δώσετε στους καρκινοπαθείς της Πτολεμαίδας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Φίλε αμμοδύτη ξέρεις πάντα να δίνεις τροφή για διάλογο...και μάλιστα υγειές. Τον κύριο δεν τον ήξερα αλλά όπως πιστεύω σαν καλά να τα λέει.
    Αυτό που έχω να επισημάνω είναι ότι τον τελευταίο καιρό δεχόμαστε μια τρομολαγνεία άνευ προηγουμένου.
    Και εξηγώ τί εννοώ
    Κάθε πρωί ξυπνάμε και μας λένε ότι
    θα χάσουμε τη δουλιά μας,
    ή ότι η χώρα θα χρεωκοπίσει,
    ή ότι κινδυνεύουμε από το φαινόμενο του θερμοκηπίου,
    ότι θα πεθάνουμε από την γρίπη Η1Ν1
    Δεν μπορεί κάποιο σχέδιο πρέπει να έχουν ώστε να σπέρνουν φόβο και να εισπράτουν υποτέλεια.
    Αμάν πιά δεν πάει άλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή