Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2008

Άγιος Ιωσήφ στα Λουτρά


Πώς από τον Γιάννη Ζ, στον Άγιο Ζαχαρία, στα Κελιά, βρεθήκαμε στον Άγιο Ιωσήφ, στα Λουτρά, δεν το κατάλαβα. Ωστόσο, το blogging έχει τέτοιες τυχαίες περιπλανήσεις. Πολύ πριν εμείς οι υπόλοιποι «ανακαλύψουμε» τα μονοπάτια και τα σταυροδρόμια, τα ήξεραν οι Ιησουίτες της Τήνου.

Στην προσπάθεια επισκευής της εκκλησίας συμμετέχουν αρκετοί ικανοί Τηνιακοί. Φίλος του blog μου έστειλε link στο site της Καθολικής εκκλησίας στην Ελλάδα, με πληροφορίες και φωτογραφίες από τον π. Σεβαστιανό Φρέρη

http://www.catholic.gr/st.iosif.html.

σημ: στα δύο links που έχει η ιστοσελίδα, το πρώτο έχει μάλλον χαθεί, αλλά το δεύτερο έχει τις φωτογραφίες

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

φίδι θα το ρίξεις στα κατηχητικά τώρα;

Underwater είπε...

Απ' τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία του ναού η αψιδωτή οροφή φτιαγμένη εξ' ολοκλήρου από πλεκτό καλάμι (προσέξτε τις λεπτομέρειες στα σημεία που έχει φύγει ο σοβάς).

Πραγματικά αξίζει το ενδιαφέρον μας αυτό το μνημείο.

Ανώνυμος είπε...

Πάρε, Κύριε και δέξου
Όλη μου την ελευθερία,
Την μνήμη μου, τη νοημοσύνη μο,
Και όλη μου τη βούληση,
Ό,τι έχω και ό,τι μου ανήκει.
Εσύ μου τα έδωσες.
Σ’ εσένα Κύριε τα επιστρέφω

Ανώνυμος είπε...

Πάρ'τα και ρίξτα στη φωτιά...

Ανώνυμος είπε...

τη νοημοσύνη σίγουρα θα στη πάρουν οι παπάδες αμα βαδίζεις μ αυτό το μυαλό.ignatious όπως ττην πήραν επι αιώνες σε τόσους ανθρώπους.
εξάλου δεν χρειάζεται να κάνεις και μεγάλη προσπάθεια, ιδιέτερα στην ορθόδοξη ελλαδάρα και τη καθολική πολωνία ο σκοταδισμός και η δεισιδεμονία καλά κρατεί, οι άρχοντες των δυο τούτων κόσμων κάνουν καλά τη δουλειά τους ενάντια στον άνθρωπο και της αξίες του

Ανώνυμος είπε...

έλα τώρα σαβοναρόλα, και ο λατρευτικός λόγος έχει τέχνη και ποίηση.

Τα κατά Ματθαίον Πάθη του Μπαχ είναι ίσως το ωραιότερο κομμάτι μουσικής που έχει γράψει άνθρωπος, άσχετα αν βασίζεται σε θρησκευτικό περιεχόμενο.

Η ομορφιά και η ποίηση υπάρχει, είτε την λές έργο του Κυρίου είτε όχι.

Δεν υπάρχει σκοταδισμός στο "Magnificat" ή το "Gloria" ή τον Ακάθιστο Υμνο, μουσική είναι.