Τρίτη 14 Μαρτίου 2017

Παρουσιάσεις σε ημερίδες για τα αιολικά

Τα αιολικά εμφανίζονται σαν μία δήθεν καθαρή, δήθεν φιλική, δήθεν ανανεώσιμη πηγή ενέργειας. Που δήθεν θα μας σώσει από τον λιγνίτη, δήθεν θα μας σώσει από το ...θερμοκήπιο, δήθεν θα μας φέρει ενεργειακή ανεξαρτησία... Ελεεινά παραμύθια, από επαγγελματίες ψεύτες σε αναζήτηση επιδοτήσεων, και γης για να τις δικαιολογήσουν.

'Εχω κάνει διάφορες παρουσιάσεις από τότε που κατάλαβα ότι δεν πρόκειται απλά για ενόχληση, αλλά για απάτη. Θα μου πείτε "που το ξέρω ότι είναι απάτη". Η απάντηση είναι "το έχω δει από μέσα". Και σαν μηχανολόγος σε ενεργειακά και σε επενδυτική τραπεζική (πάλι σε ενεργειακά).  Τα πράγματα αυτά είναι ενεργειακά περίπου άχρηστα (έως βλαπτικά), οικονομικά στέκουν μόνο με πολλαπλές επιδοτήσεις (και είναι αυτοσκοπός για αυτούς οι επιδοτήσεις), περιβαλλοντικά είναι θέατρο, και στην Ελλάδα πάνε πακέτο με την προσπάθεια αύξησης της ηλεκτροδότησης από αέριο (από τους ίδιους, μόνιμα κρατικοδίαιτους "επιχειρηματίες"). Βάλτε ότι περιέχουν και Γερμανικές εξαγωγές, και  η συνταγή είναι έτοιμη για εμάς τους Έλληνες.

Ωστόσο, η αλήθεια είναι αλήθεια, ότι κι αν λένε οι ίδιοι και ίδιοι παπαγάλοι. ΔΕΝ κατέχω το προνόμιο της αλήθειας, αλλά κρίνετε μόνοι σας τι συμβαίνει.

Παρουσίαση στην Νεάπολη Λακωνίας

Παρουσίαση στην Άνω Καλεντίνη, στον Δήμο Καραϊσκάκη στην Άρτα

Παρουσίαση στην Καρδίτσα

Παρουσίαση στην Σκόπελο

Παρουσίαση στο Ευγενίδειο.  Αυτή την έχω σαν παρουσίαση εδώ (επιλέξτε το "download" και για τα προφορικά σχόλια) και σε ένα σύνδεσμο με 2-3 άλλα πραγματάκια.   (Αυτή η παρουσίαση ήταν απόλαυση, αν και δύσκολη γιατί είχα μόνο 10 λεπτά και το θέμα δύσκολα αναπτύσσεται σε 10 λεπτά -- εμφανίστηκαν και οι Δόκτορες Ζερβός και Τσιπουρίδης, μεγάλοι προωθητές της μεγαλύτερης ενεργειακής κοροϊδίας που έχω γνωρίσει και επίσημα υπάλληλοι του αιολικού λόμπυ -- ο ένας ήταν και Διοικητής της ΔΕΗ επί ΓΑΠ, τι άλλο να πω?  Ενοχλήθηκαν, γιατί όπως είπαν, "αν ξέραμε ότι θα υπάρχει η άλλη άποψη δεν θα ερχόμαστε".  Άντε καλέ, λέω εγώ, η πραγματικότητα τσούζει...

Αυτές τις παρουσιάσεις τις έχω αναφέρει στο blog αυτό, στο παρελθόν, και μερικές ίσως είναι και σε you tube, στο διαδίκτυο.

Ωστόσο, η πιο καλή ημερίδα που έχω δει ήταν αυτή που έγινε στο Ίδρυμα Τηνιακού Πολιτισμού, υπό την αιγίδα του Δήμου Τήνου, το καλοκαίρι του 2014. Είχαμε σαν εκλεκτούς ομιλητές την κα Σύμβουλο Επικρατείας, την κα Καραμανώφ, τον νομικό μας σύμβουλο τον κ. Ξανθούλη, την εξαιρετική κα Παπαδέδε από την ΔΕΗ, τον καθηγ. υδρογεωλογίας κ. Γ. Στουρνάρα, τον φίλο κ. Αλ. Μαβή, και άλλους. Όλες οι τοποθετήσεις τους, η ημερίδα στο you tube και υλικό που μοίρασε η Επιτροπή Αγώνα είναι εδώ.

Απάτη είναι καλή μου άνθρωποι. "Νόμιμη" χάρη στον νόμο Μπιρμπίλη (του ΓΑΠ), αντιγραφή του Γερμανικού Νόμου EEG. Δεν θα πω τίποτε άλλο, μόνο τι είπε το ίδιο το Μεγάλο Αφεντικό της Siemens σε δική του ομιλία:


Δεν ξέρω εάν οι πολιτικοί μας (κκ. Μπιρμπίλη, Παπακωνσταντίνου, Μανιάτης, Σκουρλέτης και Σταθάκης έχουν τέτοιες ευαισθησίες, αλλά ο κύριος Siemens τους λέει ηλί_ιους και μα_άκες, συγγνώμη δηλαδή, αλλά αυτό λέει.  Και όλους όσους προωθούν την ανωμαλία.

Τον σύνδεσμο και την εικόνα αυτή νομίζω την έχω αναφέρει, και την έχω δει να κυκλοφορεί. Όχι βέβαια στον Σκάϊ... Αλλά ακούω ότι και ο κ. Μητσοτάκης θέλει ΑΠΕ... Να του την δείξει κάποιος...

Δεν υπάρχουν σχόλια: