Δευτέρα 29 Μαρτίου 2010

Αντιμετωπίζουμε προβλήματα


Blogger Status
Monday, March 29, 2010

"Our image backend is experiencing problems which may affect the display and/or uploading of photos. We are working to resolve this and will update this post when we have more information."

Κοινώς υπάρχει πρόβλημα στο σύστημα με τις εικόνες... Χμμμ... μοιάζει να φτιάχτηκε. Ωστόσο αντιμετωπίζουμε προβλήματα. Τα δημοσιονομικά μου έχουν γίνει τέτοιος βραχνάς που έχω αρχίσει και τα βαριέμαι. Προφανώς και άλλοι έχουν δημοσιονομικά, έχει γίνει χαμός εδώ στην περιοχή από κλοπές αυτοκινήτων και διαρρήξεις σπιτιών. "Έδωσα" και εγώ, το αυτοκίνητό μου. Κατά μία εκδοχή έχει ήδη πάει στον προορισμό του, εκτός συνόρων. Κατά άλλη κάπου εδώ είναι και γίνεται ανταλλακτικά. Έκλεψαν ένα ίδιο και από τον γείτονα! Δημοφιλές μοντέλο. Ζήτησαν, τηλεφωνικά, από τον γείτονα, €1.500 για να του το επιστρέψουν... Με τραπεζική κατάθεση... Καλά... είναι δυνατόν; Νομίζω ότι ο γείτονας εκτός από το αυτοκίνητο "έδωσε" και €1.500...

Εμένα πάντως δεν με έχουν πλησιάσει... Βρήκα πολλά σαν το δικό μου να πωλούνται στο διαδίκτυο €8.000-15.000... Λες;

Έτσι από το Woodstock έχω αρχίσει και αρμενίζω στον Dirty Harry... Go ahead, make my day

Δεν υπάρχουν σχόλια: