Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

Πού τον ξέρω... πού τον ξέρω...

Πήγα χτες το πρωί σε ένα μεγάλο Δικαστήριο για ένα θέμα που με απασχολεί από το 2010.  Πρώτη φορά πάω σε τέτοιο Δικαστήριο, και οι περισσότεροι κοινοί θνητοί δεν πάνε σε τέτοια δικαστήρια. Μου έκανε εντύπωση ότι, με εξαίρεση τους 2-3 δικούς μου δικηγόρους, δεν ήξερα κανέναν!  Όχι ότι πρέπει να ξέρω ανθρώπους σε ένα δικαστήριο, αλλά, βρε παιδί μου, ούτε μια γνωστή φάτσα!



Στο Δικαστήριο είχα προσφύγει εναντίον της απόφασης μίας Δημόσιας Υπηρεσίας που είχε κάνει κάτι που θεώρησα λίγο ...φάουλ (όταν είχε δώσει κάτι, που ήταν στην αρμοδιότητά της να δώσει, σε μια Εταιρία).  Μου έκανε εντύπωση ότι ο δικηγόρος της Δημόσιας Υπηρεσίας ήταν σχετικά ήσυχος, αλλά ο δικηγόρος της Εταιρίας (που δεν κατάλαβα τι έκανε εκεί, αλλά μου είπαν ότι ήταν εκεί για να στηρίξει την Δημόσια Υπηρεσία που του έδωσε αυτό το "κάτι" που με ενόχλησε). ΟΚ... λέω. Μόνο που βασικά αυτός μιλούσε, και για θέματα που δεν ξέρω αν ήταν καν της συζήτησης... Αλλά αυτά είναι ...νομικά. Αυτό που μού έκανε εντύπωση είναι ότι όσο τον έβλεπα κάτι μου θύμιζε, κάτι μου θύμιζε, είπα μέσα μου "μα ποιος είναι αυτός που μέσα σε πλήθος αγνώστων "κάτι μου θυμίζει" "που τον ξέρω"... Δεν είχα και καλή οπτική γωνία, τον έβλεπα από πίσω αριστερά, αλλά βγαίνοντας τον είδα en face, και πάλι δεν μπορούσα να θυμηθώ που τον έχω δει...  Αλλά "ήξερα" ότι κάπου τον έχω δει σε ...αιολικό σημείο αναφοράς (αντι-αιολικά παρακολουθώ, αλλά όταν παρακολουθώ αντι-αιολικά, αναγκαστικά βλέπω και αιολικά).


Με το που άνοιξα το PC μου ήξερα ότι κάπου τον έχω δει... σε αιολικά... Κατά σύμπτωση μπήκα εδώ (αντι-αιολικός χαμός)  και ξαφνικά ήξερα που τον είχα δει... Στην παραπάνω εικόνα!  Που προφανώς θα είδα την μεμονωμένη φωτό, όταν ανέβηκε... ΔΕΝ θυμάμαι ονόματα, αλλά θυμάμαι φάτσες.


Αδύνατο να βρω από που είναι η εικόνα... Αλλά είδα το όνομα και το "Υπάρχει μερίδιο για όλους στις ΑΠΕ...". Γρήγορα τηλέφωνο τον δικό μου δικηγόρο:  "Πώς τον έλεγαν τον δικηγόρο της Εταιρίας"? Ρώτησα. " Έτσι" μου είπαν. BINGO!  Google την εικόνα μπας και βρω από που είναι, τίποτα. Google τις λέξεις και βρήκα αυτό:



Με 75 θεάσεις από το την 26η Φεβρουαρίου 2013. Να το δείτε, είναι σημαδιακά αυτά που λέει... Αν δεν ...κατέβει από το διαδίκτυο. Ο κύριος ήταν (έμαθα με λίγο ψάξιμο) αντιπρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, ή "ΡΑΕ", αυτή η Δημόσια Αρχή με την οποία δεν τα έχει καλά η σημερινή Κυβέρνηση, και που και εγώ δεν έχω σε μεγάλη εκτίμηση, γιατί θεωρώ ότι από το 2010 μέχρι σήμερα, έχει πηδήξει, κυριολεκτικά την αγορά ενέργειας και την ηλεκτροπαραγωγή, και κανονικά θα αναζητούσα ευθύνες στην Ρυθμιστική Αρχή της περιόδου -- που παραδέχτηκε το 2012 ότι είχε κάνει ...λάθος -- αλλά αυτό δεν είναι του παρόντος.  Όμως, η ημερομηνία (Φεβρουάριος 2013) και αυτά που λέει είναι σημαδιακά και μας αφορούν.  Την ίδια ακριβώς περίοδο σκιζόταν η Εταιρία της οποίας εμφανίστηκε σαν δικηγόρος, να αλλάξει ο Νόμος, και να εισαχθεί το τεκμήριο του Δημοσίου και στις Κυκλάδες,  όπου δεν ίσχυε αφού εμείς δεν απελευθερωθήκαμε από τον Ελληνικό Στρατό, και όπως έγραψα προχτές, χάρη στον Ν. 4280/2014,  η Τήνος εξακολουθεί να είναι ιδιωτική προς μεγάλη στενοχώρια του πελάτη του εικονιζόμενου κυρίου, που θα προτιμούσε να είναι Δημόσια. Αλλά πάμε παρακάτω.


Στέλνω μήνυμα στον διαχειριστή της άλλης σελίδας: -- "Που την βρήκες την εικόνα"?  Αν κατάλαβα την απάντηση, ο κύριος αυτός πήγαινε σε εκδηλώσεις της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Αιολικής Ενέργειας ή "ΕΛΕΤΑΕΝ". Βασικά ο "συνδικαλιστικός φορέας" ή λόμπι, των αιολικών. Ψάχνοντας βρήκα πολλά (σε σχέση με την ΕΛΕΤΑΕΝ) σε cache, αλλά μόνο δύο στην αναζήτηση, και τα σε cache δεν άνοιγαν...  Έχουν διαγραφεί.  Βρήκα όμως μία κοπή βασιλόπιτας το 2012 και μια παλιά αναφορά σε κάτι που λέγεται "ανεμολόγια" το 2009. Και εδώ είδα ότι το 2011 ήταν ήδη "τέως" Αντιπρόεδρος της ΡΑΕ



Στο παραπάνω, ενδιαφέρον έχει ότι βγάζει συμπεράσματα σε κουβέντες με τον ...εαυτό του, ή με την Κυκλαδίτικη εκδοχή του αιολικού λόμπι...  Χμμ...

Βρήκα βέβαια τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της τέως ΡΑΕ... Και κάτι σαν βιογραφικό..

 
Αλλά πήρα φόρα και ξεχάστηκα τι ξεκίνησα να γράφω... Ναι... Θυμήθηκα. Η μόνη ελάχιστα γνωστή φυσιογνωμία ήταν του κυρίου που μου λένε ήταν πάντα στις βασιλόπιτες της ΕΛΕΤΑΕΝ.

Έχουμε βάλει 2.000 αιολικά μεγαβάτ στην Ελλάδα. Για αυτά χρωστάμε περί τα 3 δις που αποπληρώνουμε από τον ανεβασμένο λογαριασμό της ΔΕΗ και το ΕΤΜΕΑΡ.  Περί τα 400 εκατομμύρια τον χρόνο. Απόλυτα πεταμένα λεφτά που δεν έχουμε... Δεν έχουν εξοικονομήσει ούτε ένα κιλό λιγνίτη, απαιτούν αέριο που δεν έχουμε και είναι πανάκριβο, και μονάδες ταχείας απόκρισης που επίσης δεν έχουμε. Κι αν σήμερα μου έλεγε κάτι το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο για το θέμα, θα τους παρέπεμπα στις πρόσφατες δηλώσεις του Aντικαγκελλάριου Sigmar Gabriel και του κυρίου Joe Kaeser:  "Wer je die Energiepolitik eines Landes bestimmen müsse, müsse einfach das Gegenteil von dem machen, was in Deutschland gemacht werde. Deutschland subventioniere erneuerbare Energie mit einer Garantiesumme von knapp 500 Milliarden Euro. Er hoffe, dass es wenigstens gelinge, den Export von Windkraftanlagen zu beflügeln".

Πώς το είπατε? Εθνική προτεραιότητα? Γελάει ο κ. Kaeser, γελάει (αλλά δεν λέει όχι στο να ψωνίζετε).

Πω πω... Ώρα να φύγω... Καλημέρα σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: