Παρασκευή, 4 Μαΐου 2018

43,5 + 11,5 = 46 = 56 ή το πιάσιμο στα Πράσσα


Θα έχετε ακούσει ότι ο Δήμος Τήνου έκανε κάτι ένδικα μέσα κατά της Αιολικής Κυκλάδων (που μετονομάστηκε σε Ενεργειακή Κυκλάδων) για κάτι αδειοδοτημένα αιολικά στην θέση Πράσσα, πάνω από τα Υστέρνια, που θέλουν να περάσουν λίγο ...παράνομα μέσα από έκταση που ο Δήμος θεωρεί δική του, βάσει Κοινοτικού, δηλαδή Δημοτικού Κτηματολογίου.

Πρόκειται για σήριαλ, λεπτομέρειες του οποίου θα μεταφέρω μετά την απόφαση του Δικαστηρίου. Ωστόσο μερικά ζουμερά, που είναι περίπου δημόσια έγγραφα, έχουν ως εξής:

1. Το τοπογραφικό της Πράξης Χαρακτηρισμού του ακινήτου της Αιολικής Κυκλάδων με ημερομηνία 2000 (διορθωμένο με το χέρι σε 2001) δεν δείχνει δρόμο, αγροτικό, αμαξωτό ή οποιοδήποτε δρόμο:


Τα όρια του τοπογραφικού τα έδειξε ο ιδιοκτήτης της Εταιρίας.  Η έκταση αναφέρεται σαν 46 στρέμματα, (θυμηθείτε τον αριθμό "46"), έχει 3-4 γείτονες και συνορεύει, Νοτιοδυτικά με "δημόσιο" [α]  3) Το ξαναλέω, ΔΕΝ δείχνει κανέναν αγροτικό ή ...αμαξωτό δρόμο και 4) Δείχνει μια μικρούλα τοσοδούλα πιθανή καταπάτηση της ιδιοκτησίας Κωνσταντίνου Σώχου, αφού τα όρια δεν είναι πάνω σε ξερολιθιές... Λεπτομέρεια... (αλλά θα την δείτε στην συνέχεια).

Η ύπαρξη, ή μη, αγροτικών ή νόμιμων δρόμων είναι κάτι που έχω εμπεδώσει. Οι μεν αγροτικοί δρόμοι αναδεικνύουν το μεσαιωνικό ή και αρχαίο υπόβαθρο της Τήνου (έχω αποτυπώσει περίπου 1.000 χιλιόμετρα από αυτούς), οι δε νόμιμοι δρόμοι είναι ανατολικό ή μάλλον Τηνιακό ζήτημα, αφού η οδοποιία απαγορεύεται, χωρίς σαφείς άδειες, και γενικά απαγορεύεται μετά το ΠΔ ΦΕΚ 160/27 Φεβ 2003.  Η άδεια του αιολικού "πάρκου" στα Πράσσα ρητά απαγορεύει οδοποιία, ή παρέμβαση σε παλιούς αγροτικούς δρόμους.

Θα αναρωτηθείτε "μα πώς του έδωσαν άδεια, χωρίς άδεια οδοποιίας"? Βασικά ή δεν του έδωσαν άδεια, ή του είπαν "παρανόμησε". Κάτι τέτοιο έκανε και ο πάλαι ποτέ Δήμος Εξωμβούργου περί το 2010 κοντά σε μένα:  Έδινε άδεια εγκατάστασης μελισσιών, στην ουσία λέγοντάς τους να καταπατούν ιδιωτικές εκτάσεις, ή να "νομιμοποιήσουν δια της χρήσης" μια παράνομη διάνοιξη επίσης της περιόδου 1997-2001 στην περιοχή μου. Κλειστή προς μεγάλη ενόχληση πολλών αφανών και εμφανών από το 2010, χαίρετε.

Ο ρόλος του Δήμου Εξωμβούργου έχει υπάρξει επιεικώς "περίεργος":

2. Περί το 2004, ο τότε Δήμαρχος του τότε Δήμου Εξωμβούργου έδωσε μια βεβαίωση ύπαρξης αγροτικού δρόμου προς τα Πράσσα, αλλά και βεβαίωση δρόμου μόνο προς την Β' Εύρεση.   ΔΕΝ ξέρω τι αξία έχουν οι Δημαρχιακές βεβαιώσεις.  Ο δρόμος προς την Β' Εύρεση ΔΕΝ υπήρχε το 1983, και υπήρχε το 1997. Ο δρόμος μετά την Β' Εύρεση δεν υπήρχε το 1997,  ούτε φαίνεται στο τοπογραφικό του 2000-2001.  Επίσης,  η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου δεν ξέρει κάποιον τέτοιο δρόμο, μετά την Β' Εύρεση.  Το σίγουρο είναι ότι, όπως και με τον "δρόμο" στην δική μου περιοχή, έτσι και με τον "δρόμο" προς Πράσσα:  "Δρόμος" φάντασμα. Κανείς δεν λέει "ναι, εγώ τον ενέκρινα, ή τον έκανα". Ακόμα και ο κύριος της Αιολικής Κυκλάδων σκίζει τα ρούχα του με οργή και λέει ότι "δεν τον έκανε αυτός". Εγώ βάζω το χέρι μου στην φωτιά ότι δεν τον έκαναν και οι 90χρονες ιδιοκτήτριες των "46", δηλαδή των 43,5 στρεμμάτων (αλλά για τον ιδιοκτήτη την 11,5, δεν ορκίζομαι). Θα καταλάβετε παρακάτω.

Η παρεξήγηση βέβαια εξαφανίζεται αν αντί να παίζουμε με την λέξη "δρόμος" διευκρινίσουμε εάν ο δρόμος είναι παλιός δρόμος, νόμιμη διάνοιξη δρόμου ή παράνομη διάνοιξη.   Ο δρόμος για τα Πράσσα είναι 100% παράνομη διάνοιξη. Περνάει α) μέσα από 3-4 συνεχόμενες, περιφραγμένες, ιδιωτικές εκτάσεις, β) μέσα από γειτονική έκταση του κ. Οριάνου, ανάμεσα σε αυτές τις περιφραγμένες και στην Κοινοτική, γ) μέσα από Κοινοτική/Δημοτική Έκταση και δ) καταλήγει αποκλειστικά στα "46" στρέμματα.   Πήρε κανένα Συμβούλιο, τότε, απόφαση εκχώρησης Κοινοτικής ή Δημοτικής Έκτασης? Μήπως υπάρχει απόφαση για έγκριση παράνομης διάνοιξης? Μήπως έγινε καμμία απαλλοτρίωση και καμμία σχετική Μελέτη?  Η δουλειά έγινε μεταξύ 2001 και 2003, ψάξτε τα αρχεία σας.  Το 1997, δεν υπήρχε τίποτα. Τα περί διάνοιξης "στο τέλος του 1997", όπως κατέθεσε ενόρκως τέως Κοινοτάρχης, τα ακούω βερεσέ -- εκτός αν βρει απόφαση Κοινότητας που να το λέει.

3. Τον Δεκέμβριο του 2004, όλο το τότε Δημοτικό Συμβούλιο είπε "ναι" στο αιολικό "πάρκο" στα Πράσσα.

Δεν σχολιάζω την ομόφωνη απόφαση, (κάθε ένας ψηφίζει όπως καταλαβαίνει), αλλά μου κάνει μεγάλη εντύπωση ότι ο ίδιος ο τότε Δήμαρχος τους διάβασε το συμβόλαιο αγοράς για το "ιδιοκτησιακό" χωρίς να τους δείξει το τοπογραφικό [β].  Και εδώ είναι το πιάσιμο στα πράσα ή στα Πράσσα. Το μεν συμβόλαιο ανέφερε αγροτικό και αμαξωτό δρόμο, το δε τοπογραφικό δεν δείχνει τίποτα!  Αλλά, πιο χαριτωμένο, το συμβόλαιο έλεγε 46 στρέμματα, το τοπογραφικό αναφέρει 46, αλλά η έκταση του τοπογραφικού ήταν 56!  Περίεργο δεν είναι? Κάποιος απέκρυψε, συνειδητά και εσκεμμένα, το πραγματικό μέγεθος της έκτασης. Όχι ότι κάνει μεγάλη διαφορά, αλλά υπάρχουν δύο θέματα:

Το μείζον θέμα είναι η ασυμφωνία συμβολαίου με το τοπογραφικό (και ό,τι αυτό συνεπάγεται) στις αδειοδοτήσεις.

Το έλασσον είναι ότι όποιος παρουσίασε το συμβόλαιο στον Δήμαρχο για ανάγνωση, τον κορόϊδεψε, τον εξαπάτησε και μαζί με αυτόν σύσσωμο το Δημοτικό Συμβούλιο! Το συμβόλαιο ανέφερε πράγματα που δεν υπήρχαν στο τοπογραφικό... Και ανέφερε στρέμματα, που μετά την διόρθωση του 2001, δεν ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα.

Δηλαδή, τι θα έλεγαν, τότε, οι Σύμβουλοι, αν ήξεραν ότι τα στρέμματα ήταν άλλα αντ' άλλων και άλλα έλεγε το τοπογραφικό και άλλα το συμβόλαιο? Οι κυρίες πούλησαν 46, το τοπογραφικό γράφει 46, αλλά είναι 56... Οι κυρίες ανέφεραν ...αμαξωτό δρόμο, το τοπογραφικό δεν το έδειχνε... Αν τα ήξερε αυτά το Συμβούλιο, τουλάχιστον θα ζητούσε ...διευκρινήσεις ή διορθώσεις.

4. Οι περίεργες λεπτομέρειες με το τοπογραφικό, τις ξερολιθιές και τα στρέμματα.  Εδώ θέλω λίγη υπομονή:

Αυτό είναι απόσπασμα του Κτηματολογίου, με αεροφωτογραφίες 2007-2009.

Δείχνει την περιοχή πάνω από την Β' Εύρεση με ορατή την χάραξη (ειδικά τώρα που την ξέρω) του δρόμου των εξωγήινων.

Η εικόνα μεγαλώνει με κλικ, αλλά μόνο αν θέλετε να την δείτε πριν κάνω σημειώσεις πάνω της...

Σημειώσεις που ξεκίνησαν από την παρατηρησούλα ότι το τοπογραφικό ΔΕΝ ακολουθεί πιστά ξερολιθιές, αλλά από αυτήν την λεπτομέρεια προέκυψε ότι η Εταρεία αδειοδοτήθηκε με τοπογραφικό μαϊμού:




Η κόκκινη γραμμή είναι ο ορατές σήμερα, το 2007 και το 1997 ξερολιθιές των διάφορων χωραφίδων.  Το τοπογραφικό της άδειας είναι το Κ1-Κ8-Κ15-Κ30-Κ35-Κ40-Κ41-Χ-Κ42-Κ1.  Τα λεγόμενα "46 στρέμματα".

ΔΕΝ υπάρχει και ποτέ δεν υπήρξε ξερολιθιά κατά μήκος του Κ41-Χ.  Το τριγωνάκι Κ40-Κ41-Χ-Κ40 είναι ή λάθος, ή κατάτμηση, ή καταπάτηση. Αλλά είναι μόλις περίπου 1,5 στρέμμα, είπα "δεν βαριέσαι, λάθος". Μέχρι , έτσι χαλαρά, μου πέρασε η ιδέα να μετρήσω ΟΛΟ το εμβαδόν του Κ1-...-Κ41, και ώ της φρίκης, δεν ήταν 46, αλλά 56 στρέμματα!  Μετά ρώτησα και μου είπαν ότι το Κ1-Κ8-Κ15-Κ42-Κ1, δεν ήταν των αρχικών πωλητών, αλλά του τάδε και πουλήθηκε χωριστά.  Και τα 46 στρέμματα δεν είναι το εμφανιζόμενο τοπογραφικό της αδειοδότησης, αλλά τμήμα αυτού, το Κ42-Κ15-Κ30-Κ35-Κ40-Κ41-Χ-Κ42-Κ15 -- 43,5 στρέμματα. Η εικαζόμενη ιδιοκτησία του τάδε είναι με κίτρινο και είναι περίπου 11,5 στρέμματα.

5. Και, ώ της σύμπτωσης, το 2016 μισθώνει την έκταση η αρχική Αιολική Κυκλάδων στην νέα Ενεργειακή Κυκλάδων και τροποποιεί την έκταση από 46 σε 56 στρέμματα.  43,5+11,5=56.

Αυτά δεν είναι λάθη, είναι ...μαγειρική. Πούλησαν οι κυρίες, το 2001, ό,τι πούλησαν, με τοπογραφικό που αντιστοιχεί σε 56 στρέμματα, αλλά γράφτηκε"46"  στρέμματα και εγώ τα μέτρησα πολύ πρόχειρα, 43,5 στρέμματα.

Το χωραφάκι του τάδε είναι περίπου 11,5 στρέμματα

43,5 + 11,5 = 56 στρέμματα.

Ο τάδε, αν είναι όπως τα λέω, μάλλον δεν ήθελε να φανεί.

Τώρα, χωρίς αποδείξεις, όλα αυτά είναι εικασίες, με μόνη 100% σίγουρη διαπίστωση ότι υπάρχει 100% ασυμφωνία μεταξύ συμβολαίου του 2001 και τοπογραφικού του 2001 στις αδειοδοτήσεις.  Στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Εξωμβούργου διαβάστηκαν εσφαλμένα και παραπλανητικά στοιχεία και οι άδειες είναι για ..θεωρητικά τοπογραφικά, αν αυτό έχει σημασία.

Και είναι 100% σίγουρο ότι οι γιαγιάδες δεν έφτιαξαν τον δρόμο. Μα ποιος να τον έφτιαξε άραγε?... Μάλλον αυτοί που έκαναν την αριθμητική 43,5+11,5 = ...46 = 56

Η έκταση ήταν, είναι και θα είναι 56 στρέμματα και όχι "46" ή 43 και έχει ως εξής (και τα εμβαδά είναι κατά προσέγγιση):


Τίνος ήταν τα 11,5 στρέμματα, θα αφήσω τους Υστερνιώτες ή του Καρδιανώτες να το βρουν... Και ποιά ακριβώς είναι η σκοπιμότητα, θα πρέπει να το βρει άλλος...

Το σημαντικό, δεν είναι οι προχειρότητες, ή τα λάθη, ή το όποιο "μαγείρεμα" με τα στρέμματα. Αυτά είναι πταίσματα.  Το σημαντικό είναι ότι υποβλήθηκαν αιτήσεις και πάρθηκαν άδειες με κουτουρού τοπογραφικά. Τι δηλαδή ενέκρινε η ΡΑΕ ή ο Νομάρχης, ή το Δημοτικό Συμβούλιο? Κάποιος κοροϊδεύει τους άλλους? Όλοι θέλουν να αυτοκοροϊδεύονται?

Πάντως αρχίζει και έχει πλάκα το θέμα... Στην Δυτική άκρη της Δημοτικής Έκτασης στου Πολέμου τον Κάμπο, μαζεύουν ένορκες υπογραφές ότι δεν είναι Δημοτική, αλλά ...αδέσποτη -- για να περάσουν αιολικά. Στην Ανατολική άκρη της ίδιας Δημοτικής Έκτασης, μαζεύουν υπογραφές ότι εγώ έχω καταπατήσει την Δημοτική Έκταση -- επειδή εμποδίζω αιολικά! [γ] Και φυσικά διαδίδουν ότι αντιδρώ κατά των αιολικών, επειδή θέλω να βάλω ...δικά μου (για να μαζέψουν αυτούς που ονομάζω "πρόθυμους ηλίθιους")

Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις: ΔΕΝ με αφορά το συγκεκριμένο αιολικό "πάρκο".  Θεωρώ ότι όλα τα αιολικά, υπάρχουν μόνο επειδή επιδοτούνται. Το ότι πουλιούνται παραγκαιριές, μπορεί να αρέσει στους πωλητές, αλλά το τίμημα το πληρώνουμε όλοι στον λογαριασμό του ρεύματος. Και όλοι θα πληρώνουμε την μόνιμη υποβάθμιση του νησιού και κάθε νησιού από αυτά τα πράγματα. Όχι, δεν έχουν σχέση με καθαρή ενέργεια. Έχουν σχέση με εγγυημένες επιδοτήσεις. Χωρίς αυτές, δεν υπάρχουν αιολικά. Ούτε είναι "επενδύσεις". Είναι στημένα μηχανάκια τζάμπα χρήματος, που πληρώνουμε εμείς, στους αιολικούς, χωρίς κάποιο χρήσιμο αντάλλαγμα.

___________________

[α] Συχνά, στα χωριά, τα αγνώστου ιδιοκτησίας τα λένε "δημόσια". Το "δημόσιο" δεν έχει ιδιοκτησίες στις Κυκλάδες, εκτός αν έχει τίτλο, αν και με την πατέντα των χορτολιβαδικών σας τα παίρνει το Δημόσιο, όλα στο πι και φι, ιδίως αν τα θέλουν αιολικοί, αλλά αυτό δεν είναι του παρόντος.

[β] Το συμβόλαιο αγοράς ήταν για 46 στρέμματα, μετά από διόρθωση σε αμέσως προηγούμενη πράξη από 10 στρέμματα σε 46. Προσωπικά, δεν με ξενίζουν οι φορολογικές τακτοποιήσεις, σχεδόν κανείς δεν δήλωνε πραγματικά στρέμματα και πολλοί δεν δήλωναν καν στρέμματα.  Αλλά ο Δήμος Εξωμβούργου?  Δεν τον πείραζαν αυτά το 2004, αλλά τον πείραζαν το 2013? Χμμμ...

[γ] Δυστυχώς, παντού υπάρχουν απλοί, φτωχοί άνθρωποι,  παντού υπάρχουν πονηροί, κουτοπόνηροι και παπαγάλοι και παντού και πάντα υπάρχουν πρόθυμοι ηλίθιοι. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: