Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

Η παλέτα τ'ουρανού

Έτυχε να είμαι έξω και μίλησα με λίγους ανθρώπους το απόγευμα Σαββάτου.


Όλοι γκρίνιαζαν (τι πρωτότυπο!) για την απότομη αλλαγή του καιρού, τι μέρα κι αυτή, μάλλον θα βρέξει...


Εγώ δεν είχα δώσει σημασία λόγω προσωπικών ασχολιών και απαντούσα αόριστα, ώσπου πρόσεξα τον ουρανό!


Η πανδαισία χρωμάτων και η εναλλαγή διαθέσεων μου έκοψε την ανάσα. Ξαφνικά σταμάτησα ότι έκανα και άρχισα να τραβάω φωτογραφίες, ατέλειωτες λήψεις, μάρτυρες αυτού που αντίκρυζαν τα μάτια μου.


Δεν ξέρω αν θα φτάσουν στα δικά σας μάτια και στην αντιληψή σας με τον τρόπο που άγγιξαν εμένα, αλλά αλλιώς το πραγματικό και αλλιώς η απεικόνισή του...


Απολαύστε όσο και ότι μπορείτε και μάλλον θα έχει και συνέχεια.


10 σχόλια:

Artanis είπε...

Υπέροχες εικόνες. πραγματικά...
καλημέρα απο ΝΖ, νωρίς ξυπνάς...

Ανώνυμος είπε...

Φοβερά τα νεφελώματα
τα βλέπω και εδώ κάθε πρωί
6 η ώρα, την ανατολή στο πιάτο.
Στο άλλο ποστ γέλασα
για τον τίτλο
(από Κυριακή σε Δευτέρα)
που είναι συνέχεια
του δικού μου τίτλου
(Κυριακή ξημερώματα)
που τον "δανείστηκα"
από το κείμενό σου! Χα χα.

Μόνο το αυτοφερόμενο σασί ξέρω!
Το αυτοαναφερόμενο σύστημα πρέπει να το μελετήσω τι είναι, αλλά έχει πέσει δουλειά.

καλή συνέχεια,
@αλλενάκι

Ανώνυμος είπε...

Οι ουρανοί και οι κορυφογραμμές τώρα δίνουν γαλήνη. Για φαντάσου τες με κοντάρια 100 μέτρων και φτερωτές. Θα βλέπεις τηλεόραση για να ηρεμείς.

Ανώνυμος είπε...

Zητώ συγνώμη Aerial.
Εκεί είστε φυτώριο ταλέντων, αλλά νόμιζα ότι είναι του αμμοδύτη.
Τα γραμματάκια τα γκρίζα λεπτά δεν βοηθούν την ανάγνωση, μέσα στο άγχος. Ειδικά αυτά τα νεφελώματα είναι επιπέδου NASA όπου έχουν τηλεσκόπια ασύλληπτα.
Όταν βλέπεις τόσο ωραίες φωτογραφίες Aerial ξεχνάς να διαβάσεις το κείμενο. Σου βγάζω το καπέλο.
@αλλενάκι

Side21 είπε...

Αχ αυτές οι αλλαγές
του καιρού τα φθινοπωρικά
απογεύματα σε μια φύση έτοιμη
να εκραγεί μέσα από αέριες φωτιές
σκιές & χρώματα, σε γεμίζουν δέος ...
Εδώ στο Αιγαίο μας ... έτοιμοι να
πολεμήσουν, ο ουρανός με τη θάλασσα !!!

Ανώνυμος είπε...

Μπορεί να μην έχει πλούτο και δόξα, αλλά από χρώματα σκίζουμε

Ανώνυμος είπε...

ΠΑ.ΣΟ.Κ.

Ανώνυμος είπε...

ε καιρος δεν ήτανε;;

αμμοδύτης είπε...

Η υγρασία του αέρα αυτήν την εποχή δίνει καταπληκτικά χρώματα, aerial νομίζω ότι τα βλέπω

aerial είπε...

φοβερά τα χρώματα, συμφωνώ με όλους σας.
Αλλά εγώ δεν έκανα τίποτα το αξιόλογο.
Η φύση τα παρείχε απλόχερα και εγώ ήμουν τυχερή που τα είδα

αλλενάκι, να'σαι σίγουρος ότι δεν με πειράζει που δεν βλέπεις τς υπογραφές. Όντως τα γραμματάκια είναι πολύ μικρά και γκρίζα.

Καλησπέρα και στην Artanis. Μπαίνω και στο δικό σου blog. Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες από τη ΝΖ

Side21 και ανώνυμε 5:39, όντως το Αιγαίο και γενικώς τα νησιά μας ξεχωρίζουν-όλο τον καιρό,όχι μόνο το καλοκαίρι.Μακάρι και άλλοι να το συνειδητοποιούσαν αυτό.

αμμοδύτη, οι λίγοι και τυχεροί τα βλέπουν στην πραγματικότητα.
Οι υπόλοιποι ας ατενίζουν το γκρίζο.