Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

Τρύγος στην Τήνο (2)



Και έφτασε η ώρα μια όμορφη φθινοπωρινή μέρα του Σεπτεμβρίου να γίνει και η συνέχεια του τρύγου:

Δηλαδή μέσα σε ένα καζάνι να βάλουμε τη μαραθιά,



Να ρίξουμε τα «στέμφυλα» ως επάνω,


Να τα σκεπάσουμε και συγχρόνως να προσέχουμε,
ότι η φωτιά καίει καλά.


Και στο τέλος ν’απολαύσουμε τα αγαθά της φύσης, που από ένα απλό τσαμπί σταφύλι
βγαίνει ένα καθάριο, διάφανο αλλά και συνάμα καυτερό υγρό.



Σημ: για το γεγονός ότι το τσαμπί είναι μισοφαγωμένο και το ποτηράκι με το ρακί άδειο δεν ευθύνομαι καθώς το σκηνικό ήταν αυθόρμητο και όχι «στημένο»
Χμ, κάτι μου θυμίζει αυτό...

4 σχόλια:

En' Tino είπε...

Aerial, αμμοδύτη, καλημέρα.
Έχω στείλει στο mail του αμμοδύτη μερικές φώτο από το ρακιζιό που κάναμε....

Ανώνυμος είπε...

καλός ο μεζές σταφύλι αλλά τα πησιά είναι καλύτερα αλλά που να βρεις πησιά

Ανώνυμος είπε...

Το καζάνι μου φαίνεται αγάνωτο

Ανώνυμος είπε...

Και εγώ αυτό πρόσεξα ανώνυμε 11¨05. Είναι πολύ επικίνδυνο αυτό που φαίνεται μια αθώα γιορτή της αμπέλου και του οινοπνεύματος, να σε δηλητηριάζει. Βαρδαραμ το έλεγε ο παππούς μου αν θυμάμαι καλά, οξείδιο του χαλκού. Πολλοί νέοι έχουν κληρονομήσει τα καζάνια του παππού, αλλά κανένας δεν τα έχει συντηρήσει όπως πρέπει. Και πόσοι ξέρουν να κάνουν τον διαχωρισμό των μεθανόλης από την αιθανόλη κατά την απόσταξη. Τελικά μήπως πρέπει να είμαστε πιο επιφυλακτικοί στα κεράσματα που πίνουμε, η προσφέρουμε, στις γιορτές και τις πλατιές? Χωρίς να θέλω να στερήσω από κανένα την χαρά της απόσταξης, αλλά μήπως είναι καλύτερό να καταναλώνουμε κάτι τυποποιημένο, και να αφήσουμε τους πειραματισμούς?