Το Σάββατο το πρωί, έκανα μια «συναλλαγή». Συμφώνησα με την Πρόεδρο της Τοπικής της «Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας Πολιτισμού» να μην ασχοληθώ μαζί της, αφού μου επέστρεψε κάτι που μου είχε …ήδη επιστρέψει… Κυρία Πρόεδρε, είχες συμφωνήσει να μην έχω καμία σχέση, ή αναφορά, μέσα στην οργάνωση της Προεδρίας σου. Αθέτησες την συμφωνία.
Μου ζήτησες να συμμετάσχω σε κάτι πολιτιστικό, ανοικοδομητικό, ούτε που κατάλαβα, σε σχέση με τον …Κορνήλιο Καστοριάδη. Όχι ευχαριστώ. Μια ώρα αργότερα μου είπες να έρθω στην συνεδρίαση της Τοπικής, για τα μονοπάτια. Σου είπα ότι δεν με ενδιαφέρει και ότι εσύ με έχεις προτρέψει να απεμπλακώ. Όταν επέμεινες στο είπα απόλυτα και λιγότερο ευγενικά. Αφού τα μετέφερες όπως τα μετέφερες, θα στα πω εδώ χύμα.
Είσαι ή δεν είσαι στην ΕΕΠΠΠ; Είσαι. Εγώ δεν είμαι στην Τοπική, αλλά εμπλέκομαι αφού με ανέφερες, ονομαστικά, στην Τοπική, με τρόπο που φαίνεται δημιούργησε αρνητικές εντυπώσεις.
Στην πορεία των συζητήσεών μας για μονοπάτια, κατάλαβα ότι δεν σε ενδιαφέρουν τόσο τα μονοπάτια, αλλά η σχέση σου με την Νομαρχία και τους Δήμους, επαγγελματικά συμφέροντα…Απόλυτα αναφαίρετο, σεβαστό και θεμιτό δικαίωμά σου, αλλά…
Εγώ Πρόεδρε δεν επιζητώ μελέτες ή χορηγίες, αλλά μου αρέσει η Τήνος. Επειδή κατάγομαι από εδώ. Και εσένα σου αρέσει, αλλά χτίζεις σπίτια και παίρνεις μελέτες εδώ…μικρή ειδοποιός διαφορά. Η Προεδρία σου είναι ίσως σε σύγκρουση με το απόλυτα θεμιτό συμφέρον σου. Αν είναι, ή αφήνεις το συμφέρον ή παρατάς την ΕΕΠΠΠ, ή όταν είσαι σε πιθανή σύγκρουση συμφερόντων, το ανακοινώνεις, καθαρά και απλά.
Έχω γκρινιάξει για διάφορα θέματα. Δεν τα κρύβω, είναι σε δημόσια θέα. Ρωτάω, μήπως εσύ χρησιμοποιείς την Προεδρία σου για ολίγον ευρύτερους σκοπούς; Να πεις στα μέλη σου ότι ετοιμάζεις μελέτη να κάνετε αμαξωτό δρόμο στο μονοπάτι Λουτρά-Περάστρα. Τους αρέσει; Ξεκαθάριζε την θέση σου και κάνε όσες μελέτες θέλεις.
Αν έλεγες στα μέλη σου «παιδιά, ο τύπος δεν θέλει περαιτέρω ανάμειξη σχετικά με τα μονοπάτια, γιατί του είπα εγώ πέρυσι να προχωρήσει μόνος του», εγώ τώρα θα έγραφα για πεπονοκάρπουζα (και δεν θα ήμουν ...«αγροίκος»)
53 σχόλια:
όφι, τι γίνεται; σε στρίμωξαν και δαγκώνεις;
πως κάνεις έτσι για μια μελετούλα για το καλό του τόπου;
Λουτρά κάτοικοι 2
Περάστρα κάτοικοι με βία 10
Ποιό σκοπό εξυπηρετεί ένας δρόμος που θα τα συνδέει;
Εξυπηρετεί τα συμφέροντα 0-1 ανθρώπων που καμία σχέση δεν έχουν με την αγροτική παραγωγή.
Έχω μιλήσει πολλές φορές για την ανάγκη εξέτασης της σκοπιμότητας αυτών των έργων. Το φίδι δεν συμφωνεί μαζί μου. Αλλά αυτή είναι μια εξόφθαλμη περίπτωση έκπτωσης του κοινού συμφέροντος με πάτημα προσωπικές γνωριμίες και 'καρέκλες'.
Πέρισυ μια ομάδα κατάφερε να σταματήσει την καταστροφή. Αλλά φέτος το θέμα επανήλθε. Μάλιστα έχει στρατολογηθεί απ'τη Νομαρχία και ο κουλτουρέ μηχανικός που θα αναλάβει να προσδώσει αέρα 'ποιότητας' και 'νομιμοποίησης' στο έργο. Τα συμεράσματα δικά σας.
έ κάποιος θα θέλει να πάει στα χωράφια του, κάποιος μπουλντοζάς θα έχει αναδουλειές, θα κανουμε και καμμιά μελέτη, δεν έχουμε και τίποτα άλλο να κάνουμε,λίγο από δω λίγο από κει
Τι ζαβάδες λέω; Η μελετη θα μας πει τον σκοπό: Ο σκοπός θα ειναι να πάμε πιο κάτω, να επισκευάσουμε τους νερόμυλους, αλλά πρώτα και άλλες μελέτες.
Δεν μας χαι....τε, σκοπός είναι τα χωματουργικά και τώρα οι μελέτες της ΕΠΠ!
poios einai o koultoure mhxanikos??
Ανώνυμε 3.ο1 έχει σημασία ποιός είναι? Για μένα καμία. Απλά είναι ενδιαφέρον η επιμονή τους και ο τρόπος που στήνουν το παιχνίδι.
μην το πας αλλού; η Πρόεδρος των Προστατών τι ρόλο έχει; Οι Προστάτες έχουν θέση;
Η Αυτοδιοίκηση δεν το κρύβει, θέλει να εξυπηρετήσει καλόπιστα ή όχι τους ψηφοφόρους της. Η Προστασία του Πολιτισμού τι θέλει;
ektós an léme oti kápoios tha rokanizei, as eímaste emeis poy eimaste kai wraies.
mou aresei to mikro troktiko
με συγχωρείτε, καταλαβαίνω ότι το μονοπάτι είναι η ιστορία της Τήνου, καταλαβαίνω ότι υπάρχουν πονηροί που κάνουν τους οικολόγους για να βγάλουν καμμιά δουλίτσα (σε όλη την Ελλάδα δεν γίνεται αυτό;)
Μήπως χρειάζεται λίγη ισορροπία;
στ'χιο, τι λένε οι κάτοικοι αυτής της περιοχής; Αυτό είναι για μένα το κριτήριο. Ούτε η Νομαρχία, ούτε η Πρόεδρος της ΕΠΠ, ούτε εγώ, ούτε ο «αμμοδύτης»
Ανώνυμε 3.09 Θα πρέπει να τη ρωτήσουμε.
αν το μονοπάτι εξυπηρετεί ένα δυο άτομα, δεν πρεπει να γίνει και προσβάλεται εύκολα στο Υποργείο Εσωτερικών: κατασπατάληση δημοόσιου χρήματος
underwater 3:25, ο κάθε Σύλλογος έχει σκοπούς, καταστατικά και δρα με αυτήν την βάση. Ποιος να ρωτήσει ποιον; Ποιόν έχει ο Δήμαρχος υποχρέωση να ρωτάει; Σίγουρα όχι τους μπλογκερς. Του συλλόγους έχει; ΟΥΤΕ. Ο Δήμαρχος ενεργεί με βάσει τις αποφάσεις των συμβουλίων και την πολιτική που χαράζει. Αν η πολιτική του είναι κοντόφθαλμη ή λανθασμένη, ο δημότης μπορεί να πααι να πει ότι γουσταρει. Αλλα να βγουν οι υπάλληλοι του Δήμου να κάνουν γκαλοπ, κομάτι δύσκολο, δεν νομίζεις;
συγνωμη, άσχετος
τι ειναι η ΕΕΠΠΠ;
Ανώνυμε 3.32 μήπως δουλεύεις για το Δήμο? Γιατί εγώ δεν μίλησα ποτέ γι'αυτόν.
Αλλά μιας και το ανέφερες ο Δήμος καλά θα κάνει να ενεργεί σε νόμιμα πλαίσια, να φροντίζει για τις απαραίτητες υποδομές και να επενδύει με φρόνημο τρόπο τα δημόσια χρήματα. Αυτή είναι η δουλειά του. Ποιόν θα ακούει και ποιον δεν θα ακούει δικό του πρόβλημα. Αλλά είναι και δικαίωμα των πολιτών και των ομάδων να αντιστέκονται. Και αν δεν τους εμπλέξει ο Δήμος στο διάλογο θα βρουν άλλο τρόπο να ακουστούν. Μην ανησυχείς.
Άσχετε δες την πρώτη ανάρτηση.
Ανωνυμε 3.27 ευχριστώ για την εξαιρετική ιδέα!
Θα σας διαβάζει ο Κορνήλιος Καστοριάδης και θα αναρωτιέται...
Μάλλον θα τρίζουν τα κόκκαλά του δε λες καλύτερα...
μονοπατολόγοι, μελετολόγοι, και πασοκική αειφόρος ανάπτυξη.
ο κουλτουρέ μηχνικός είναι το αντικείμενο της γκρίνιας σου η «φίλη» σου που τώρα κατάλαβες γλύφει την Νομαρχία για να ριξει λίγη άσφαλτο στα μονοπάτια που δήθεν προστατέυει ΟΥΣΤ
an afto einai alithia, tha prepei na analvw egw
Να Δήμαρχε, έχασες. Δεν θέλει από σένα μελέτη, την πήρε από την Νομαρχία. Μελέτη για δρόμο 1 ατόμου! Προκόπη ακούς;
ΝΟΜΑΡΧΗ! τα λεφτά της μελέτης να τα στειλεις στο Κέντρο Υγείας να πιάσουν τόπο.
Το μονοπάτι αυτό είναι ένα από τα σημαντικότερα και ομορφότερα του νησιού. Εξάλλου δεν είναι τυχαίο οτι κάθε φθινόπωρο και χειμώνα το περπατάνε πολλοί ξένοι, κυρίως γερμανοί.
Υπάρχουν περιπτώσεις δρόμων που μπορεί να είναι αναγκαίοι για τους αγρότες, αλλά δέν είναι αυτοί που ανοίγονται συστηματικά στο νησί. Θα χαιρόμουνα να έβλεπα να ανοίγονται δρόμοι μέσα στο λιβάδι που τόσο πολύ θα εξυπηρετούσαν τους αγρότες, αλλά βλέπετε το λιβάδι δεν έχει θέα και δεν είναι ελκυστικό για να χτίσει κάποιος.
Αυτό που διαπιστώνετε πάντα με τις παράνομες ή μη διανοίξεις δρόμων είναι οτι ανοίγονται στα μουλωχτά με συνεννοήσεις κάτω απ το τραπέζι και πάντα για το συμφέρον δυο τριών ανθρώπων που είναι ανακατεμένοι στην τοπική αυτοδιοίκηση.
Γενικά οι περισσότεροι ιδιοκτήτες που έχουν χωράφια σε περιοχές που πρόκειται να περάσει δρόμος είναι αντίθετοι στο να δώσουν απο το χωράφι τους για τη διάνοιξη και αυτό γιατί γνωρίζουν οτι οι διανοίξεις αυτές υποβαθμίζουν το τοπίο καταστρέφουν τη ξερολιθιά και η περιοχή μπαίνει σε μια παρατεταμένη φάση απαξίωσης και παρακμής.
Οι κύριοι βέβαια που θέλουν να εκμεταλλευτούν το δημόσιο χρήμα και την αδιαφορία των υπολοίπων (συχνά αθηναίων ιδιοκτητών) έχουν αρχίσει να βαφτίζουν την καταστροφή τον μονοπατιών ώς διάσωση (ξέρετε, πώς μεταλλάσσονται οι ιοί όταν τους πιάνει η αντιβίωση?) και αυτό είναι το νέο δεδομένο που έχουμε με το συγκεκριμένο μονοπάτι.
με αυτά που γίνονται νομίζω οι πονηροί πρέπει να προσέχουν και τι μελετούν και που ξοδεύουν. ΑΦΟΡΜΗ ΨΑΧΝΟΥΝ στην Αθήνα για αντιπερισπασμούς: «Σκάνδαλα τοπικής αυτοδιοίκησης με οικολόγους» θα γράφουν οι εφημερίδες. Ή «Οι ΠΑΣΟΚΟΙ αλωνίζουν στην επαρχία» Θα του άρεσε τόσο πολύ του Ρουσσόπουλου, που καλά είναι που δεν διαβάζει εδώ πέρα
χμμ...
και από τα σχόλια επιβεβαιώνονται οι θεωρίες, ίσως...
επειδή δεν θα βάλω (4) σε αυτό το θέμα, να ολοκληρώσω το παραμύθι: Καθόμουν στο καφενείο και έτρωγα παγωτό (η αδυναμία μου) όταν κατηφορίζει αυτοκίνητο με φίλο μου από την άλλη μεριά του νησιού, είπαμε τα γενικά, και μου πετάει:
«ρε συ, τι τους έκανες στους οικολόγους; σε είπαν -- πως το είπαν να δείς, "αγροίκο"».
Τα άλλα τα έμαθα ψάχνοντας.
Το επιμύθιο είναι φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά. Δεν έχω τίποτα με την ΕΕΠΠΠ, εδώ ή την πανελλαδική, καλά να'ναι οι άνθρωποι.
Όπως είπα και νωρίτερα το παιχνίδι είναι καλά στημένο. Τώρα αφήσαμε τις συμβατικές διανοίξεις (παράλληλα κατά προτίμηση στα μονοπάτια) και περάσαμε σε 'πιλοτικές', 'πρώτυπες' διαπλατύνσεις των ιστορικών μονοπατιών(παγκόσμια πρωτοτυπία για την Τήνο!!!!).
Τι περιλαμβάνουν?
Όχι ασφαλτόστρωση βέβαια...όχι. Αντιθέτως η διαπλάτυνση του δρόμου γίνεται με λιθόστρωση και αποκατάσταση των ξερολιθιών μετά τη μεταφορά τους κατά 1μ ή όσο χρειάζεται για να περνάει αυτοκίνητο.
Ως εδώ όλα καλά και ποιός δεν θα το ήθελε όλοι οι τσιμεντοστρωμένοι παράνομοι δρόμοι να είναι λιθόστρωτο.
Έ τώρα αν το μονοπάτι είναι όλο σκαλιά, δεν θα κολλήσουμε εκεί. Η 'πρώτυπη' επέμβαση περιλαβάνει γέμισμα των ριχτιών για να μην βρίσκουν τα αυτοκίνητα.
Και τί θα κάνουν οι περιπατητές όταν περνάει αυτοκίνητο? Σιγά το δύσκολο...θα έχουν 2 επιλογές: ή θα πέφτουν για μια βουτιά στο ρέμα ή θα σκαρφαλώνουν για βρούβες στα γειτονικά αγροτεμάχια.
Δουλευόμαστε κανονικά δηλαδή. Και να σκεφτείτε οτι αυτό το λανσάρουν ως ΑΝΑΔΕΙΞΗ.
κοιττάω τα σχόλια...το πιο ενδιαφέρον το έχει ο «ντόπιος», θα το αντιγράψω και θα το αναρτήσω, με την άδειά σου ελπίζω «ντόπιε»
διορθώνομαι...και ο underwater (βγήκε όσο έγραφα...)
φίδι δεν απάντησες...τελικά τι σε κούρδισε; δεν μας έχεις ξαναβγει έτσι αρνητικά
ψάχνω τα λίγα λόγια της απάντησης..
νομίζω ότι αγαπώ το νησί
στενοχωριέμαι που χάνονται πτυχές
και άλλοι στενοχωριούνται
στα μονοπάτια ανακάλυψα κομμάτι της ιστορίας της Τήνου. Την ιδέα αποτύπωσης μου την έδωσαν άλλοι (συγκεκριμένα η «Πρόεδρος»)
Στην πορεία συνεπέρανα ότι η «Προεδρος» ήταν αλλού, που ακριβώς ούτε ξέρω ούτε με νοιάζει, αλλά όχι στα μονοπάτια.
Επομένως απογοήτευση. ΑΥΤΟ με κουρδίζει πιο πολύ.
Τα περί δυσκόλων και αγροίκων ήταν η σταγόνα που έκανε το ποτήρι να ξεχειλίσει.
Αρχίζω να πλησιάζω την θέση του Χάρη Μ... τον θυμάσαι;
αυτός με την πίπιζα;
Αυτός
δεν βαριέσαι φίδι, όλοι πανε με τον ένα ή άλλο τρόπο να κάνουν την δουλειά τους
λιγο ξενερωτικό
και υπάρχει και κάτι άλλο
το να κάνουν οι ντόπιοι τρέλλες, τέλος πάντων ντόπιοι είναι, κάπως δικό τους το μέρος. Αλλά να έρχονται από το Κολωνάκι ή την Εκάλη ή την Γραφειοκρατία της Σύρου και να έχουν άποψη τι να κάνω εγώ στο χωράφι του παππού μου, χμμ μου θυμίζει τα επαναστατικά μου χρόνια.
Διαπλάτυνση σε 5μ+ και επίστρωση των παλιών μονοπατιών ουσιαστικό σκοπό έχει την μετατροπή άχρηστων αγροτεμαχίων σε ...άρτια οικόπεδα των 4 στρ. με πρόσοψη 25 μέτρων . Ακόμα δεν το πήρατε χαμπάρι τι κάνουν? Η κατάτμηση επιβάλει και δρόμο με πλάτος μέσου όρου 5 μ. Να δειτε που θα υπάρξουν και παρακαμπτήριες .
Να δείτε που θα μπει και δημοτικός φωτισμός....
Άξονες ερμηνευτικής προσέγγισης
Στους Χαρακτήρες του Θεόφραστου ο κάτοικος της υπαίθρου (άγροικος) σκιαγραφείται αρνητικά, λόγω ‘χο-ντροκομμένης άγνοιας καλών τρόπων’. Χαρακτηρίζεται από έλλειψη καλαισθησίας (‘ισχυρίζεται ότι το άρωμα δεν μυρίζει καθόλου πιο ωραία από το θυμάρι’, ΄στον δρόμο τίποτα δεν τον συγκινεί ούτε τον εντυπωσιάζει, μόνο όταν δει βόδι ή γάιδαρο ή τράγο, στέκεται και θεάται’), ασυγκράτητη σεξουαλικότητα (‘ρίχνεται κρυφά στη μαγείρισσα’), χοντροκο-πιά και σκαιότητα (φοράει παπούτσια πιο μεγάλα από το πόδι του’, ‘μιλάει μεγαλοφώνως, ‘κάθεται με ανασηκωμένο το ιμάτιο πάνω από το γόνατο, με αποτέλεσμα να φαίνονται τα απόκρυφά του’
na re fidi, exei sex kai mageirisses, tha sou bgei se kaló
:-)
éxei kai synéxeia:
Η έλλειψη αισθητικής καλλιέργειας, η απουσία πνευματικών ενδιαφερόντων και το μειωμένο ενδιαφέρον ή/ και η άγνοιά του για τα πολιτικά ζητήματα συνάγονται από τις προϋποθέσεις συμμετοχής του στην εκκλησία του δήμου (πηγαίνει μεθυσμένος), από τις συζητήσεις του στην αγορά που εξαντλούνται σε θέματα ‘οικιακής’ οικονομίας
kala pas!
μην ελπίζεις, ίσως άλλο το «άγροικος» και άλλο το «αγροίκος»
αγροίκος: τραχύς, αγενής, ανάγωγος, βάναυσος
γουστάρω αυτό με την μαγείρισα!
αν σε έχουν θίξει αμμοδύτη γιατί δεν κάνεις αγωγή κατά ατόμων και κατα πανελλαδικής ΕΕΠΠ;
Αν θέλεις εθελοντή δικηγόρο προσφέρομαι. Αρκεί να έχεις αποδείξεις.
Εγώ γουστάρω το βάναυσος... Το βρίσκω πολύ σεξουαλικό.
oxi polla sexoualika! edw einai politismeno blog
Γιατί Sovokai το sex δεν είναι πολιτισμός? Μήπως είναι πολιτισμός η πολιτική(οι)μας? Ή μήπως οι πολιτισμένοι δεν το κάνουν? Εξάλλου το φίδι απέδειξε τον πολιτισμό αυτού του blog (και κέρδισε την εκτίμηση όλων μας) όταν έβαλε τις ζουμπουρλές κυρίες με τα βρεγμένα μπλουζάκια...
Web master θέλουμε κι άλλο!
καλοί μου σχολιαστές, μήπως σας έχει πειράξει η ομολογουμένως έντονη ζέστη;
αγωγές; καλοκαιριάτικα; επειδή άκουσα καπου καπως αορίστως ότι με θεωρούν 5-10 άτομα «δύσκολο και αγροίκο»; ή επειδή θα κάνουν δήθεν πολιτιστικό δρόμο στο οικολογικό μονοπάτι; Χλωμό. Ο Πρόεδρος δεν θα με έπαιρνε σοβαρά
ghfdhfdghf
Δημοσίευση σχολίου