Διάβασα την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Εξωμβούργου και μπαίνω στον πειρασμό να σχολιάσω...
Συμφωνώ να μείνει ο Δήμος ως έχει. Δεν είναι τέλειος ο Δήμος, αλλά τον προτιμώ από άλλες εναλλακτικές λύσεις που ψυχανεμίζομαι στον αέρα.
Δεν ξέρω για άλλα Τοπικά, το δικό μου σηκώνει βελτίωση, αλλά ο θεσμός είναι καλούτσικος.
Περιφερειάρχες , Νομάρχες και Έπαρχοι, μπορεί να είναι καλά παιδιά, αλλά μαζεύεται πολλή ιεραρχία και είμαι κατά της ιεραρχίας. Τα του Επαρχείου μπορεί να τα κάνουν κάλλιστα οι Δήμοι. Είμαι υπέρ των αιρετών και όχι των διορισμένων, Δημοκρατία!
Μου άρεσε ένας σύμβουλος: Θέλει ενιαίο Δήμο αλλά ανεξάρτητο Πάνορμο, Καρδιανή και Υστέρνια. Μαζί σου Φίλιππα (αν αυτό είπες), έναν Δήμο θέλω και εγώ, αλλά ανεξάρτητα όλα τα αγροτικά χωριά, από Ξινάρα, Κάμπο και κάτω, με την Καρδιανή 50-50. Πως σου φαίνεται;
Από που κι ως που παραδοσιακός ο Πάνορμος; Παραδοσιακά είναι τα Κάτω και τα Πάνω Μέρη. Τουλάχιστον είναι οι παλαιοί κάτοικοι. Οι Οξωμερίτες είναι οι πιο καλοί άνθρωποι αλλά και οι πιο πρόσφατοι μετανάστες, ρωτήστε τους!
Ακόμα καλύτερα, προτιμώ έναν Δήμο με ξεχωριστή την Χώρα και τις παραλίες δεξιά και αριστερά, και ένα συρματόπλεγμα γύρω γύρω με προειδοποιητικές πινακίδες. Άντε, Χώρα και Υστέρνια μαζί, και όλοι οι άλλοι ένας Δήμος.
Καταλαβαίνω ότι παίζονται συμφέροντα και καρέκλες και δόξες και τσέπες, και ντρέπομαι να πω, κομματικά: Οι σεμνοί και ταπεινοί Ζαχόπουλοι και οι πάλαι ποτέ Τσουκάτοι. Παίζονται και άλλα: H Νότια Τήνος έχει τον αέρα, την ξεραΐλα, τους τουρίστες και τον βιολογικό καθαρισμό, ενώ η Βόρεια Τήνος είναι σχετικά εύφορη, έχει τα νερά, και καθολικούς ...βιομήχανους (αλλά χωρίς βιολογικό καθαρισμό)
Προβλέπω μπερδέματα...
23 σχόλια:
Μπορεί να δουλέψει και το 20ευρω ή το 50ευρω. Ποιός θα μοιράσει τα πιο πολλά, ή ποιος έχει πιο πολλούς στην δούλεψή του. Μην το παραβλέπεις και αυτό.
Πρέπει να ενημερωθεί ο κόσμος στα χωριά τι πρόκειται να συμβεί, τι επιλόγές έχουν, τι σημαίνουν οι επιλογές, ωστε πέρα από τις πιέσεις τα κόμματα και τα δώρα να μπορούν να αποφασίσουν συνειδητά.
Οι πολιτιστικοι σύλλογοι να αναλάβουν να τυπώσουν και να μοιράσουν σύντομα κείμενα. Το internet δεν φτάνει στα χωριά.
pou ton eides ton viologiko sth notia tino?
Άκουσα ότι έχει επιλεγεί η θέση (εκεί που ήταν παλιά τα σκουπίδια) και ότι είναι για 20.000 άτομα, δηλαδή, θεωρητικά, για όλη την Τήνο. Βέβαια μπορεί αυτά να είναοι παραμύθια, οπότε ο βιολογικός είναι στο μπλε Αιγαίο, και με τα ρεύματα της περιοχής, τα βιολογικά υποπροϊόντα πάνε προς Αγιο Φωκά, Βρέκαστρο κλπ.
Δείτε και:
http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=24260248
Συγνώμη κόπηκε.
βλ. σημερινή Ελευθεροτυπία.
Ο Τατούλης στην σημερινή Ελευθεροτυπία, από το λινκ του underwater:
Πολλές ήταν οι ελπίδες που είχαμε εναποθέσει στην εφαρμογή της πρώτης φάσης του «Καποδίστρια». Και παρά τις αντιδράσεις τότε κάποιων «ημετέρων», σωστά η χώρα προσανατολίσθηκε προς λιγότερο κρατισμό και περισσότερη αποκέντρωση.
1 Σήμερα, όμως, είναι εμφανές ότι μόνο τοπική αυτοδιοίκηση δεν έχουμε. Και αυτό γιατί σε κρίσιμους τομείς, όπως η διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια, η παραγωγή μελετών και έργων και η παροχή σημαντικών υπηρεσιών, ο δήμος δεν έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο. Ολα αυτά, κατά έναν πολύπλοκο και ασύνδετο τρόπο, αποφασίζονται από κάποιους άλλους παράγοντες της περιοχής και όχι μόνο... (νομάρχες, περιφερειάρχες, υπουργοί κ.λπ.). Το αποτέλεσμα;
Η τοπική αυτοδιοίκηση δεν είναι ούτε ισχυρή ούτε αποτελεσματική. Οι περισσότεροι δήμοι κινδυνεύουν από οικονομική κατάρρευση και οι δήμαρχοι συνωστίζονται στους διαδρόμους υπουργείων και περιφερειών...
2 Παρά το δυσάρεστο της κατάστασης, παραμένει επιτακτική η ανάγκη για ένα νέο κύμα υποχρεωτικών συγχωνεύσεων δήμων και περιφερειών της χώρας, με τον «Καποδίστρια ΙΙ». Κακά τα ψέματα. Η ολοκληρωμένη προσέγγιση της πραγματικότητας γενικότερα δεν μπορεί να επιτευχθεί από το Κοινοβούλιο και από το γραφείο του πρωθυπουργού. Αυτά τα προβλήματα απαιτούν ένα εξελισσόμενο σύστημα διακυβέρνησης και κυρίως μια ισχυρή τοπική αυτοδιοίκηση.
3 Αναλαμβάνοντας τη διακυβέρνηση, το 2004, είχαμε εξαγγείλει λιγότερο κράτος και αποκεντρωμένες διοικητικές υπηρεσίες. Μας δίνεται μια σημαντική ευκαιρία ενόψει του σχεδίου «Καποδίστριας ΙΙ» να μειώσουμε τον κρατικό συγκεντρωτισμό.
Αρχικά εστιάζοντας στη φορολογική αποκέντρωση: Οι νέοι δήμοι θα μπορούν να ελέγχουν αποτελεσματικότερα τη διαδικασία βεβαίωσης και είσπραξης των τοπικών εσόδων και μακροπρόθεσμα θα είναι σε θέση να δημιουργήσουν ιδίους εισπρακτικούς μηχανισμούς και να απαλλαγούν από κάθε είδους «κηδεμονίες».
Κατ' αυτόν τον τρόπο, και έχοντας εξασφαλίσει νέους πόρους, μπορεί να ακολουθήσει και η μεταφορά αρμοδιοτήτων στους Δήμους σε τομείς όπως η πρωτοβάθμια εκπαίδευση, η κοινωνική πρόνοια, η πυροσβεστική, οι τοπικές παρεμβάσεις στο δομημένο και φυσικό περιβάλλον, η πρωτοβάθμια υγεία και η προληπτική ιατρική.
4 Αυτή η αποκέντρωση φορολογικών εσόδων και αρμοδιοτήτων -κάτι που συμβαίνει εδώ και πολλά χρόνια στα περισσότερα ευρωπαϊκά κράτη- θα ενδυναμώσει μεν την τοπική αυτοδιοίκηση αλλά θα δώσει και νέα αναπτυξιακή ώθηση στο κράτος, η δομή του οποίου θα είναι απλή -ευδιάκριτη- αποκεντρωμένη. Ως εκ τούτου, η κεντρική εξουσία (κυβέρνηση) θα έχει έναν ρόλο πραγματικά επιτελικό διατηρώντας αμιγώς τον έλεγχο σε υπουργεία-κλειδιά που διαχειρίζονται εθνικές υποθέσεις (Αμυνας, Δημ. Τάξης, Οικονομικών, Εξωτερικών).
Από την άλλη πλευρά η περιφερειακή αυτοδιοίκηση θα έχει ως κύρια αποστολή την ανάπτυξη, ενώ το συμβούλιο και ο περιφερειάρχης θα είναι αιρετοί.
5 Η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση δεν έχει πλέον νόημα ύπαρξης! Σήμερα, διεκδικεί αγωνιωδώς ρόλο, για μεν την ανάπτυξη από την περιφέρεια, για δε την παροχή υπηρεσιών από τους δήμους ολόκληρης της επικράτειας.
Η ανάπτυξη, όμως, απαιτεί μεγάλα γεωγραφικά σύνολα για να σχεδιαστεί σωστά, η δε παροχή υπηρεσιών πρέπει να έχει σημείο αναφοράς τους ίδιους τους πολίτες βάσει των αναγκών στις εκάστοτε τοπικές κοινωνίες. Συνεπώς, αν δεν καταργηθεί η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση, τότε θα φθίνει σταδιακά μέχρι την αυτοκατάργησή της.
6 Το 2004 μιλούσαμε για επανίδρυση του κράτους. Υστερα από τέσσερα και πλέον χρόνια θα έπρεπε τουλάχιστον να έχουμε διδαχθεί από την εμπειρία. Την κακή τύχη της επανίδρυσης τη γνωρίζουμε όλοι.
Την ομολόγησε και ο ίδιος ο κατ' εξοχήν αρμόδιος υπουργός με την ανάθεση σχετικού έργου σε μεγάλη εταιρεία της αλλοδαπής προκειμένου να μας ενημερώσει, η τελευταία, για τις απαραίτητες κινήσεις που πρέπει να κάνει η ελληνική πολιτεία. Μόνοι προφανώς δεν μπορέσαμε ή δεν διαθέσαμε αρκετή τόλμη για να υλοποιήσουμε τις υποσχέσεις που δώσαμε...
7 Σε ό,τι αφορά όμως και την επανίδρυση της τοπικής αυτοδιοίκησης, λείπουν, κατά την άποψή μου, οι σαφείς γραμμές. Πού πάει η χώρα; Ποια είναι η μορφή οργάνωσης που θα επιλέξουμε για το μέλλον μας; Προς τι η βιασύνη; Ποιο είναι το λεγόμενο masterplan; Πού βρίσκεται η διαβούλευση για το μεγάλο αυτό θέμα;
Εν ολίγοις, απαιτείται ένα ολοκληρωμένο εθνικό επιχειρησιακό σχέδιο καθώς και υποστηρικτικοί μηχανισμοί για την εφαρμογή του. Απαιτείται, όμως, και ριζικός επαναπροσδιορισμός των σχέσεων της αυτοδιοίκησης με την κεντρική εξουσία. Η νέα αυτή μεταρρύθμιση πρέπει να σχεδιαστεί από κοινού για το συνολικό πολιτικό και διοικητικό σύστημα της χώρας.
8 Εχω υποστηρίξει πολλές φορές ότι η ψήφιση ενός νομοσχεδίου δεν συνεπάγεται και την εφαρμογή του. Αυτό απαιτεί και συναίνεση και διαβούλευση και ουσιαστική ενημέρωση της κοινής γνώμης.
Στην περίπτωση του «Καποδίστρια ΙΙ», ωστόσο, ο πολίτης παρακολουθεί για πολλοστή φορά τις σχετικές αψιμαχίες, λες και πρόκειται για κάτι που δεν τον αφορά. Και εμείς μοιάζουμε να μην λαμβάνουμε τα μηνύματα.
*Και εξηγώ: Στις τελευταίες εκλογικές αναμετρήσεις, οι δημότες άρχισαν δειλά δειλά να αγνοούν αυτό που καταχρηστικά ονομάζουμε «κομματικές γραμμές». Θεμελιώδη ρόλο στην ψήφο τους έπαιξε η εργατικότητα εκείνων που διεκδίκησαν το θώκο και όχι το αμφιλεγόμενο χρίσμα που ορισμένα δήθεν υψηλόβαθμα στελέχη έδωσαν σε κάποιους παράγοντες των τοπικών κοινωνιών με μοναδικό κριτήριο την κομματική περγαμηνή.
9 Η Ν.Δ. πρέπει να αφουγκρασθεί τις αλλαγές αυτές. Εχει την ευκαιρία να γίνει το πρώτο κόμμα που θα δείξει εμπιστοσύνη στους πολίτες.
Να τους αφήσει ελεύθερους να εκλέξουν αυτούς που, κατά την άποψή τους, θα είναι καλύτεροι στη διαχείριση των καθημερινών τους προβλημάτων και να στηρίξει την τοπική αυτοδιοίκηση παρέχοντας τους απαραίτητους υποστηρικτικούς μηχανισμούς για να υλοποιήσει το έργο της. Πρέπει τώρα να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν υπάρχουν κομματικά χρωματισμένες λύσεις στα προβλήματα των Ελλήνων.
10 Μόνο έτσι θα αποδείξουμε ότι δεν λειτουργούμε παλαιοκομματικά και ότι προωθούμε την ανάπτυξη σύγχρονων μορφών οργάνωσης και λειτουργίας με κριτήρια αξιοκρατίας.
Σε διαφορετική περίπτωση, είναι μαθηματικά βέβαιο ότι η τοπική αυτοδιοίκηση θα συνεχίσει να λειτουργεί ως ο μικρός, άβουλος και επαίτης αδελφός. Ακόμη και μετά τον... «Καποδίστρια Χ»...
* Ο Π. ΤΑΤΟΥΛΗΣ είναι πρώην υφυπουργός Πολιτισμού και βουλευτής Αρκαδίας της Ν.Δ.
Ευχαριστώ φίδι, καλό βράδυ.
Και από το άρθρο της Ελευθεροτυπίας προκύπτει ότι ή το κεντρικό κράτος πρέπει να αφήσει ουσιαστικά την Αυτοδιοίκηση να λειτουργήσει, ή να καταργηθούν τα πολλά γραφειοκρατικά στρώματα ανθρώπων που μπορεί να είναι καλοπροαίρετοι,(και μερικοί ικανοί) αλλά στο τέλος γίνονται μια άμορφη μάζα άνθρώπων που εκλέγονται ή διορίζονται χωρίς αντικείμενο. Εκτος αν το ζητούμενο είναι να έχουμε μια τάξη αξιωματικών χωρίς αξιώματα
Ολη η φαγωμάρα είναι για το μάσημα των ΕΟΚικών και κρατικών προγραμμάτων. Οποιος ελέγχει τα κονδύλια ελέγχει και το μάσημα. Για αυτό δεν τα εκχωρούν στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, για να μασάνε στην Αθηνα.
Eτσι και γινει ένας δήμος για όλο το νησί τα χωρια της ενδοχωρας θα υποβαθμιστουν, ποιος θα τα κοιταξει? Μονο ο Πύργος θα γλιτωσει...
Ανεξάρτητο Δήμο Εξωμβούργου, αρμοδιότητες στον Δήμο. Το Επαρχείο να μοιραστεί μεταξύ των Δήμων. Νομαρχία και Περιφέρεια να καταργηθούν απλά δικαιολογούν την ύπαρξη τους με διορισμένους και περίεργους γρφαφειοκράτες. Οι Τηνιακοί νομαρχιακοί σύμβουλοι να ενταχθούν στους Δήμους όπου μπορούν να προσφέρουν. Τα περί Πύργου είναι κοροϊδία εκτός αν την στηρίζουν για να τροφοδοτούν χόρτο.
Αν κατι πρέπει να είναι ανεξάρτητο πρέπει να είναι το Ξώμπουργο. Ας ενωθεί ο ιστορικός Πύργος με την Χώρα να κάνουν μουαγιέν στον δείκτη κουλτούρας και για; φρέσκο ψάρι Σενεγάλης στον Πάνορμο
Ο σχεδιασμός προβλέπει ένα Δήμο για όλο το νησί, όπως το ίδιο προέβλεπε και για τον πρώτο Καποδίστρια. Μετά μπήκαν σφήνα οι Ξωμερίτες που πάντα θεωρούσαν την περιοχή τους χώρια από τις άλλες, μπήκαν και τα άλλα χωριά αλλά δεν τους βγήκε ο Δήμος Κάτω Μερών και Πάνω Μερών που ήθελαν (οπότε τους ενώσαν και με τις ευλογίες των παπάδων οι οποίοι φοβόντουσαν οι μεν τους δε), ήταν και εύκολοι στο ρουσφέτι οι σχεδιαστές του προγράμματος και καταλήξαμε στο σήμερα.
Πίστεύω ότι ο ένας Δήμος είναι απαραίτητος για το νησί. Ένας με αρμοδιότητες πολλές και πολλές οικονομικές δυνατότητες. Να καταργηθεί και το Επαρχείο αφού με Δήμο που ελέγχει όλο το νησί δεν έχει λόγο ύπαρξης. Δυστυχώς ο Δήμος θα ευνοήσει τη Χώρα και τα πέριξ αυτής. Αν προβλέψουν ισυρή εκπροσώπηση από τα Τοπικά Συμβούλια και αν αυτά αποκτήσουν έστω μικρή και διοικητική αυτονομία εντός Δήμου τότε κάτι γίνεται
Την πρόταση για την Καρδιανή 50-50 δεν την κατάλαβα αμμοδύτη.
ούτε αυτός την κατάλαβε, μάλλον προβοκάρει αλλά αν είναι να πάει η Καρδιανή ανεξάρτητη με τον Πύργο, ας την διχοτομήσουμε αλλά Κύπρο. Το πιο όμορφο χωριο είναι, αν το μοιραστούμε
Kαλά πιστεύετε ειλικρινά πως αν ο Δήμος (1 ή 2 ή 3 ή 1013) είχε πολλά χρήματα στα χέρια του θα έβγαινε σε καλό? Με ποια κριτήρια θα τα επένδυε?
Μπετόν--> παντού,
δρόμοι--> παντού,
μελέτες--> ότι να'ναι, άχρηστες είναι έτσι κι αλλιώς,
εργολαβίες--> εδώ το καλό μαγαζάκι
Εγώ προτείνω μεικτά ψηφοδέλτια για να ψηφίζουμε πρόσωπα κι όχι κομματόσκυλα, και αν θέλουν ένα Δήμο, να δημιουργηθεί τοπική κυβέρνηση με υποχρεωτική παρουσία τουλάχιστον ενός υπαλλήλου από κάθε Υπουργείο σε κάθε νησί. Θέλω να έχω τον αρχαιολόγο μου, τον γεωλόγο μου, τον περιβαλλοντολόγο μου, τον μαρκετίστα για τον τουρισμό εδώ κι όχι στην Αθήνα ή στη Σύρα. Θέλω όλοι αυτοί να είναι υπεύθυνοι για την κατάσταση στο νησί, να ενδιαφέρονται και να ασχολούνται αποκλειστικά με την Τήνο (πάνω, κάτω, έξω και πλαγίως).
Κι όμως, σχεδόν προτιμώ τον Δήμο να κάνει ζαβάδες από την Περιφέρεια ή την Νομαρχία να ροκανίζει λεφτά για ανύπαρκτα έργα. Για βρες πόσα λεφτά έχει πάρει η Νομαρχία για έργα που ενδιαφέρουν αυτούς του μπλογκ εδώ )και εσένα από αυτά που γραφεις στα σχόλια) και τι έγιναν τα λεφτά.
Αλήθεια της Νομαρχίας είναι το λιμάνι της Τήνου;
Θα μπορούσε η Κοινότητα Κτικάδου ή Τριαντάρου να έχει όλες αυτές τις υπηρεσίες και υπαλλήλους; όχι Τις έχει η Κοινότητα Πανόρμου; όχι.
Οπότε καταλήγουμε σε ένα ισχυρό Ο.Τ.Α. Μπορεί ένας ισχυρός Ο.Τ.Α. χωρίς ίδιους πόρους να κάνει επενδύσεις και αναπτυξιακά έργα; όχι άρα ζητάμε και τη χρηματοδότηση, μάλλον καλύτερα την οικονομική αυτονομία και αυτοδθναμία ώστε να μην εξαρτάται από τη χρηματοδότηση του κέντρου.
Τώρα αν αυτοί που βγαίνουν είναι κοπρόσκυλα ή ανίκανοι, τι να πω;
Δεν θα απωλλέσω το δικαίωμα να ψηφίζω για τον τόπο μου διότι κάποιοι είναι άρπαγες. Θα προσέχω τι ψηφίζω !!
Aναπτυξιακά έργα = Όργιο νομοθετικών, περιβαλλοντικών και οικονομικών αυθαιρεσιών
Συγνώμη και ποιος θα διαχειρίζεται τα μεγάλα αναπτυξιακά έργα? Ο γιος της κυρα-Τασούλας που έβγαλε με το ζόρι το δημοτικό και που τον ψήφισε το σόι του μπαμπά του, της μαμάς του και των πεθερικών και εκλέχθηκε δημοτικός σύμβουλος?
Η' θα έρθει νέα τάξη λογίων δημοτικών υπαλλήλων που θα λύνουν και θα δένουν στους δήμους και θα το παίζουν χαλίφηδες στη θέση του χαλίφη?
Νομίζω έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας μέχρι να μπορέσει να λειτουργήσει το σύστημα όπως το οραματίζεστε.
Προτιμώ ατελείς ντόπιους που τους βλέπω από σοφιστικέ δήθεν ειδικούς ασχετους από το πουθενά να μου λύνουν τα προβλήματα στη Σύρο.
Ο εραστής των γεωτρήσεων στην Νομαρχία δεν είναι? Και από που είναι? Από την λιμνοθάλασσα του Μεσολογγίου γιαυτό ειδικέυεται στα υπόγεια νερά.
Μία δύο, θα αναβαθμιστούν οι δικοί μας. Παπούτσι από τον τόπο σου...
ανώνυμε 6.04, πράγματι όπως σου λέει ο επόμενος, δεν είναι πρόταση να πάρεις σοβαρά, αλλά κυριολεκτικά λέει να πάει η μισή Καρδιανή με τον Δήμο Εξωμβούργου και η άλλη μισή με τον Πύργο (ή την Χώρα). Φυσικά, αστειεύομαι!
Καλημέρα και καλό μήνα μετά απο το δύωρο βραδυνό ταξίδη επιστροφής βρίσκω Καποδίστρια 2 δεν γίνεται να μην σχολιάσω.
Τον χαρακτηρισμό πολιτική πό...
τον έχεις ακούσει στην Τήνο σε ποιόν να απευθήνεται άραγε,ξέρεις δραστηριοποίτε και με εκτάσεις κοντα στα μονοπάτια που περνοδιαβένεις(μιλάει και πολυ για τις εναλακτικές μορφές ενεργειάς).Αναμεταδότες κεραίες κινητής τηλεφωνίας με την μορφή καπνοδόχου βλέπουμε πολύ τακτικά στην Αθήνα,στην Τήνο υπάρχει σε κανένα κτίριο; και αν ναι σε πιο μισό θα πάει μάλλον του Πύργου.
Για τα τοπικά συμβούλια που αναφέρεις δεν ξέρω καν αν έχουν θεσμικό η διακοσμητικό ρόλο αφου όλες τους οι αρμοδιότητες απορέουν απο τον Δήμαρχο παλαιός κώδικας η απο τα 2/3 του συμβουλίου με το νέο κώδικα.
Ένας συγγραφέας βιβλίων για την τοπική αυτοδιοίκηση(Καραναστάσης δημοτική και κοινοτική κώδικες)αναφέρει για τα τοπικά συμβούλια το σκεπτικό του νομοθέτη οτι δηλαδή η δημιουργία τους αφορά μόνο των περιορισμό των αντιδράσεων των τοπικών κοινωνιών,και λειτουργούν ως γνωμοδωτικά όργανα του Δημάρχου.
Επειδή με τα οικονομικά μας λες οτι τα πας καλα (πώληση Μεγάλης Βρετάνιας κλπ)ο Δήμος Εξωμβούργου είναι οικονομικά βιώσιμος;
Επειδή ο τρόπος διοίκησης δεν έχει καμιά σχέση με την παραδοσιακότητα του κάθε μέρους,έναν Δήμο σε όλη την Τήνο για ενιαία αντιμετώπηση όλω των μεγάλων προβληματων και για ένα ενιαίο σχεδιασμό.
Αραγές θυμάται κανείς τις αποφάσεις των κοινοτικών συμβουλείων την άνοιξη του 1997(θα σας βοηθήσει να τις συγκρίνεται με την σημερινή του Δημου Εξωμβούργου)
και ποιούς υπουργούς και παράγοντες είχε το ελικόπτερο μέσα οταν τριχοτομούσαν την Τήνο σε φιλέτα και σε κόκαλο.
Θα έχει και συνέχεια το πράγμα θα τα ξαναπούμε.
Δημοσίευση σχολίου