Συχνά έχω αναφέρει τον παπά Αντώνη. Τώρα που κατόρθωσα και έβγαλα στον αέρα ένα μικρό κομμάτι από το έργο του (τις αρχαιολογικές διαδρομές), και, αφού τον προειδοποίησα, να τον.
Ο νεαρός αριστερά. Μετά είναι ο Πέτρος, ο Γιάννης, ο Λωρέντζος και, μόνο από την η άκρη του πράσινου πουλόβερ, ο συγχωρεμένος ο Ιερεμίας.
Πρέπει να είναι 1974 ή 75.
Ο νεαρός αριστερά. Μετά είναι ο Πέτρος, ο Γιάννης, ο Λωρέντζος και, μόνο από την η άκρη του πράσινου πουλόβερ, ο συγχωρεμένος ο Ιερεμίας.
Πρέπει να είναι 1974 ή 75.
12 σχόλια:
ο Γιαννης ο χυμος
πες μας και τους υπολοιπους
όχι "χυμός", αλλά "χειμός" ή "χιμός" ή "χειμώς", από το "χειμώνας" ή, για την ακρίβεια, chimonas, όπως αναφέρονται οι πρόγονοί του στα αρχεία της εκκλησίας από το 1780-1900 περίπου. Σε μερικές περιπτώσεις το "chimonas" σχετίζεται και με το cossinni ή cuzzinni.
Και αυτό από το έργο του παπα Αντώνη με τις γεννήσεις, γάμους και θανάτους στα Κάτω Μέρη.
Οι άλλοι είναι ο Πέτρος (του μπαρμπα Πέτρου του μαραγκού) και ο Λωρέντζος Ανδροβικ ή "Συριανός"
Ο Ιερεμίας, που φαίνεται μόνο το πουλόβερ του, ήταν Στεργιώτης, παρατσούκλι Βούρος ή Βίρης, σχεδόν μόνιμος κάτοικος Βαθειάς Λίμνο.
Συγχαρητήρια στον παπά Αντώνη για τις αρχαιολογικές και άλλες διαδρομές στα Κάτω Μέρη, καθώς και σε «φιδίσιες» ιστοσελίδες και blogs που τις δημοσιεύουν και μας διδάσκουν την τοπική ιστορία των Κάτω Μερών και των προγόνων μας.
Υπάρχουν πράγματα «κρυμμένα» που δεν φαίνονται με μια πρώτη επιπόλαιη ματιά ενός παρατηρητή σε τοπία, σε πρόσωπα που τα κατοικούν και στην ιστορία τους και που το «μεράκι» ερασιτεχνών και μη ερευνητών αποδεικνύεται ότι μπορεί να τα αναδείξει.
Η φωτογραφία του πρέπει να είναι μάλλον από την αρχή της πορείας του ως παπάς στα τέσσερα χωριά.
μου μοιάζει με μπαντινάδα
Επί τέλους να φαινόμαστε. Ο παπα Αντώνης ήταν ο σύνδεσμος που μας κρατούσε στα χωριά μας τυχεροί οι Καρδιανιώτες που τον έχουν
Οχι απλώς τυχεροί, αλλά πολύ τυχεροί είμαστε.
Και ας έχουν μείνει 10 γερόντια πιά.
Πάντως οτι τον συμπαθούσαν οι κατωμερίτες φαίνεται ακόμα γιατί έρχονται απο τις απλες λειτουργείες μέχρι και τα πανυγύρια για να τον τιμήσουν με την παρουσία τους.
ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΕΝΑΝ ΙΕΡΕΑ (ΣΤΟΝ ΠΑΠΑ ΑΝΤΩΝΗ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ) ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟΝ ΠΗΡΑΝΕ.
ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΝΙΚΟΛΑΟ ΠΡΙΝΤΕΖΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ Η ΟΜΟΝΙΑ ΚΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ.
ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟ, ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΠΡΟΞΕΝΗΣΑΝ.
Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΙΕΡΕΑ.
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑ 'ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΑΖΟΥΜΕ'.
ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΖΗΣΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΟΠΟ, ΠΩΣ ΕΡΧΕΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΞΩΣΤΡΑΚΙΖΕΙΣ????????
ΣΥΝΟΨΙΖΩΝΤΑΣ Η ΑΠΕΡΙΣΚΕΨΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΟΝΤΕΥΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΡΕΨΕΙ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΜΑΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ.
ΟΣΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΧΩΡΙΑΝΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΑΝΤΩΝΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΕΠΕΣΑΝ ΣΤΟ ΚΕΝΟ.............
ΧΑΡΑΚΤΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΧΩΡΙΑΝΩΝ ΠΗΓΕ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΤΙΣΕΙ, ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ 'ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΕΣΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ'''
(ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ?????)
Η ΑΠΟΣΙΑ ΤΩΝ ΧΩΡΙΑΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΔΕΙΞΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΑ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟ!!!!!
ΙΕΡΕΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ Ο ΠΑΠΑ ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΜΑ ΤΟΥ ΔΙΩΧΝΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ!!!!!!!!!
Από την μία ο επίσκοπος έχει δίκιο, από την άλλη έχεις εσύ (και όλοι εμείς) ΑΝΩΝΥΜΕ.
Και την πίστη μας έχουμε, και τον παπά θυμόμαστε και ξέρουμε ότι υπαρχουν παιχνίδια πι΄σω απ την πλάτη μας
Πάντως ε΄ναι δυστυ΄χώς όπως τα λες
πως ακριβως αιτιολογεις το δικιο του επισκοπου???????
απο την στιγμη που λειτουργει με 2 μετρα και 2 σταθμα.(στον κατωμεριτη αναφερομαι), οσα χρονια γνωριζω αυτον τον τοπο που δεν ειναι και λιγα ποτε δεν ειχε ξανασυμβει παρομοιο γεγονος.
γενικοτερα στο νησι και ειδικοτερα στο δημο παιχνιδια παιζονται πολλα,
αλλα μεσα στην εκκλησια ρε παιδια????
αυτο παει πολυ!
Δημοσίευση σχολίου