Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

Απογευματινή σιέστα


Το είχα ρίξει στον ύπνο στην ζεστή άσφαλτο (καλά, τέτοια απόλαυση…), όταν σταματάει ένα μηχανάκι 5-10 πόντους μπροστά μου και κατεβαίνει ένα αποτροπιαστικό ον που είχε όρεξη για κουβέντα.


Τον αγνόησα παντελώς στην ησυχία της σιέστας μου, αλλά αυτός δωσ’ του να βγάζει φωτογραφίες, λες και δεν είχε ξαναδεί οχιά στην άσφαλτο. Του άρεσε φαίνεται η ουρά μου που μόλις έχει αρχίσει να αναδημιουργείται μετά από πρόσφατο ατύχημα.


Σε κάποια φάση μου κολλάει τον φακό μπροστά μου, άπαγε της αμαρτίας, λέω μέσα μου, γυρεύοντας πάει ο τύπος, αλλά τον αγνόησα. Ξαφνικά, αρχίζει να χτυπάει τα πόδια του και να με σκουντάει με ένα ξερό κλαδί, κάνοντας νοήματα και δείχνοντας ένα άσπρο πράγμα με τέσσερεις ρόδες που έστριβε την στροφή στην Ξυνάρα.


Με τα πολλά, αυτός στην μέση του δρόμου, σταματημένο και το τετράτροχο, είπα μέσα μου «πολλοί γίναμε εδώ πέρα», πάω μέσα στα χόρτα, ούτε να κοιμηθεί κανείς δεν μπορεί πια σε αυτό το νησί.

8 σχόλια:

Μποτίλια στο πέλαγος είπε...

Χάλασε ο ύπνος, αλλά το ξερό χορτάρι και η μαύρη πέτρα φέρουν την δόξα. Και μόνο εκεί αντλεί την δύναμη ο όφις για να εγερθεί ως ράβδος Μωυσέως. Εκεί που το σανίδωμα υποχώρησε η σκιά δεν θα αντέξει.

Ανώνυμος είπε...

Καλά είσαι καλά καλά λωλός

Ανώνυμος είπε...

Τι το άφησες το διάολο και δεν τον σακάτεψες.

Ανώνυμος είπε...

Αφού στο λέει ένα χρόνο τώρα ότι τα φίδια πρέπει να είναι προστατευόμενα

Ελληνας Ναύτης είπε...

Proti fora eida ohia sti zoi mou.
Poly kalo

Artanis είπε...

Καλά έκανες αμμοδύτη μου, και είναι και αρσενικούτσικος…Κρίμα να πάει χαμένο το έρμο το ζωντανό, κι έχει να καθαρίσει ποντίκια και έντομα από το νησί…Αν σου πω τι έπαθα εγώ μια φορά : http://artanis71.blogspot.com/2008/08/blog-post.html
Ρίξε μια ματιά, μπορεί και να γελάσεις…

Ανώνυμος είπε...

http://www.antinews.gr/?p=7113

Αυτό το άκουσες; Για δες...

αμμοδύτης είπε...

Κάτω από την πίεση του ήλιου, Μποτίλια...

Φίδια δεν σκοτώνω, σταματώ όταν τα δω στον δρόμο, για να μπορέσουν να φύγουν, αυτά και τα γεράκια και τα φρύγανα τα θεωρώ την ζωή στο νησί.

artanis, τι ακούς...!!!

ανώνυμε 3.50, τα ανθρωπάρια τα έχω γραμμένα ξέρεις που... Σιγά μην λογοκρίνουν bloggers... Θα εμφανιστούν 10.000 από την Σουηδία και άλλοι 10.000 από τον Καναδά και άλλοι 10.000 από την Νεβάδα, όλοι αλλοδαποί και όλοι στα Ελληνικά και καλή τύχη στο Υπουργείο Λογοκρισίας.