Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2009

Χώρα (4)


Είμαι απτόητος από την πτώση των αγορών. Δεν με εκπλήσσουν, απλά περιμένω την δυσκολία των επόμενων μηνών, και περιμένοντας έχω πάει στο παρελθόν, σε πιο ήρεμους, λιγότερο απαιτητικούς καιρούς.

Η Παναγία ήταν πάντα εκεί, αλλά γιατί μου φαινόταν πιο απλός και φυσιολογικός ο κόσμος που πήγαινε για προσκύνημα; Να μην σας πω ότι πήγαινα και εγώ… Αυτό που μου άρεσε ότι οι άνθρωποι μου φαινόταν πιο γνώριμοι.

Όπως σας έχω πει πια δύο τρεις φορές, η Χώρα, πριν από χρόνια, μου φαινόταν πιο γοητευτική, λίγο οι προσκυνητές, λίγο οι τουρίστες… Αλήθεια… τέτοιοι τουρίστες δεν έρχονται πια… τι έγινε μεγάλωσαν; Δεν βλέπω καλά, ή πάνε αλλού; Χμμ… μάλλον δεν την προλάβατε την γενιά των λουλουδιών. Και που να σας πάω 5-10 χρόνια νωρίτερα...

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η Χώρα ήταν γοητευτική, ή οι τουρίστριες;

Ανώνυμος είπε...

Κακά τα ψέματα, η "εμφάνιση" των τουριστών έχει αλλάξει. Όλοι μοιάζουν να είναι από του Ζωγράφου ή την Ηλιούπολη (και μερικοί από Σέρες, Δράμα) Οι μόνοι ξένοι που έρχονται είναι όσοι έχουν σπίτια.

Ανώνυμος είπε...

έχεις πρόβλημα με την Ηλιούπολη?