Πέμπτη 15 Μαΐου 2008

Φιλοσοφία 1

Η ανάλυση αξιών, σκοπών ζωής, ανασφαλειών, ερώτων, μαντέψτε που οδηγεί. Στον υπέρτατο φόβο. «Πρέπει να κοιτάξεις βαθειά στην ψυχή σου και να αντιμετωπίσεις τον υπέρτατο φόβο σου» (δεν το είπε κάποιος φιλόσοφος, ο Darth Vader το είπε στον γιό του, Luke Skywalker λίγο πριν την τελική μάχη)…
Ο υπέρτατος φόβος είναι ένας δρόμος που οδηγεί σε μία μισάνοιχτη πόρτα που από πίσω έχει σκοτάδι, ή δεν ξέρεις τι έχει και υποψιάζεσαι σκοτάδι. Έχω ένα φίλο, ηγούμενο στην Μονή Τοπλού. Έξω από το δωμάτιό του κάποιος αρχαίος ηγούμενος είχε σκαλίσει «φιλοσοφία εστί η του θανάτου μελέτη» Όλες οι φιλοσοφίες, όλες οι θρησκείες, όλα τα άγχη, οι έρωτες… εκεί δεν καταλήγουν;

Εγώ είμαι πρακτικός και πεζός άνθρωπος. Θέλω να βρω μέρος να μου αρέσει. Το 1973 νόμιζα ότι ήταν ο Κολυμπήθρα. Τώρα ούτε για αστείο, βιολογικοί, beach party, δεν το συζητώ. Μετά σκέφτηκα ο Λεντάδος απέναντι από τους Αγίους Ανάργυρους, θα φυλάω τα δέντρα που φύτεψε ο παπα-Αντώνης, θα του αρέσει η ιδέα να είμαι γελούδα για τα δέντρα του. Μετά έφεραν την μεσαία τάση και ξενέρωσα.

Μετά πήγα στο Κάτω Κλείσμα. Καρδερίνες στα κυπαρίσσια, φωνές από παιδιά και κότες στο χωριό. Ελκυστική εκδοχή…

1 σχόλιο:

venthesikymi είπε...

vlepw fovo kai apo tous episképtes sou fídi? í aplá den endiaférei to thema?