Παρασκευή 23 Μαΐου 2008

Κέντρο Υγείας

Με όλη την γκρίνια για την Βιομηχανική Ζώνη και τα κατσίκια, είδα ότι υπάρχει γκρίνια και για τις ανάγκες του Κέντρου Υγείας. Κόβει η Ε.Ε. τις εφημερίες, οι αμοιβές είναι μικρές, δεν υπάρχουν αρκετοί γιατροί και αυτοί που είναι εδώ ζορίζονται.

Ίσως θα έπρεπε να μαζέψουμε υπογραφές να τις στείλουμε στους γραφειοκράτες στην Αθήνα και να τους πούμε ότι το Κέντρο Υγείας είναι καλύτερο από ότι παλιά, αλλά θέλει βοήθεια. Ή να σκεφτούμε σε τοπικό επίπεδο, πως μπορούμε να το ενισχύσουμε. Κάπου είχα ακούσει ότι υπάρχει κάποιος Σύλλογος Φίλων… θα μάθω περισσότερα.

Τον Ιούνιο του 1996, έπεσα με την μοτοσικλέτα μου ένα βράδι, και πρέπει να λιποθύμησα. Όταν ξύπνησα ήμουν στο ΚΥΤ με ένα χέρι σαν περισπωμένη. Ένας γιατρός ήταν από πάνω μου, και με πήγαινε για ακτινογραφία. Ο ταξιτζής που με μάζεψε ειδοποίησε το ασθενοφόρο, και βρέθηκε ορθοπεδικός που ειδικεύεται σε συντριπτικά κατάγματα και είχε έρθει για ψαροντούφεκο εκείνο το Σαββατοκύριακο. Μου έκαναν μια ένεση, έγινε ανάταξη, γύψος και μια κοπελιά από τον Μουντάδο, νομίζω, με φρόντισε με περαιτέρω παυσίπονα. Δωρεάν… Στην Αθήνα δεν έκανα τίποτα παραπάνω και το χέρι μου είναι μια χαρά. Καταλαβαίνετε, έχω υποχρέωση στο Κέντρο Υγείας.

Η Μαίρη και η Μαρία είναι στο μικροβιολογικό. Μου φαίνεται θα πάω για εξετάσεις αίματος, να επιβεβαιώσω ότι πρέπει να προσέχω αυτό ή το άλλο. Όλο το Κέντρο Υγείας είχε μία φιλικότητα, αν και ξέρω ότι υπάρχουν άνθρωποι που ζορίζονται εκεί. Η Μαρία είναι κόρη του παλιού μου φίλου του Στέφανου από την Καρδιανή, που πέθανε πέρυσι τέτοιο καιρό και την άλλη Κυριακή είναι το μνημόσυνό του.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ξέρω μια δενδρογαλιά σαράντα χρόνια! (μπορεί να μην είναι η ίδια, αλλά για μένα είνα, γιατί δεν βλέπω διαφορές, άλλωστε δεν μπορούμε να τα πούμε κι από πολύ κοντά....λοιπόν πάιζει μαζί μου και μου δηλώνει την παρουσία της συχνά πυκνά. Δηλώνει μόνιμη κατοικία, σε ένα κενό στα θεμέλια του σπιτιού στην αρχή του κήπου .Φεύγω από τον κήπο εγώ βγαίνει αυτή, πάω εγώ, μπαίνει λυκνιζόμενη αυτή κι αυτό γίνεται κάθε φορά. Αυτά μόνον τα καλοκαίρια, στο βουνό.
Έτσι ήθελα να στο πω. Ξέρω, μπόλικα για φίδια. Οχι επηστημονικά, δια ζώσης, κι έχω δει και το βλέμμα τους όταν τά χει γρατζουνίσει ο γάτος μου, γιατί η γρατζουνιά γι αυτά είναι χειρότερο κι απ' τον επερχόμενο θάνατο.
Έτσι μου ρθε να στα πώ.
Νά ναι άραγε η ίδια?

Ανώνυμος είπε...

Δενδρογαλιά δεν ξέρω αν είναι πραγματικό το γεγονός αυτό που αναφέρεις, αλλά έχω να πω κι εγώ κάτι σχετικό

Παλιά στην αυλή του σπιτιού μου, στο ντουβαράκι δίπλα στο πλυσταριό έβγαινε κάθε χρόνο μια σαυράδα, η γιαγιά όταν έπλενε τα ρούχα δεν τη πείραζε, αντιθέτως την καμάρωνε, της μίλαγε, και την αποκαλούσε “η φιλενάδα μου”, η σαυράδα δε φοβόταν καθόλου, στεκόταν δίπλα και χάζευε τα νερά...

Η γιαγιά έχει πεθάνει χρόνια τώρα, το ίδιο πιστεύω και εκείνη η φιλενάδα της, αλλά μου κάνει εντύπωση ότι στο ίδιο μέρος κάθε χρόνο ξανάρχεται μια σαυράδα που δεν φοβάται όπως οι άλλες τους ανθρώπους, σχεδόν την αγγίζεις, κάθετε πάνω στο ντουβαράκι, την πλησιάζω, και με επεξεργάζεται όλο απορία. Είναι πραγματικά σαν μια παρέα, με αναγκάζει κατά κάποιο τρόπο όταν είμαι εκεί τριγύρω να έχω την έγνοια της…λες και θέλει να μου θυμίσει κάθε χρόνο ότι είμαστε συνιδιοκτήτες του σπιτιού,
…αν υπάρχουν πραγματικά ιδιοκτησίες…….

zavodiniakia είπε...

μ'αρέσει το θέμα με το Κέντρο Υγείας.

κάθε υποστήριξή του βοηθάει το νησί

Ανώνυμος είπε...

Πάντως με τα πολλά σχόλια εδώ μέσα, κάτι έγινε και στον Δήμο Εξωμβούργου! Έστειλαν επιστολή για την κατάσταση στο Κέντρο Υγείας.
Αν αυτό το blog ευθύνεται έστω και λίγο γι΄αυτή την εξέλιξη, μην σταματάτε να στέλνετε!!!
Λες τελικά να μπορούμε να αλλάξουμε κάτι;

ΥΓ: Κάποιος ψάχνει τα κατσίκια!!!

Ανώνυμος είπε...

Τηθύς,
πραγματικό είναι και σε καλώ να το δεις γιατί το περασμένο σαββατοκύριακο είδα το "πουκάμισό" της ξανά λίγο πιο πέρα από το σπίτι της, γιατί σπίτι της είναι όχι δικό μου. Όλο το βουνό εννοώ.
Άρα διακοπές ξανά μαζί!

Ανώνυμος είπε...

Μπα, πρώτα έστειλε επιστολή ο Δήμος και μετά από μια-δυο μέρες έγινε θέμα εδώ...

Ανώνυμος είπε...

Απ όσο γνωρίζω ένα επιπλέον πρόβλημα στο Κ.Υ. είναι ότι δεν υπάρχει μηχάνημα αιμοκάθαρσης και όσοι το χρειάζονται πρέπει να πηγαίνουν αν δύο μέρες στη Σύρο.
Στο τόπο μας εκτός από τους χιλιάδες τουρίστες, υπάρχουν και πάρα πολλοί μόνιμοι ηλικιωμένοι, που αντιμετωπίζουν διάφορα προβλήματα, η λύση ποια είναι δηλαδή, να μετακομίσουμε στη Σύρα? Κι εγώ το ακούω από παντού ότι το προσωπικό στο Κ.Υ. δίνει το καλύτερο του εαυτό, ακόμα και η οικονομική βοήθεια από την παναγία της Τήνου και τη καθολική εκκλησία είναι αξιέπαινη, δεν φτάνουν όμως μόνο αυτά, το Κ.Υ. πρέπει να αναβαθμιστεί, και να στελεχωθεί με περισσότερους ιατρούς.

Φίδι έκανες πολύ καλά που ανέδειξες και αυτό το θέμα είναι πολύ σημαντικό

Ανώνυμος είπε...

simpatestates oi kyries sti foto