Σάββατο 10 Μαΐου 2008

Βόλτα στον Πάνορμο (2)

Και έχεις πάει στη Σητεία; Εγώ είμαι από το Μιτάτο…το ξέρεις; και το Τοπλού; και τον Φιλόθεο τον Ηγούμενο; Και τι έκανες; πήρες σπόρους από το Βάϊ και έχεις γεμίσει την Κολυμπήθρα; --δεν μου αρέσει αυτό..! Μην μου πεις ότι έφαγες με τον παπα-Χαραλάμπη και την παπαδιά του στη Ρούσσα-κλησιά!...τον είχαμε δάσκαλο! Καμία σχέση η Κρητική ρακή με την εδώ.

Κίμων Τσιμιτάκης, του Κωνσταντίνου…Σαν να τον ξέρω από τότε που ήμουν παιδί.

Πως ήταν εκείνη η μαντινάδα στα σχόλια;

Ο Κρητικός στην ξενιτιά, όντε σκεφτεί την Κρήτη, ωσάν τα χιόνια στα βουνά, τονε σκεπάζει η λύπη

μόνο που εμάς δεν μας σκέπασε λύπη.

2 σχόλια:

venthesikymi είπε...

mipws pínoume prwi-prwi? kai ti eínai afto me tin Kriti.

αμμοδύτης είπε...

έντεκα με μία δεν είναι πρωί-πρωί... Τι να κάνω, το λέει και η μαντινάδα εξ άλλου. Ο άνθρωπος είναι λεβέντης (και οι δύο δηλαδή)