Τρίτη 26 Μαΐου 2009

Το κλίμα των ημερών


Μία δύο μέρες ακόμα, και το μόνο πράσινο θα είναι στα λαγκάδια, και σε χωράφια με ντοματιές και άλλα καλοκαιρινά, που είναι ήδη φυτεμένα, περιμένοντας την λαϊκή αγορά στην Παλλάδα..


Το κλίμα των ημερών είναι λίγο το βαρετό προεκλογικό δίλημμα των Ευρωεκλογών (πω πω βαρεμάρα… πάλι πρέπει να διαλέξω αυτόν που με προσβάλλει λιγότερο…), ο απόηχος του ταλαίπωρου μεσάζοντος μεταξύ λαδώνουσας εταιρίας και λαδωνομένων πολιτικών, που προτίμησε να σιωπήσει μακρόθεν, κάτι ψίθυροι από το ΔΝΤ ότι δεν πάμε καλά, και, φυσικά, η ζέστη, που νομοτελειακά ήρθε, θυμίζοντας μας ότι αύριο μεθαύριο θα έχουμε Ιούνιο.


Δεν ξέρω αν η άρνηση είναι δημιουργική, σε μακροσκοπικό επίπεδο σίγουρα δίνει κάποια απόχρωση στον κόσμο, αλλά είμαι αυτής της απόχρωσης.


Φυσικά, θα ήθελα να δω ένα πολιτικό με πιστευτό όραμα, συγκεκριμένες θέσεις κἆι συνεργάτες που να μην τους βλέπω και με πιάνει τεταρταίος, αλλά το έχω πάρει απόφαση: δεν υπάρχει ex machina deus, έτσι θα πάει, με μόνο φόβο κάποια απρόβλεπτη, εξωγενή, αρνητική έκπληξη.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"...Φυσικά, θα ήθελα να δω ένα πολιτικό με πιστευτό όραμα, συγκεκριμένες θέσεις κἆι συνεργάτες που να μην τους βλέπω και με πιάνει τεταρταίος..." Δυστυχώς πιο εύκολο θα είναι να πρασινίσουν τα τοπία σου το καλοκαίρι απ' το να εμφανιστεί ένας τέτοιος. Θα χρειαστούν πιστεύω πολλές γενιές...
Το συμπέρασμα μοιάζει να είναι ότι αυτή η άτιμη νεοελληνική πραγματικότητα δεν είναι και τόσο ελκυστική.
Με εικόνες είπες πορευόσουν όταν ήσουν "εκτός", σε εικόνες βρίσκεις παρηγοριά και τώρα. Μήπως αυτό σε κάνει κατά κάποιο τρόπο "εξόριστο" στον τόπο σου; Το λέω γιατί και εγώ έτσι αισθάνομαι και όλο τάσεις φυγής έχω. Η Ελλάδα που έχω στην καρδιά μου δεν είναι η Ελλάδα που βλέπω γύρω μου.

Ανώνυμος είπε...

Η θέα στις φωτό μαγευτική όπως πάντα...

Ανώνυμος είπε...

Γιατί αναρωτιέσαι και ψάχνεις μακρυά. Κάποιος κάποτε στη Χώρα είχε ονομάσει και τον συνδυασμό του ΟΡΑΜΑ ή ΤΗΝΙΑΚΟ ΟΡΑΜΑ . Για δες μπάς κιέχει τις προδιαγραφές που ζητάς ;

Ανώνυμος είπε...

Με τα δύο κόμματα που είναι το σήμα κατατεθέν της ταλαίπωρης χώρας να τσακώνονται για να συσπειρώσουν τα ζώα, με τα μικρά κόμματα δήθεν να προσφέρουν εναλλακτική λύση με συνθήματα ανόητα και κούφια, με την ζωή να γίνεται όλο και πιο δύσκολη για τον μέσο άνθρωπο που τείνει να εξαφανιστεί, με τα ψεύτικα μοντέλα που δημιουργεί η τηλεόραση και με την απογοήτευση που φέρνει η ανυπαρξία προοπτικής και εγώ θα ήμουν αρνητικός και κυνικός.

Ανώνυμος είπε...

Πες μου κάτι, έτσι για να σιγουρευτώ οτι θυμάμαι καλά, τα χωράφια που είναι φρεσκοζευγαρισμένα στις δύο πρώτες φωτογραφίες, είναι τα δίβολα ;

Ανώνυμος είπε...

To προεκλογικό κλίμα κανει καλό αφού παρατείνει τις λίγες παροχές

αμμοδύτης είπε...

Ανώνυμε 12.19 η νεοελληνική πραγματικότητα είναι, επιεικώς, περίεργη, κατά την γνώμη μου. Εξόριστoς στον τόπο μου; όχι ακριβώς, δεν είμαι υπό ...περιορισμό!

Να' σαι καλά, ανώνυμε 12.26

Άνώνυμε 8.57, δεν έχω ακούσει τέτοιο συνδυασμό, αλλά δεν είμαι μέσα στα πράγματα...

Ανώνυμε 9.00, οι επιλογές είναι από πενιχρές έως άθλιες, νομίζω.

Ανώνυμε 9.02, δεν ξέρω εάν είναι δίβολα, εξ άλλου είναι μακριά το χωράφι για να ξέρω τέτοια λεπτομέρεια. Υποθέτω ότι ρωτάς εάν είναι "διπλοζευγαρισμένο"...

Παροχές? Ανώνυμε 10.37, αυτή δεν έιναι η καταδίκη μας?

Ο νοών...νοείτω είπε...

Η συνειδητή άρνηση της ανηθικότητας και της αντιαισθητικής, είναι χρήσιμη σε κάθε επίπεδο.
Όταν δε επικοινωνείται αξιόλογα, τότε ξεφεύγει από το μικροσκοπικό επίπεδο και ανάγεται σε τροφή σκέψης στο μακροσκοπικό.