Είμαι ενθουσιασμένος από τον υδροβιότοπο στην Λιβάδα. Εν τάξει, το τοπίο δεν ήταν όπως ήταν πριν 10 ή 20 χρόνια, η λιμνοδεξαμενή είναι ένα ερωτηματικό, αλλά έχει νερά, δέντρα, πάπιες και χήνες. Οι χήνες ήταν επιθετικές. Ίσως αισθάνονται και αυτές ότι έρχονται δημοτικές εκλογές σε ένα δύο χρόνια και πρέπει να εντείνουν την προσπάθεια πόλωσης και συσπείρωσης.
Έχω νέα για σας, χήνες… Οι κομματικές ταμπέλες έχουν ξεφτίσει. Ο κόσμος ενημερώνεται και διαμορφώνει άποψη. Ούτε το ένα κόμμα θα σας σώσει, ούτε το άλλο, ούτε η ξύλινη γλώσσα περνάει, ούτε η επαναστατικότητα του καναπέ, ούτε η στείρα αντιπολίτευση, ούτε τα κούφια ευχολόγια.
Καλά... Ούτε στην Τήνο έχει τελειώσει ο εμφύλιος;
26 σχόλια:
Λες κάτι για κάποιον ή δεν καταλαβαίνω;
Αμμοδύτη μάλλον είσαι Τήνο έφυγες από τον Μαθιό και άκουγες σίγουρα Δημοτικό Σύμβουλο ο '' οποίος'' θέλει να ανεξαρτητοπηθεί και χαίρεται που άδειασε τον αρχηγό του (μπορεί να χαίρομαι και εγώ λίγο ).Στην διακίνηση της είδησης ήξερα ότι υπάρχει ο όρος λαγοί τώρα εσύ μας έβαλες τις χήνες και ο συγκεκριμένος είναι ο νούμερο ένα λαγός, έχει και υποστήριξη και από άλλη σύμβουλο της λεκάνης (έτσι συνηθίζεται να λέγονται τώρα τα κάτω μέρη )Όπως και ενδοχώρα η Καρδιανή και τα Ιστέρνια μάλλον δεν ξέρουμε τι μας γίνεται.
Και εσύ φαντάζομαι θα ήθελες μια από τα ίδια στα δημοτηκά.Δεν είσαι υπέρ της αλλαγής,εγώ θα έλεγα υπέρ και ας είναι με Μιχαήλ Άγγελο(τον θεωρό αξιόλογο).Ας υπογράψω πάλι ανώνυμος
Ανώνυμε 11:48,
Δεν είμαι ούτε υπέρ, ούτε κατά οποιασδήποτε αλλαγής, γιατί δεν εμπλέκομαι, δεν ψηφίζω, δεν είμαι υποψήφιος. Μου αρέσει το νησί, θα ήθελα να πηγαίνει μπροστά, να μην τρώγονται οι καθολικοί με τους ορθόδοξους, οι Οξωμερίτες με τους Χωραϊτες, οι Πασόκοι με του δεξιούς, οι Συριζαίοι με του υπόλοιπους, οι περιβαλλοντολόγοι με τους εργολάβους.
Για να σου λύσω την απορία, δεν μίλησα με κανέναν δημοτικό σύμβουλο, αρχηγό, υπηρέτη, πλούσιο ή φτωχό. Απλά διαβασα την καλή εφημερίδα του νησιού. Και πέρα από τα γενικά, κατάλαβα, ότι την τάδε δουλειά δεν την έκανε ο Α αλλά ο Β, η τάδε παράταξη είναι υπέρ της επανεθνικοποίησης της Εθνικής, ότι το ελαιοτριβείο είναι κομματικό και ...προσωπική υπόθεση Υπουργού και Υφυπουργού. Η Χ παράταξη θέλει πρόοδο, η Ψ την θέλει αλλιώς και η Ζ την θέλει αλλιώτικα.
Κατάλαβα επίσης ότι υπάρχουν απορίες για τον δρόμο που γίνεται πάνω απο τα Ιστέρνια, προς την Β' Εύρεση. Νόμιζα ότι ο δρόμος γίνεται φαρδύς, και μεγάλος, για να χωράνε να περάσουν ανεμογεννήτριες. Αυτές τι είναι; Χ, Ψ ή Ζ;
Ούτε στα λένε όλα στο Μαθιό. Το ελαιοτριβίο δεν είναι κοματικό, είναι Δημοτικό. Αυτός ποτ τα γράφει είναι υποψήφιος Δήμαρχος στις επόμενες δημοτικές εκλογές. Του είχαν πει να βάλει για σύμβουλος αλλά θέλει Δήμαρχος. Θα απαπιέται και με τον Υστερνιότη.
Φίλε ανώνυμε των 11,27πμ δεν είμαι αυτός που φαντάζεσαι,αλλά μακάρι να αποφασίσει να ασχόλήθει έστω και για Δήμαρχος κατ΄ευθείαν.
Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να έχουμε μόνιμα την αρχή 3 ανδρών.
Σε οτι αφόρα το σφαγείο και το ελαιοτριβείο που αναφέρεις δεν θα μπώ στην λογική του Δημάρχου Εξωμβούργου, που όποιος βοηθά των τόπο του με κάποιο τρόπο,απο την θέση που βρίσκεται είναι αναξιόπιστος προς την υπηρεσία του και δεν υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον.Αντίθετα ακούω δημόσιες ευχαριστίες απο τον Δήμαρχο Τήνου για τα ίδια θέματα .Η κρίση δική σου ανώνυμε.
Αμμοδύτη η Ζ δεν τα θέλει ουτε αλλιώς ούτε αλλιώτικα μάλλον τα θέλλει όπως και εσυ τα φαντάζεσαι λίγο(δηλαδή όπως ήταν η Τήνος πριν 50 χρόνια),αλλα βέβαια στέλεχος της έχει βάλει πολύ καλά το χέρι του σε αυτο πού λέγεται βιομηχανική ζώνη και χωροταξικό Τήνου.Σε οτι αφορά των δρόμο που αναφέρεσαι υπάρχουν κάποια στανταρ στις μελέτες πια και αυτά νομίζω οτι ακολουθόνται.Ακούγεται βέβαια οτι θα έχει και συνέχεια για ανεμογενήτριες και ίσως για κάποιο φράγμα.
Δεν καταλαβαίνω, εφόσον γράφεται σαν ανώνυμοι γιατί δεν αναφέρετε ονόματα και επιμένετε στις αντωνυμίες; (Αυτός ο άλλος ο δίπλα ο έτσι ο αλλιώς...)
Αν θέλετε να γίνει διάλογος εδώ μέσα ας πει ο καθένας τι σκέπτεται! Τον προστατεύει εξάλλου η ανωνυμία του διαδικτύου...
Και δεν μπορώ να καταλάβω που βλέπετε ορθόδοξους και καθολικούς να τρώγονται; Κάποιος εδώ μέσα είναι προβοκάτορας...
Οι μόνοι που τρώγονται αιωνίως και χωρίς λόγο είναι οι πασόκοι με του νεοδημοκράτες, αφού όλα αυτά τα χρόνια τίποτε δεν προσέφεραν στον τόπο.
Η μεγαλύτερη επιτυχία των Τηνιακών (η αποκαθήλωση των πυλώνων) προήλθε από κίνημα πολιτών και όχι παραταξόσκυλων...!!!
Sosta!
Afth i polwsh den ofelei para mono aftous poy paramones twn eklogwn tha thesoun deilhmata:
Orthodoxos Pasokos i XAOS? (sth xwra)
Orthodoxos Neodhmokraths i XAOS (stin exwmeria)
Katholikos i XAOS? (sta xwria)
kok
Etsi tha xathei alli mia fora to noima poy einai na eklegei o pio axios na ferei eis peras ta provlimata toy topou...
Edw mesa toulaxiston as min milame polwtika alla as psaxoume na vroume katallhlous ypopsifious na stelexwsoun tin topiki aftodioikisi tou nisiou...
Πολύ ενδιαφέροντα σημεία…
Υπάρχει ή δεν υπάρχει κόντρα καθολικών ορθοδόξων στην Τήνο; Χμμμ… Πέρασα 18 χρόνια εκτός Ελλάδος, οι ταξιδιωτικοί οδηγοί έλεγαν ότι υπάρχει και ανέφεραν τους λόγους. Πολλά χρόνια αργότερα, υπάρχουν καθηγητές Πανεπιστημίου, Έλληνες και ξένοι που λένε ότι υπάρχει. Αν δεν υπάρχει, φυσικά χαίρομαι, αλλά για ρωτήστε…
Υπάρχει ψέμα και παραμύθι, άντε, μυθολογία ή μυθοπλασία στην νεότερη ελληνική ιστορία; Ειδικότερα στην ιστορία της Τήνου από το 1715 ως σήμερα; Από το 1800 έως το 1940; Όσο πιο πρόσφατα είναι τα γεγονότα, τόσο πιο δύσκολο να είναι κανείς αμερόληπτος.
Απεχθάνομαι το ψέμα, την υποκρισία, την μεθόδευση με σκοπιμότητα, και κυρίως με ιδιοτέλεια. Θεωρώ ότι όλα τα χωροταξικά έχουν ιδιοτέλειες, χωρίς αυτό να συνεπάγεται ότι πρόκειται να ανεχθώ ιδιοτέλειες τρίτων σε βάρος της τσέπης μου.
Συμφωνώ ότι έχουν πλάκα οι πολιτικές επιλογές, τόσο στην Τήνο, όσο και στην υπόλοιπη Ελλάδα… Μου άρεσε η ανάλυσή σου ανώνυμε 6:11.
Η φαγωμάρα είναι για τον λουφέ, την μάσα, το μπαξίσι. Όταν καταλάβει κανείς τις λεπτομέρειες είναι πιο εύκολο να γίνει κανείς καλύτερος πολίτης.
Δεν μπορείς να φανταστείς, katomeriti 5:56, πόσο συμφωνώ, επικροτώ, και θαυμάζω την επιτυχία των Τηνιακών να σώσουν το τοπίο τους από τους πυλώνες. Στο ίδιο μήκος κύματος, θεωρώ ότι το τοπίο μας είναι το πιο σημαντικό περιουσιακό στοιχείο που έχουμε, είτε ζούμε από την Τήνο, ή στην Τήνο ή με την Τήνο. Θυμήσου το αυτό.
Ανωνυμία… Καμιά φορά οι αλήθειες λέγονται πιο εύκολα, όταν δεν έχουμε να αποδείξουμε στον άλλον «ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε;!» Ετσι ερμηνέυω εγώ την διαδικτυακή ανωνυμία. Και μερικοί από εσάς νομίζετε ότι ξέρετε εμένα κάποτε νόμιζα ότι αναγνώριζα εγώ επισκέπτες… Δεν έχει σημασία, σημασία έχει ο λόγος.
Συμφωνώ ότι υπάρχει κόντρα, αλλά συνεχίζω να διαφωνώ ότι τρώγονται ορθόδοξοι και καθολικοί στο νησί. Η Κόντρα αυτή είναι περισσότερο στο πίσω μέρος του μυαλού μας. Στην επιφάνεια όμως, είμαστε μόνο αγκαλιές και φιλιά...
Είναι τώρα πάνω από 15 χρόνια από τότε που είδαμε συνθήματα γραμμένα στους τοίχους στα κάτω μέρη κατά των καθολικών και από τότε τίποτε άλλο...
Η Ιστορία μας - Αμαρτία μας δεν καταδεικνύει την σημερινή πραγματικότητα...
Τι κι αν υπάρχουν οι παπαμαρκικοί της ιστορίας, οι δανουσικοί, οι φλωρακικοί κοκ
Σήμερα ο καθολικός, αν βλέπει τον πληθυσμό του να συρικνώνεται, νοιάζεται και ορθότερα -για μένα- ασχολείται πολύ περισσότερο με τα προβλήματα του συνόλου του νησιού παρά για ένα τμήμα του.
Η καθολική εκκλησία δεν διεκδίκησε τα τελευταία χρόνια πολιτική δύναμη. Μόνο την αίθουσα του δημαρχίου ονόμασε "πάπας Ιωάννης-Παύλος Β' ο επίσκοπος, αλλά και αυτό περισσότερο για προβολή έγινε...
Οι καθολικοί ποτέ δεν ψήφισαν μαζικά καθολικούς υποψηφίους και όλα αυτά τα "αν" που ακούγονται είναι απλώς υποθέσεις... (Άν έβαζε ο Τάδε θα ήταν άλλο το αποτέλεσμα...) Σε Δήμο με 70% καθολικούς εξέλεξε δις "μειονοτικό" Δήμαρχο χωρίς γκρίνιες και μουρμούρες. Κανένας παπάς δεν κατέβασε καθολικό υποψήφιο σε εκλογές!!! Άσε που οι περισσότεροι ούτε καν ασχολούνται με το θέμα... Η καθολική ελάχιστα νοιάστηκε για την εκλογή καθολικών βουλευτών και αντίθετα σε κάθε εκλογές πολώνονταν πρασινομπλέ όπως και η υπόλοιπη ελλάδα. Αυτό δείχνει ότι η καθολική κοινότητα υποσυνείδητα και συνειδητά νιώθει να αποτελεί μέλος αυτού του νησιού.
Στα ελάχιστα που μπορώ να αναφέρω για την αντιμετώπιση από την ορθόδοξη κοινότητα είναι οι μεμονομένες περιπτώσεις καθηγητών στο Λύκειο και στο Γυμνάσιο που έβλεπαν ανταγωνιστικά καθολικούς μαθητές.
Αν τώρα εσύ βλέπεις κάτι παραπάνω, πες μας και εμάς να το ψάξουμε. Γιατί αν έχεις δίκιο απλά είμαστε βαθιά νυχτωμένοι που πιστέυουμε πως οι εποχές των δογμάτων ξεθώριασαν...
ΥΓ:Μιλάω περισσότερο για την πλευρά των καθολικών γιατί αυτή ξέρω.
Παλιά οι διακρίσεις υπήρχαν έντονα. Ίσως ένθεν και ένθεν, ανάλογα του πόσο παλιά. Έχω δει διακριτικές, ήσυχες διακρίσεις, με τα μάτια μου. Έχω ακούσει για διακρίσεις από την προηγούμενη γενιά. Μα και αυτήν ακόμα την βιομηχανικη ζώνη, την θεωρώ διάκριση. Στα Έξω Μέρη την ήθελαν. Στα Κάτω δεν το ήξεραν.
Μερικές διακρίσεις, όπως π.χ. η εξέδρα του ...Ιδρύματος, στον χώρο του Λιμενικού Ταμείου είναι πάλι κατι άλλο... βλακώδες, αλλά με νόημα.
Δεν με νοιάζουν τόσο οι διακρίσεις όσο η παραποίηση της ιστορίας. Μου έχει μπει ότι η αλήθεια είναι η αλήθεια, και το παραμύθι πρέπει να ξεσκεπάζεται.
Θεωρώ «υγιές» που δεν εκλέγεται τοπική αυτοδιοίκηση με θρησκευτικά κριτήρια.
Έχω βρεί βιβλιογραφία από αρχεία Αγγλίας, Γαλλίας, και Ρωσίας, έχουν ζουμερές λεπτομέρειες. Δεν διαφέρουν πολύ από την «Ιστορία του Ελληνικού Έθνους» της Εκδοτικής Αθηνών.... Προσεχώς.
ΥΓ εγώ από την λευρά των ορθοδόξων, γιατί αυτήν ξέρω εγώ...
Φίλε αμμοδύτη έχεις δει πουθενά στην κοινωνία να υπάρχουν 'ισότητες'?
Σε όλους τους τομείς κυριαρχούν οι διακρίσεις ανάλογα με την τσέπη, την οικογένεια, τον τόπο κατοικίας, την ηλικία, το φύλο. Αν σκεφτώ τα παραπάνω η διάκριση κατά των καθολικών στην Τήνο μου μοιάζει σαν πταίσμα.
πόσες φορές θα πρέπει να επαναλάβω, ότι το ενδιαφέρον μου είναι η όσο το δυνατόν σωστή απεικόνιση της ιστορίας;
εκτός αν προτιμάς να γράφω για τα γυμνάσια των Τούρκων έξω από την Καμένη Σπηλιά!
Μόνο που όταν μιλάς για εξέδρες κλπ αναφέρεσε στο σήμερα και όχι σε ιστορικά γεγονότα.
Το ότι τα τελευταία χρόνια τα Κάτω Μέρη δεν έχουν εκλέξει σοβαρό αντιπρόσωπο που να τρέξει, να "μυρίσει", να κηνυγήσει και να προλάβει το πρόβλημα πριν εμφανιστεί δεν έχει καμία σχέση με διακρίσεις κατά των καθολικών.
Η περιοχή που τιτλοφορήθηκε βιομηχανική όπως λες δεν είναι απόρροια διάκρισης αλλά αποτέλεσμα ανευθυνότητας των τοπικών παραγόντων. Αυτοί που ήταν μέσα στα πράγματα δεν κατάλαβαν τι παιζότανε 10 και πλέον χρόνια τώρα με την περιοχή και αυτοί είναι κατά 90% + υπαίτιοι...
Ούτε δογματική είναι η διαφορά ούτε στοχευμένη..
Η θεωρεία της συννομωσίας δεν έχει εφαρμογή εδώ γιατί την πρόλαβε η ανέυθυνη πρακτική των τοπικών φορέων (ΚΑΘΟΛΙΚΩΝ ΚΥΡΙΩΣ!).. Αν αυτός που εκλέγεται ΔΉμαρχος - Τοπικός σύμβουλος - δημοτικός σύμβουλος δηλώνει άγνοια για την κατάσταση μην ψάχνουμε αλλού το πρόβλημα...
Βάζω στοίχημα πως αν τους ρωτήσεις σχετικά θα σε κοιτάνε με απορία και θα σου απαντήσουν: -"Δεν θυμάμαι τι λές, για την Καλλονή συζητήσαμε κάτι στο τελευταίο συμβούλιο αλλά μου φαίνεται ήταν για το ποιόν θα καλέσουμε να τραγουδήσει στα χοιροσφάγια..."
Τώρα αν κάποιοι εκμεταλεύονται αυτές τις "ευκαιρίες" ακόμη και για να κάνουν διακρίσεις είανι άλλο θέμα..
Είμαστε για χρόνια πρόβατα στα κάτω μέρη και αυτό είναι το πρόβλημα. Αν νοιαζόμασταν δεν θα είμασταν τώρα μπροστά σε ένα τόσο σοβαρό πρόβλημα...
1. Underwater, την εξέδρα την πήγα πίσω στα 1800. Ίσως όχι τόσο επιστημονικά όσο κάποιος καθηγητής στο Columbia, αλλά αυτός έπεται...
2. katοmeriti, δυστυχώς μπορεί να έχεις δίκιο, αλλά το ότι ο Εφιάλτης πρόδωσε τους Σπαρτιάτες, δεν αλλάζει την έκβαση: οι Πέρσες πέρασαν.
Ο Εφιάλτης όμως δεν κοιμήθηκε ήσυχος ξανά, αντίθετα οι δικοί μας μια χαρά λάδι την βγάζουνε...
Κοίτα αν είναι να πας πίσω να πας αρκετά πίσω όχι εκεί που σε βολεύει. Στην Τήνο κάποιοι κατοικούσαν πριν τους 'δυτικούς' και κάποιοι είχαν τη γη που μετά πέρασε στα χέρια των ολίγων ή/και της εκκλησίας. Και οι καθολικοί κάποιους καταπίεσαν κάποτε ή αυτό έχει παραγραφεί? Η ιστορία διαμορφώνεται μέσα απ'το σύνολο των γεγονότων. Και είναι αφελές να βγάζεις συμπεράσματα και να πολώνεις καταστάσεις οι οποίες έχουν διαμορφωθεί μέσα από αιώνες κοινής συμβίωσης και επέτρεψέ μου να πώ: αλληλοκαταπίεσης.
Ores einai na zitame twra thn apologia tou Dogh gia tin dimefsi twn periousiwn to xilia exakosa-kati... Thn apologia tou arximandriti gia tin exedra toy xilia eniakosa-kati kai thn apologia dwdekatheisti toy 500kati pro xristou pou extise panw sto kuma sta kionia kai den afhse xwro gia ena akomh xanodoxeio...
σωστός, ανώνυμε 10:32, απόλυτα σωστός.
Το 1204, δεν ξέρω αν οι «Φράγκοι» θεωρήθηκαν «Γερμανοειδείς» από τους Ανατολικούς Ρωμαίους, ή Δυτικοί Ρωμαίοι από τους Ανατολικούς. Σίγουρα οι Ανατολικοί Ρωμαίοι δεν ήταν «Έλληνες» και η λέξη «Βυζαντινός» δεν υπήρχε.
Άρα θέλει προσοχή η παγίδα, να μην βλέπουμε τον 13ο αιώνα από σημερινή προοπτική.
Προφανώς πριν το 1054, αυτή η δογματική διάκριση δεν υπήρχε αλλά ξέρουμε ότι στην εικονομαχία-εικονολατρία οι Τηνιακοί τάχθηκαν για ένα φεγγάρι κατά της Κωνσταντινούπολης, και τις έφαγαν για αυτό.
Ψάχνω να βρώ κάτι που έχω ακούσει αλλά δεν έχω βρει πηγή, αν δηλαδή πριν το 1204, οι Κυκλάδες ήταν στην Ρώμη αντί την Πόλη
Επίσης θεωρώ ενδιαφέρον, ότι ενώ οι Γαλλογερμανοφλαμανδοί δεν ήταν «Ρωμαίοι», οι Βενετοί ήταν και μάλιστα της Ανατολικής Ρώμης... Θα μου πεις έχει σημασία;
Δεν έχει, αλλά από περιέργεια...
Δεν ψάχνουμε για απολογίες, να καταλάβουμε από που, πως, και γιατί είμαστε όπως είμαστε (μόνο για όσους ενδιαφέρονται). Δεν πάει κανείς για αγωγές ή ασφαλιστικά μέτρα.
Μελετηρέ παρακολουθώ καιρό τη συζήτηση εδώ για τα θρησκευτικά. Και βλέπω μετά λύπης ότι προωθούνται πολύ συγκεκριμένα θέματα που σχετίζονται με την πρόσφατη ιστορία (βλ. εξέδρα κλπ). Γιατί άραγε? Μήπως να ασχοληθούμε και με άλλες εξίσου ενδιαφέρουσες πτυχές της πρόσφατης ιστορίας όπως π.χ. ο προσηλυτισμός των 'φτωχών' ορθόδοξων παιδιών από τα καθολικά τάγματα 'πουλώντας' ένα πιάτο φαγητό και στοιχειώδη εκπαίδευση σε δύσκολες εποχές? Προβάλλοντας μόνο τη μια πλευρά δεν νομίζω πως μπορούμε να καταλάβουμε πως και γιατί.
Μια πρόταση κάνω απλώς προς τον διαχειριστή.
Βρε κάτι επιθετικές χήνες...
Ειρήνη μεθ' ημών!
ανώνυμε 10.57, ένα πιάτο φαϊ σε έναν πεινασμένο που θές να προσελκύσεις ή να προσυλητήσεις, είναι λιγότερο προσβλητικό από το να πάρεις το πιάτο το φαϊ από τον διακιούχο και να του πεις και άει σιχτίρ, χωρίς να ξέρω αν έγινε το ένα ή το άλλο
Εγώ δεν ανακατεύομαι
Δημοσίευση σχολίου