Δευτέρα 12 Μαΐου 2008

Ευχαριστούμε!

Τον Αύγουστο του 2007 μαζέψαμε υπογραφές διαμαρτυρίας για ένα Προεδρικό Διάταγμα, που, μέσα από τα ακαταλαβίστικα, κήρυξε όλα τα χωράφια των 4 χωριών, «βιομηχανική ζώνη». Το 100% του 100% των ιδιοκτησιών των 4 χωριών, (Καλλονή, Καρκάδος, Κάτω Κλείσμα, και Αετοφωλιάς). Νύχτα, χωρίς να ξέρει κανείς τίποτα, και έχω 500 ή 600 υπογραφές που συνηγορούν.

Ένας δικηγόρος που μένει στη Χώρα, όταν του ζήτησα να σκεφτεί να αναλάβει την υπόθεση είπε «όχι, πρέπει να δουλέψει το Κράτος». Εγώ δεν είμαι σταλινιστής ή κρατιστής. Δηλώνω ανεξάρτητος, φιλελεύθερος, υπέρ της κοινωνικής δικαιοσύνης και της ελευθερίας επιλογών, όταν δεν πατάνε στο πόδι του γείτονα.

Δεν μπορείτε κύριοι μανδαρίνοι των υπουργείων να χαρακτηρίζετε το αμπέλι του παππού μου βιομηχανική ζώνη χωρίς να με ρωτάτε. Να χαρακτηρίζετε το αμπέλι του δικού σας παππού, να βγάζουμε λοταρία, ό, τι θέλετε, αλλά φανερά, και όχι μέσω Ροδούλας Ζήση.

Το πρώτο βήμα είναι ότι το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου αποφάσισε ομόφωνα να αναγνωρίσει το αίτημα, να δημοσιοποιήσει την διαμαρτυρία μας αρμοδίως και να ζητήσει διευκρινήσεις για το που και πως τελικά επιτρέπεται η δόμηση.

Το φίδι δεν ενδιαφέρεται να «δομήσει», του αρέσει η ερημιά, αλλά δεν θέλει την ερήμωση και απαξίωση του τόπου και των ανθρώπων. Το φίδι, σε κάθε καφενείο, ενημερώνει τον κόσμο, ότι ο Δήμος βοηθάει, θα βοηθήσει, και ότι το ζητούμενο είναι να βγάλουμε από πάνω μας την αδικία.

Να δείτε ότι το Google κάθε φορά που θα ψάχνει κάποιος την Ροδούλα, θα βγάζει αυτήν την ανάρτηση…Που ξέρεις; μπορεί να εμφανιστεί και να μας πει αν καταλάβαινε τι υπέγραφε.

Και πάλι ευχαριστούμε τον Δήμο μας (η φωτογραφία είναι πριν την απόφαση)

31 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ακόμα και αν υπήρχαν σκοπιμότητες παλαιότερα, δεν είναι κανένας χαζός να μην καταλαβαίνει ότι η ομορφιά είναι προτιμότερη από την ασχήμια.

Ανώνυμος είπε...

Μακάρι να το πάρουν πίσω και να αφήσουν την ομορφιά να κυριαρχεί στον τόπο μας.

Ανώνυμος είπε...

φτάνει να το καταλάβουν. στον Δήμο φαίνεται να το κατάλαβαν... ένα μούσμουλο απουσίαζε

Ανώνυμος είπε...

Μήπως ο Κυριάκος Μ. μπορεί να βοηθήσει σε Ροδουλοζησοκτονία;

Ανώνυμος είπε...

Σου έγγραφα στο σχόλιο που ΄χαθηκε οτι συμφωνώ μαζίσου στο ότι όσοι ηγήθηκαν της αντιπολίτευσης στο γνωστό Δήμο είχαν IQ χαμηλότερο απο το 30(αν και δεν γνωρίζω τις διαβαθμήσεις του)(παρεμπιπτόντως τους έχω στηρίξει) .
Το οτι υπάρχουν καλόπιστα και ικανά άτομα στο δημοτικό συμβούλιο είναι σχετικό ως προς το καλόπιστα ώς προς το ικανά θα συμφωνήσω μαζίσου αν αναφέρεσαι σε άτομα που έμεσα έχεις προβάλει στις πρώτες αναρτήσεις σου που είχαν προσωπικό χαρακτήρα(θα μπορούσαν ίσως να έχουν κάνει περισσότερα).
Βέβαια δεν μπορώ να μην σου αντιγράψω ακριβώς την 12 παράγραφω της απόφασης 130/2000.
Στην περιοχή Πολέμου Κάμπος Τήνου (2.3α1)β11 να υπάρχει ανάλογη πρόβλεψη για την δημιουργία αιολικών πάρκων. Την 11
δεν σου την γράφω γιατί θα ξεχάσεις τον ορισμό του NATURA.
Τα πολλά ευχαριστώ φαντάζομαι είναι γιατί αναφερόταν το πρόβλημα που θίγεις αναλυτικά στην προσφυγή που είχαν κάνει στο Συμβούλιο Επικρατείας;.
Και κλείνοντας για να μην σε κουράζω χωράφι με αμπέλι η χώρις από τον προπαππού σου(αποδεδειγμένα με χαρτιά)έχει πρόσωπο (ομπατή)σε δρόμο 8,00 μέτρα κτίζει σπίτι; Οχι κτίζει όμως ξενοδοχείο η ενοικιαζόμενα.Έτσι προστατεύουμε την Τήνο.

αμμοδύτης είπε...

γεια σου παράξενε,

Τα IQ, υψηλά και χαμηλά είναι διακομματικά. Οι πονηροί που μου κάναν την δουλειά, είναι διακομματικοί και πολύ πονηροί.

Δεν πιστέυω σε κομματικές ταυτότητες, ούτως ή άλλως και έχω χαρκτηριστέι και έτσι και αλλιώς και αλλιώτικα.

Εκτιμώ άτομα στον Δήμο ένθεν και ένθεν και πιστέυω ότι δημοκρατία είναι η χρυσή τομή που κάνουν όσο το δυνατό περισσότεροι την δουλειά τους χωρίς να ρίχνουν τους υπόλοιπους.

Γνωρίζω περι Πολέμου Κάμπου, αλλά δεν συμφωνώ, και ελπίζω να πείσω ότι έχει αλλού καλύτερες λύσεις. Εάν αυτό αποτύχει, πίσω έχει η αχλάδα την ουρά.

Θέλω να βλεπω ικανούς και καλόπιστους παντού, και έχω φιλίες με πολύ κόσμο εκτός Δήμου και κατ' επέκταση στον Δήμο. Ας πάρουμε ας πουμε την φωτογραφία. Με έναν είμαι κολλητός και συγγενής. Στον άλλο έχω αδυναμία, τον θεωρώ πολύ καλό παιδί. Ο τρίτος μου έχει κάνει εντύπωση με τις ικανότητες και σκέψη του. Ο τέταρτος, που τον ξέρω λιγότερο, θεωρώ ότι κρατάει ισορροπίες και θεωρώ ότι αυτό είναι πολύ θετικό σε έναν δύσκολο κόσμο. Ουδείς τέλειος.

Εχει άτομα ο Δήμος απο την «αντιπολίτευση» που επίσης αγαπώ και εκτιμώ, και θεωρώ ικανά και έξυπνα, να

Αυτά με το ποτήρι μισό γεμάτο. Ετσι το προτιμώ, αν το δώ μισό άδειο δεν θα είναι επικοδομητικό.

Το έχω πει και θα το λέω. Πιστεύω ότι όλοι πρέπει να κοιτάνε το συμφέρον τους, ΟΛΟΙ, και από το σύνολο των ατομικών συμφερόντων θα βγαίνει το συλλογικό συμφέρον. Ενας «αριστερός», αν με άκουγε θα με έλεγε αμοραλιστή, απολιτικό νοεφιλελεύθερο και δεν ξέρω τι άλλο.

Δεν έχω κανένα ενδιαφέρον να κάνω σπίτια ή ξενοδοχεία στα αμπέλια του παππού μου ή αυτά που φυτεύω, αλλά δεν είσαι υποχρεωμένος να με πιστέψεις. Προσωπικά, δεν θα με ενοχλούσε αν ΟΛΗ η περιοχή χαρακτηριζόταν εξαιρετικού πολιτιστικού ενδιαφέροντος ή απέιρου κάλλους, αλλά αυτό θα είναι ενάντια στα συμφέροντα όλων των χωριανών μου και όσο και αν σου φαίνεται περίεργο τους έχω κάποια αδυναμία.

Μακάρι να είχε η Τήνος ωραία ξενοδοχεία να δένουν με το τοπίο, να ακούνε οι τουρίστες ιστορίες για το μεσαίωνα και τον παλιό καιρό. Για δες τις ιστοσελίδες των ξενοδοχείων, όλο τέτοια λένε. Τα αμπέλια στις δικές μας περιοχές δε πολυπροσφέρονται για τέτοια, είναι μακριά παό την θάλασσα (με εξάιρεση τρία, όχι δικά μου)

Αν ήξερα πως να προστατέψω την Τήνο, δεν θα πήγαινα από το ένα θέμα στο άλλο απολαμβάνοντας παρέες και σκιές πλατάνων.

Δεν με κουράζεις, απολαμβάνω αυτήν την «συζήτηση» σαν να είμαι στον Πύργο (και δεν θα πονάει το κεφάλι μου αύριο)

Στην ανάρτηση με την κουνιστή πολυθρόνα του παππού μου είμαι όσο ειλικρινής γίνεται.

Εγώ συγνώμη αν σε κούρασα, τώρα πρέπει να γράψω για μια κυρία που γνώρισα στον Μαρλά.

αμμοδύτης είπε...

Τέλειωσα με την ανάρτηση, να σου πω κάτι ακόμα. Εστω οτι θέλω να κάνω δεκαόροφο ξενοδοχείο με λουνα παρκ, στο αμπέλι του παππού μου. Δικό μου είναι. Δεν σου είπα εγώ τι να κάνεις στο δικό σου. Τόσο απλά.

Γιατί η άνυδρη, ζεστή το καλοκαίρι, νότια Τήνος να είναι τουριστική και η Βόρεια, με τα νερά, τα χωριά, τα μεσαιωνικά εκκλησάκια και τους αρχαιολογικούς χώρους να είναι βιομηχανική ζώνη; Οι Νότιοι κονόμα και οι Βόρειοι νταμάρια, σκουπίδια και βιρβιλιές με ξύδι και θα τις πουλάμε για κάπαρι. Θες να μιλήσουμε για unfair;

Ή μήπως είμαι δεύτερης κατηγορίας ζαβός... Γιατί αν είναι αυτό...θα αναρτήσω άλλες μαντινάδες από τον Αποκόρωνα.

Ανώνυμος είπε...

να μην σε στενοχωρήσω αμμοδύτη, αλλά η Google έχει τόσα για την Ροδουλα Ζήση, που θα πρέπει να γραψεις και να σχολιάσουμε πολλά, για να μας πάρει χαμπάρι

Ανώνυμος είπε...

Και αν κάθε ένας χτίζει οτι του καπνισει δεν θα είναι ένα μπάχαλο;

αμμοδύτης είπε...

Επί της αρχής, προτιμώ το μπάχαλο, από το να μου λένε, κατόπιν εορτής ότι είμαι β' κατηγορίας επειδή, (κατά σύμπτωση;) είμαι κατωμερίτης. Για φαντάσου να μου απαγορευτεί να κάνω blogging επειδη γουστάρω την Γαληνότατη ή τον Vivaldi!

Φυσικά και δεν θέλω μπάχαλο. Ούτε θέλω να ασχολούμαι με το παρελθόν και να πω φταιει αυτός ή εκείνος. Σε έναν μικρό τόπο, δεν σηκώνει τέτοιες διχόνοιες. Να διορθωθεί η αδικία θέλω.

Να με συγχωρείτε, αλλά το θέμα με κουρδίζει.

Ανώνυμος είπε...

το ότι ο Δήμος πήρε τέτοια απόφαση δεν αλλά ζει τίποτα. Χρεοάζεσαι δικαστική απόφαση (πολύ δύσκολο αλλά δες σχόλια αλλού) ή πολιτκή μεταστροφή (σιγά μην ασχοληθούνε). Αν οι 500 ήταν 5000;

Ανώνυμος είπε...

Μια αρχή είναι. Θα ήταν καλύτερα να έλεγαν «μας αρέσει η ΒΖ»;

Ανώνυμος είπε...

Καλά, σύμπτωση είναι ότι όλα βγαίνουν 5 χρόνια αργότερα; έχει σχέση με παραγραφές;

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω φίδι ότι τους γλύφεις λίγο τους κοτζαμπάσηδες ή κάνω λάθος;
Αυτοί με την αδιαφορία τους δεν τα ξεκίνησαν όλα;

αμμοδύτης είπε...

στ'χιο, υπάρχουν δύο τρόποι: ο ένας είναι «μην κάνεις αυτό», ο άλλος είναι «μπράβο που έκανες το άλλο».

Μισό γεμάτο, μισό άδειο

Μερικοί έχουν πει παραμύθια, μερικοί δεν ήταν καν εκεί, μερικοί μπορεί να μην πολυκατάλαβαν, μερικούς μπορεί και να τους τύλιξαν, μερικοί άλλαξαν γνώμη στην πορεία...Θες να αναλύσουμε το παρελθόν; Εγώ σε αυτό είμαι με τον ...Μάο τσε Τουνγκ: «το μεγάλο αλμα προς τα μπρος»

Το ζητούμενο δεν είναι να τσακωθούμε, και το λέω σε οποιονδήποτε στο καφενείο είναι έτοιμος να αρπαχτεί (αλλά με κομματικά και τέτοια κριτήρια). Έχω ακούσει ενδιαφέρον για την προστασία και ανάδειξη του τόπου μας από ανθρώπους και της μίας και της άλλης παράταξης.

Θα τσακωθώ άσχημα μόνο άν κάποιος υπαινιχθεί ότι είμαι β' ή γ' κατηγορίας ζαβός.

Ανώνυμος είπε...

γουστάρω! κοτζαμπάσηδες! και που να γίνει ένας ο Δήμος!!! θα βάλουμε φέσι!

Ανώνυμος είπε...

me ton éparho nomárhi! písw óloi sto Kameroun!

Ανώνυμος είπε...

Δεν διαφωνώ οτι υπάρχουν στελέχη στους δήμους με καλές προθέσεις. Νομίζω όμως ότι η σύγχρονη κοινωνία απαιτεί θέσεις στην τοπική αυτοδιοίκηση να καταλαμβάνουν τόσο καταρτισμένοι άνθρωποι, που αντιλαμβάνονται με διαφορετικό τρόπο την ανάπτυξη και ξεφεύφοντας από τα στενά όρια του νησιού εξερεύνησαν νέους ορίζοντες, όσο και άνθρωποι μαθημένοι αποκλειστικά στον τόπο αυτό, γιατί εκφράζουν μέρος του πλυθησμού, του τρόπου που σκέφτεται και των αναγκών του. Δυστυχώς στους Δήμους έχουμε στελέχη μόνο από την δεύτερη κατηγορία...
Αυτό οδήγησε σε μια μονόπλευρη ανάπτυξη κάθε μορφής εκδηλώσεων, αδιαφορώντας για την πραγματική ανάγκη του νησιού να διατηρήσει το ύφος του μέσα σε μια τουριστικά αναπτυσσόμενη κοινωνία. Για όλους αυτούς τους ανθρώπους που έμειναν αποκλειστικά σ΄αυτόν τον τόπο (και αυτό τους τιμά) υπήρχε μια τάση αλλαγής, αποστροφής στο παλιό, σ΄αυτό που τους έχει κουράσει. Τι βλέπει ο ντόπιος στο λύχνισμα; Τις περισσότερες φορές μια ανάμνηση και μόνο. Οι άνθρωποι αυτοί που έδωσαν τη ζωή τους στα χωράφια, στα καθκια, στα αλώνια έχουν υποσυνείδητα μια τάση αντίθετη στη διατήρηση της παράδοσης. Τι σκέψεις έρχονται σε κάποιον όταν βλέπει γάιδαρο, λάμπα πετρελαίου,μαγγάλι, καρίκι; Τι σκέψεις έρχονται στους υπόλοιπους; Νοσταλγία κυρίως...
Στα δημοτικά συμβούλια επικράτησε εξολοκλήρου η μια πλευρά και φτάσαμε στην σημερινή κατάσταση.
Η ισορροπία διαταράχθηκε...

αμμοδύτης είπε...

Αδιορθωτε, η εξέλιξη δεν παίρνει πάντα τον εύκολο δρόμο ούτε πάει σε ευθεία. Βλέπω ότι μερικοί ακούνε. Όταν καταλάβουμε ότι η φτώχεια του χτες (που για μενα είναι νοσταλγία) είναι κρουαζερόπλοια, παραμυθιασμένοι τουρίστες, ακριβότερες μεζονέτες, υψηλότερες πληρότητες, τότε θα υπάρξει αντιστροφή, ίσως.

Εχει γίνει ζημιά και ίσως γίνει και άλλη. Χρειάζεται πειθώ, εξήγηση και κυρίως εναλλακτική διέξοδος σε αυτούς που θέλουν να ζήσουν σήμερα και όχι σε 30 χρόνια. Ακούγεται θεωρητικό, αλλά δεν είναι. Μου έδωσες μια ιδέα πως το μπαζωμα του λιμανιού για το οποίο βλέπω γκρίνια στο tinos.biz μπορεί να γίνει μοχλός ανάπτυξης. Απόψε...

Ανώνυμος είπε...

Για μένα αυτό που πρέπει να σκεφτούμε είναι πιο είναι το συγκριτικό μας πλεονέκτιμα σε σχέση με τα άλλα νησιά.
Έχουμε ατελείωτες παραλίες με γαλαζοπράσινα νερά? Οχι.
Έχουμε πράσινο, δάση και γάργαρα ποτάμια? Οχι.
Έχουμε ένα τοπίο απίστευτο, πολυάριθμα μνημεία, ζωντανές παραδόσεις, τοπικά προϊόντα.
Δεν χρειάζεται να δημιουργήσουμε τη disneyland για να τραβήξουμε ποιοτικό τουρισμό. Το προίόν που έχουμε από μόνο του είναι ασυναγώνιστο αρκεί να εξακολουθήσουμε να το έχουμε και στο μέλλον.
Κάποια στιγμή webmaster μου είπες οτι δεν σε πειράζουν οι δρόμοι που ανοίγονται για 0-1 αγρότη. Αν όμως βάλεις στη ζυγαριά το όφελος 1 οικογένειας από την καλλιέργεια 0.5/1στρέμματος και απ'την άλλη το κόστος απ'την αλλίωση του τοπίου σε μήκος 1-1.5 χλμ και τις επιπτώσεις που θα έχει αυτο στον τουρισμό, νομίζω είναι μη συγκρισιμα.
Ας μη γελιόμαστε. Οι τουριστικοί προορισμοί είναι καταναλωτικό αγαθό. Το ξεπουπουλιάζουμε και πάμε παρακάτω. Αν δεν συνειδητοποιήσουμε οτι κάθε πληγή που ανοίγει στο τοπίο μας κάνει όλους φτωχότερους τότε καλά να πάθουμε.

χόχλακας είπε...

...έχουμε καμμιά σαρανταριά παραλίες με πεντακάθαρα νερά και μερικές με απίθανα χρώματα... Τώρα από δρόμους? σε λίγο θα βάζουμε στοίχημα που δεν έχει, και θα το χάνουμε...

αμμοδύτης είπε...

Έχω έναν φίλο από το χωριο Χ. Είναι ένας από τους 6-7 αγρότες κάτω των 50 που έχουν απομείνει. Αγαπά την γή του, αρνείται να δώσει «δρόμο» όταν φοβάται σκουπίδια και τέτοια.

Εχει γυναίκα και δύο παιδιά μικρά (6 και 10ή 11). Δουλέυει και αυτός και η γυναίκα του στα χωράφια για να τα φέρουν βόλτα. Στα περισσότερα χωράφια του πάει με τα πόδια αλλά είναι όλο και δυσκολότερο.

Τι μπορείς να του πείς;

Να σου πω τι προτείνω εγώ για αυτόν. Να κάνει «δρόμο» μέσα από ιδιωτικά χωράφια. Ο δρόμος θα είναι ιδιωτικός (και όχι ιδιαιτερα νόμιμος, αν και δεν ξέρω αν απαγορεύεται να ισιώσεις κομμάτι του χωραφιου σου). Θα περνούν 3-4 ντόπιοι θα φράξουν τα αμπέλια τους, θα συμμαζέψουν τα σπιτάκια του 19ου και 18ου αιώνα που ερειπώνουν. Μπορεί να κάνουν και καμμιά ψευτοδεξαμενή από τσιμεντόλιθους... για αγελάδες.

Συμμερίζομαι την έννοια σου, αλλά και την δική του. Είναι από αυτά τα μέρη από πριν το 1700... Είναι από αυτούς που όταν δεν βρέχει, δεν τρώει. Τι του λές; Να φύγει; ή να βασανίζεται λίγο παραπάνω;

Αν μπορούσα θα σου έδειχνα αυτά τα μέρη και τους ανθρώπους να καταλάβεις πόσο δύσκολο είναι...

Ανώνυμος είπε...

Χόχλακα συμφωνώ. Κι εγώ τις δικές μας παραλίες προτιμώ (αυτές χωρίς ομπρέλες, όπου μπει ομπρέλα δεν ξαναπατάω). Όμως δεν είναι αυτές που απευθύνονται στο μαζικό τουρισμό (και λόγω καιρικών συνθηκών αν θες).

Ανώνυμος είπε...

Συγνώμη ο underwater έγραψε το προηγούμενο. Ο δαίμον...

Ανώνυμος είπε...

Φίδι θα σου πω τι βλέπω στο δικό μου χωριό που δεν είναι και τόσο αγροτικό πια. Ανοίγει ένας δρόμος για εξυπηρέτηση 1 ατόμου (όχι αγρότη). Τον επόμενο χειμώνα το 80%της διαδρομής έχει τσιμεντοστρωθεί και έχουν ξεφυτρώσει και 2 αυθαίρετα. Σε 5 χρόνια θα έχει ασφαλτοστρωθεί και κάθε 12 μέτρα θα γίνεται οικοδομή.
Άλλη λύση: να ανταλλάξει ο αγρότης το 'τυφλό' κτήμα του με ένα εγκαταλελημένο κτήμα που πατάει ήδη πάνω σε δρόμο.

αμμοδύτης είπε...

Γενικά έχεις δίκιο underwater.

Οι ανταλλαγές δύσκολες έως αδύνατες...

Θα αναγκαστώ να σου δείξω...Η να βρώ κάποιον να σου δείξει. Τα φίδια θέλουν να κρύβονται, και εμφανίζονται μόνο σε σπάνιες, ειδικές περιπτώσεις.

Ανώνυμος είπε...

Σε καταλαβαίνω. Κι εγώ προτιμώ την άβυσσο.... Σε κάνει να νιώθεις τόσο μικρός που σου φεύγει ο τσαμπουκάς με τη μία.

Ανώνυμος είπε...

Αμδύτη-κατωμερίτη ο τοπικισμός σου με τρομάζει....
Για πές μου ποιός από αυτούς που έχουν χωράφια(με αμπέλια η χωρίς) από σταβέντο έχουν κονομήσει,αυτοί πού είναι στην ζώνη των 100 μέτρων και όταν τα κληρονομήσουν από τον παππού τους τα πληρώνουν με την μεγαλύτερη αντικειμενεική αξία(οι οποίες αγγίζουν τιμές ανατολικής Αττικής) και για να τα πουλήσουν;Α ξέχασα πρέπει να ρωτήσουν την Ροδούλα.
Αδικίες γεμάτο το 160Δ,εσύ ικανοποιήθηκες που προώθησαν τις υπογραφές σας προς τους υπηρεσιακούς παράγοντες, αν δεν υπάρξουν αντιδράσεις και πολιτική βούληση, λύση μέσο διορθώσεων δεν βλέπω.
Ξέχασες μέχρι πότε λειτουργούσαν λατομεία από σταβέντο;Τα σημάδια φαίνονται ακόμα.
Και επειδλη σου αρέσει να σε κουρδίζουν όπως γράφεις,βιολογικός δεν βλέπω να γίνεται,παίξε λοιπόν μπάλα στα 5χ5 και μπάσκετ η βόλευ, και περίμενε τα επόμενα χοιροσφάγια.

αμμοδύτης είπε...

Παράξενε, σε αυτό που λές μπορούμε να μιλάμε μέρες, θα προσπαθήσω να είμαι επιγραμματικός.

Θα προσπαθήσω να γίνει βιολογικός. Δεν είπα θα τα καταφέρω, αλλά θα καταφέρω να φτιάξω αυθαίρετο βιολογικό τοπικιστικά για τα 4 χωριά, όσο κουβεντιάζουμε εδώ ανακαλύπτω και ιδιωτες χρηματοδότες (αυτό ενοχλεί άλλους πάλι). Είπα θα προσπαθήσω.

Δεν παίζω εγώ μπάλα αλλά στον λόγο μου παίζουν παιδιά, συχνά τα σαββατοκύριακα ασταμάτητα. Εχουν προτεραιότητα (στην ηλικία που είμαι)

Το ότι θα προωθήσουν τις 600 υπογραφές, ξέρω πολύ καλά ότι από μόνο του δεν φτάνει. Ούτε εξασφαλίζει ότι θα κερδηθεί δικαστικά επειδή υπάρχουν υπογραφές. Αλλά το ότι έχω ενοχλήσει φίλους μου οικολόγους με τις υπογραφές σημαίνει ότι κάτι μετράει (αυτοί πάλι γιατί πιστεύουν ότι θα γεμίσει ξενοδοχεία ή μεζονέτες η Χαλακιά...)

Δεν έχω σκεφτεί τις επιπτώσεις των αντικειμενικών αξιών όπως αναφέρεις. Σήμερα, τα αγροτεμάχια που έχω ή κοιτάω, έχουν αντικειμένική αξία 750 ευρώ περίπου ++ για σπιτάκια, σταβλάκια, νερά, αμπέλια (!) κλπ. Δεν έχω ιδέα τι γίνεται με παραθαλάσσια. Αυτό είναι φορολογικό. Το λέω στα καφενεία, το έχω πει ίσως και εδώ. Γιατί η Χαλακιά (ΒΖ) να μην αξίζει πολύ παραπάνω. Ή εν πάσει περιπτώσει (αμοραλιστης νεοφιλελεύθερος γαρ) γιατί να μην έχουν λέγειν οι εκέι ιδιοκτήτες έπ αυτού; Ή είναι ζαβοί και ξερουμε εμέις οι δύο καλύτερα (μην πεις ναι)

Πολυπλοκο το θέμα, αν δεν ήταν θα επεδιώκα «λύση», αντ' αυτού, ειλικρινά χαίρομαι που «μιλάμε». Είναι άσκηση δημοκρατίας.

Χαίρομαι που με κούρδισες με τον βιολογικό...χωράφι χρειάζεται, από ότι λένε...

Απαξ και μιλάμε: ονειρεύομαι, να ανοιξει ιστοσελίδα κανονική, όχι blog. Eκεί θα μπορείς να πεις τι θέλεις επώνυμα, ανώνυμα κλπ. γιατί στα σχόλια ομολογουμένως είναι δύσκολο.

Ανώνυμος είπε...

Προσπάθησα να βρώ ένα απόσπασμα από τους Κυκλαδικούς Πλόες όπου οι φίλοι μας, που τους χαρακτηρίζουν οικολόγους δηλώνουν οτι υπάρχουν μεγάλες αδικίες στο 160Δ.

.comtianos είπε...

Μπορείς να φτιάξεις αυτό που θες με joomla!