Πολλή θεωρία, μπορεί μερικοί να λένε ότι είμαι αιθεροβάμων (είμαι). Συγνώμη αν αυτή η ανάρτηση μοιάζει με διαφήμιση, αλλά είναι καλό παράδειγμα.
Ανάπτυξη είναι να χρησιμοποιείς τοπικά προϊόντα, να τα προβάλεις, να πουλάς στην διεθνή αγορά, να είσαι επώνυμος και να έχεις ποιότητα.
Ξύπνιους και εργατικούς ανθρώπους, η Τήνος έχει. Αυτό που χρειάζεται περισσότερο, είναι ποιότητα. Ποιότητα στις υπηρεσίες, στον τουρισμό, στις οικοδομές, παντού. Είναι ο πιο εύκολος τρόπος να αναβαθμιστείς, δεν θέλει πολλά κεφάλαια, δεν θέλει εφευρέσεις, θέλει μόνο κοινό νου.
Να άλλη ιδέα για ημερίδα από τον ένα ή άλλο Δήμο: «Ποιότητα». Τι είναι, πως την πετυχαίνεις, ποιοι συμβάλλουν, πως συμμετέχει ο κόσμος, τι κέρδη αποφέρει; 2-3 ομιλητές από την Αθήνα (ή όπου αλλού) και άλλοι τόσοι από την Τήνο, και στοιχηματίζω θα είναι επιτυχία.
Της Καρδιάς το Ποτό περιέχει βιολογικό κρασί, ανεπεξέργαστο μέλι και βιολογικό μαϊντανό. Έχει περισσότερο ενδιαφέρον από οποιοδήποτε από τα τρία συστατικά του. Τα βερύκοκκα Τήνου, λιαστές ντομάτες Τήνου, άγριο βύσσινο Τήνου, άγριες αγκινάρες Τήνου σε «άθερμο αγουρέλαιο» είναι επώνυμα ποιοτικά προϊόντα Τήνου. Όσο πιάνουν, τόσο δουλεύουν τα παιδιά στο χωριό. Ιδέες, ποιότητα, marketing, internet. Δεν είναι εύκολα, αλλά είναι εφικτά.
Την επιχειρηματικότητα, τις ιδέες, το κεφάλαιο, το ρίσκο, τον κόπο και, εύχομαι, τα κέρδη, είναι του Σταύρου. Αν με ρωτήσετε τι από όλα αυτά είναι το πιο δύσκολο είναι η αγορά, η δικτύωση, οι πελάτες και η ποιότητα. Αν ο Σταύρος είχε ADSL, η ζωή του θα ήταν λίγο ευκολότερη.
Κανένα λιοτρίβι, παιδιά στο Ξώμπουργο, να φτιάχνουμε ποιοτικό βιολογικό άθερμο αγουρέλαιο;
15 σχόλια:
Ena palio egkatelimenos stin stofi
strofi
ξέρω ένα παλιό λιοτρίβι εγκαταλειμένο σε μια στροφή, που λέει να φτιαξει ο Σύλλογος στο Κάτω Κλέισμα... Έργο τέχνης.
Το χωράφι έχει έναν ιδιοκτήτη και το λιοτρίβι εφτά. Μπορεί να βγει άκρη και να επισκευαστεί (αν οι ιδοκτήτες δεν θέλουν υπέρογκα ποσά), αλλά δύσκολα επαναλειτουργεί.
Κατ’ αρχάς χρειάζεται γάιδαρος να γυρίζει τις πέτρες και οι μόνοι γάιδαροι είμαστε έμείς οι δίποδοι.
Σε ευχαριστω ανώνυμε που μο το θύμισες... αναρωτιέμαι τι να πρωτοπρολάβει κανείς, και πόσο ακριβή είναι η χειροποίητη Τήνος.
τι νομίζεις θα γίνει τώρα; θα χαρούν που το ευ ζειν κάνει αυτά που κάνει; θα το μιμηθουν; ή θα το φθονήσουν και θα το διαβάλουν;
μην ζωγραφίζεις μια ιδανική ροζ εικόνα της Τήνου. Εργατικοι, κουτοπόνηροι και ζηλόφθονες είμαστε.
Ο Δήμος σου λένε ότι θα κάνουν ένα ελαιοτριβείο αλλά είχε κολλήσει στο που. Αν γίνει θα γλιτώσουν οι αγρότες τα ταξίδια στην Ανδρο και μπορει να φυτέψουν ελιές. Για «βιολογικό» θέλειπολλη προσπάθεια και πειθαρχία
όσο κάνουν κουμάντο οι λαμπάδες μην περιμένεις ποιότητα στην Τήνο. Ερχεται ο άλλος φέυγει, τι σε νοιάζει;
Έχεις απόλυτο δίκιο όφι, η ποιότητα είναι κλειδί, σύνθημα, σημαία. Οχι μόνο για την Τήνο αλλά για όλη την Ελλάδα. Δυσυχώς η κουλτούρα έχει αλλάξει, οι αξίες είναι τα σκ@@@ που σερβίρει η τηλεόραση και που τις βλέπεις στην φτωχή Τηνιακή εκδοχή κάθε μέρα.
Και ένας στο νησί να καταλάβει την δύναμη της ποότητας, καλό θα είναι. Μακάρι να μιμηθούν και άλλοι το ευ ζειν. Μακάρι το ευ ζειν να γίνει διεθνής φίρμα.
Μακάρι το ευ ζειν να πάει καλά, μακάρι να είναι παράδειγμα για άλλους στην Τήνο. Οχι μόνο για «εδέσματα»...
Για ενοικιαζόμενα, για εστιατόρια, για παραλίες για τα μυαλά μας...
Σημέρα το πρωί κατέβαινα την Μεσογείων στο ύψος του Υπουργείου Aνάπτυξης είχε αναρτηΘεί ηλεκτρονική οθόνη που ανάγραφει''Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ" τώρα τι εννούναι;
Ότι εννοούνε πάντα, όπως π.χ. όταν λένε η οικονομία πάει καλά, ή ότι το θα υπάρξει διαφάνεια και το μαχαίρι θα φτάσει στο κόκαλο ή ότι είμαστε πλέων Ευρώπη και άλλα τέτοια. Τα ίδια εννοούνε πάντα, αυτά που ξέρεις, τα γνωστά.
Κοίτα, για να μπορέσεις να εννοήσεις τη διαφήμιση κρατική και μη, πρέπει να την αντιστρέφεις, τότε μόνο μπορείς να την καταλάβεις.
Παράδειγμα, παρακολουθείς μια ταινία στη τηλεόραση και ξαφνικά πέφτει η διαφήμιση μιας τράπεζας, εκείνη τη στιγμή πρέπει να σκεφτείς, δεν τους φτάνουν όλα αυτά τα υπερκέρδη, δεν τους φτάνει που έχουν φέρει τόσα νοικοκυριά σε αδιέξοδο, θέλουν κι αλλά κι άλλα κι άλλα, τους λείπω εγώ απ τα τεφτέρια τους και έχουν λυσσάξει..!!
Βλέπεις παράδειγμα τη διαφήμιση σε ένα δήθεν βούτυρο, το τυράμ ας πούμε, η διαφήμιση δείχνει εξοχή παιδάκια που τρέχουν, ευτυχισμένους ηλικιωμένους κ.α. εσύ λοιπόν πρέπει να καταλάβεις ότι αυτή η πάμφθηνη σαβούρα που σου πλασάρουν, κάνει κακό στην υγεία σου, τα παιδάκια σου θα είναι θεόχοντρα, όσοι το καταναλώνουν μένουν σε γκρίζες πολυκατοικίες με το καθημερινό άγχος της δουλείας και αν οι παππούδες έτρωγαν από παιδιά τέτοιες σαβούρες θα ήταν προ πολλού στον άλλο κόσμο
Το ίδιο και με τη ποιότητα, προσπαθούνε να σου πούνε ότι να δες έτσι πρέπει να κάνουμε για να πάμε μπροστά, εμείς ενδιαφερόμαστε, σου βάζουμε και διαφημίσεις για να ξεστραβωθείς. Αυτό που εσύ πρέπει να καταλάβεις είναι. Όσο ποιο πολύ κλεψιά όσο ποιο πολύ παρακμή και εξευτελισμός των αξιών τόσο και ποιο πολλά από τα αντίθετα θα σου λένε.
Το 1984 του Τζώρτζ Οργουελ το έχεις ακουστα?….
Παρ' όλα αυτά, η ποιότητα λείπει στο μαγαζί, σε όλα τα επίπεδα. Ευχομαι να το συνειδητοποιήσουμε, αρχίζοντας από την σκέψη μας, στον λόγο μας στις πράξεις μας, στις σχέσεις μας κλπ. Ποιότητα ζωής ακολουθεί
Διευκρίνηση: η ποιότητα λείπει από το μαγαζί που λέγεται «Ελλάδα» όχι κάποιο άλλο...
Μόλις τώρα μιλούσα με μια φίλη μου στο χωρίο. "Έχεις Internet να σου δείξω κάτι φωτογραφίες που τράβηξα;". Γέλια στην άλλη άκρη. "Και την μεγαλύτερη ταχύτητα να πληρώσω στο χωριό θα έχω την μικρότερη που υπάρχει, γρήγορο Internet στην Τήνο είναι μόνο στην Χώρα."
- Τι να της πω εγώ σε αυτό; κουράγιο;
Νέοι άνθρωποι θέλουν να πάνε στο Νησί, αλλά αν δε τους δίνεις ούτε τις βασικές παροχές τι να πάνε να κάνουν;
γραφτηκε από άλλον ότι του χρονου το ADSL είναι στο πρόγραμμα, αν κατάλαβα σε όλη την Τήνο. Ενα καλό απιδί από την Κώμη που δουλέυει στον ΟΤΕ, νομίζω μου το είπε (δεν είμαι σίγουρος) Εγώ στο χωριό έχω μέχρι 40, σπάνια 42 συχνά 37-38. ΟΚ για μικρες φωτογραφίες. Υπομονή. Δεν είναι μόνο τα χωριά, η Ελλάδα είναι β' κατηγορίας ώρες-ώρες
Δημοσίευση σχολίου