Ο «γαβνέλος» (falco tinnunculus) άφησε ένα σχόλιο για τον Δήμαρχο Τήνου (συγνώμη Δήμαρχε, σε έχουμε πρήξει) που αξίζει να αναρτήσω σαν θέμα:
Το ελαιοτριβείο είναι θέμα πολιτικής βούλησης των δύο Δήμων αν και στο παιχνίδι αυτό πρέπει να συμμετάσχει και η ιστορική κοινότητα του νησιού.
Άκουσα ότι στην τελευταία συνεδρίαση της διαδημοτικής επιχείρησης σφαγείου ελαιοτριβείου έφτασαν σε σημείο να έχουν την άδεια της πολεοδομίας και να μην υπάρχει χρηματοδότηση για κακή μας τύχη ο αναπτυξιακός νόμος δεν χρηματοδοτεί πλέον διαδημοτικές επιχειρήσεις.
Άκουσα ότι στην τελευταία συνεδρίαση της διαδημοτικής επιχείρησης σφαγείου ελαιοτριβείου έφτασαν σε σημείο να έχουν την άδεια της πολεοδομίας και να μην υπάρχει χρηματοδότηση για κακή μας τύχη ο αναπτυξιακός νόμος δεν χρηματοδοτεί πλέον διαδημοτικές επιχειρήσεις.
Έμαθα από ένα φίλο ότι ο φτωχός Δήμος Εξωμβούργου πρότεινε το 35% που του αναλογεί για την υλοποίηση του έργου να τη χρηματοδοτήσει από δικούς του πόρους από το πρόγραμμα (Θησέας) πρόγραμμα της τοπικής αυτοδιοίκησης. Αλλά εδώ το παράξενο είναι ότι ο πλούσιος Δήμος δεν συμμετέχει λέγοντας, δια στόματος Δημάρχου, δεν υπάρχουν λεφτά για ελαιοτριβείο.
Υ/Γ: Αγαπητέ Δήμαρχε Τήνου υπάρχει και Θεός. Αγαπητέ Δήμαρχε Τήνου υπάρχει και Διοικητική μεταρρύθμιση. Συνενώσεις Δήμων.
Το φίδι προσθέτει: υπάρχουν και ιδιωτικά κεφάλαια, αν τα θέλετε, και ιδιώτες εθελοντές για μελέτες και τέτοια. Ζωή για το νησί. Η φωτό είναι δώρο.
23 σχόλια:
χμμ, νομίζω ότι ακουμπάω προεκλογική περίοδο. Δεν πειράζει, οι χωριανοί μου παιδεύονται να ταξιδεύουν Ανδρο ή Σύρο...
κι ομως φίλε έχει ξεκινησει η προεκλογική περίοδος και η συνενωση θα είναι καταλύτης. Αυτοί που πιστεύουν θα τραβήξουν θα θέλουν. Οι άλλοι θα θέλουν ανεξαρτησίες. Τα χωριά σου δεν έχουν εκπροσώπηση.
Για φαντάσου αν αντι για λιοτρίβια, αποφασίζαμε να αντιγραψουμε την Τήλο (τι Τήλος τι Τήνος) και από προσκυνητές να πλάκωνε το αδερφάτο! Αντε να ξυπνησουν τα αίματα στο ιερό νησί!!
Έχει δεν έχει λεφτά, αν τίθεται θέμα καρεκλών, η συνεργασία θα είναι δύσκολη μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο. Κρίμα...βέβαια έχει πιό πολλούς ψηφοφόρους στα χωριά (εκτός αν είναι ζαβοί)
Προτείνω διαδήλωση με τα αγροτικά φορτωμένα ελιές έξω απ'τα δημαρχεία όταν έρθει η ώρα του μαζέματος.
Επίσης να εξασφαλίσουν οι δήμοι δωρεάν μεταφορικά και αποζημίωση για όλους τους ελαιοπαραγωγούς έως ότου φταχτεί το ελαιοτριβείο.
ανώνυμε 5:30, μου αρέσει η ιδέα σου, θα την κανω κυρια ανάρτηση αύριο. Εχεις καμιά πρόταση για εικόνα;
Θα ψάξω και θα σε ενημερώσω αργότερα
επιτελους κατι κουνιέτε σε επιπεδο ανθρωπίνων δικαιωμάτων,
μπράβο στο Δήμαρχο Τηλου, άν ήταν να γίνει ο γάμος στην Τηνο πώς θα το βλέπαμε άραγε?
αδερφές και εργολάβοι θα γινότανε κουβάρι
πάντως υπάρχει gay παραλία στην τήνο, κάτι είναι κι αυτό..είναι μια καλή αρχή για ποιοτικό τουρισμό
aderfato stin tino?? pou??? ah trellainomai
κοιτα, αν σου απαντήσω, μπορεί μετά να εξαφανιστεί, αλλα επειδή πρέπει και να απαντίσω κατι, είναι κάπου προς πόρτο
δεν λογοκρίνω τοποθεσίες gay παραλιών...
εσύ μπορεί όχι αλλα πάντα υπάρχουν καλοθελιτές,
αν σε ενδιαφέρει έχει και γυμνιστών, κατεβαίνεις το δρόμο απο Βουρνιότισα προς αποθήκες, ο δεύτερος κολπίσκος
amodyti na stirijoyme to gymnismo sthn thno, mporei na mas bgei se kalo!!!!!
ναι στη χώρα οι σωσμένο ι στο πόρτο οι κολασμένοι..
μην με τσιγκλιζετε...τα έχω περάσει αλλά πριν από χρόνια. Τωρα είναι η σειρά σας. Εγώ τα' χω με ...βελανιδιές.
Η μεγάλη άμμος στην Κολυμπήθρα είχε πάντα γυμνιστές. Επίσης και οι αμμουδιές δυτικά από τα Κιόνια.
Πιστεύω ότι οι ανθρώπινες σχέσεις είτε είναι έτσι είτε αλλιώς έχουν προτεραιότητα. Η αδυναμία έκφρασης αισθημάτων και η αδυναμία ισορροπημένων σχέσεων είναι πηγή προβλημάτων σε εθνικά, τοπικά, αρχιτεκτονικά και αναπτυξιακά προβλήματα.
Η μεγαλύερη «ακροαματικότηα» ήταν με το αγκαλιασμένο ζευγάρι στην Βενετία. Λέτε ήταν το θέμα ή είκόνα με το θέμα; Ή οι πρώτες λέξεις με την εικόνα και το θέμα;
Μην φοβάστε να εκφράζεστε.
λίγο αίσθημα, σεξ, ακολασία, είναι το αντίδοτο στα απουλητα παραδοσιακά.
Dustuxws zoume sthn epoxh tou 'prepei' kai tou 'den prepei'. To 'thelw', to 'niwthw', to 'exv anagkh' exoun deutereuousa shmasia ap'to ti niwthei kai ti thelei h oikogeneia, o geitonas, to xwrio.
ανώνυμε 5:30 και 6:09, βρήκα εικόνα, αναρωτιέμαι αν οι Αρχοντες είναι τόσο προχωρημενοι που δεν την καταλάβουν...
Αυρίο, με την φωνή οργισμένου χωραϊτη (μάλλον (για αυτόν η εικόνα θα είναι δύσκολη.
arxizw na simperenw oti to provlima me to eleotrivio den sas akoumpaei kai toso polu kai esena agapito mou fidi. Vlepw oti to riksame stin sexologia parola ayta paramenei ena alito thema gia tous paragogous tis tinou pou fainete apo tis katastaseis pou katathtoun stin enwsi sineterismwn oti ksepernaei tous 20 tonous kathe paragogiki periodo kai poloi logo oti prepei na pane stin andro kai stin syro den mazeuoyn tin paragogi tous . to thema einai pws tha peisoume tous arxontes tis tinoy na katskeuasoyn to eleotriveio. Agapito fidi to thema pou anartises einai to eleotrivio ai gi'ayto prepei na sizitame alla sto blogger grafei o kathenas oti thelei . To eleotrivio apasxolei olous gi'ayto kyrie eparxe prepei na asxolithite kai eseis. H idea tis metaforas apo tous dimous einai katapliktiki alla kai i eykoli lusi gia na mas poun oti lithike to provlima i oikonomia enos nisiou vasizete panta stous dikous tou porous..............
αύριο, γεράκι, θα έχει κι άλλη ανάρτηση με προτροπή σε διαμαρτυρίες. Το σεξ κατεβάζει ιδέες (άσε που αυξάνει την ακροαματικότητα).
Οι κατωμερίτες παλ΄καρουμ δεν έχουν τηλέφωνο, blogging θες να κάνουν;
Πάλι καλά. Το θέμα έχει συμπαράσταση και από Αθηναϊκά blogs. Αύριο και μην σκας.
Επειδή ακούστηκαν ορισμένα πρωτάκουστα σχετικά με τον πρόσφατο γάμο ομοφυλοφύλων στην Τήλο και το αν υπάρχει διάταξη νόμου που να το επιτρέπει κλπ, επισημαίνω ότι κανένας δεν έκανε τον κόπο να να ρωτήσει τον κατεξοχήν ειδήμονα της εφαρμογής του κοινοτικού δικαίου στην ελληνική έννομη τάξη και στην υποχρεωτική ερμηνεία των κανόνων του εσωτερικού δικαίου σύμφωνα με το κοινοτικό δίκαιο.
Πρόκειται για τον καθηγητή του Συνταγματικού Δικαίου κύριο Παυλόπουλο, που τυχαίνει να είναι σήμερα και ο κατεξοχήν αρμόδιος υπουργός που θα κληθεί να εκδώσει εγκύκλιο στους δημάρχους και προέδρους κοινοτήτων της χώρας για την εφαρμογή των διατάξεων του πολιτικού γάμου και σύνταξης των ληξιαρχικών πράξεων.
Διαβάστε τι γράφει σε σύγγραμμά του:
«Όταν πρόκειται για την ερμηνεία και την εφαρμογή οποιωνδήποτε άλλων, προγενεστέρων ή μεταγενεστέρων της Κοινοτικής Οδηγίας διατάξεων του εθνικού δικαίου, το ΔΕΚ δέχεται ότι ο εθνικός δικαστής οφείλει να προβαίνει στην ερμηνεία και εφαρμογή του δικαίου αυτού, πάντα μέσα στα πλαίσια του δυνατού, υπό το φως του κειμένου και του σκοπού του κοινοτικού δικαίου, προκειμένου να επιτύχει το στόχο, που καθορίζεται από αυτή, και να συμμορφωθεί έτσι προς τις διατάξεις του άρθρου 189 παρ. 3 της Συνθήκης της Ευρωπαϊκής Κοινότητας (Βλ. Απόφαση Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου C-21/04, 4 Ιουλίου 2006, Κωνσταντίνος Adeneler and others ver. Ellinikos Organismos Galaktos. Στη συγκεκριμένη περίπτωση θα πρέπει οι διατάξεις του εσωτερικού δικαίου και συγκεκριμένα οι διατάξεις περί γάμου να ερμηνευτούν «υπό το φως του κειμένου και του σκοπού των αντίστοιχων διατάξεων του κοινοτικού δικαίου (ισότητα ανδρών και γυναικών, οιουδήποτε γενετήσιου προσανατολισμού ως προς τα δικαιώματα τέλεσης γάμου κλπ).
Τέλος ο εθνικός δικαστής στην προσπάθεια του να εναρμονίσει, π.χ. με τις μεθόδους που ήδη εκτέθηκαν, το εθνικό δίκαιο με το ευρωπαϊκό κοινοτικό δίκαιο, δεν έχει «διέξοδο διαφυγής». Λόγω της αρχής της υπεροχής του κοινοτικού δικαίου υποχρεούται να μην εφαρμόσει τη διάταξη του εθνικού δικαίου, η οποία αντιτίθεται τόσο στο πρωτογενές, όσο και στο παράγωγο κοινοτικό δίκαιο. Η υποχρέωση αυτή εμφανίζεται ακόμη περισσότερο έντονη και επιτακτική, όπως είναι ευνόητο, στην περίπτωση κατά την οποία έχει ήδη προηγηθεί απόφαση του ΔΕΚ, η οποία και έχει κρίνει, με δύναμη δεδικασμένου κατά τις κείμενες κοινοτικές διατάξεις, την αντίθεση μιας διάταξης του εθνικού δικαίου προς το ευρωπαϊκό κοινοτικό δίκαιο (Βλ. Πρ. Παυλόπουλου εγγυήσεις του δικαιώματος δικαστικής προστασίας στο Ευρωπαϊκό Κοινοτικό Δίκαιο, σελ. 83-84, Εκδόσεις Σάκκουλα, 1993).»
Αν υπάρχουν όλα αυτά γραμμένα, χρειάζεται να ψάχνουμε στο λεξικό του Μπαμπινιώτη και να ρωτάμε τους παπάδες;
Φίδι γιατί δεν κάνεις μια ανάρτηση αφιερωμένη στους ομοφυλόφυλους σχολιαστές σου?
Προφανώς έχουν ανάγκη να εκφραστούν και προφανώς και ο gavnelos έχει τα δίκια του.
έγραψα για ανθρώπινες σχέσεις και ανασφάλειες αλλά δεν το ακουμπάει κανένας...χμμ βαρετό ή ταμπού
Δημοσίευση σχολίου